31 Ιαν 2014

VW Golf: Το αυτοκίνητο της χρονιάς…με οδηγό τον Τοτό.


Μια μεγάλη απάτη αποκαλύφθηκε από την Süddeutsche Zeitung που αποκάλυψε την μαιμού ψηφοφορία για το αυτοκίνητο της χρονιάς στην Γερμανία. Το VW Golf που “κατέκτησε” τον τίτλο είχε πάρει το ενα δέκατο των ψήφων στην σχετική ψηφοφορία! Ο έντιμος και ηθικός κόσμος του αυτοκινήτου άφωνος πληροφορήθηκε τις νέες δραστηριότητες της ADAC που επισημαίνει ότι «Η αξιοπιστία είναι το βασικό μας προϊόν»… Πρόκειται για το μεγαλύτερο σκάνδαλο (μέχρι να αποκαλυφθεί το επόμενο) από το 2005 όταν  η Frankfurter Allgemeine Zeitung είχε αποκαλύψει ότι στελέχη της Ένωσης είχαν σκοπίμως καταστρέψει τους τροχούς σε μοντέλο της ρουμανικής Dacia, προκειμένου να το χαρακτηρίσουν «μη ασφαλές»!
Όπως αναφέρουν τα ΜΜΕ:
Υπήρξε παραποίηση του αποτελέσματος της ψηφοφορίας για την ανάδειξη του «αυτοκινήτου της χρονιάς», υπέρ του δημοφιλούς μοντέλου της Volkswagen, του Golf, ομολόγησε τη Δευτέρα η μεγαλύτερη και εγκυρότερη γερμανική Ενωση Μηχανοκίνητων (ADAC).
Σύμφωνα δημοσιεύματα του γερμανικού τύπου, ο υπεύθυνος επικοινωνίας της ADAC Μίχαελ Ραμστέτερ κατέγραψε 34.299 ψήφους υπέρ του συγκεκριμένου μοντέλου ως «αυτοκινήτου της χρονιάς για το 2014», ενώ στην πραγματικότητα το μοντέλο είχε ψηφιστεί μόνο από 3.409 συμμετέχοντες!      
Στην συνέχεια η Süddeutsche Zeitung ανέφερε ότι η ADAC είχε παραποιήσει τον αριθμό των ψηφοφόρων και τα έτη 2012 και 2013, προκειμένου το βραβείο για το αυτοκίνητο που θα κέρδιζε, αλλά και η ίδια η Ένωση, η οποία αριθμεί 19 εκατομμύρια μέλη, να εμφανιστούν ως πιο σημαντικά στην αγορά. Ολόκληρο το ρεπορτάζ: ΕΔΩ  z

Να σημειώσουμε εδώ  πως ο όμιλος Volkswagen αποτελεί επίσημο χορηγό (sic) της προεδρίας της Ευρωπαικής Ένωσης και κατά τις πρόσφατες τελετές στο Ζάππειο φρόντισε με 45 λιμουζίνες της την μετακίνηση των εορταζόντων.
Ταυτόχρονα όπως δημοσιεύτηκε στον τύπο από τις 20 Δεκεμβρίου 2013: Έρευνα για πιθανή φοροδιαφυγή διεξάγει το ΣΔΟΕ στις γερμανικές εταιρείες αυτοκινήτων Daimler, BMW και Opel στην Ελλάδα, με αφορμή τις εξαιρετικά χαμηλές εργοστασιακές τιμές. Αναλυτικά: ΕΔΩ

Απλά μαθήματα για το πως να  παραπλανάς και να κατευθύνεις τον αγοραστή. Πόσα και πόσα ραδιόφωνα, τηλεοράσεις και εφημερίδες δεν αναπαρήγαγαν και στην Ελλάδα αυτή την έγκυρη πληροφόρηση με συγκριτικά τεστ και άλλες παρλαπίπες που αποδεικνύουν πάντα αυτό που έχει υποδειχθεί.

Πηγή: www.soste.gr

ΚΤΕΛ – Λάρισας: Απολύσεις οδηγών που δεν παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας!




speedΣήμερα 16/1/2014 συζητήθηκε στη βουλή ερώτηση της κας Ηρώς Διώτη (βουλευτίνα ΣΥΡΙΖΑ – Λάρισας) προς τους τους Υπουργούς Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ του Νομού Λάρισας. Απάντησε (;) ο υφυπουργός Β. Κεγκέρογλου. Τα όσα αναφέρθηκαν στην ερώτηση επιβεβαιώνουν την παντελή αδιαφορία για την οδική ασφάλεια τόσο από τη μεριά του κράτους όσο και από την μεριά των εμπλεκόμενων με την μεταφορά ανθρώπων φορέων. Επιβεβαιώνουν επίσης δυστυχώς την κοινωνική συναίνεση μια και ο στόχος να κερδίσουμε 15 λεπτά σε μια διαδρομή 4 ωρών θεωρείται απόλυτα θεμιτός παρότι αυτό συνεπάγεται την παράνομη συμπεριφορά του οδηγού και την αυξημένη πιθανότητα σύγκρουσης. Δεν είναι νόμιμο αλλά είναι ηθικό…

Η συζήτηση αυτή έγινε δέκα μέρες μετά το θανατηφόρο τροχαίο στα Μάλγαρα όπου λεωφορείο του ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας για άγνωστους λόγους βρέθηκε να κινείται στη ΛΕΑ (Λωρίδα Εκτακτου Ανάγκης) και έπεσε χωρίς να φρενάρει πάνω σε σταθμευμένη νταλίκα.  

Μερικά αποσπάσματα της ερώτησης:

Εννέα οδηγοί του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Λάρισας, μεταξύ των οποίων και μία υπάλληλος που είχε γεννήσει πρόσφατα, είδαν την πόρτα της εξόδου και άλλοι δύο υπέστησαν βλαπτική μεταβολή των συμβάσεών τους εντός του 2013, όταν αρνήθηκαν να υπογράψουν τις νέες ατομικές συμβάσεις εργασίας, οι οποίες περικόπτανε στο μισό τις απολαβές τους….

Στο Ειρηνοδικείο Λάρισας από τον Απρίλιο έχουν βεβαιώσει ενόρκως πέντε οδηγοί ότι πιέζονταν από τη Διοίκηση να παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας για τα διώροφα λεωφορεία, όπως αυτά αποτυπώνονται στο άρθρο 20 του Κώδικα, προκειμένου να πιάσουν το χρόνο των τριών ωρών και τριάντα πέντε λεπτών από Λάρισα για Αθήνα, που διαφημίζει το Υπεραστικό ΚΤΕΛ για τα δρομολόγια express. Ο καθένας, λοιπόν, μπορεί να καταλάβει εδώ ότι με αυτές τις ταχύτητες αν δεν παραβιαστούν τα όρια, δεν μπορεί ο οδηγός να πιάσει αυτή την ώρα. Αυτό, φυσικά, τεκμηριώνεται και από ένα ντοκουμέντο που προκύπτει από την απολογία ενός από τους οδηγούς που κλήθηκε σε απολογία ένα μήνα μετά, επειδή άργησε να μεταβεί στην Αθήνα. Αυτός ο οδηγός στην ένορκη απολογία του κατέθεσε και το αποδεικτικό του ταχογράφου. Μαντέψτε τι συνέβη με αυτούς τους οδηγούς. Οι τρεις απολύθηκαν με αστείες δικαιολογίες και χωρίς καθόλου, αν θέλετε, αιτιολογία και οι άλλοι δύο υπέστησαν βλαπτική μεταβολή. Μάλιστα, αυτοί οι δύο τελευταίοι υπέστησαν βλαπτική μεταβολή και είχαν αυτή τη μεταχείριση, επειδή ήταν μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Προσωπικού και προστατεύονταν από το ν. 1264/1982, τον οποίο φυσικά η Διοίκηση έχει προσπαθήσει συστηματικά να παραβιάσει….

Η Ομοσπονδία Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδας, κύριε Υπουργέ, έχει καταγγείλει όλα τα παραπάνω, μηνυτήρια αναφορά προς την Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Λάρισας, καθώς έχει καταγγείλει επίσης ότι απώτερος στόχος της Διοίκησης του ΚΤΕΛ είναι η περικοπή των μισθών των εργαζομένων από 20% έως και 40% και αυτό, ενώ την ίδια περίοδο η Διοίκηση του ΚΤΕΛ δηλώνει ότι είχε αύξηση του τζίρου από 2,5 εκατομμύρια το 2011 σε 4,4 εκατομμύρια την επόμενη χρονιά…

Δόθηκε και μια συνέντευξη Τύπου προχθές του Διοικητή της Διοίκησης του ΚΤΕΛ σε τοπική εφημερίδα και ουσιαστικά είπε ότι διάφορες πειθαρχικές ποινές επιβάλλονται για λόγους συνετισμού, όχι μόνο του ίδιου του τιμωρούμενου, αλλά και των υπόλοιπων εργαζομένων για να επέλθει εργασιακή ειρήνη…

Και φυσικά εγώ θέλω να σας αναφέρω και μια άλλη σειρά πρακτικών και συμπεριφορών της Διοίκησης του υπεραστικού ΚΤΕΛ Λάρισας: Αυθαίρετη διακοπή του επιδόματος γάμου τον Ιούλιο του 2011. Απόδοση μόλις έξι ρεπό ανά μήνα αντί των νόμιμων έντεκα που δικαιούνται οι οδηγοί. Καταστρατήγηση των όρων ανάπαυσης των οδηγών καθώς και του χρόνου διαλείμματος των 45 λεπτών κατόπιν οδήγησης 4,5 ωρών. Ποινές για τη μη επίτευξη του χρόνου των τριών ωρών και τριάντα πέντε λεπτών στη διαδρομή Λάρισα-Αθήνα και αντίστροφα, χρόνου μη επιτευκτέου, όπως είπαμε και στην αρχή χωρίς την παραβίαση των νόμιμων ορίων ταχύτητας. Άρνηση της καταβολής της νόμιμης προσαύξησης 75% στο ημερομίσθιο της Κυριακής των οδηγών –αίτημα, κύριε Υπουργέ, που εκδικάστηκε στο Μονομελές Πρωτοδικείο στις 17 Οκτωβρίου και περιμένουμε την απόφαση. Συστηματική παρακώλυση της συνδικαλιστικής δράσης κατά παράβαση του ν. 1264/82 και μάλιστα η Διοίκηση έχει απευθύνει συστάσεις προς τους εργαζόμενους να μην οργανώνονται στο Σωματείο…

Καθημερινά οι απολυθέντες λαμβάνουν εξώδικα ραβασάκια επ’ απειλή επιστροφής δεδουλευμένων, με τα οποία καλούνται σε απολογία για πειθαρχικά παραπτώματα, τα οποία δήθεν είχαν συμβεί όσο βρίσκονταν σε υπηρεσία και δήθεν τώρα τα ανακάλυψε η Διοίκηση. Στόχος φυσικά, είναι η επιστροφή κομμάτι-κομμάτι του συνόλου της καταβληθείσας προς αυτούς αποζημίωσης. Προφανώς και αυτό γίνεται για συνετισμό των υπολοίπων εργαζομένων για να επέλθει εργασιακή ειρήνη…

Δείτε την ερώτηση και την απάντηση του υπουργού:

ΕΔΩ exceed-speed-limits-kills-15780343


Πηγή: www.soste.gr

Δωρεάν, online εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την πρόληψη των τραυματισμών στην οδική κυκλοφορία.

Στο πλαίσιο της δεκαετίας δράσης για την οδική ασφάλεια (2011 – 2020) που πραγματοποιείται από τον ΟΗΕ με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας μια σημαντική πρωτοβουλία ξεκίνησε από το πανεπιστήμιο Johns Hopkins της Βαλτιμόρης.

Η διεθνής ερευνητική μονάδα τραύματος του πανεπιστημίου (JH-IIRU) προσφέρει  για πρώτη φορά ένα δωρεάν, ηλεκτρονικό (on line) πιστοποιημένο εκπαιδευτικό  πρόγραμμα για την Πρόληψη και τον Έλεγχο των Τραυματισμών στην Οδική Κυκλοφορία στις χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος  χώρες.

Αποτελούμενο  από επτά εκπαιδευτικές ενότητες  πολυμέσων (multimedia) , αυτό το ολοκληρωμένο πρόγραμμα καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, όπως:

H πρόληψη των Τραυματισμών στο Οδικό Δίκτυο.

Παράγοντες Κινδύνου και Επιλογή Παρεμβάσεων.

Εκτίμηση των Πολιτικών Οδικής Ασφάλειας.

Εκτίμηση των τραυματισμών στο Οδικό Δίκτυο από την σκοπια της Υγείας και της Οικονομίας

Επιδρώντας στις πολιτικές  Πρόληψης των Τραυματισμών στο Οδικό Δίκτυο.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει  διαλέξεις συνολικής  διάρκειας πάνω από δεκαέξη ώρες που παρουσιάζονται με  την μορφή power point με ομιλία. Ομιλητές είναι μια ποικιλία εκπαιδευτών της IIRU του Johns Hopkins, καθώς και εμπειρογνώμονες στον τομέα της  πρόληψης, του ελέγχου και της φροντίδας του  τραύματος  από  όλο τον κόσμο.

Υπάρχει βοηθητικό υλικο με την μορφή pdf και  video  ενώ με την ολοκλήρωση κάθε ενότητας πραγματοποιείται έλεγχος γνώσεων.

Το πρόγραμμα είναι δωρεάν και ανοικτό  για φορείς χάραξης πολιτικής, ερευνητές, εκπαιδευτικούς  αλλά και για το ευρύ κοινό, για οποιονδήποτε ενδιαφέρεται να μάθει  περισσότερα για το τραύμα  από τροχαίες συγκρούσεις .

Το πρόγραμμα είναι στα αγγλικά.

Αν σας ενδιαφέρει να το παρακολουθήσετε μπορείτε να το βρείτε: ΕΔΩ

Μετά την ολοκλήρωση του θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης.

Το πρόγραμμα είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την χώρα μας όπου το ζήτημα των τραυματισμών στο δρόμο παρά την δραματική έκταση που έχει είναι ανύπαρκτο σαν θέμα Δημόσιας Υγείας και έχει «εγκαταλειφθεί» στα χέρια  των «ειδικών» του Υπουργείου Μεταφορών που φροντίζουν επάξια για την διαιώνιση του.ΠΟΥ


Η Παγκόσμια Συμμαχία ΜΚΟ που αγωνίζονται για την οδική ασφάλεια και την υπεράσπιση των θυμάτων των τροχαίων μέλη της οποίας είναι από την Ελλάδα ο SOS Τροχαία Εγκλήματα, η ΕΥΘΥΤΑ – Ρόδου και η You Are What U Do – Κώστας Κουβίδης μαζί με τον Π.Ο. Υγείας και τον ΟΗΕ προσπαθεί η δεκαετία αυτή να αποτελέσει μια περίοδο δραστικού περιορισμού των τροχαίων συγκρούσεων και των θυμάτων τους.
Το 2010 οι τροχαίες συγκρούσεις αποτελούσαν παγκόσμια την 8η αιτία θανάτου με 1.300.000 νεκρούς το χρόνο και  αν δεν ληφθούν δραστικά μέτρα ο ΠΟΥ προβλέπει ότι στη δεκαετία του 2020 θα βρεθούν στην 5η θέση με  2.400.000 νεκρούς με το 85% αυτής της αύξησης να αφορά στις φτωχές και υπό ανάπτυξη χώρες. Δυστυχώς πολύ λίγες είναι οι κυβερνήσεις που ασχολούνται ουσιαστικά με το θέμα και αρκετές, όπως η ελληνική είναι παντελώς αδιάφορες και αμέτοχες στην προσπάθεια.
logo



Βίντεο: ΠΕΖΗ – Έλα στη θέση μας… & Κάποιος άλλος μπορεί να σφάλλει

Οι φίλοι μας από την Κίνηση για την προστασία των δικαιωμάτων των πεζών ΠΕΖΗ έφτιαξαν ένα ωραίο βίντεο που όλο και από κάποιο τηλεοπτικό σταθμό θα έτυχε να το δείτε. (Χα! Υπάρχουν τόσα “πιο σημαντικά” θέματα και τόσα νέα μοντέλα αυτοκινήτων για τα οποία πρέπει να ενημερωθείτε…). Ας το προωθήσουμε όπου και όπως μπορούμε.

http://www.youtube.com/watch?v=Sp0dYvl8UFo

Μπορείτε να φανταστείτε  δυο οδηγοί να μοιράζονται τις σκέψεις τους δευτερόλεπτα πριν από ένα τραγικό δυστύχημα;

Ένα νέο διαφημιστικό μήνυμα από το Υπουργείο Μεταφορών της Νέας Ζηλανδίας κάνει τον παραπάνω “διάλογο” πραγματικότητα.

Ένας οδηγός πετάγεται ξαφνικά σε μια διασταύρωση κάνοντας λάθος υπολογισμό πως προλαβαίνει να διασχίσει το δρόμο ενώ είδε ένα άλλο αυτοκίνητο που ερχόταν. Ο γιός του είναι στο πίσω κάθισμα. Τη στιγμή που συνειδητοποιεί πως το άλλο αυτοκίνητο έρχεται πιο γρήγορα απ’ ότι υπολόγιζε ο χρόνος σταματά.

Οι δυο άντρες βγαίνουν έξω απ’ τ’αυτοκίνητά τους. Ο πατέρας ικετεύει τον άλλον οδηγό να τον συγχωρέσει για το λάθος του και να σταματήσει προτού συγκρουστούν. Ο άλλος οδηγός ζητά συγγνώμη, αλλά δε μπορεί να κάνει τίποτε- καθώς κινείται με υπερβολική ταχύτητα και δεν προλαβαίνει να σταματήσει τ’ αυτοκίνητό του…Ξαναμπαίνουν στ’ αυτοκίνητά τους.

Δείτε το video :  http://youtu.be/bvLaTupw-hk

Σύμφωνα με το Υπουργείο Μεταφορών της Νέας Ζηλανδίας η διαφήμιση απευθύνεται στους κατά τ’ άλλα προσεκτικούς οδηγούς που πιστεύουν όμως ότι μια μικρή υπέρβαση του ορίου ταχύτητας δεν είναι επικίνδυνη! Το κυρίαρχο μήνυμα είναι όμως πως οι οδηγοί ευθύνονται τόσο για τα δικά τους λάθη, όσο και για το ότι δεν υπολογίζουν το γεγονός πως κάποιος άλλος οδηγός μπορεί επίσης να σφάλλει.

Κι όταν η δική σου υπερβολική ταχύτητα “συναντηθεί” με το σφάλμα κάποιου άλλου οδηγού…τότε το μοιραίο είναι αναπόφευκτο.

Πηγή: www.soste.gr

Συνεργασία ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ με την Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κα Φτακλάκη Ελευθερία


Στα πλαίσια της έναρξης του επιχειρησιακού σχεδίου δράσης του 2014 της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου για τον τουρισμό, η Αντιπεριφερειάρχης Ελευθερία Φτακλάκη, ξεκίνησε σειρά επαφών με αρμοδίους φορείς προκειμένου να υπάρξουν συνεργείες και συνεργασία στις δράσεις της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου.

Φέτος η τουριστική προβολή των νησιών μας σηματοδοτείται από το «2014- Έτος Πολιτισμού» για την Περιφέρεια Ν. Αιγαίου και υλοποιείται με έναν ολοκληρωμένο προγραμματισμό δράσεων. Το Έτος Πολιτισμού μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και ένα Πρόγραμμα δράσεων για την οδική συμπεριφορά και ασφάλεια των επισκεπτών, καθώς αποτελεί έναν βασικό παράγοντα για την προβολή του προορισμού.

Για το λόγο αυτό, η κα Φτακλάκη συναντήθηκε χθες, με τον αναπληρωτή Δημάρχου για θέματα καθημερινότητας και Πρόεδρο της ΔΕΣ ΡΟΔΑ, Δημήτρη Καραντζιά, την Πρόεδρο της Εταιρείας Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων, Ελένη Καρύδη, και τον μουσικοσυνθέτη και μέλος της ΕΥΘΥΤΑ, Σάββα Καραντζιά, για να την κατάθεση προτάσεων για δράσεις που αφορούν στην προώθηση της οδικής αγωγής, της οδικής ασφάλειας στο νησί της Ρόδου, αλλά και σε παρεμβάσεις σε επίπεδο υποδομών, όπως είναι η διαγράμμιση των διαβάσεων, η προσβασιμότητα κλπ.

Συμφωνήθηκε να ξεκινήσουν από την αρχή της τουριστικής περιόδου μια διαφημιστική καμπάνια από κοινού με την Περιφέρεια, με την παραγωγή και διανομή έντυπου και ψηφιακού υλικού, αλλά και την διοργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων που θα ενσωματώνουν κοινωνικά μηνύματα.

Στόχος είναι, πέραν της ευαισθητοποίησης και της πρόληψης των τροχαίων ατυχημάτων, να αναδειχθεί το θέμα της οδικής ασφαλείας ως μια σημαντική συνιστώσα του πολιτισμού μας.
Επίσης, η κα Φτακλάκη ζήτησε από τον κ, Καραντζιά ως πρόεδρο της ΔΕΣ ΡΟΔΑ, να δώσει μεγάλο βάρος στη βελτίωση των υποδομών των στάσεων των λεωφορείων και στη δημιουργία υποδομών όπου δεν υπάρχουν, καθώς οι ξένοι επισκέπτες μας χρησιμοποιούν πλέον πολύ τα μέσα δημόσιας μεταφοράς, και ως εκ τούτου θα πρέπει να λειτουργούν άψογα.
 
 

Νέα πρωτοβουλία της ΕΥΘΥΤΑ για την οδική ασφάλεια

  

Στις 4 Ιανουαρίου 2014 συνήλθε το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, με την παρουσία εκπροσώπων φορέων του Επιμελητήριου Δωδ/σου κ. Γ. Κακλιού και Α. Βαρέλη, της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου Γ. Σωτηράκη, του κ. Ξάνθη Αγαπητού Αρχιτέκτονα-Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αιγαίου, του Ν. Σαντορινιού και των βουλευτών Β. Υψηλάντη και Δ. Γάκη, (Μέλη της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ) και αποφάσισαν τα ακόλουθα:
•Την ιεράρχηση των κατατεθέντων αιτημάτων του συνολικού Υπομνήματος που έχει σταλεί σε όλους τους εμπλεκόμενους σχετικά με την οδική ασφάλεια του νησιού και την άμεση διεκδίκηση υλοποίησης αυτών από τους αντίστοιχους αρμοδίους φορείς ευθύνης ( Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου, Περιφέρεια Ν.Αιγαίου, Δήμος Ρόδου κ.α)
•Την κοινοποίηση των προβλημάτων και την παράλληλη διαβούλευση των αιτημάτων του Υπομνήματος με τους αρμόδιους Υπουργούς για την υποβοήθηση επίλυσης των συγκεκριμένων θεμάτων με την ακολουθία εξασφάλισης των αναγκαίων πόρων.
•Τη μελλοντική διερεύνηση και αναζήτηση θέσπισης μεθόδων και τρόπων ενός τοπικού πόρου για την προστασία της διαχείρισης του οδικού δικτύου, του δομημένου και φυσικού περιβάλλοντος από τους  επισκέπτες του νησιού στα πρότυπα των ευρωπαϊκών άλλων πόλεων.
 

13 Ιαν 2014

Το "Δέντρο των Ευχών" στο Αεροδρόμιο ΔΙΑΓΟΡΑΣ

Το " Δέντρο των Ευχών "  της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, στολίζεται με εκατοντάδες ευχές από το 2006 στην αίθουσα των αφίξεων του Αεροδρομίου Ρόδου "ΔΙΑΓΟΡΑΣ "


Καλή Χρονιά ευχόμαστε σε όλους με ασφαλείς διαδρομές...













Ευχές αληθινές από τους επισκέπτες της Ρόδου και όχι μόνο.


Εκατοντάδες έντυπα διανεμήθηκαν με συμβουλές για την Οδική Ασφάλεια....
Στόχος μας η ευαισθητοποίηση στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.

Επί πλέον αφίσες με μηνύματα για την οδική ασφάλεια κοσμούν το αεροδρόμιο μας
 

Διανομή Αλκοτέστ μιας χρήσεως στους οδηγούς 24 & 31 Δεκεμβρίου 2013 στην πλατεία Κύπρου-Ρόδου




Ο Συνεταιρισμός Φαρμακοποιών Κρήτης & Δωδεκανήσου (ΣΥ.ΦΑ.Κ)


 
(στα πλαίσια της Κοινωνικής Εταιρικής Ευθύνης) σε συνεργασία με την

 
Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.  ΡΟΔΟΥ και την ΤΡΟΧΑΙΑ ΡΟΔΟΥ

 
στις 24 και την 31 Δεκεμβρίου 2013 μοίρασαν στην Πλατεία Κύπρου στις

 
12:00  το μεσημέρι  στους οδηγούς

 
αλκοτέστ μιας χρήσης μαζί με το έντυπο Αλκοόλ και Οδήγηση

 
και ευχηθήκαμε στους οδηγούς  Καλή Χρονιά με Ασφαλείς Διαδρομές.

 
Το μήνυμα: Οδηγώ με Ασφάλεια

                    Οδηγώ… Χωρίς Αλκοόλ!

                    Η επιλογή είναι ΔΙΚΗ ΜΟΥ

Τη δράση μας κάλυψαν τα τοπικά Μ.Μ.Ε.

Φωτογραφίες ΕΔΩ: 
https://www.facebook.com/eleni.karidi1/media_set?set=a.781115728570406.1073741834.100000159590450&type=1

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.560299974053282.1073741890.179205038829446&type=1




Έντυπο  για το αλκοόλ, το οποίο διανεμήθηκε στους οδηγούς μαζί με το αλκοτέστ μιας χρήσεως

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Χίλιες μπάλες με αγάπη στόλισαν και φέτος το « Δέντρο της ΑΓΑΠΗΣ »

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, στόλισε  και φέτος το Δέντρο της Αγάπης.
Όλοι εσείς μας δείξατε το δρόμο της αγάπης με τη συμμετοχή σας όταν για πρώτη φορά η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ στόλισε το Δέντρο της Αγάπης και τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν δόθηκαν για να στηρίξουμε ένα έφηβο από τροχαίο δυστύχημα. Μαζί θα συνεχίσουμε και φέτος.

Στολίσαμε  το Δέντρο της Αγάπης,  με στολίδια μαγικά και λαμπερά το δέντρο της αγάπης. Τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν, στηρίζουν το συμπολίτη μας Ζαννή Αντωνίου Θύμα ΤΡΟΧΑΙΟΥ.
Είχαμε μπάλες από 1€ έως 5€, γιατί όπως γνωρίζετε το δέντρο μας είναι μεγάλο και θέλει πολλά στολίδια για να λάμψει και να στολιστεί, έτσι θα τις αγοράζετε θα τις στολίζετε στα κλαδιά κάνοντας μια ευχή, γνωρίζοντας ότι στηρίζετε το Ζαννή Αντωνίου.
Και φέτος ανταποκριθήκατε στο κάλεσμά μας,  μας ενδυναμώσετε για να συνεχίσουμε και μαζί θα προχωρήσουμε βοηθώντας όσους είχαν την δυστυχία να εμπλακούν σε τροχαίο ατύχημα-δυστύχημα.
Ξεκινήσαμε να στολίζουμε το Δέντρο της Αγάπης στην πλατεία Δημαρχείου, αύριο Τετάρτη 18/12/2013 από τις 10.00 πμ έως τις 14.00 μμ και  τελειώσαμε το στόλισμα στις 21/12/2013.
Αγαπητοί φίλοι και φίλες του Δέντρου της Αγάπης.

Όλοι στολίσαμε το Δέντρο της Αγάπης, όλοι  είμαστε εκεί για να δώσουμε λίγη χαρά στον Ζαννή Αντωνίου.
ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ

Φωτογραφίες ΕΔΩ: https://www.facebook.com/eleni.karidi1/media_set?set=a.781107945237851.1073741833.100000159590450&type=1
Εύχεται σε όλους ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ

Το Xριστουγεννιάτικο Bazaar ης ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ

Ομάδα φίλων της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, για πρώτη φορά στη Ρόδο, σκέφτηκε να κατασκευάσει αριστουργήματα για να στηρίξει τις δράσεις της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ.
Στις 14 & 15 Δεκεμβρίου 2013 από τις 10:00 έως τις 18:00, έστησαν τους πάγκους τους και εξέθεσαν τα αριστουργήματα που κατασκεύασαν με πολύ αγάπη. Μια δράση φίλων ευαισθητοποιημένων και για αυτό η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ τις ευχαριστεί.

Φωτογραφίες ΕΔΩ: https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.10152461732992571&type=1  

Συμμετέχει και φέτος η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ στις Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις στις Πηγές της Καλλιθέας.

ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ!
Τα Χριστούγεννα στις Πηγές Καλλιθέας προσφέρουν μοναδικές γιορτινές εμπειρίες στο μαγευτικό χώρο του Μνημείου, σε μικρούς και μεγάλους. Το παραμυθένιο Χριστουγεννιάτικο σκηνικό, υποδέχεται όλους τους Ροδίτες, από 26 Δεκεμβρίου έως 2 Ιανουαρίου. Στις 5 Ιανουαρίου, η Χριστουγεννιάτικη γιορτή καλωσορίζει το νέο χρόνο στο Ακταίον!
Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμμετέχει όλες τις ημέρες των εκδηλώσεων.
Ημέρες εκδηλώσεων: 26, 27, 28, 29 Δεκεμβρίου 2013 & 2 Ιανουαρίου 2014, από το πρωί, ώρα 11.00 έως απόγευμα, ώρα 16.00. Στις 5 Ιανουαρίου γιορτινή εκδήλωση στο Ακταίον.
ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ: στολίζουμε το δέντρο με ευχές για δρόμους ασφαλείς
Τα παιδιά ζωγραφίζουν και μαθαίνουν τα σήματα του κυρίου Κ.ΟΚ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΔΩ: https://www.facebook.com/eleni.karidi1/media_set?set=a.781125011902811.1073741835.100000159590450&type=1

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.557695224313757.1073741883.179205038829446&type=1 

5 Iανουαρίου 2014: Μια ημέρα γιορτής στο ΑΚΤΑΙΟΝ - και το τέλος των Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων στις Πηγές της Καλλιθέας. Τα παιδιά ζωγράφισαν και έμαθαν το χάρηκαν και μαζί τους χαρήκαμε και εμείς.....Καλή Χρονιά με ασφαλείς διαδρομές....

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΔΩ: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.563789507037662.1073741892.179205038829446&type=1
 

Greek Presidency of the EU - Road safety priorities

19 December 2013

In 2012, some 28,000 people died on EU roads. As well as the unbearable human tragedy, road casualties cost the equivalent of 2% of European GDP.

In this briefing, ETSC outlines its recommendations on the key EU road safety policy dossiers to be steered by the Greek presidency of the European Union in the first half of 2014. These include securing agreements on EU legislation on automated in-vehicle emergency calling (eCall) and safer lorry design. We also examine the main recent and forthcoming policy initiatives from the European Commission including progress on in-vehicle safety technologies such as Intelligent Speed Assistance (ISA) for professional vehicles and alcohol interlocks for certain vehicle and driver categories, with recommendations for maximising the results for road safety. ETSC is calling on the Greek presidency to promote the uptake of these technologies in the EU.

In the final part of this briefing, we examine Greece's own track record on road safety with recommendations for improvement.

Download the briefing

For further information:
Ellen Townsend
Policy Director
email: ellen.townsend@etsc.eu

 



You are subscribed as efthita_rh@yahoo.gr. To unsubscribe, please visit this link.
 

Αξιοποιούνται ορθά τα κονδύλια που διατίθενται για τα οδικά δίκτυα στο πλαίσιο της πολιτικής συνοχής της ΕΕ;

Ελεγκτές της ΕΕ αξιολόγησαν κατά πόσο τα κονδύλια που διατίθενται στο πλαίσιο της πολιτικής συνοχής της ΕΕ για έργα οδικών υποδομών πέτυχαν τους στόχους τους με λογικό κόστος. Ο έλεγχος είχε ως αντικείμενο συγχρηματοδοτηθέντα έργα οδοποιίας στη Γερμανία (DE), την Ελλάδα (EL), την Πολωνία (PL) και την Ισπανία (ES). Τα συγκεκριμένα τέσσερα κράτη μέλη έλαβαν το μεγαλύτερο μέρος των κονδυλίων που διατέθηκαν για έργα οδοποιίας στο πλαίσιο της πολιτικής συνοχής κατά την περίοδο 2000-2013·και τα κονδύλια αυτά αντιστοιχούν περίπου στο 62 % της συνολικής συγχρηματοδότησης της ΕΕ για έργα οδοποιίας.


Αντικείμενο του ελέγχου ήταν αυτοκινητόδρομοι (10 έργα), οδοί ταχείας κυκλοφορίας (10 έργα) και απλές κύριες οδικές αρτηρίες δύο λωρίδων κυκλοφορίας (4 έργα).


Η ειδική έκθεση δημοσιεύεται στο http://eca.europa.eu/portal/pls/portal/docs/1/22810809.PDF και τα κύρια συμπεράσματα και οι συστάσεις αναφέρονται στο παρακάτω


Δελτίο Τύπου.





 


Πηγή: www.ses.gr

Μετά το τροχαίο τι; …πλέον εύχομαι μόνο υγεία, κάποτε ευχόμουν και ευτυχία.




"Η  θλίψη του βασιλιά"  Henri Matisse, 1952
“Η θλίψη του βασιλιά” Henri Matisse, 1952
Μετά το τροχαίο τι ;;;; Το ρωτάς, ας απαντήσω κι εγώ!
Καταρχήν να σας περιγράψω εν ολίγοις .Οκτώβρης 2003 ξημέρωμα Σαββάτου, νυχτερινή έξοδο με φίλους, εγώ και ο Δημούτρης στο ένα μηχανάκι και ο Δ. με την Α. σε ένα άλλο μηχανάκι. Κατεβαίνουμε το δρόμο και σταματάμε μπροστά από όλους στο κόκκινο φανάρι, ανάβει το πράσινο και ξεκινάμε, δεν θυμάμαι τίποτε άλλο, πολύ αργότερα έμαθα ότι κάποιος πέρασε ένα πορτοκαλί, φανάρι και ένα κόκκινο, έπεσε πάνω μας, ο Δημούτρης πετάχτηκε του βγήκε το κράνος έσκασε στο καπό του αυτοκινήτου και έπειτα στην άσφαλτο. Εγώ σύρθηκα με το μηχανάκι 15 μέτρα…! Ο Δημούτρης ουσιαστικά σπαρταρούσε στην αγκαλιά του Δ. τον μετέφεραν στο νοσοκομείο, έζησε με μηχανική υποστήριξη 3 μέρες θαρρώ στη Μ.Ε.Θ. Εμένα με μετέφεραν σε άλλο νοσοκομείο, θλάση, αιμάτωμα στον μυελό και μετά από δυο μέρες επέμβαση και στη Μ.Ε.Θ. κι εγώ. Με ξυπνάνε από καταστολή, περνώ 2 βδομάδες εκεί μέσα και μετά με μεταφέρουν σε δωμάτιο στη νευροχειρουργική, μου αναφέρουν ότι κουνώ μόνο το δεξί χέρι. Να μην τα πολυλογώ μένω 3 μήνες ανάπηρη εκεί και μετά άλλους 3 στο ίδρυμα αναπήρων Αθηνών ΕΙΑΑ. Η μαμά κι ο αδερφός πάντα δίπλα μου. Άνεργη η μάνα για να είναι μαζί μου και ο αδερφός με άδεια στην αρχή και μετά άνεργος και αυτός. Τα καταφέρνω περπατώ με πολύ κόπο και δυσκολία, ουρώ με καθετήρες μιας χρήσεως, με κάνει μπάνιο η μαμά, με ντύνει η μαμά, όλα η μαμά. Μετά από μήνες μου αποκαλύπτουν ότι δεν ζει ο Δημούτρης, νόμιζα ότι ήταν ‘’φυτό’’ παθαίνω σοκ και κατάθλιψη, αρχίζουν τα αντικαταθλιπτικά και τελειώνει η ελπίδα μου. Σκεφτόμουν ότι ζει αυτό μου έδινε δύναμη και περπάτησα, αδύναμη πάλι κλεισμένη μέσα, ήμασταν πολύ καλοί φίλοι ερωτευμένοι, τη νύχτα πριν το τροχαίο είχαμε αποκαλύψει τα συναισθήματα μας, τουλάχιστον έφυγε ξέροντας ότι τον αγαπάω! Φυσιοθεραπείες, γυμναστική, ψυχοθεραπείες, πολλά χρόνια, 6 χρόνια μετά περπατώ πέφτω κάτω, αναπηρία ξανά, πάλι επέμβαση, πάλι από την αρχή, τα καταφέρνω. Δυο χρόνια μετά πάλι χάνω το περπάτημα πάλι επέμβαση, ακόμη αναρρώνω. Σύνολο 4 επεμβάσεις, μια γυναικολογική, γιατί λόγω του αιματώματος δεν είχα περίοδο και έγινε αφαίρεση μιας σάλπιγγας, και τρείς σπονδυλοδεσίες σε αυχενική, οσφυική και θωρακική μοίρα, τώρα περιμένω να περάσουν οι γιορτές να πάω να με δει ο νευροχειρούργος μου , να βγάλω τον κηδεμόνα , να κάνω μια ένεση στον μυελό γιατί πονώ και άλλη επέμβαση δεν μπορεί να γίνει.
Υπομονή λοιπόν δύναμη και η ζωή που μου ρήμαξαν συνεχίζεται…
Μετά το τροχαίο τι; Δέκα χρόνια ταλαιπωρίας, όνειρα γκρεμισμένα, φοιτητική ζωή ακόμη στα σκαριά, τότε ήμουν στο πτυχίο παιδαγωγικό, ακόμη στο πτυχίο είμαι.
Μετά το τροχαίο τι; Οι γονείς του Δημούτρη και η αδερφή του δεν ξανά γέλασαν ποτέ αληθινά, υπάρχουνε, δεν ζούνε.
Μετά το τροχαίο τι; Η δική μου οικογένεια πάντα με το μυαλό σε εμένα, πάντα προσοχή, φάρμακα, πάντα δίπλα μου, προσωπική ζωή όχι ανέμελη.
Μετά το τροχαίο τι; Μια παρέα πονεμένη, πάντα μας λείπει σε λύπες και χαρές, χάσαμε ένα μέρος της ψυχής μας.
Μετά το τροχαίο τι; Πόνος, προβλήματα υγείας, ποτέ δεν ξανά ονειρεύτηκα, δεν έβαλα στόχους, κουράστηκα, αλήθεια, πλέον εύχομαι μόνο υγεία, κάποτε ευχόμουν και ευτυχία.
Μετά το τροχαίο τι; Ένας άνθρωπος, που τότε μας παράτησε, η ποινή του 2 χρόνια εξαγοράσιμα, ελεύθερος να καταστρέψει και τη ζωή κι άλλων.
Μετά το τροχαίο τι; Κάθε 3 χρόνια επιτροπή πρόνοιας για 600 ευρώ το 2μηνο.
Μετά το τροχαίο τι; Τι άλλο μας περιμένει;;; τι;;;
ΚΑΝΤΟΥΧΑΡ ΦΙΛΙΖ ετών 23 τότε, 33 σήμερα.
30/12/2013 

Το Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014 στην Αθήνα στο Μουσείο Μπενάκη ο SOS Τροχαία Εγκλήματα διοργανώνει μια ημερίδα με θέμα “Μετά το Τροχαίο τι;“, η φίλη μας η Φιλίζ μια και δεν θα μπορέσει να παρευρεθεί μας έστειλε λίγα λόγια για το θέμα που τόσο καλά γνωρίζει.

Πηγή: www.soste.gr