Τα επαναλαμβανόμενα συμβάντα με πρωταγωνιστές νταλίκες στους
εθνικούς δρόμους και παραδρόμους απασχόλησαν τα ΜΜΕ που ανέδειξαν
διάφορες πτυχές του προβλήματος όπως η κακή συντήρηση των αυτοκινήτων
σαν συνέπεια της οικονομικής κρίσης, (δείτε σχετικό βίντεο απο τις
ειδήσεις του STAR στις 22/10 ΕΔΩ)
και οι συνθήκες εργασίας των επαγγελματιών οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων,
η συμπεριφορά τους στο δρόμο, οι εντολές της εργοδοσίας τους, οι
έλεγχοι της τροχαίας, τα πρόστιμα και τα ΚΤΕΟ κα (εκπομπή ΑΥΤΟΨΙΑ- ΘΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ με τον Α. Σρόιτερ στον ALPHA στις 23/10, δειτε την ΕΔΩ).
Φαίνεται οτι τελικά ότι η πραγματικότητα δεν είναι τόσο ρόδινη όσο μας την περιέγραφαν μέχρι χθές και η τάση μείωσης των τροχαίων συγκρούσεων (ευθέως ανάλογη με την μειωση τη κυκλοφορίας) κρέμεται σε μια λεπτή κλωστή. Εχουμε απο καιρό επισημάνει οτι τόσο η κακη συντήρηση των οχημάτων, όσο και η ολο και μεγαλύτερη επιδίωξη των εργοδοτών για εντατικοποίηση της εργασίας των επαγγελματιών οδηγών ( με παντελή αδιαφορία για την τήρηση του ΚΟΚ) μαζι με το πλήθος των προβλημάτων που απασχολούν το μυαλό καθε χρήστη του δικτυου της κυκλοφορίας (ολα αυτά άμεσα σχετιζόμενα με την κρίση που βιώνουμε), αποτελούν ένα εκρηκτικό μίγμα που καμιά αισιοδοξία δεν επιτρέπει.
Εξακολουθεί πάντως να μας εντυπωσιάζει το πως οι “αρμόδιοι” εξακολουθούν να τηρούν σιγή γυρω απο το θέμα. Και καλα το ρεπορταζ του STAR είναι λιγότερο απο 2 λεπτά, το ξεπερνάς “έτσι”…αλλά η ΑΥΤΟΨΙΑ είναι 1 ώρα και 20 λεπτά με σοβαρότατες επώνυμες καταγγελίες. Πιθανόν οι “αρμόδιοι” κοιμόταν την ώρα που προβλήθηκε για να ξυπνήσουν νωρίς να πάνε να πάρουν τα απαραίτητα μέτρα για την οδική ασφάλεια.
Στο μεταξύ αναπάντητα εξακολουθουν να παραμένουν τα ερωτήματα που έθεσε απο τις 6/10 το Συνδικάτο Επαγγελματιών Οδηγών Φορτηγών Αυτοκινήτων Ελλάδας μετά την πολύνεκρη σύγκρουση στην Εγνατία:
-Γιατί κυκλοφορούν Φορτηγά .Δ.Χ. στις εθνικές οδούς τα Σαββατοκύριακα, ενώ σε όλη την Ευρώπη, εκτός από συγκεκριμένες κατηγορίες, απαγορεύεται;
-Γιατί δεν υπάρχουν μικτά κλιμάκια για τον έλεγχο προβληματικών φορτηγών (κινητές πλάστιγγες για υπέρβαρο φορτίο, ΚΤΕΟ κ.λπ.);
-Για το συγκεκριμένο ατύχημα γιατί δεν υπήρχε σήμανση εκ μέρους της Εγνατίας Οδού με βανάκια που φέρουν προειδοποιητικά φώτα και με κορίνες;
-Γιατί δεν βρισκόταν η Τροχαία στο σημείο; Ο εργολάβος του έργου ποια μέτρα είχε πάρει για την εκτέλεση του έργου; Γιατί η Εγνατία Οδός, η Τροχαία και ο εργολάβος δεν έκαναν εκτροπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στον παράπλευρο δρόμο εφ’ όσον γνώριζαν ότι θα είχαν ολική διακοπή κυκλοφορίας για την επισκευή αυτού;
-Γιατί η Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) δεν ήταν ελεύθερη από τα ΙΧ αυτοκίνητα, ώστε να υπάρχει διέξοδος διαφυγής για το φορτηγό με το πρόβλημα της υπερθέρμανσης των φρένων; (ολόκληρη η ανακοίνωση: ΕΔΩ)
Ειναι σημαντικό που έστω και τώρα δημοσιοποιούνται κάποια πράγματα απο τα ΜΜΕ. Βέβαια απο παντού και πάντα θα απουσιάζει κατι βασικό. Ο απίστευτος αριθμός φορτηγων που υπάρχουν στην χώρα μας και που την κατατασει πρωτη στην Ευρώπη αν οχι στον κοσμο. το γεγονός πως συμφωνα με τα επίσημα στοιχεία ο αριθμος των Βαρέων Φορτηγων που κυκλοφορουν στην Ελλαδα είναι 1.305.243 δηλαδή 11.490 ανα 100.000 κατοίκους. (Περισσότερα: ΕΔΩ)
Πηγή: SOSTE.GE
Φαίνεται οτι τελικά ότι η πραγματικότητα δεν είναι τόσο ρόδινη όσο μας την περιέγραφαν μέχρι χθές και η τάση μείωσης των τροχαίων συγκρούσεων (ευθέως ανάλογη με την μειωση τη κυκλοφορίας) κρέμεται σε μια λεπτή κλωστή. Εχουμε απο καιρό επισημάνει οτι τόσο η κακη συντήρηση των οχημάτων, όσο και η ολο και μεγαλύτερη επιδίωξη των εργοδοτών για εντατικοποίηση της εργασίας των επαγγελματιών οδηγών ( με παντελή αδιαφορία για την τήρηση του ΚΟΚ) μαζι με το πλήθος των προβλημάτων που απασχολούν το μυαλό καθε χρήστη του δικτυου της κυκλοφορίας (ολα αυτά άμεσα σχετιζόμενα με την κρίση που βιώνουμε), αποτελούν ένα εκρηκτικό μίγμα που καμιά αισιοδοξία δεν επιτρέπει.
Εξακολουθεί πάντως να μας εντυπωσιάζει το πως οι “αρμόδιοι” εξακολουθούν να τηρούν σιγή γυρω απο το θέμα. Και καλα το ρεπορταζ του STAR είναι λιγότερο απο 2 λεπτά, το ξεπερνάς “έτσι”…αλλά η ΑΥΤΟΨΙΑ είναι 1 ώρα και 20 λεπτά με σοβαρότατες επώνυμες καταγγελίες. Πιθανόν οι “αρμόδιοι” κοιμόταν την ώρα που προβλήθηκε για να ξυπνήσουν νωρίς να πάνε να πάρουν τα απαραίτητα μέτρα για την οδική ασφάλεια.
Στο μεταξύ αναπάντητα εξακολουθουν να παραμένουν τα ερωτήματα που έθεσε απο τις 6/10 το Συνδικάτο Επαγγελματιών Οδηγών Φορτηγών Αυτοκινήτων Ελλάδας μετά την πολύνεκρη σύγκρουση στην Εγνατία:
-Γιατί κυκλοφορούν Φορτηγά .Δ.Χ. στις εθνικές οδούς τα Σαββατοκύριακα, ενώ σε όλη την Ευρώπη, εκτός από συγκεκριμένες κατηγορίες, απαγορεύεται;
-Γιατί δεν υπάρχουν μικτά κλιμάκια για τον έλεγχο προβληματικών φορτηγών (κινητές πλάστιγγες για υπέρβαρο φορτίο, ΚΤΕΟ κ.λπ.);
-Για το συγκεκριμένο ατύχημα γιατί δεν υπήρχε σήμανση εκ μέρους της Εγνατίας Οδού με βανάκια που φέρουν προειδοποιητικά φώτα και με κορίνες;
-Γιατί δεν βρισκόταν η Τροχαία στο σημείο; Ο εργολάβος του έργου ποια μέτρα είχε πάρει για την εκτέλεση του έργου; Γιατί η Εγνατία Οδός, η Τροχαία και ο εργολάβος δεν έκαναν εκτροπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στον παράπλευρο δρόμο εφ’ όσον γνώριζαν ότι θα είχαν ολική διακοπή κυκλοφορίας για την επισκευή αυτού;
-Γιατί η Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) δεν ήταν ελεύθερη από τα ΙΧ αυτοκίνητα, ώστε να υπάρχει διέξοδος διαφυγής για το φορτηγό με το πρόβλημα της υπερθέρμανσης των φρένων; (ολόκληρη η ανακοίνωση: ΕΔΩ)
Ειναι σημαντικό που έστω και τώρα δημοσιοποιούνται κάποια πράγματα απο τα ΜΜΕ. Βέβαια απο παντού και πάντα θα απουσιάζει κατι βασικό. Ο απίστευτος αριθμός φορτηγων που υπάρχουν στην χώρα μας και που την κατατασει πρωτη στην Ευρώπη αν οχι στον κοσμο. το γεγονός πως συμφωνα με τα επίσημα στοιχεία ο αριθμος των Βαρέων Φορτηγων που κυκλοφορουν στην Ελλαδα είναι 1.305.243 δηλαδή 11.490 ανα 100.000 κατοίκους. (Περισσότερα: ΕΔΩ)
Πηγή: SOSTE.GE
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου