Απευθύνεται σε Δημοτικές Αρχές, Στελέχη Τεχνικών Υπηρεσιών Δήμων και
γενικότερα σε εκείνους και εκείνες που νοιάζονται την ελληνική πόλη,
αγωνιούν για την τύχη της, ελπίζουν και θέλουν να εξοικειωθούν με τα
αντικείμενα του κυκλοφοριακού σχεδιασμού που έχει κριτήριο τον άνθρωπο,
την ποιότητα ζωής και το περιβάλλον. Απευθύνεται επίσης σε εκείνους τους
Δήμους που έχουν αποφασίσει να αντιμετωπίσουν με γενναιότητα τις
μεγάλες προκλήσεις του κυκλοφοριακού και πολεοδομικού σχεδιασμού, να
ενημερωθούν για την εμπειρία της Ευρώπης και να συζητήσουν λύσεις με
διαφορετικές προτεραιότητες, μεθοδολογίες και στόχους.
Απέναντι στα μεγάλα προβλήματα σχετικά με το κυκλοφοριακό και τις επιπτώσεις του, στην Ευρώπη υπάρχει ήδη πλούσια εμπειρία από κυκλοφοριακές και πολεοδομικές στρατηγικές που προτείνονται από τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ). Η βασική διαφορά αυτών των Σχεδίων από τις συμβατικές κυκλοφοριακές μελέτες, που έδιναν προτεραιότητα στο αυτοκίνητο, είναι η σημασία που αναγνωρίζουν στο περπάτημα, στο ποδήλατο και στη δημόσια συγκοινωνία. Στο εξής και στη χώρα μας κάθε έργο για να χρηματοδοτείται θα πρέπει να ανήκει σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική, δηλαδή σε ένα Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας.
Επειδή οι Δήμοι δεν έχουν την απαραίτητη τεχνογνωσία, η Μονάδα Βιώσιμης Κινητικότητας του ΕΜΠ, σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, με υπεύθυνο τον καθηγητή Θ. Βλαστό, οργανώνει σεμινάριο απευθυνόμενο κυρίως στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, διάρκειας 3 ωρών, με θέμα τα ΣΒΑΚ, την προκήρυξη, εκπόνηση και επίβλεψή τους.
Συνημμένα:
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ.doc
Πηγή: http://www.ses.gr/
Απέναντι στα μεγάλα προβλήματα σχετικά με το κυκλοφοριακό και τις επιπτώσεις του, στην Ευρώπη υπάρχει ήδη πλούσια εμπειρία από κυκλοφοριακές και πολεοδομικές στρατηγικές που προτείνονται από τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ). Η βασική διαφορά αυτών των Σχεδίων από τις συμβατικές κυκλοφοριακές μελέτες, που έδιναν προτεραιότητα στο αυτοκίνητο, είναι η σημασία που αναγνωρίζουν στο περπάτημα, στο ποδήλατο και στη δημόσια συγκοινωνία. Στο εξής και στη χώρα μας κάθε έργο για να χρηματοδοτείται θα πρέπει να ανήκει σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική, δηλαδή σε ένα Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας.
Επειδή οι Δήμοι δεν έχουν την απαραίτητη τεχνογνωσία, η Μονάδα Βιώσιμης Κινητικότητας του ΕΜΠ, σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, με υπεύθυνο τον καθηγητή Θ. Βλαστό, οργανώνει σεμινάριο απευθυνόμενο κυρίως στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, διάρκειας 3 ωρών, με θέμα τα ΣΒΑΚ, την προκήρυξη, εκπόνηση και επίβλεψή τους.
Συνημμένα:
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ.doc
Πηγή: http://www.ses.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου