25 Ιουν 2010

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ

















Επανερχόμαστε σε ένα μεγάλο κεφάλαιο της ασφάλειας και αναφερόμαστε στη σωστή πίεση των ελαστικών.

Πόσο σημαντικό θέμα είναι η σωστή πίεση των ελαστικών;
Αυτό θα έπρεπε ήδη να ξέρετε, εφόσον κινείστε με το αυτοκίνητο. Τα ελαστικά είναι το μοναδικό σημείο επαφής του αυτοκινήτου με το δρόμο, και αυτό από μόνο του να καταδείξει τη σοβαρότητα του θέματος. Δυστυχώς, αν και ευνόητο, πολλοί οδηγοί αδυνατούν να το κατανοήσουν και να το βάλουν ψηλά στην ιεραρχία των προτεραιοτήτων τους, όσον αφορά την ασφάλεια. Και αυτό, γιατί οι λάθος πιέσεις συνεπάγονται μειωμένη ασφάλεια σεβασμό επικίνδυνο, ανάλογα, βέβαια, και με τη διαφορά ανάμεσα στο σωστό και το λάθος. Ανασύρουμε από το αρχείο μας και χρησιμοποιούμε τα στοιχεία από ένα θέμα το οποίο θεωρούμε ότι απέδειξε με ιδανικό τρόπο την επικινδυνότητα της διαφοράς στις πιέσεις των ελαστικών. Δείτε, λοιπόν, μια διαπίστωση που προέκυψε μέσα από την έρευνά μας και σοκάρει.
Το δείγμα της έρευνας ήταν από τα αυτοκίνητα των συναδέλφων της εταιρείας μας, δηλαδή, καθημερινών ατόμων. Με το «πιεσόμετρο» στα χέρια, λοιπόν μετρήσαμε έναν ικανό για συμπεράσματα αριθμό αυτοκινήτων, με το αποτέλεσμα να είναι, δυστυχώς, αποκαρδιωτικό. Περισσότερα από τα μισά αυτοκίνητα είχαν πίεση χαμηλότερη του κανονικού. Ακόμα χειρότερο, σε επίπεδο αντίληψης και σχέσης με το αντικείμενο, ήταν το γεγονός ότι κάποια από αυτά είχαν μεγαλύτερη πίεση. Με άλλα λόγια, πάμε στο πρατήριο βενζίνης, παίρνουμε το μηχάνημα για την πίεση και βάζουμε όσο παίρνει, χωρίς να μπορούμε να διαβάσουμε τις ενδείξεις. Κρίμα!
Πηγή:Auto Bild. Γιάννης Καλογερόπουλος
Προστασία ελαστικών
· Το κέρδος θα το εισπράξετε σε ασφάλεια και χρήμα, αφού ένα καλό συντηρημένο ελαστικό θα σας σώσει από άσχημες καταστάσεις
· Η σημαντικότερη παράμετρος που πρέπει να λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη μας είναι η πίεση. Ακολουθείτε πιστά τις οδηγίες του κατασκευαστή, που θα βρείτε στο πορτάκι της βενζίνης ή στην πόρτα του οδηγού.
· Ο έλεγχος θα πρέπει να γίνεται ιδανικά κάθε δύο εβδομάδες. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα ελαστικά να είναι κρύα.
· Ο έλεγχος των πελμάτων μπορεί να γίνεται πιο αραιά, κάθε έξι μήνες, αφού η ποιότητα της ασφάλτου με τη χαμηλή πρόσφυση δε δημιουργεί τέτοιου είδους προβλήματα.
· Φρόνιμο είναι, κάθε φορά που πέφτετε σε κάποια λακούβα, να ελέγχέτε τα πλαϊνά των ελαστικών για τυχόν εξογκώματα που μπορεί να προκάλεσε το χτύπημα.
· Τέλος, « λήψη εργασιών» κηρύττουν τα σκασίματα στο πέλμα. Χρήζουν άμεσης αντικατάστασης, αφού δεν έχουν ελαστικότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου