19 Απρ 2009

ΑΠΡΑΞΙΑ και ΣΥΝΗΘΕΙΑ

ΠΑΡΑ την εφαρμογή του νέου Κ.Ο.Κ από τον Ιούνιο του 2007 με πολύ αυστηρές και μεγάλες χρηματικές ποινές, συμπεραίνεται στην έρευνα του Πολυτεχνειου Κρήτης ότι:
" οι νεκροί και γενικά τα τροχαία ατυχήματα μειώθηκαν ελάχιστα, ενώ θα αναμενόταν μεγαλύτερη συμμόρφωση των οδηγών και μείωση γενικά όλων των ατυχημάτων, πράγμα που δεν έγινε".
Κατά συνέπεια, σημειώνεται, " η δεν εφαρμόζονται συστηματικά από τις υπηρεσίες τροχαίας η αστυνόμευση και οι έλεγχοι που θα πρέπει να γίνονται ή χρειάζεται να ληφθούν άλλα πιο δραστικά μέτρα, όχι όμως εισπρακτικού χαρακτήρα, ιδίαίτερα σε περίοδο οικονομικής κρίσης, αλλά προς την κατέυθυνση της ενημέρωσης, της αστυνομικής παρουσίας στα επικίνδυνα σημεία και της συμβολής της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με δραστηριοποίηση της Δημοτική; Αστυνομίας και των τοπικών κοινωνιών ή συλλόγων "
Το χειρότερο σύμφωνα με τους ερευνητές είναι ότι " το Β΄στρατηγικό σχέδιο για την οδική ασφάλεια ¨Καθ' οδόν 2006-2010" φαίνεται να έχει εγκαταληφθεί και να μην εφαρμόζεται. Δίνεται η εντύπωση ότι κανένας δεν ασχολείται με το πρόβλημα των τροχαίων ατυχημάτων "
Και η συνήθεια είναι εξίσου επικίνδυνη με την απραξία. " Ακόμη και τα ΜΜΕ βλέπουν τα θανατηφόρα σαν κάτι δεδομένο και δεν προσπαθούν να περάσουν θετικά μηνύματα για τη μείωση των δυστηχημάτων" σχολιάζουν.
Ρεπορτάζ Δ. Βυθούλκας
ΤΟ ΒΗΜΑ, Κυριακή 12 Απριλίου 2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου