Σας προωθώ δύο ερωτήσεις που κατατέθηκαν από τον βουλευτή Πειραιά του ΣΥΡΙΖΑ, Θ. Δρίτσα (μέλος της διακομματικής επιτροπής για την οδική ασφάλεια) και την Η. Διώτη (βουλευτή Λάρισας).
Η μια αφορά τον θάνατο 7χρονης στο Μενίδι μετά από παρασυρση από μοτοσικλετιστή ομάδας ΔΙΑΣ και η δεύτερη την αύξηση των τροχαίων εγκλημάτων κατά την "εορταστική" έξοδο
Η δεύτερη θα συζητηθεί την Δευτέρα 17/1 μετά τις 6μμ. και θα μεταδοθεί από το κανάλι της βουλής, όσοι έχουν κουράγιο να ξανακουσουν να δικαιολογούνται τα αδικαιολόγητα ας ανοίξουν την TV.
Είναι προφανές ότι και τα δικά μας μηνύματα και το κείμενο του Μ. Ανδριωτάκη έπαιξαν ένα ρόλο στην διαμόρφωση των ερωτήσεων.
Αν και συνήθως τα αποτελέσματα αυτών των συζητήσεων είναι ανύπαρκτα καλό θα είναι να αξιοποιήσουμε οποιαδήποτε δυνατότητα επαφή ευαισθησία υπάρχει για το θέμα. Έχουμε μια μικρή λίστα βουλευτών & ευρωβουλευτών που κατά καιρούς έχουν ασχοληθεί με το ζήτημα των τροχαίων εγκλημάτων που τους στέλνουμε ότι σχετικό με άλλοτε άλλη ανταπόκριση Αν νομίζει κανείς ότι υπάρχει κάποιος- κάποια- κάποιοι που έχουν διάθεση να βοηθήσουν ας στείλει το mail τους για να τους ενημερώνουμε
(Για να μη τα μηδενίζουμε θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι στο νομοσχέδιο (ηδη νομο) για την οδική ασφάλεια που ελάχιστη βέβαια σχέση με αυτήν ο υπουργός κος Ρέππας αποδέχτηκε την πρόταση του Θ. Δρίτσα να σταματήσει να χρησιμοποιείται ο όρος τροχαία ατυχήματα και να αντικατασταθεί με το τροχαία εγκλήματα. Ως συνήθως για τον τύπο αυτό δεν θεωρήθηκε σημαντικό.)
-- www.kostaskouvidis.com
www.myspace.com/internationaljazzmeetingkostaskouvidis
ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ
Θοδωρής Δρίτσας
Βουλευτής Α΄ Πειραιά και Νησιών
11 Ιανουαρίου 2011
ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον κ. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Θέμα: Σχεδόν 30% περισσότεροι νεκροί φέτος στις γιορτές από τροχαία! Γιατί;
Παρά τις επανειλημμένες εξαγγελίες της Κυβέρνησης για μείωση των τροχαίων συμβάντων, για ακόμα μία φορά θρηνήσαμε δεκάδες νεκρούς στην άσφαλτο κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της τροχαίας ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων φέτος ξεπέρασε τον αντίστοιχο της περσινής περιόδου (54 θανατηφόρων τροχαίων έναντι 43 το ίδιο διάστημα πέρσι που οδήγησαν σε 63 νεκρούς έναντι 49 πέρσι).
Για την αλματώδη αυτή αύξηση των τροχαίων ευθύνεται, σύμφωνα πάντα με το Δελτίο Τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας, η υπερβολική ταχύτητα, η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και άλλα. Πουθενά δεν γίνεται λόγος για αποτυχία της ακολουθούμενης πολιτικής ή για τις ευθύνες της Πολιτείας.
Με βάση τα παραπάνω
ερωτάται ο κ. Υπουργός
1. Πως εξηγείται αυτή η αύξηση θανάτων από τα τροχαία όταν η Κυβέρνηση και οι αρμόδιες αρχές διαβεβαίωσαν μόλις πρόσφατα ότι το πρόγραμμα που υλοποιείται έχει ήδη αποδώσει θετικά αποτελέσματα;
2. Πότε προτίθεται να ενεργοποιήσει την υλοποίηση της συνολικής εθνικής πολιτικής για την οδική ασφάλεια που έχει κατ’ επανάληψη εξαγγελθεί;
Ο ερωτών βουλευτής
Θοδωρής Δρίτσας
ΕΡΩΤΗΣΗ
10/01/2011
Προς τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη
Θέμα: Θάνατος παιδιού από μοτοσικλετιστή της ομάδας ΔΙΑΣ
Το μεσημέρι της Τετάρτης, 5/1/2011, η Έρρικα, ένα επτάχρονο κορίτσι που περπατούσε στους δρόμους της γειτονιάς της στο Μενίδι λέγοντας τα κάλαντα με άλλα τρία παιδιά, χτυπήθηκε από 22χρονο μοτοσικλετιστή που έκανε προσπέραση φορτηγού και έχασε τη ζωή της.
Όπως επισημαίνουν οργανώσεις πολιτών που ασχολούνται με τα τροχαία εγκλήματα, ακόμα κι αν ο δράστης ήταν πολίτης και σε αυτόν αποδοθεί πλήρης ευθύνη, θα καταδικαστεί σε μια ποινή λίγων μηνών με αναστολή και η ασφαλιστική του εταιρεία θα καταδικαστεί να δώσει την ελάχιστη αποζημίωση. Με το δίπλωμα στο χέρι θα’ χει μια δεύτερη ευκαιρία…
Το συγκεκριμένο συμβάν όμως συνέβη στο Μενίδι, το παιδί - θύμα ήταν Ρομά και ο δράστης αστυνομικός – μοτοσικλετιστής των ομάδων ΔΙΑΣ.
Είναι γνωστό πως ιδιαίτερα οι υπηρετούντες στις διάφορες ειδικές μονάδες απολαμβάνουν ασυλίας σε άνευ λόγου παραβίαση ορίων ταχύτητας, οδήγηση σε πεζοδρόμους ή ανάποδα σε μονόδρομους, αναστροφές, οδήγηση χωρίς ζώνη, και βέβαια οι «επαγγελματικές συνήθειες» αυτού του τύπου δεν ξεχνιούνται εκτός υπηρεσίας.
Επιπλέον η ομάδα ΔΙΑΣ δεν είναι πρώτη φορά που εμπλέκεται σε απαράδεκτα περιστατικά που περιλαμβάνουν επιθετική οδήγηση, τραυματισμούς διαδηλωτών κ.ά, απλά το τελευταίο συμβάν ήταν το χειρότερο , αν και προαναγγελθέν.
Λίγες ώρες μετά το συμβάν ο δράστης αφέθηκε ελεύθερος από τον εισαγγελέα που άσκησε ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία από αμέλεια, και σύμφωνα με δημοσιεύματα δεν υπήρξε καμιά άλλη κατάθεση πλην αυτής του δράστη.
Με βάση τα παραπάνω
ερωτάται ο κ. Υπουργός
Προτίθεται να παράσχει τη δυνατότητα άμεσης πληροφόρησης και ελέγχου εμπειρογνωμόνων που θα ορίσει η οικογένεια ή η κοινότητα των Ρομά, καθώς και των μελών της Διακομματικής Επιτροπής της Βουλής για την Οδική Ασφάλεια, των οργανώσεων υπεράσπισης των δικαιωμάτων των μειονοτήτων και των οργανώσεων θυμάτων τροχαίων εγκλημάτων κατά την εξέλιξη της προανάκρισης και όχι εκ των υστέρων;
Σε τι ενέργειες θα προβεί ώστε να σταματήσει η απαράδεκτη και επικίνδυνη συμπεριφορά των ένστολων εποχούμενων τμημάτων της ΕΛΑΣ;
Οι ερωτώντες βουλευτές
Ηρώ Διώτη Λάρισας
Θοδωρής ΔρίτσαςΑ΄ Πειραιά και Νησιών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου