Το Αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών είναι η μόνη ελληνική πίστα ασφαλούς οδήγησης στη χώρα μας.
Κατασκευάστηκε το 1998 και είναι η μεγαλύτερη στα Βαλκάνια, με μήκος 3.186 μέτρα και πλάτος 12 μέτρα και 15 μέτρα.
Εκεί, εκτός από αγώνες πραγματοποιούνται και μαθήματα ασφαλούς οδήγησης μοτοσικλέτας στα οποία οι συμμετέχοντες έχουν την δυνατότητα να αποκτήσουν γνώση στον συγκεκριμένο τομέα από έμπειρους οδηγούς.
Είναι, ωστόσο, η μόνη πίστα του είδους στην Ελλάδα.
Στη Ρόδο δεν θα μπορούσε να κατασκευαστεί ένας αντίστοιχος αυτοκινητόδρομος.
Μήπως στραβά αρμενίζουμε και το θέμα της Οδικής Ασφάλειας, είναι θέμα όχι μείζονος σημασίας.
Τα θλιβερά αποτελέσματα της κυκλοφοριακής αγωγής, για όλες τις ηλικίες που δεν υπάρχει αφορούν το 2008
( 01-01-08 ΕΩΣ 31-12-2008 ) σύμφωνα με τον απολογισμό της Αστυνομικής Διεύθυνσης Δωδ/σου.Κατασκευάστηκε το 1998 και είναι η μεγαλύτερη στα Βαλκάνια, με μήκος 3.186 μέτρα και πλάτος 12 μέτρα και 15 μέτρα.
Εκεί, εκτός από αγώνες πραγματοποιούνται και μαθήματα ασφαλούς οδήγησης μοτοσικλέτας στα οποία οι συμμετέχοντες έχουν την δυνατότητα να αποκτήσουν γνώση στον συγκεκριμένο τομέα από έμπειρους οδηγούς.
Είναι, ωστόσο, η μόνη πίστα του είδους στην Ελλάδα.
Στη Ρόδο δεν θα μπορούσε να κατασκευαστεί ένας αντίστοιχος αυτοκινητόδρομος.
Μήπως στραβά αρμενίζουμε και το θέμα της Οδικής Ασφάλειας, είναι θέμα όχι μείζονος σημασίας.
Τα θλιβερά αποτελέσματα της κυκλοφοριακής αγωγής, για όλες τις ηλικίες που δεν υπάρχει αφορούν το 2008
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Ατυχήματα Παθόντες
ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ 38 ΝΕΚΡΟΙ 41
ΣΟΒΑΡΑ 64 ΒΑΡΙΑ 77
ΕΛΑΦΡΑ 143 ΕΛΑΦΡΑ 237
ΣΥΝΟΛΟ 245 ΣΥΝΟΛΟ 355
Πόσο θα κοστίσει ένας αυτοκινητόδρομος; Προκειμένου οι αυριανοί οδηγοί , ποδηλάτες και πεζοί να διδαχτούν με σωστές κυκλοφοριακές αξίες; Κοστίζει πιο πολύ από τις χιλιάδες ανθρώπινες ζωές που χάνονται στους δρόμους;
Στην Ελλάδα από το 1990-2007
v Θανατηφόρα ατυχήματα: 23.000
v Σοβαρά ατυχήματα :43.000
v Ελαφρά ατυχήματα: 132.000
v ΝΕΚΡΟΙ: 34.000
v Βαριά τραυματισμένοι: 60.000. πόσοι ανάπηροι;
v Ελαφριά τραυματισμένοι 442.000
v ΚΟΣΤΟΣ: ΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΟ
κος Κανελλαϊδης Γεώργιος, Καθηγητής Ε.Μ.Π
Δυστυχώς δεν έχει γίνει κατανοητό, ότι η οδική ασφάλεια είναι επιστήμη και δυστυχώς πολλές φορές υπάρχει ερασιτεχνική αντιμετώπιση του προβλήματος.
Δεν έχει δοθεί προτεραιότητα ανάλογη με τις απώλειες, στην αντιμετώπιση των ατυχημάτων. Συνοπτικά δεν υπάρχει πολιτική βούληση και αυτό οφείλεται στο ότι υπάρχουν διαφορετικές ανταγωνιστικές προτεραιότητες στη διακυβέρνηση της χώρας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου