Σήμερα Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016 πραγματοποιήθηκε συνάντηση
αντιπροσωπείας του συλλόγου μας με την Υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών
& Δικτύων κα Μαρίνα Χρυσοβελώνη στην οποία έχει ανατεθεί η
αρμοδιότητα της Οδικής Ασφάλειας.
Εκ μέρους του SOS Τροχαία Εγκλήματα στην συνάντηση συμμετείχαν ο πρόεδρος του συλλόγου Γ. Κουβίδης, ο αντιπρόεδρος Φ. Καρυδάκης, ο γραμματέας Αλ. Κρητικός και η κα Μ. Καλεσοπούλου.
Συζητήθηκαν αναλυτικά οι προτάσεις που ο σύλλογος μας είχε υποβάλει στο Υπουργείο Δικαιοσύνης από τον Δεκέμβριο του 2015 δεδομένου ότι για οποιαδήποτε νομοθετική ρύθμιση όσον αφορά τα τροχαία εγκλήματα απαιτείται η από κοινού προώθηση της από τα συναρμόδια υπουργεία (Μεταφορών, Δικαιοσύνης και Προστασίας του Πολίτη). Με ανακούφιση διαπιστώσαμε ότι στα θέματα που ήδη είχαμε συμφωνήσει με το υπουργείο Δικαιοσύνης υπήρξε σύμφωνη γνώμη και της υφυπουργού Μεταφορών.
Τα θέματα αυτά είναι:
-Η μετατροπή της εγκατάλειψης θύματος (από πλημμέλημα που είναι σήμερα) σε κακούργημα.
-Η αναβάθμιση του αξιόποινου της παραβίασης ερυθρού σηματοδότη, της οδήγησης υπό την επίδραση αλκοόλ και τοξικών ουσιών, της παραβίασης του ορίου ταχύτητος και της χρήσης κινητού κατά την οδήγηση όταν αυτά οδηγούν σε θάνατο ή σοβαρό τραυματισμό. Η οδήγηση υπ αυτές της συνθήκες δεν μπορεί να θεωρείται «αμέλεια» και οι καταδίκες να περιορίζονται σε μερικούς μήνες φυλάκισης και μάλιστα πάντα με αναστολή ή εξαγορά.
-Η αφαίρεση της άδειας οδήγησης στους υπεύθυνους θανατηφόρων τροχαίων ή σοβαρών τραυματισμών και πρώτα απ όλους στους υπότροπους.
– Να θεσπιστούν παράλληλα και πρόσθετες ποινές κοινωνικής υπηρεσίας για τους υπεύθυνους τροχαίων εγκλημάτων, σε νοσοκομεία , κέντρα αναπηρίας κλπ
Εκφράζουμε την ικανοποίηση μας γιατί σήμερα άνοιξε ο δρόμος για την συγκρότηση διυπουργικής νομοπαρασκευαστικής επιτροπής και ελπίζουμε αυτό να γίνει με τους ταχύτερους το δυνατόν ρυθμούς.
Κανένας θάνατος στο Δρόμο δεν είναι αποδεκτός!
Κάθε μέρα καθυστέρησης στη λήψη μέτρων σημαίνει κι άλλες χαμένες και κατεστραμένες Ζωές.
Περαιτέρω ο σύλλογος μας ενημέρωσε την κα Υφυπουργό για τις απόψεις του για την ανάγκη περιορισμού και επιτήρησης των ορίων ταχύτητος, ιδιαίτερα μέσα στις πόλεις με την δημιουργία εκτεταμένων ζωνών ήπιας κυκλοφορίας με όριο ταχύτητας τα 30 km/h καθώς και για άλλα ζητήματα ΄όπως η υπόσχεση για 22 πεζογέφυρες στην Αθήνα από προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου πριν έξι χρόνια οι οποίες τελικα συρρικνωθηκαν στις έξη αλλα δεν κατασκευάστηκε ακόμα καμία εκτος απ αυτή που κατασκευάστηκε με εθελοντική προσφορά από την οικογένεια του Σόλωνα Καρυδάκη και φίλους στην Λ. Κηφισίας & Στ. Δέλτα.
Εκφράσαμε επίσης την αντίθεση μας στην φημολογούμενη μείωση του ορίου ηλικίας στα 17 έτη για την απόκτηση άδειας οδήγησης, επισημαίνοντας την απόλυτα αρνητική αξιολόγηση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας που αποτιμά την άδεια οδήγησης στην εφηβεία (όπου εφαρμόστηκε) ως το πιο αρνητικό μέτρο για την οδική ασφάλεια.
Αθήνα 7 Ιουλίου 2016
Το Δ.Σ. του πανελλαδικού συλλόγου SOS Τροχαία Εγκλήματα
Δείτε το σύνολο των προτάσεων μας για την Δικαιοσύνη: ΕΔΩ ΠΗΓΗ: WHO Global status report on road safety 2013
Πηγή: www.soste.gr
Εκ μέρους του SOS Τροχαία Εγκλήματα στην συνάντηση συμμετείχαν ο πρόεδρος του συλλόγου Γ. Κουβίδης, ο αντιπρόεδρος Φ. Καρυδάκης, ο γραμματέας Αλ. Κρητικός και η κα Μ. Καλεσοπούλου.
Συζητήθηκαν αναλυτικά οι προτάσεις που ο σύλλογος μας είχε υποβάλει στο Υπουργείο Δικαιοσύνης από τον Δεκέμβριο του 2015 δεδομένου ότι για οποιαδήποτε νομοθετική ρύθμιση όσον αφορά τα τροχαία εγκλήματα απαιτείται η από κοινού προώθηση της από τα συναρμόδια υπουργεία (Μεταφορών, Δικαιοσύνης και Προστασίας του Πολίτη). Με ανακούφιση διαπιστώσαμε ότι στα θέματα που ήδη είχαμε συμφωνήσει με το υπουργείο Δικαιοσύνης υπήρξε σύμφωνη γνώμη και της υφυπουργού Μεταφορών.
Τα θέματα αυτά είναι:
-Η μετατροπή της εγκατάλειψης θύματος (από πλημμέλημα που είναι σήμερα) σε κακούργημα.
-Η αναβάθμιση του αξιόποινου της παραβίασης ερυθρού σηματοδότη, της οδήγησης υπό την επίδραση αλκοόλ και τοξικών ουσιών, της παραβίασης του ορίου ταχύτητος και της χρήσης κινητού κατά την οδήγηση όταν αυτά οδηγούν σε θάνατο ή σοβαρό τραυματισμό. Η οδήγηση υπ αυτές της συνθήκες δεν μπορεί να θεωρείται «αμέλεια» και οι καταδίκες να περιορίζονται σε μερικούς μήνες φυλάκισης και μάλιστα πάντα με αναστολή ή εξαγορά.
-Η αφαίρεση της άδειας οδήγησης στους υπεύθυνους θανατηφόρων τροχαίων ή σοβαρών τραυματισμών και πρώτα απ όλους στους υπότροπους.
– Να θεσπιστούν παράλληλα και πρόσθετες ποινές κοινωνικής υπηρεσίας για τους υπεύθυνους τροχαίων εγκλημάτων, σε νοσοκομεία , κέντρα αναπηρίας κλπ
Εκφράζουμε την ικανοποίηση μας γιατί σήμερα άνοιξε ο δρόμος για την συγκρότηση διυπουργικής νομοπαρασκευαστικής επιτροπής και ελπίζουμε αυτό να γίνει με τους ταχύτερους το δυνατόν ρυθμούς.
Κανένας θάνατος στο Δρόμο δεν είναι αποδεκτός!
Κάθε μέρα καθυστέρησης στη λήψη μέτρων σημαίνει κι άλλες χαμένες και κατεστραμένες Ζωές.
Περαιτέρω ο σύλλογος μας ενημέρωσε την κα Υφυπουργό για τις απόψεις του για την ανάγκη περιορισμού και επιτήρησης των ορίων ταχύτητος, ιδιαίτερα μέσα στις πόλεις με την δημιουργία εκτεταμένων ζωνών ήπιας κυκλοφορίας με όριο ταχύτητας τα 30 km/h καθώς και για άλλα ζητήματα ΄όπως η υπόσχεση για 22 πεζογέφυρες στην Αθήνα από προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου πριν έξι χρόνια οι οποίες τελικα συρρικνωθηκαν στις έξη αλλα δεν κατασκευάστηκε ακόμα καμία εκτος απ αυτή που κατασκευάστηκε με εθελοντική προσφορά από την οικογένεια του Σόλωνα Καρυδάκη και φίλους στην Λ. Κηφισίας & Στ. Δέλτα.
Εκφράσαμε επίσης την αντίθεση μας στην φημολογούμενη μείωση του ορίου ηλικίας στα 17 έτη για την απόκτηση άδειας οδήγησης, επισημαίνοντας την απόλυτα αρνητική αξιολόγηση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας που αποτιμά την άδεια οδήγησης στην εφηβεία (όπου εφαρμόστηκε) ως το πιο αρνητικό μέτρο για την οδική ασφάλεια.
Αθήνα 7 Ιουλίου 2016
Το Δ.Σ. του πανελλαδικού συλλόγου SOS Τροχαία Εγκλήματα
Δείτε το σύνολο των προτάσεων μας για την Δικαιοσύνη: ΕΔΩ ΠΗΓΗ: WHO Global status report on road safety 2013
Πηγή: www.soste.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου