11 Οκτ 2013

Αρνητικές εξελίξεις για την ασφάλεια των πτήσεων.

387 ψήφους υπέρ και 218 κατά η ολομέλεια του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου στις 9 Οκτωβρίου υιοθέτησε την εισήγηση της Κομισιόν που προβλέπει για τους πιλότους και το προσωπικό των αεροσκαφών την αύξηση των ωρών εργασίας από 95 (στις δυο εβδομάδες) σε 115, την αύξηση της νυκτερινής εργασίας από 10 σε 11 ώρες και την δυνατότητα της εργοδοσίας να τους καλεί για εργασία ακόμα και την ημέρα του ρεπό τους! (Αναλυτικά παλαιότερη ανάρτηση μας: ΕΔΩ)
Την ίδια ημέρα ανακοινώθηκε πως η επιτροπή ανταγωνισμού συναινεί στην συγχώνευση Aegean & Olympic με μια επιχειρηματολογία που προκαλεί γέλιο και σε μικρά παιδιά (ΕΔΩ).
Ταυτόχρονα έτσι μας γνωστοποιήθηκε τόσο η υποβάθμιση  των αεροπορικών συγκοινωνιών (περιορισμός προορισμών) ή αύξηση του κόστους για τους χρήστες των αεροπλάνων (μονοπώλιο) όσο και η αύξηση της επικινδυνότητας των πτήσεων.
Για την χώρα μας με των τεράστιο αριθμό αφίξεων και αναχωρήσεων λόγω τουρισμού αλλά και λόγω της νησιωτικής της διάστασης τα παραπάνω είναι ιδιαίτερα σοβαρά.
Μια και απαξιούμε να μάθουμε τι ψήφισε για το θέμα αυτό ο ευρωβουλευτής που ψηφίσαμε να μας εκπροσωπήσει ίσως μπορούμε να κάνουμε το πιο απλό: πριν από την επιβίβαση μας σε αεροσκάφος να  ρωτήσουμε να μάθουμε πότε κοιμήθηκαν (σε κρεβάτι κι όχι στο πιλοτήριο) οι πιλότοι για τελευταία φορά.bron41

ΠΗΓΗ: www.soste.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου