Με εισήγηση του αντιπεριφερειάρχη Δυτικού Τομέα Σπύρου Τζόκα, το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής ενέκρινε ομόφωνα
τη «Σύναψη Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ Περιφέρειας Αττικής και
Αναπτυξιακού Συνδέσμου Δυτικής Αθήνας (ΑΣΔΑ) για την εκτέλεση του έργου
«Συντήρηση Οδικού Δικτύου Δυτικής Αθήνας», αξίας 6.117.000 ευρώ. (ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ: ΕΔΩ) Η
ΑΣΔΑ περιλαμβάνει τους Δήμους: Αγίας Βαρβάρας, Αιγάλεω, Χαιδαρίου,
Περιστερίου, Αγιων Αναργυρων- Καματερου, Ιλίου, Πετρούπολης και Φυλής
.
Μόνο θλίψη μπορεί να προκαλέσει το γεγονός πως το τεράστιο αυτό χρηματικό ποσό αποφασίστηκε να δοθεί ΟΜΟΦΩΝΑ. Είναι πιθανότατα το μοναδικό θέμα στο οποίο μέχρι σήμερα υπηρξε ομοφωνία στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής στο οποιο αντιπροσωπεύεται ένα ευρύτατο πολιτικο φάσμα με την πλειοψηφία να ανηκει στη «Δύναμη Ζωής» της Ρένας Δούρου (ΣΥΡΙΖΑ) και την μειοψηφία να περιλαμβάνει εκπροσώπους της Νέας Δημοκρατίας (Κουμουτσάκος), του ΠΑΣΟΚ (Σγουρός), του ΚΚΕ, των ΑΝΕΛ, της Χρυσής Αυγής, της ΔΗΜΑΡ, των Οικολόγων, της Δημιουργία Ξανά (Τζήμερος),της ΑΝΤΑΡΣΥΑ (Δ.Κουτσούμπα) κα. ΟΜΟΦΩΝΑ! Το αυτοκίνητο ενοποιητικός παράγων του έθνους…με περισσότερους υποστηρικτές ακόμα κι απ τον τάφο της Αμφίπολης.
Μόνο θλίψη προκαλεί επίσης το γεγονός ότι όπως αναφέρει η σχετική εισήγηση: «Σε όλο το οδικό δίκτυο θα γίνει συντήρηση του υφιστάμενου ασφαλτοτάπητα και τοπικές επισκευές των οδοστρωμάτων στα σημεία που απαιτείται, χωρίς αλλοίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών των οδών».
Μόνο γέλιο βέβαια μπορεί να προκαλέσει το επιχείρημα πως «Η καλή ποιότητα του ασφαλτικού τάπητα κυκλοφορίας με την αποκατάσταση της δομικής αντοχής του, της ολισθηρότητας και της ομαλότητας του και την αποφυγή απόσπασης της προσοχής του οδηγού, προσφέρει ασφάλεια και ταχύτητα στις μετακινήσεις τόσο για τα οχήματα όσο και για τους πεζούς»
Ας κάνουν τον κόπο να μας ενημερώσουν (αλλα τι αντιπροσωπευουμε κοινωνικα για να μας ενημερώσουν κιολας) ποιός από όλους του Δήμους που ανήκουν στην ΑΣΔΑ έχει σαν αίτημα «μεγαλύτερη ταχύτητα στις μετακινήσεις». Μηπως τα 60km/h οριο ταχυτητος που υπαρχουν στη Λεωφόρο Αθηνών στο Χαιδάρι και στο Αιγάλεω και τα οποία παραβιάζονται συστηματικά 24 ώρες το 24ωρο από ένα τεράστιο όγκο οχημάτων που χρησιμοποιεί το δρόμο που τεμνει πυκνοκατοικημενες περιοχες ως προσβαση προς την Πελοπόννησο και την Δυτικη Ελλάδα δεν είναι αρκετά; (Για τους επαναλαμβανόμενους φόνους στην Λ. Αθηνών:ΕΔΩ). Έκαναν τίποτα (έστω και κατά πλειοψηφία) για τον περιορισμό των ταχυτήτων και των περιορισμό του αριθμού των τροχοφόρων στους συγκεκριμένους δρόμους; Το άλλο βέβαια για την «ασφάλεια των πεζών» μας υπερβαίνει για να μπορέσουμε να το σχολιάσουμε.
«Τα τελευταία χρόνια στους Ελληνικούς δρόμους παρατηρείται μια αλματώδης αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου και των αξονικών φορτίων, η οποία οδήγησε στο φαινόμενο εμφάνισης πρόωρων αστοχιών και φθορών των οδοστρωμάτων» ανέφερε ο εισηγητής. «Ξέχασε» να προσθέσει πως την τελευταία δεκαπενταετία στους ελληνικους δρόμους ο αριθμος των ΙΧ διπλασιάστηκε, πως η χώρα έχει την μεγαλύτερη αναλογία βαρέων φορτηγων ανά κάτοικο στην Ευρώπη και πιθανότατα και στον κόσμο πως σ αυτη την χώρα σκότωσαν τον Σιδηρόδρομο. Ετσι η Δυτική Αθήνα κατάντησε να είναι αποκλειστικός τόπος διέλευσης χιλιάδων καθημερινά οχημάτων που δεν εχουν προορισμό αυτην. Ταυτόχρονα είναι η περιοχή με την πιο χαμηλή εξυπηρέτηση από τα μέσα σταθερής τροχιάς, με προβληματικές δημόσιες συγκοινωνίες και με ανύπαρκτους ποδηλατόδρομους.
Τροχαία εγκλήματα, μόλυνση της ατμόσφαιρας, υψηλά επίπεδα θορύβου είναι μερικά από τα καλά που προσθέτει η αυτοκίνηση στην ήδη επιβαρυμένη από τα μύρια όσα περιοχή.
Στρώστε λοιπόν το μαύρο χαλί των 6.117.000 ευρώ που θα κάνει την ζωή τους (των αυτοκινήτων) καλύτερη. «Χωρίς αλλοίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών των οδών». Σε μια περίοδο που σχεδον σ ολες τις πόλεις του κόσμου επιλέγονται ηπιες παρεμβάσεις χαμηλου κόστους που μετασχηματίζουν προς οφελος των ευάλωτων χρηστων της λειτουργία του κυκλοφοριακού δικτύου εδώ επιλέγεται η πεπατημένη.
Αλήθεια τι γίνανε οι δυο πεζογέφυρες που θα παραδιδονταν στο Χαιδάρι το …2012 (Παλατάκι και Δαφνι) σε δυο σημεία με αναρίθμητα θυματα κυριως πεζούς. Που είναι οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον Τερματικό σταθμό του Μετρό Αγία Μαρίνα η λειτουργία του οποίου εκτος από την εξυπηρέτηση έχει προκαλέσει μια ανατροπη όλων των δεδομενων στην Ιερα Οδο με αυθαίρετο παρκαρισμα/καταληψη λωρίδων κυκλοφορίας, με απίστευτη συσωρευση πεζών χωρις περιορισμό των ορίων ταχυτητος των οχημάτων και τόσα άλλα.
Η ομόφωνη απόφαση οι όροι και το απίστευτο ποσόν που την συνοδεύουν μαρτυρούν την παντελή έλλειψη πολιτικής για την οδική ασφάλεια την βιώσιμη κινητικότητα, την παραίτηση από οποιαδήποτε προσπάθεια ανίχνευσης μιας άλλης πόλης πέρα από το αυτοκίνητο. Την πλήρη προσαρμογή στον πραγματοποιημένο κόσμο της μηχανοκίνησης.
Αλλά για τι μιλάμε. Για την πόλη που σήμερα έχει εναποθέσει την ελπίδα επιβίωσης στα οστά της Αγίας Βαρβάρας. Ίσως αύριο την βιώσιμη κινητικότητα να την εναποθέσει στην Αγία Μαρίνα.
Μέχρι τότε και για πάντα η κοινοτοπία της ομοφωνίας θα μας κάνει να μην ξεχνάμε πως: δεν έχω τόπο δεν έχω ελπίδα.
Πηγή: www.soste.gr
Μόνο θλίψη μπορεί να προκαλέσει το γεγονός πως το τεράστιο αυτό χρηματικό ποσό αποφασίστηκε να δοθεί ΟΜΟΦΩΝΑ. Είναι πιθανότατα το μοναδικό θέμα στο οποίο μέχρι σήμερα υπηρξε ομοφωνία στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής στο οποιο αντιπροσωπεύεται ένα ευρύτατο πολιτικο φάσμα με την πλειοψηφία να ανηκει στη «Δύναμη Ζωής» της Ρένας Δούρου (ΣΥΡΙΖΑ) και την μειοψηφία να περιλαμβάνει εκπροσώπους της Νέας Δημοκρατίας (Κουμουτσάκος), του ΠΑΣΟΚ (Σγουρός), του ΚΚΕ, των ΑΝΕΛ, της Χρυσής Αυγής, της ΔΗΜΑΡ, των Οικολόγων, της Δημιουργία Ξανά (Τζήμερος),της ΑΝΤΑΡΣΥΑ (Δ.Κουτσούμπα) κα. ΟΜΟΦΩΝΑ! Το αυτοκίνητο ενοποιητικός παράγων του έθνους…με περισσότερους υποστηρικτές ακόμα κι απ τον τάφο της Αμφίπολης.
Μόνο θλίψη προκαλεί επίσης το γεγονός ότι όπως αναφέρει η σχετική εισήγηση: «Σε όλο το οδικό δίκτυο θα γίνει συντήρηση του υφιστάμενου ασφαλτοτάπητα και τοπικές επισκευές των οδοστρωμάτων στα σημεία που απαιτείται, χωρίς αλλοίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών των οδών».
Μόνο γέλιο βέβαια μπορεί να προκαλέσει το επιχείρημα πως «Η καλή ποιότητα του ασφαλτικού τάπητα κυκλοφορίας με την αποκατάσταση της δομικής αντοχής του, της ολισθηρότητας και της ομαλότητας του και την αποφυγή απόσπασης της προσοχής του οδηγού, προσφέρει ασφάλεια και ταχύτητα στις μετακινήσεις τόσο για τα οχήματα όσο και για τους πεζούς»
Ας κάνουν τον κόπο να μας ενημερώσουν (αλλα τι αντιπροσωπευουμε κοινωνικα για να μας ενημερώσουν κιολας) ποιός από όλους του Δήμους που ανήκουν στην ΑΣΔΑ έχει σαν αίτημα «μεγαλύτερη ταχύτητα στις μετακινήσεις». Μηπως τα 60km/h οριο ταχυτητος που υπαρχουν στη Λεωφόρο Αθηνών στο Χαιδάρι και στο Αιγάλεω και τα οποία παραβιάζονται συστηματικά 24 ώρες το 24ωρο από ένα τεράστιο όγκο οχημάτων που χρησιμοποιεί το δρόμο που τεμνει πυκνοκατοικημενες περιοχες ως προσβαση προς την Πελοπόννησο και την Δυτικη Ελλάδα δεν είναι αρκετά; (Για τους επαναλαμβανόμενους φόνους στην Λ. Αθηνών:ΕΔΩ). Έκαναν τίποτα (έστω και κατά πλειοψηφία) για τον περιορισμό των ταχυτήτων και των περιορισμό του αριθμού των τροχοφόρων στους συγκεκριμένους δρόμους; Το άλλο βέβαια για την «ασφάλεια των πεζών» μας υπερβαίνει για να μπορέσουμε να το σχολιάσουμε.
«Τα τελευταία χρόνια στους Ελληνικούς δρόμους παρατηρείται μια αλματώδης αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου και των αξονικών φορτίων, η οποία οδήγησε στο φαινόμενο εμφάνισης πρόωρων αστοχιών και φθορών των οδοστρωμάτων» ανέφερε ο εισηγητής. «Ξέχασε» να προσθέσει πως την τελευταία δεκαπενταετία στους ελληνικους δρόμους ο αριθμος των ΙΧ διπλασιάστηκε, πως η χώρα έχει την μεγαλύτερη αναλογία βαρέων φορτηγων ανά κάτοικο στην Ευρώπη και πιθανότατα και στον κόσμο πως σ αυτη την χώρα σκότωσαν τον Σιδηρόδρομο. Ετσι η Δυτική Αθήνα κατάντησε να είναι αποκλειστικός τόπος διέλευσης χιλιάδων καθημερινά οχημάτων που δεν εχουν προορισμό αυτην. Ταυτόχρονα είναι η περιοχή με την πιο χαμηλή εξυπηρέτηση από τα μέσα σταθερής τροχιάς, με προβληματικές δημόσιες συγκοινωνίες και με ανύπαρκτους ποδηλατόδρομους.
Τροχαία εγκλήματα, μόλυνση της ατμόσφαιρας, υψηλά επίπεδα θορύβου είναι μερικά από τα καλά που προσθέτει η αυτοκίνηση στην ήδη επιβαρυμένη από τα μύρια όσα περιοχή.
Στρώστε λοιπόν το μαύρο χαλί των 6.117.000 ευρώ που θα κάνει την ζωή τους (των αυτοκινήτων) καλύτερη. «Χωρίς αλλοίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών των οδών». Σε μια περίοδο που σχεδον σ ολες τις πόλεις του κόσμου επιλέγονται ηπιες παρεμβάσεις χαμηλου κόστους που μετασχηματίζουν προς οφελος των ευάλωτων χρηστων της λειτουργία του κυκλοφοριακού δικτύου εδώ επιλέγεται η πεπατημένη.
Αλήθεια τι γίνανε οι δυο πεζογέφυρες που θα παραδιδονταν στο Χαιδάρι το …2012 (Παλατάκι και Δαφνι) σε δυο σημεία με αναρίθμητα θυματα κυριως πεζούς. Που είναι οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον Τερματικό σταθμό του Μετρό Αγία Μαρίνα η λειτουργία του οποίου εκτος από την εξυπηρέτηση έχει προκαλέσει μια ανατροπη όλων των δεδομενων στην Ιερα Οδο με αυθαίρετο παρκαρισμα/καταληψη λωρίδων κυκλοφορίας, με απίστευτη συσωρευση πεζών χωρις περιορισμό των ορίων ταχυτητος των οχημάτων και τόσα άλλα.
Η ομόφωνη απόφαση οι όροι και το απίστευτο ποσόν που την συνοδεύουν μαρτυρούν την παντελή έλλειψη πολιτικής για την οδική ασφάλεια την βιώσιμη κινητικότητα, την παραίτηση από οποιαδήποτε προσπάθεια ανίχνευσης μιας άλλης πόλης πέρα από το αυτοκίνητο. Την πλήρη προσαρμογή στον πραγματοποιημένο κόσμο της μηχανοκίνησης.
Αλλά για τι μιλάμε. Για την πόλη που σήμερα έχει εναποθέσει την ελπίδα επιβίωσης στα οστά της Αγίας Βαρβάρας. Ίσως αύριο την βιώσιμη κινητικότητα να την εναποθέσει στην Αγία Μαρίνα.
Μέχρι τότε και για πάντα η κοινοτοπία της ομοφωνίας θα μας κάνει να μην ξεχνάμε πως: δεν έχω τόπο δεν έχω ελπίδα.
Πηγή: www.soste.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου