Συμβουλέψτε τα παιδιά σας
Ο καλύτερος δάσκαλος στο μάθημα της κυκλοφοριακής αγωγής είστε εσείς!
ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ
Ο καλύτερος δάσκαλος στο μάθημα της κυκλοφοριακής αγωγής είστε εσείς!
ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ
Στον δρόµο
1. Εχουμε πάντοτε τα παιδιά από την εσωτερική πλευρά του πεζοδρομίου. Τα κρατάμε σφιχτά και δεν αλλάζουμε συχνά το χέρι.
2. Οταν περπατάμε με τα παιδιά τη νύχτα - π.χ. μετά το μάθημα των φροντιστηρίων - φροντίζουμε να φοράνε πιο έντονα χρώματα.
3. Μαθαίνουμε στο παιδί να ακούει και να βλέπει καλά. Ετσι, καλό είναι να μη φοράνε ακουστικά στα αυτιά τους - μια κακή συνήθεια πολλών μαθητών στον δρόμο - ακούγοντας τραγούδια από το mp3.
4. Ακόμη και πάνω στο πεζοδρόμιο δεν πρέπει να τρέχουν ή να παίζουν. Μπορεί να παρασυρθούν προς τον δρόμο.
5. Tα παιδιά δεν είναι σε θέση να εκτιμήσουν την ταχύτητα και την απόσταση των αυτοκινήτων.
Πώς περνάμε µια διάβαση
Το πιο σημαντικό είναι να βρούμε ένα ασφαλές σημείο για να περάσουμε τη διάβαση. Ασφαλές είναι αυτό από το οποίο έχουμε την καλύτερη ορατότητα του δρόμου, εκεί που υπάρχουν υπόγειες ή υπέργειες διαβάσεις. Επίσης, ασφαλείς είναι οι διαβάσεις στα φανάρια και όσες ελέγχονται από τροχονόμο ή φωτεινό σηματοδότη.
1. Στεκόμαστε πάνω στο πεζοδρόμιο και όχι στην άκρη του ή κάτω στο οδόστρωμα.
2. Ελέγχουμε δυο-τρεις φορές αν έρχονται αυτοκίνητα και αυτό το μαθαίνουμε και στο παιδί μας.
3. Κοιτάζουμε πρώτα αριστερά, μετά δεξιά και ξανατσεκάρουμε και τις δύο κατευθύνσεις ακόμη μία φορά.
4. Διασχίζουμε τον δρόμο κάθετα.
5. Σε καμία περίπτωση δεν βιαζόμαστε. Δεν τρέχουμε, διότι μπορεί να σκοντάψουμε και μαζί μας να παρασύρουμε και το παιδί μας!
6. Τη στιγμή που διασχίζουμε τον δρόμο, συνεχίζουμε να κοιτάζουμε και να ελέγχουμε αν έρχονται αυτοκίνητα.
1. Εχουμε πάντοτε τα παιδιά από την εσωτερική πλευρά του πεζοδρομίου. Τα κρατάμε σφιχτά και δεν αλλάζουμε συχνά το χέρι.
2. Οταν περπατάμε με τα παιδιά τη νύχτα - π.χ. μετά το μάθημα των φροντιστηρίων - φροντίζουμε να φοράνε πιο έντονα χρώματα.
3. Μαθαίνουμε στο παιδί να ακούει και να βλέπει καλά. Ετσι, καλό είναι να μη φοράνε ακουστικά στα αυτιά τους - μια κακή συνήθεια πολλών μαθητών στον δρόμο - ακούγοντας τραγούδια από το mp3.
4. Ακόμη και πάνω στο πεζοδρόμιο δεν πρέπει να τρέχουν ή να παίζουν. Μπορεί να παρασυρθούν προς τον δρόμο.
5. Tα παιδιά δεν είναι σε θέση να εκτιμήσουν την ταχύτητα και την απόσταση των αυτοκινήτων.
Πώς περνάμε µια διάβαση
Το πιο σημαντικό είναι να βρούμε ένα ασφαλές σημείο για να περάσουμε τη διάβαση. Ασφαλές είναι αυτό από το οποίο έχουμε την καλύτερη ορατότητα του δρόμου, εκεί που υπάρχουν υπόγειες ή υπέργειες διαβάσεις. Επίσης, ασφαλείς είναι οι διαβάσεις στα φανάρια και όσες ελέγχονται από τροχονόμο ή φωτεινό σηματοδότη.
1. Στεκόμαστε πάνω στο πεζοδρόμιο και όχι στην άκρη του ή κάτω στο οδόστρωμα.
2. Ελέγχουμε δυο-τρεις φορές αν έρχονται αυτοκίνητα και αυτό το μαθαίνουμε και στο παιδί μας.
3. Κοιτάζουμε πρώτα αριστερά, μετά δεξιά και ξανατσεκάρουμε και τις δύο κατευθύνσεις ακόμη μία φορά.
4. Διασχίζουμε τον δρόμο κάθετα.
5. Σε καμία περίπτωση δεν βιαζόμαστε. Δεν τρέχουμε, διότι μπορεί να σκοντάψουμε και μαζί μας να παρασύρουμε και το παιδί μας!
6. Τη στιγμή που διασχίζουμε τον δρόμο, συνεχίζουμε να κοιτάζουμε και να ελέγχουμε αν έρχονται αυτοκίνητα.
ΠΗΓΗ: AUTONEA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου