31 Μαρ 2023

Ημερίδα με θέμα «Τηλεματική και Συμπεριφορά Οδηγού», Τρίτη 4 Απριλίου 2023

 

 

Την Τρίτη 4 Απριλίου 2023 και ώρα 14:30, στο Αμφιθέατρο Σιδηροδρομικής ΕΜΠ, στην Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου αλλά και διαδικτυακά, θα διεξαχθεί η ημερίδα με θέμα “Τηλεματική και Συμπεριφορά Οδηγού”.

Η ραγδαία ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογιών στον τομέα της τηλεματικής προσφέρει νέες δυνατότητες παρακολούθησης, αξιολόγησης αλλά και βελτίωσης της συμπεριφοράς του οδηγού μέσω εργαλείων ανατροφοδότησης, εκπαίδευσης κοινωνικών παιγνίων και παροχής κινήτρων προς τους οδηγούς, με θεαματικά αποτελέσματα. Σε αυτό το πλαίσιο, σκοπό της Ημερίδας αποτελεί η ανάδειξη των βασικών αποτελεσμάτων και προκλήσεων ερευνητικών έργων του ΕΜΠ για την επιρροή της τηλεματικής στη συμπεριφορά του οδηγού. Η ημερίδα απευθύνεται στην επιστημονική κοινότητα, τις Δημόσιες Αρχές, τις ιδιωτικές επιχειρήσεις και το ευρύ κοινό.

Μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες για την Ημερίδα στον παρακάτω σύνδεσμο:

Η συμμετοχή είναι δωρεάν κατόπιν εγγραφής εδώ.

Παρακολουθήστε την ημερίδα εδώ.

 

 

28 Μαρ 2023

Δέσμη μέτρων υπέρ των τραμπούκων και των δολοφόνων της ασφάλτου…


 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

Στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Ανάπτυξης «Μέτρα στήριξης των συγγενών των θυμάτων και των πληγέντων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών της 28ης Φεβρουαρίου 2023, κλπ» που κατατέθηκε στη Βουλή στις 24 Μαρτίου για να ξεκινήσει η συζήτηση του στις 27 επανέρχεται (άρθρο 67) η υπαγορευμένη από Δικηγορικό Γραφείο πρόταση τροποποίησης του άρθρου 290 Α του Ποινικού Κώδικα περί Επικίνδυνης Οδήγησης που είχε εμφανιστεί τον περασμένο Νοέμβρη σε σχέδιο Νόμου του υπουργείου Δικαιοσύνης και αποσύρθηκε όταν αυτό παρουσιάστηκε στη Βουλή το Δεκέμβρη.

Η προκλητική αυτή τροποποίηση θεσπίζει ως κακούργημα την πρόκληση θανατηφόρου τροχαίου στο οδικό δίκτυο των πόλεων MONON όταν η ταχύτητα που αναπτύσσει ο οδηγός  ξεπερνά τα 90 km/h (40 km πάνω από το υφιστάμενο όριο των 50 km/h) και στους αυτοκινητοδρόμους όταν ξεπερνά τα 190 km/h (60 km πάνω από το υφιστάμενο όριο).

ΗΤΟ

Είναι μια τροπολογία που κλείνει το μάτι στους παραβατικούς οδηγούς  πως αν σκοτώσουν κάποιον μέσα στην πόλη τρέχοντας 60- 70 – 80 ή και 89 km/h δεν πρόκειται να υποστούν το παραμικρό και αν κάνουν το ίδιο σε αυτοκινητόδρομο τρέχοντας με 150- 170 – 180 ή και 189 km/h και πάλι δεν θάχουν καμιά συνέπεια.

Και στις δυο περιπτώσεις οι φόνοι θα χαρακτηριστούν πλημμελήματα – ανθρωποκτονίες από αμέλεια.

Είναι μια τροποποίηση που αφορά στην εξαίρεση και όχι τον κανόνα των τροχαίων εγκλημάτων γιατί η συντριπτική πλειοψηφία των φόνων και των σοβαρών τραυματισμών γίνονται με πολύ μικρότερες ταχύτητες.

Είναι προκλητικό στον ένα μήνα από το έγκλημα στα Τέμπη το ΥΜΕ σε συνεργασία με το υπουργείο Δικαιοσύνης να προωθούν διατάξεις ατιμωρησίας για τους τραμπούκους δολοφόνους της ασφάλτου.

Αυτοί που δυο χρόνια πριν διακήρυτταν πως θα θεσπίσουν το όριο των 30km/h στις κατοικημένες περιοχές σήμερα στην ουσία ανεβάζουν το όριο στα 90km/h μια και μόνο πάνω απ αυτό θα υπάρχουν υπολογίσιμες συνέπειες για τον υπεύθυνο θανατηφόρου τροχαίου στις κατοικημένες περιοχές και στα 190km/h στους αυτοκινητόδρομους.

Η ταχύτητα παγκόσμια είναι ο υπ αριθμό 1 φονιάς στο οδικό δίκτυο. Το ΥΜΕ που «δεν ήξερε τίποτα» για όσα εγκληματικά συνέβαιναν στο σιδηροδρομικό δίκτυο μάλλον «δεν θα το ξέρει» κι αυτό…

Μετά την εξωφρενική απόπειρα τον προηγούμενο μήνα  να επιστρέψουν στους παραβατικούς οδηγούς της άδειες οδήγησης που τους έχουν αφαιρεθεί για πάντα λόγω επαναλαμβανόμενων σοβαρών παραβάσεων (ΕΔΩ) και να καταργήσουν το σχετικό νόμο έρχονται τώρα να επιβραβεύσουν τον κάθε παραβατικό που θεωρεί το οδικό δίκτυο ιδιωτική πίστα ταχύτητας και αφήνει ανάπηρο ή σκοτώνει όποιον βρεθεί στο δρόμο του.

Ο SOS  Τροχαία Εγκλήματα και η ΕΥΘΥΤΑ-ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΆΛΕΙΑΣ  καλούν την κυβέρνηση:

-να αποσύρει ΑΜΕΣΑ τις προτεινόμενες ρυθμίσεις που θα αυξήσουν την επικινδυνότητα στο οδικό δίκτυο.

– να νομοθετήσει ΑΜΕΣΑ το όριο ταχύτητας των 30km/h όπως εδώ και δύο χρόνια έχει υποσχεθεί.

-να καταργήσει ΑΜΕΣΑ το άρθρο 43 του ΚΟΚ που χαρακτηρίζει πλημμέλημα την εγκατάλειψη θύματος τροχαίου από δράστη οδηγό και να αποκαταστήσει την ισονομία με την ισχύ του άρθρου 306 του ΠΚ ( Έκθεση – κακούργημα) για όλους τους πολίτες

-να επιβάλει το Μηδενικό αλκοόλ στο αίμα των οδηγών.

-να νομοθετήσει την ΑΜΕΣΗ αφαίρεση της άδειας οδήγησης από τους δολοφόνους της ασφάλτου και όσους υποπίπτουν σε σοβαρές παραβάσεις.

-να προχωρήσει σε μια ουσιαστική συζήτηση με τις οργανώσεις των θυμάτων και να ακούσει επιτέλους τις απόψεις της Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής για μια ριζική αναμόρφωση του νομοθετικού πλαισίου που σήμερα αμνηστεύει τα τροχαία εγκλήματα.

Αυτά είναι τα ελάχιστα αναγκαία μέτρα που θα σηματοδοτήσουν μια πορεία δραστικού περιορισμού των τροχαίων εγκλημάτων και των θυμάτων τους.

Πανελλαδικός σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα

ΕΥΘΥΤΑ-ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΡΟΔΟΥ

3 Φεβρουαρίου 2021: ο Υφυπουργός Μεταφορών, Γ. Κεφαλογιάννης παρουσία του πρωθυπουργού, εξαγγέλλει τον περιορισμό του ορίου ταχύτητας στις κατοικημένες περιοχές στα 30 km/h.          Δηλώσεις που μείνανε δηλώσεις.

VIDEO ΕΔΩ: https://www.youtube.com/watch?v=ibScuiD-MXk

Αναλυτική κριτική που ο SOS Τροχαία Εγκλήματα και η ΕΥΘΥΤΑ-ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΡΟΔΟΥ κατέθεσαν και στη διαβούλευση για το απαράδεκτο άρθρο που διαφημίζεται παραπλανητικά ως δήθεν μετατροπή του πλημμελήματος σε κακούργημα στο άρθρο μας: Αμέλεια και Πλημμέλημα ξανά παρά τις φήμες ο φόνος με υπερβολική ταχύτητα

 Στο πλαίσιο νομοσχεδίου για την Εθνική Σχολή Δικαστών κατατέθηκε από το υπουργείο Δικαιοσύνης μια τροποποίηση του άρθρου 290Α –Επικίνδυνη Οδήγηση του Ποινικού Κώδικα που περιλαμβάνει δύο παραγράφους μια για την οδήγηση με υπερβολική ταχύτητα και μια για την οδήγηση στη ΛΕΑ. Το νομοσχέδιο είναι σε διαβούλευση μέχρι 15 Νοεμβρίου και όποιος θέλει μπορεί να υποβάλει τις προτάσεις του ΕΔΩ  

15 Νοεμβρίου 2022, 13:59 | Ελένη Καρύδη

Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α (Εταιρία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων)ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΡΟΔΟΥ
Επικίνδυνη οδήγηση από αμέλεια; Ενσυνείδητα οδηγεί.. Τα όρια ταχύτητας ορίζονται από τον ΚΟΚ και η παραβίαση τους απαγορεύεται γιατί σημαίνει αυξημένο κίνδυνο εμπλοκής σε σύγκρουση. Ποιος δεν το γνωρίζει..
Δεν μπορούμε να κατανοήσουμε ότι κάποιος που ξεπερνάει το όριο ταχύτητας ανά ώρα ή μπαίνει στο αντίθετο ρεύμα ή κάνει αυτοσχέδιους αγώνες ή οδηγεί εξαιτίας σωματικής ή πνευματικής εξάντλησης ή οδηγεί όχημα που είναι τεχνικά ανασφαλές όλα να είναι από αμέλεια ….
α) Στους αυτοκινητοδρόμους (υφιστάμενο όριο ταχύτητας 130km/h) Για κακούργημα θα κατηγορηθούν όσοι την προκαλέσουν τρέχοντας με ταχύτητα πάνω από 190km/h.Είναι αδιανόητο και σύμφωνα με τις μελέτες του Π.Ο.Υγείας και των επιστημόνων της οδικής ασφάλειας- αποτέλεσμα αυτής της ταχύτητας θα είναι ο οδηγός θα σκοτωθεί ή και θα σκοτώσει άλλους.
β) Εντός κατοικημένης περιοχής (υφιστάμενο όριο ταχύτητας 50 km/h με υποσχόμενη την μείωση στα 30 km/h (σύμφωνα με την νέα Δεκαετία Δράσης 2021-2030 να θεσμοθετηθεί η ταχύτητα 30 km/h στις κατοικημένες περιοχές-Δρόμοι για Ζωή), θα κατηγορηθούν για κακούργημα όσοι την προκαλέσουν τρέχοντας με ταχύτητα πάνω από 90km/h.Σύμφωνα με τον ΠΟΥ και όλους τους επιστημονικούς φορείς σημαίνουν σε περίπτωση παράσυρσης πεζού ή σύγκρουσης με ποδήλατο, ΕΠΗΟ, μοτοποδήλατο ή μοτοσικλέτα 100% βεβαιότητα πρόκλησης θανάτου του ευάλωτου χρήστη, ενώ και σε περίπτωση πλαγιομετωπικής ή μετωπικής σύγκρουσης αυτοκινήτων η πιθανότητα είναι η ίδια. Τι είδους Δικαιοσύνη είναι αυτή που νομοθετεί πως ένας οδηγός που τρέχει με υπερδιπλάσια του ορίου ταχύτητα (70km/h με όριο τα 30km/h) και σκοτώνει έξω από το σχολείο του ένα παιδί, στο δρόμο έναν ποδηλάτη, έναν ηλικιωμένο είναι απλά αμελής, όταν μ αυτή την ταχύτητα η πιθανότητα να σκοτώσει ευάλωτους χρήστες του οδικού δικτύου είναι 100%!
γ) Όσον αφορά στην οδήγηση στη ΛΕΑ είναι σε σωστή κατεύθυνση. Καθίσταται επιβεβλημένο να κρίνονται ποινικά αξιόμεμπτες οι συμπεριφορές οδηγών, που ενσυνείδητα υπερβαίνουν το οριζόμενο όριο ταχύτητας του ΚΟΚ ή κινούνται παρανόμως επί της Λ.Ε.Α με αποτέλεσμα να θέτουν σε κίνδυνο την ιδιοκτησία, αλλά κυρίως τη σωματική ακεραιότητα των λοιπών χρηστών της οδού και προφανώς τη δική τους.
δ)Για πολλοστή φορά χρόνια τώρα η εγκατάλειψη θύματος δεν συμπεριλαμβάνεται στα κακουργήματα.
Η επιστημονική, ηθική και νομική προσέγγιση του ζητήματος των τροχαίων από υπερβολική ταχύτητα (το συχνότερο αίτιο θανατηφόρων τροχαίων) επιτάσσει αφ ενός τον δραστικό περιορισμό των ορίων ταχύτητας (30km/h στις κατοικημένες περιοχές, 110 km/h στους αυτοκινητόδρομους) όπως έχουν ήδη κάνει οι ασφαλέστερες κυκλοφοριακά χώρες του κόσμου. Την αυστηρή επιτήρηση και διοικητική αντιμετώπιση των παραβατών. Και την απόδοση κατηγοριών σε βαθμό κακουργήματος σ όλους τους παραβάτες του ορίου ταχύτητας που προκαλούν τροχαίες θανατηφόρες ή με σοβαρά τραυματισμό συγκρούσεις.
Δεν υπάρχει σήμερα ΚΑΝΕΙΣ που να μη γνωρίζει πως Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ. Αυτός που τρέχει με 150 ή 190 km/h στον αυτοκινητόδρομο ή με 70 ή 90 km/h σε κατοικημένη περιοχή το πράττει συνειδητά, γνωρίζοντας τους κινδύνους και όχι από … αμέλεια. Όπως γνωρίζουν όλοι τα τροχαία δυστυχήματα αποτελούν την ένατη συχνότερη αιτία θανάτου παγκοσμίως και την πρώτη αιτία θανάτου για ανθρώπους ηλικίας 15 – 29 ετών και η κυριότερη αιτία πρόκλησης τροχαίων είναι η υπερβολική ταχύτητα η οποία συμβάλλει τόσο στη σφοδρότητα της σύγκρουσης όσο και στη σοβαρότητα ενδεχόμενου τραυματισμού, συχνά και θανάσιμου.
20 Νοεμβρίου- Τρίτη Κυριακή του Νοεμβρίου-Παγκόσμια Ημέρα Μνήμης Θυμάτων Τροχαίων -WDoR 2022 Στα φώτα της δημοσιότητας στη ΔΙΚΑΙΩΣΗ-ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Η επιβολή του νόμου για την οδική κυκλοφορία, η ενδελεχής έρευνα μετά από σύγκρουση για να διαπιστωθεί εάν έχει διαπραχθεί ένα έγκλημα και να αποτραπεί η επανάληψη, η ποινική δίωξη όπου χρειάζεται και η αστική αποζημίωση αποτελούν μέρος του συστήματος δικαιοσύνης. Όταν εφαρμόζεται σοβαρά, δίκαια και με συνέπεια, ένα τέτοιο σύστημα είναι αυτό που αξίζουν και επιθυμούν τα θύματα τροχαίων δυστυχημάτων που έχουν τραυματιστεί ή σκοτωθεί ένα μέλος της οικογένειας ως αποτέλεσμα κάποιου νόμου – παράβασης ή αμέλειας, καθώς αποτελεί επίσης βασικό παράγοντα πρόληψη και αυτό θα σήμαινε ότι αντλούνται διδάγματα από τις τραγωδίες τους ώστε να μην επαναληφθούν.

 

 

8η Παγκόσμια Σύσκεψη Μη Κυβερνητικών Οργανισμών για την Οδική Ασφάλεια

Σύνθεση απο λέξεις που έστειλαν οργανώσεις απο ολο τον κόσμο

Σύνθεση από λέξεις που έστειλαν οργανώσεις απ όλο τον κόσμο.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Πως να επιστρέψω στη χώρα μου και να μιλήσω για επανεξέταση της ασφαλούς κινητικότητας για τον Άνθρωπο – που είναι το μότο της επερχόμενης Εβδομάδας Οδικής Ασφάλειας του ΟΗΕ, όταν έχουμε ως χώρα υποστεί εθνική τραγωδία διότι ένα ολόκληρο σύστημα Μέσων Μαζικής Μεταφοράς – που είναι η εναλλακτική που προτείνεται για  τη μείωση των τροχαίων συγκρούσεων – έχει αποτύχει

Με την τοποθέτηση αυτή στην Όγδοη Παγκόσμια Σύσκεψη των Μη Κυβερνητικών Οργανισμών που υπερασπίζονται την Οδική Ασφάλεια και τα Θύματα Τροχαίων Συγκρούσεων (6-10 Μαρτίου στο Ελ Σαλβαδόρ) η εκπρόσωπος του SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ Καίτη Μακρή έστρεψε την προσοχή όλων των  πρεσβευτών της παγκόσμιας κοινότητας οδικής ασφάλειας και θυμάτων τροχαίων  από δεκάδες χώρες που συμμετείχαν σε ένα δυναμικό κλίμα ενθουσιασμού ελπίδας και συνεργασίας με στόχο τη μείωση των τροχαίων συγκρούσεων στο παγκόσμιο πλαίσιο δράσεων 2021-2030.

Πιο συγκεκριμένα κατά την διάρκεια της επίσημης υβριδικής σύσκεψης της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΟΗΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ (United Nations Road Safety Committee)  στις 7 το πρωί της 8ης Μαρτίου προεδρεύοντος του Δρ Ettiene Krug Διευθυντή του Τομέα Δημόσιας Υγείας, Πρόληψης Τραυματισμών κ Επιδημιολογίας του Π.Ο.Υγείας, ένα ισχυρό όργανο με συμμετέχοντες μέλη από 70 χώρες  τόσο in situ παρευρισκομένων όσο και συνδεδεμένων on line, η Ελληνίδα εκπρόσωπος του SOS Τροχαία Εγκλήματα μετέφερε την οδύνη όλων των οικογενειών για αυτούς τους απολύτως ΑΠΟΤΡΕΨΙΜΟΥΣ θανάτους της σιδηροδρομικής τραγωδίας στην Ελλάδα τονίζοντας την αυστηρή ανάγκη οι κυβερνήσεις να διευκολύνουν τη στροφή προς  τη χρήση των ασφαλών δημόσιων συγκοινωνιών.

VIDEO ΕΔΩ: https://www.youtube.com/watch?v=zpgh5DZM4ZQ&t=110s

Συντάχθηκε μια διακήρυξη συμπαράστασης στον ελληνικό λαό υπογεγραμμένο από όλους τους παρευρισκόμενους στο Ελ Σαλβαδόρ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εξαιρετική επιστήμονας  Dr Tho Bella Dinh-Zarr, Επίτιμη Σύμβουλος Ασφαλών Εθνικών Μεταφορών των Η.Π.Α. συγκινημένη έχοντας επί σειρά ετών ασχοληθεί με την εντατική έρευνα σιδηροδρομικών δυστυχημάτων στην Αμερική παρέδωσε με τελετουργική χειραψία ενθάρρυνσης το συμβολικό μετάλλιο με την ιδιότητά της και την επιγραφή «Σώζοντας Ζωές! Αποτρέποντας Τραυματισμούς! Προάγοντας την Ασφάλεια!» στην Εκπρόσωπο του Συλλόγου μας κα Καίτη Μακρή ως ένδειξη συμπαράστασης στους Έλληνες που υπέστησαν την βαριά σιδηροδρομική τραγωδία.

 

 

 

 

 

 

 8η  ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ  ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ  ΟΔΙΚΗΣ  ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ  ΣΤΟ  ΕΛ ΣΑΛΒΑΔΟΡ

Η Παγκόσμια Σύσκεψη οργανισμών για την Οδική Ασφάλεια  πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια πάντα υπό την αιγίδα του Παγκοσμίου Οργανισμού Υγείας και φέτος στην τελετή έναρξης παρευρέθηκαν και απηύθυναν χαιρετισμό οι

– Edgar Romeo Rodrigues Herrera, Υπουργός Δημοσίων Έργων και Μεταφορών του Ελ Σαλβαδόρ
– Nelson Eduardo Reyes, Υφυπουργός Μεταφορών του Ελ Σαλβαδόρ

– Lotte Brondum, Εκτελεστική Διευθύντρια, Παγκόσμιας Συμμαχίας ΜΚΟ για τηνΟδική Ασφάλεια και τα Θύματα Τροχαίων

ενώ κεντρικοί ομιλητές τους οποίους παρουσίασε ο Giovanni Escalante, εκπρόσωπος του Παναμερικανικού Οργανισμού Υγείας στο Ελ Σαλβαδόρ, ήταν οι:

– Jean Todt, ειδικός απεσταλμένος του Γενικού Γραμματέα του ΟΗΕ για την οδική ασφαλή κυκλοφορία
– Etienne Krug, Διευθυντής Τομέα Κοινωνικών Καθοριστικών Παραγόντων της Δημόσιας Υγείας του Π.Ο.Υ.

Tho Bella Dinh-Zarr, Ανώτερη Σύμβουλος  Δημόσιας Υγείας & Μεταφορών στο  Ίδρυμα Έρευνας για τους Τραυματισμούς από την Κυκλοφορία (TIRF) και του Ιδρύματος FIA  η οποία είναι Επίτιμη Σύμβουλος Ασφαλών Εθνικών Μεταφορών των Η.Π.Α. και άλλοι.

Οι συζητήσεις στα πάνελ των ημερών κινήθηκαν θεματολογικά στην κατανόηση  της σύνδεσης ασφαλούς κινητικότητας και της οδικής ασφάλειας με άλλους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης,

Ακόμη, όλοι οι σύνεδροι χαιρέτησαν την Παρουσίαση της 7ης Παγκόσμιας Εβδομάδας Οδικής Ασφάλειας ΟΗΕ τον Μάιο 15-21, 2023 την οποία ευφάνταστα συντόνισε ο Shane O’Connor, Σύμβουλος Επικοινωνίας, Πολίτες του Κόσμου, FedEx.  Όλοι οι συμμετέχοντες δεσμεύτηκαν επιστρέφοντας στις χώρες τους να εγείρουν την κοινωνική ευαισθητοποίηση  με διάχυση πληροφορίας των hashtags

  • #RethinkMobility
  • #StreetsforLife
  • #RoadSafety

Συνθήματα όπως:  

* ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΤΩΡΑ!  

* ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ 

* 30km ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

* ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΖΩΕΣ και άλλα

Το  θέμα της Εβδομάδας ορίστηκε από τον ΟΗΕ να είναι οι βιώσιμες μεταφορές , και συγκεκριμένα Η ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ. 

Η οδική ασφάλεια είναι τόσο προϋπόθεση για να συμβεί αυτή η αλλαγή όσο και αποτέλεσμα αυτής.

Επίσης,  σ’ ένα ειδικά πυκνοσχεδιασμένο διήμερο έγινε εκπαίδευση των συνέδρων με παρουσίαση  των Εργαλείων Λογοδοσίας βασισμένα σε αποδεδειγμένες δράσεις και προσέγγισης των κυβερνήσεων κάθε χώρας με στόχο την υιοθέτηση εθνικής πολιτικής Οδικής Ασφάλειας   (Accountability Alliance Toolkit)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

https://www.roadsafetyngos.org/news-events-orig/events/global-meetings/eighth-global-meeting/

https://trimis-ec-europa-eu.translate.goog/event/7th-un-global-road-safety-week-2023?_x_tr_sl

http://soste.gr/sos-te/