Ένα όραμα γενιών και γενιών, αν αληθεύουν τα γραφόμενα στον τοπικό
τύπο ετοιμάζεται να γίνει πράξη. Ράλι στους δρόμους του Ηρακλείου… (ΕΔΩ)
Το χρειάζεται ο τουρισμός μας, το ζητάει κι οργανισμός μας. Η πόλη
είναι τέλεια γι αυτό το σκοπό με μεγάλους άνετους αρίστης ποιότητας,
άδειους δρόμους, εφάμιλλους του Monte Carlo και τα μέτρα ασφαλείας,
βαθιά εμπεδωμένα στη συνείδηση κάθε Κρητικού από παλαιότερες μικρότερου
διαμετρήματος αλλά του ιδίου ευγενούς σκοπού κινητοποιήσεις.
Είναι πράγματι βαθιά άδικο οι Κρητικοί που τόσα και τόσα θύματα έχουν προσφέρει στην άσφαλτο να μην ανταμείβονται με έναν επίσημο αγώνα αυτοκινήτων μέσα το κέντρο της μεγαλύτερης πόλης τους. Ως πότε οι κόντρες και οι κάθε τύπου μαγκιές στους δρόμους θα αποτελούν την μοναδική απόλαυση οδηγών και φιλοθεάμονος κοινού;
Μιλάμε βέβαια για το ίδιο μέρος όπου καθημερινά οι «τραγωδίες στην άσφαλτο» αποτελούν καθημερινό θέμα στον τοπικό τύπο. Οι αναλύσεις για τον ΒΟΑΚ δίνουν και παίρνουν και ο δρόμος θα είχε ήδη τελειώσει αν δεν προέκυπτε αυτή η μοιραία διαφωνία διόδια ή όχι διόδια. Φυσικά για το ότι τα τροχαία σαρώνουν στην Κρήτη η ταχύτητα (σε αντίθεση μ όλον τον υπόλοιπο πλανήτη) δεν έχει καμία σχέση. Ούτε η ουσιαστική ανυπαρξία δημόσιας συγκοινωνίας (πλήρως υποβαθμισμένα ΚΤΕΛ με εξαίρεση την σύνδεση ανάμεσα στις μεγάλες πόλεις στο βόρειο άξονα) και φυσικά η μη ύπαρξη μέσων σταθερής τροχιάς (ούτε καν σαν σκέψη). Ούτε βέβαια ο περιορισμένος αριθμός (συνήθως καταπατημένων) πεζοδρόμων, ή η ανυπαρξία ποδηλατοδρόμων.
Με ένα γρήγορο ψάξιμο στο διαδίκτυο θα βρει κανείς δεκάδες επιχειρήσεις που πραγματοποιούν «Βελτιώσεις» ή πιο ελληνικά «tunning» σε αυτοκίνητα και μηχανές στην Κρήτη. Το tunning βέβαια (χάρη και στον εκ Κρήτης ορμώμενο κο Χατζηδάκη νομιμοποιήθηκε πανευρωπαϊκά και ο καθένας μπορεί να πειράξει το αυτοκίνητο του και να το κάνει να τρέχει περισσότερο, «να απολαύσει τη χαρά του» όπως έλεγε ο τ. υπουργός). Βέβαια το κράτος δεν έχει τους μηχανισμούς για να ελέγξει τα πάσης φύσεως «πακέτα βελτίωσης», ούτε καν την εισαγωγή απαγορευμένου τύπου καυσίμων. Αλλά γιατί να είμαστε τόσο καχύποπτοι. Τόσοι και τόσοι χορηγοί αγώνων αυτοκινήτου ανάμεσα τους συχνά και τοπικοί Δήμοι σε αγώνες δεν ενδιαφέρονται για την ασφάλεια και την ζωή;
Άραγε ο νέος Δήμαρχος Ηρακλείου ή ο παλιός Περιφερειάρχης Κρήτης θέλουν να συνδέσουν το όνομα τους μ αυτή την εκδήλωση και δώσουν την άδεια για πραγματοποίηση ράλι στους δρόμους του Ηρακλείου, ή τα δημοσιεύματα αποτελούν ευσεβείς πόθους;
«Μέτρα ασφαλείας» σε αγώνες αυτοκινήτων στην Κρήτη, δείτε τα αποκαλυπτικά βίντεο που διακινούν οι ίδιοι οι θιασώτες ή οι οργανωτές.
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
ΧΑΝΙΑ
Είναι πράγματι βαθιά άδικο οι Κρητικοί που τόσα και τόσα θύματα έχουν προσφέρει στην άσφαλτο να μην ανταμείβονται με έναν επίσημο αγώνα αυτοκινήτων μέσα το κέντρο της μεγαλύτερης πόλης τους. Ως πότε οι κόντρες και οι κάθε τύπου μαγκιές στους δρόμους θα αποτελούν την μοναδική απόλαυση οδηγών και φιλοθεάμονος κοινού;
Μιλάμε βέβαια για το ίδιο μέρος όπου καθημερινά οι «τραγωδίες στην άσφαλτο» αποτελούν καθημερινό θέμα στον τοπικό τύπο. Οι αναλύσεις για τον ΒΟΑΚ δίνουν και παίρνουν και ο δρόμος θα είχε ήδη τελειώσει αν δεν προέκυπτε αυτή η μοιραία διαφωνία διόδια ή όχι διόδια. Φυσικά για το ότι τα τροχαία σαρώνουν στην Κρήτη η ταχύτητα (σε αντίθεση μ όλον τον υπόλοιπο πλανήτη) δεν έχει καμία σχέση. Ούτε η ουσιαστική ανυπαρξία δημόσιας συγκοινωνίας (πλήρως υποβαθμισμένα ΚΤΕΛ με εξαίρεση την σύνδεση ανάμεσα στις μεγάλες πόλεις στο βόρειο άξονα) και φυσικά η μη ύπαρξη μέσων σταθερής τροχιάς (ούτε καν σαν σκέψη). Ούτε βέβαια ο περιορισμένος αριθμός (συνήθως καταπατημένων) πεζοδρόμων, ή η ανυπαρξία ποδηλατοδρόμων.
Με ένα γρήγορο ψάξιμο στο διαδίκτυο θα βρει κανείς δεκάδες επιχειρήσεις που πραγματοποιούν «Βελτιώσεις» ή πιο ελληνικά «tunning» σε αυτοκίνητα και μηχανές στην Κρήτη. Το tunning βέβαια (χάρη και στον εκ Κρήτης ορμώμενο κο Χατζηδάκη νομιμοποιήθηκε πανευρωπαϊκά και ο καθένας μπορεί να πειράξει το αυτοκίνητο του και να το κάνει να τρέχει περισσότερο, «να απολαύσει τη χαρά του» όπως έλεγε ο τ. υπουργός). Βέβαια το κράτος δεν έχει τους μηχανισμούς για να ελέγξει τα πάσης φύσεως «πακέτα βελτίωσης», ούτε καν την εισαγωγή απαγορευμένου τύπου καυσίμων. Αλλά γιατί να είμαστε τόσο καχύποπτοι. Τόσοι και τόσοι χορηγοί αγώνων αυτοκινήτου ανάμεσα τους συχνά και τοπικοί Δήμοι σε αγώνες δεν ενδιαφέρονται για την ασφάλεια και την ζωή;
Άραγε ο νέος Δήμαρχος Ηρακλείου ή ο παλιός Περιφερειάρχης Κρήτης θέλουν να συνδέσουν το όνομα τους μ αυτή την εκδήλωση και δώσουν την άδεια για πραγματοποίηση ράλι στους δρόμους του Ηρακλείου, ή τα δημοσιεύματα αποτελούν ευσεβείς πόθους;
«Μέτρα ασφαλείας» σε αγώνες αυτοκινήτων στην Κρήτη, δείτε τα αποκαλυπτικά βίντεο που διακινούν οι ίδιοι οι θιασώτες ή οι οργανωτές.
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
ΧΑΝΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου