16 Νοε 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κ. Προκόπη Παυλόπουλο


Φωτογραφία του χρήστη Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α ΡΟΔΟΥ - Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας.








Στις 5 Νοεμβρίου 2016, ημέρα Σάββατο η Ελένη Καρύδη, πρόεδρος της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συναντήθηκε στο Προεδρικό Μέγαρο με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κ.Προκόπη Παυλόπουλο.

Ήταν μια πολύ εγκάρδια η συνάντηση, συγκινητική για μένα. Δεν σας κρύβω ότι ευρισκόμενη στο Προεδρικό Μέγαρο περιμένοντας να με δεχτεί αισθανόμουν δέος, δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα τύχω κάτι αντίστοιχο στην διαδρομή μου.
Κατά την διάρκεια της συζήτησης τέθηκαν θέματα που άπτονται της οδικής ασφάλειας.
Έγινε ιδιαίτερη αναφορά:
1)Στην σημερινή εικόνα της χώρας μας, θεωρώντας αδιανόητο μια χώρα που βρίσκεται στην πρώτη θέση στην Ε.Ε στους νεκρούς από τροχαία να μην έχει θεσμοθετήσει Στρατηγικό Σχέδιο Βελτίωσης της Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα 2011-2020
2) Στην απόδοση Δικαιοσύνης: Η τελεσίδικη απόφαση για ένα τροχαίο έγκλημα, υπερβαίνει κατά πολύ τον «μέσο όρο» των 1.580 ημερών (52 μήνες). Συνήθως φτάνει ή και ξεπερνά τις 2.555 ημέρες, δηλαδή τα 7 χρόνια. Χωρίς απόδοση Δικαιοσύνης δεν μπορεί να υπάρξει μείωση των τροχαίων στους Δρόμους.
Η νομοθετική διαδικασία δεν μπορεί να προκύπτει όχι από τη διάθεση ή το πρωινό ξύπνημα ενός Υπουργού. Στις χώρες της Ε.Ε, η νομοθετική διαδικασία γίνεται από φορέα του Υπουργείου ο οποίος σταθερά ασχολείται με το θέμα καθορισμού προτύπων για την οδική ασφάλεια. Αφού συγκεντρώσει και μελετήσει σοβαρά τα στατιστικά στοιχεία, συμβουλεύετε σχετικούς φορείς, καταλήγει σε προτάσεις, τις παρουσιάζει και ζητά γνωμοδότηση, έπειτα τις δοκιμάζει πιλοτικά για να καταλήξει μετά από εκ νέου συλλογή στατιστικών στοιχείων και μελέτη τους, στην απόφαση εάν θα υλοποιήσει ή όχι στις προτεινόμενες αλλαγές.
Η ταχύτερη απονομή δικαιοσύνης για τις υποθέσεις που αφορούν θανάτους και σοβαρούς τραυματισμούς από τροχαίες συγκρούσεις και την πρόταξη τους στα πινάκια για τον περιορισμό των αναβολών
Της χρήσης όλης της υπάρχουσας νομοθεσίας και όχι προνομιακά των διατάξεων περί «αμελείας» στις περιπτώσεις πρόκλησης θανάτου ή σοβαρού τραυματισμού ιδιαίτερα στις περιπτώσεις που στην σημερνή εποχή δεν μπορούν να σημαίνουν αμέλεια. Η μετατροπή της εγκατάλειψης θύματος (από πλημμέλημα που είναι σήμερα) σε κακούργημα.
3)Είναι επιτακτική ανάγκη να ευαισθητοποιηθεί το Υπουργείο Παιδείας και να θεωρήσει δικό του έργο τη διαφύλαξη της ζωής και της ακεραιότητας των παιδιών του με ένταξη της κυκλοφοριακής αγωγής και στις τρείς βαθμίδες εκπαίδευσης, αντιγράφοντας προγράμματα από χώρες της Ε.Ε, ετοιμάζοντας τους αυριανούς υπεύθυνους πολίτες-οδηγούς. Η έννοια της ‘Παιδείας Οδικής Ασφάλειας’ αναφέρεται στις αξίες, στις στάσεις και στις συμπεριφορές, όχι μόνο των μεμονωμένων ατόμων, αλλά και της οικογένειας, της κοινότητας, των επικεφαλής των δραστηριοποιούμενων οργανισμών και φορέων, των οργάνων λήψης απόφασης, των μελών του κοινοβουλίου και της Κυβέρνησης. Η έλλειψη επένδυσης στην Οδική Ασφάλεια.
Δεν έχει αναγνωρίσει το Υπουργείο Υγείας. το μέγιστο αυτό πρόβλημα δημόσιας υγείας. Τα Τροχαία Δυστυχήματα, είναι ήδη η πρώτη αιτία θανάτου στις ηλικίες 15-44 ετών, καθώς 116.000 περίπου εισαγωγές γίνονται ετησίως στα Νοσοκομεία του ΕΣΥ εξαιτίας των τροχαίων δυστυχημάτων ( κόστος κλπ). Δεν συζητάμε, βέβαια, για την πρόληψη, όπου το Υπουργείο Υγείας δεν έχει καμία δραστηριότητα, ενώ θα έπρεπε να το απασχολεί.
Κατατέθηκε φάκελος με τα έγγραφα:
• Το υπόμνημα που είχε καταθέσει η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ με προτάσεις στην Μόνιμη Διακομματική Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής, όταν προσκλήθηκε στις 10 Μαρτίου 2016
• Υπόμνημα από την συνάντηση με την τέως Υφυπουργό Μεταφορών Μ. Χρυσοβελώνη
• Υπόμνημα από την συνάντηση με την Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Ξένη Δημητρίου
• Υπόμνημα από την συνάντηση με τον τέως Υπουργό Δικαιοσύνης κ. Παρασκευόπουλο
Οι πιο πάνω συναντήσεις έγιναν από το Πανελλαδικό Σύλλογο «SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ» εκπροσωπώντας και την ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ.
• Το ψήφισμα των 70 ΜΚΟ από 40 χώρες για την οδική ασφάλεια των Βρυξελλών 2009 που πραγματοποίησε ο Π.Ο.Υ, από την Ελλάδα η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ και ο SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ
• Έγγραφο προς κ Αλεξανδρή Βασίλειο, Πρόεδρο Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών για παράβαση των προσωπικών δεδομένων από μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών
• Το έγγραφο της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ προς την Εισαγγελέα Πρωτοδικών κ. Κλιάπα Κυριακή , σχετικά με την έκθεση και της εγκληματικής επιβίβασης παιδιών στα δίκυκλα κλπ
• Πρόγραμμα Δράσεων 2020 Για την παγκόσμια δράση SaveKidsLives
• Σχετικά με την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Θυμάτων Τροχαίων(FEVR, ενημερώνοντας τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ότι είμαι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου στις πρόσφατες εκλογές που έγιναν στις 24-25 Σεπτεμβρίου 2016 στην Λισσαβώνα. Σχετικά με την Παγκόσμια Ημέρα Μνήμης Θυμάτων Τροχαίων Δυστυχημάτων
• Έγγραφο να τεθεί υπό την Αιγίδα Του, η Παγκόσμια Ημέρα Μνήμης Θυμάτων Τροχαίων Δυστυχημάτων στη Ρόδο
Τιμή για όλους εμάς, τιμή για εμένα, η Παγκόσμια Ημέρα μνήμης Θυμάτων Τροχαίων Δυστυχημάτων, 20 Νοεμβρίου 2016 στη Ρόδο, τελεί υπό την αιγίδα του Προέδρου της Δημοκρατίας Κου Προκοπίου Παυλόπουλου
Όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε μια Δεκαετία Δράσεων για την βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας 2011-2020 στην Ελλάδα που θα την θυμόμαστε
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κ. Παυλόπουλος, μου προσέφερε απλόχερα μέσα από το θεσμικό του ρόλο αυτό που επιθυμούσα, την αναγνώριση αυτής της ανιδιοτελούς προσπάθειας για την μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων στη χώρα μας.
Μας υποσχέθηκε ότι θα παρέμβει ως ορίζει ο θεσμικός του ρόλος προκειμένου να γίνουν νέες συναντήσεις με τον Υπουργό Δικαιοσύνης κ. Κοντονή και τον υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου για να καταθέσουμε εκ νέου τις προτάσεις μας.
Η συζήτηση μαζί Του ήταν μοναδική εμπειρία για μένα.
Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ευχαριστεί τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κ. Προκόπη Παυλόπουλο που δέχτηκε στο Προεδρικό Μέγαρο την Ελένη Καρύδη , ιδιαίτερη τιμή και συγκίνηση για όλους εμάς. Απόδειξε σε όλους εμάς ότι, μας νοιάζεται και επιθυμεί να μας στηρίξει.
Προσέλκυσε 1.730 άτομα  Μια εταιρία από την Κορέα δημιούργησε ένα ένα ειδικό σύστημα προστατευτικών κιγκλιδωμάτων για τους δρόμους που θα σώσει χιλιάδες ζωές. Κάθε χρόνο 1,3 άνθρωποι πεθαίνουν στο πλανήτη από οδικά ατυχήματα.barriers Τα προστατευτικά κιγκλιδώματα που υπάρχουν στα πλάγια στους δρόμους βοηθούν στην προστασία του οδηγού και των επιβατών αλλά μερικές φορές μπορεί να γίνουν θανάσιμα εάν το όχημα πέσει πάνω τους με μεγάλη ταχύτητα. Ο σκοπός ενός των κλασσικών προστατευτικών κιγκλιδωμάτων είναι να επαναφέρει το όχημα στον δρόμο και να σταματήσει την γρήγορη πορεία επιβραδύνοντας το αλλά μέχρι εκεί η σίγουρη προστασία περιορίζεται από πολλούς παράγοντες. rollingbarrier ETI Αυτούς τους παράγοντες η κορεάτικη εταιρία ETI (Evolution in Traffic Innovation) θέλει να μειώσει δημιουργοντας ένα πρωτοποριακό περιστρεφόμενα σύστημα προστατευτικών κιγκλιδωμάτων. rollingbarrier1ETI Περιστρεφόμενο προστατευτικό κιγκλιδωμάτων. Πως λειτουργεί όμως αυτό το σύστημα; Τα περιστρεφόμενα ειδικά βαρέλια απορροφούν την ενέργεια της κρούσης και την μετατρέπουν σε περιστροφική ενέργεια για την κίνηση του οχήματος προς τα εμπρός. Δεν την μεταφέρουν δηλαδή κάθετα όπως το κλασσικό προστατευτικό κιγκλίδωμα. Δείτε το βίντεο
Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.tilestwra.com/idiko-sistima-prostateftikon-tha-sosi-ekatommiria-anthropous-apo-trochea-atichimata/Μια εταιρία από την Κορέα δημιούργησε ένα ένα ειδικό σύστημα προστατευτικών κιγκλιδωμάτων για τους δρόμους που θα σώσει χιλιάδες ζωές. Κάθε χρόνο 1,3 άνθρωποι πεθαίνουν στο πλανήτη από οδικά ατυχήματα.barriers Τα προστατευτικά κιγκλιδώματα που υπάρχουν στα πλάγια στους δρόμους βοηθούν στην προστασία του οδηγού και των επιβατών αλλά μερικές φορές μπορεί να γίνουν θανάσιμα εάν το όχημα πέσει πάνω τους με μεγάλη ταχύτητα. Ο σκοπός ενός των κλασσικών προστατευτικών κιγκλιδωμάτων είναι να επαναφέρει το όχημα στον δρόμο και να σταματήσει την γρήγορη πορεία επιβραδύνοντας το αλλά μέχρι εκεί η σίγουρη προστασία περιορίζεται από πολλούς παράγοντες. rollingbarrier ETI Αυτούς τους παράγοντες η κορεάτικη εταιρία ETI (Evolution in Traffic Innovation) θέλει να μειώσει δημιουργοντας ένα πρωτοποριακό περιστρεφόμενα σύστημα προστατευτικών κιγκλιδωμάτων. rollingbarrier1ETI Περιστρεφόμενο προστατευτικό κιγκλιδωμάτων. Πως λειτουργεί όμως αυτό το σύστημα; Τα περιστρεφόμενα ειδικά βαρέλια απορροφούν την ενέργεια της κρούσης και την μετατρέπουν σε περιστροφική ενέργεια για την κίνηση του οχήματος προς τα εμπρός. Δεν την μεταφέρουν δηλαδή κάθετα όπως το κλασσικό προστατευτικό κιγκλίδωμα. Δείτε το βίντεο
Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.tilestwra.com/idiko-sistima-prostateftikon-tha-sosi-ekatommiria-anthropous-apo-trochea-atichimata/Μια εταιρία από την Κορέα δημιούργησε ένα ένα ειδικό σύστημα προστατευτικών κιγκλιδωμάτων για τους δρόμους που θα σώσει χιλιάδες ζωές. Κάθε χρόνο 1,3 άνθρωποι πεθαίνουν στο πλανήτη από οδικά ατυχήματα.barriers Τα προστατευτικά κιγκλιδώματα που υπάρχουν στα πλάγια στους δρόμους βοηθούν στην προστασία του οδηγού και των επιβατών αλλά μερικές φορές μπορεί να γίνουν θανάσιμα εάν το όχημα πέσει πάνω τους με μεγάλη ταχύτητα. Ο σκοπός ενός των κλασσικών προστατευτικών κιγκλιδωμάτων είναι να επαναφέρει το όχημα στον δρόμο και να σταματήσει την γρήγορη πορεία επιβραδύνοντας το αλλά μέχρι εκεί η σίγουρη προστασία περιορίζεται από πολλούς παράγοντες. rollingbarrier ETI Αυτούς τους παράγοντες η κορεάτικη εταιρία ETI (Evolution in Traffic Innovation) θέλει να μειώσει δημιουργοντας ένα πρωτοποριακό περιστρεφόμενα σύστημα προστατευτικών κιγκλιδωμάτων. rollingbarrier1ETI Περιστρεφόμενο προστατευτικό κιγκλιδωμάτων. Πως λειτουργεί όμως αυτό το σύστημα; Τα περιστρεφόμενα ειδικά βαρέλια απορροφούν την ενέργεια της κρούσης και την μετατρέπουν σε περιστροφική ενέργεια για την κίνηση του οχήματος προς τα εμπρός. Δεν την μεταφέρουν δηλαδή κάθετα όπως το κλασσικό προστατευτικό κιγκλίδωμα. Δείτε το βίντεο

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.tilestwra.com/idiko-sistima-prostateftikon-tha-sosi-ekatommiria-anthropous-apo-trochea-atichimata/   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου