7 Μαΐ 2020

Η ΕΥΘΥΤΑ-ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ έστειλε έγγραφο προς Υπουργό και Υφυπουργό Υποδομών & Μεταφορών "Οι θάνατοι και οι τραυματισμοί οδικής κυκλοφορίας είναι μια πανδημία συγκρίσιμη με την πανδημία Covid-19"


                                                                                       




                                                                                                      Προς:  κο  Κώστα Καραμανλή
                                                                                           Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών
                                                                                                   &     κο  Γιάννη Κεφαλογιάννη
                                                                                              Υφυπουργό υποδομών και Μεταφορών
                                                                                                                     Αθήνα                                            


Αξιότιμοι  Κύριοι  Υπουργέ και Υφυπουργέ
ΘΕΜΑ: Οι θάνατοι και οι τραυματισμοί οδικής κυκλοφορίας είναι μια πανδημία συγκρίσιμη με την πανδημία Covid-19
Mε το  έγγραφο αυτό -υπόμνημα- έκκληση, σας παρακαλούμε όπως επιδείξετε ιδιαίτερο ενδιαφέρον που  αφορά  τα τροχαία και είναι μια πανδημία συγκρίσιμη με την πανδημία Covid-19
Το Covid-19 είναι μια μεγάλη πανδημία με μεγάλο αριθμό θυμάτων 233.704 θάνατοι στο τέλος Απριλίου 2020.  Σε παγκόσμιο επίπεδο η καταγραφή των θανάτων γίνεται από πλήθος φορέων σε πραγματικό χρόνο. 
Τα στοιχεία εδώ: https://www.arcgis.com/apps/opsdashboard/index τα δίνει κάθε χώρα. Είναι εντυπωσιακό πώς σε εθνικό, με την υποστήριξη των υπηρεσιών υγείας και σε παγκόσμιο επίπεδο με τη συμβολή του Π.Ο.Υγείας σε ελάχιστο χρόνο δημιουργήθηκαν οι προϋποθέσεις καθημερινής καταγραφής και ανακοίνωσης των θυμάτων του COVID – 19. 
Η Πανδημία τροχαίων, μπορεί  να συγκριθεί  με την πανδημία του Covid-19
Κάθε χρόνο 1.35 εκατομμύρια θάνατοι και 50 εκατομμύρια τραυματισμοί (Πηγή: Π.Ο.Υ).   Για τις τροχαίες συγκρούσεις και τα θύματα τους, πάγια και διαρκή κατάσταση, συνεχώς επιδεινούμενη παγκοσμίως, γι αυτά ότι και να πει, ότι και να κάνει ο Π.Ο. Υγείας δεν υπάρχει είδηση δυστυχώς.  
Οn line σε παγκόσμιο επίπεδο γίνεται  η καταγραφή των θανάτων οδικής κυκλοφορίας από τον  Π.Ο.Υ 
ΕΔΩ: https://extranet.who.int/roadsafety/death-on-the-roads/ 
 
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, κραυγάζει εδώ και 20 χρόνια για τη  λήψη μέτρων που θα μπορούσαν να σώσουν εκατομμύρια  ζωές κάθε χρόνο. Τα μέτρα αυτά  στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι παντελώς ανέξοδα και δεν απαιτούν κανενός είδους περιορισμούς, ούτε πολύ περισσότερο διακοπή της λειτουργίας τομέων ακόμη και της οικονομίας. Τα μέτρα για την πανδημία των τροχαίων που θα μπορούσαν να σώσουν ζωές δεν θεωρήθηκαν ποτέ τόσο σοβαρά από τις κυβερνήσεις διαχρονικά και από τη χώρα μας  ούτε έγιναν δεκτά από τους πολίτες, όπως και με την πανδημία Covid-19 μέτρα.
Αν κοιτάξουμε όμως την παγκόσμια εικόνα από την 1η Ιανουαρίου μέχρι σήμερα, πάνω 430.000 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους από τροχαίες συγκρούσεις (WHO -30/4/2020) ενώ οι νεκροί από COVID-19 πλησιάζουν τις 230.000 (Johns Hopkins University – 30/4/2020).
H πανδημία των τροχαίων στη χώρα μας δεν αντιμετωπίστηκε διαχρονικά ως ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα υγείας και τα μέτρα ασφάλειας της κυκλοφορίας δεν θεωρήθηκαν ποτέ τόσο σοβαρά και μαζικά από τις κυβερνήσεις ούτε έγιναν δεκτές από τους πολίτες, όπως και με την πανδημία Covid-19 μέτρα.
Η πανδημία των τροχαίων στη χώρα μας, θα έπρεπε να μας απασχολεί έντονα, να μας προβληματίζει. Ερωτούμε χρόνια τώρα, δεν είναι ζήτημα Δημόσιας Υγείας και  του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) οι  Θάνατοι και τραυματισμοί;
 Μέγιστο πρόβλημα Δημόσιας Υγείας, το κόστος για το σύστημα υγείας τεράστιο καθώς  τόσο το  κοινωνικό  όσο και το οικονομικό κόστος και για τη χώρα μας. Γνωρίζουμε το ποσοστό των κρεβατιών της ΜΕΘ που καλύπτονται από τροχαία,  ως εκ τούτου δεν θα έπρεπε να μας απασχολεί έντονα; Οι θάνατοι και οι τραυματισμοί από τροχαίες συγκρούσεις μειώθηκαν κατακόρυφα εξ αιτίας του περιορισμένου αριθμού οχημάτων στην κυκλοφορία λόγω του Covid-19.  Πέρα από το άμεσο όφελος, τις ζωές που σώθηκαν, το γεγονός αυτό αποτέλεσε μια τεράστιας σημασίας συμβολή στη μάχη κατά του COVID-19 αποφορτίζοντας της εντατικές, τα χειρουργεία, τα ΤΕΠ, και το ΕΚΑΒ.
«Ευχάριστη έκπληξη» μας αποθέωσαν και μας  αποθεώνουν εν μέσω του  Covid-19 και χαρακτηρίζουν την χώρα μας όλοι οι αρθρογράφοι των ξένων Μ.Μ.Ε ,λέγοντας, ότι παρά το γεγονός ότι η χώρα παραδερνόταν αρκετά χρόνια στην αστάθεια, η ανταπόκριση της ηγεσίας στην πανδημία κέρδισε τους επαίνους των πολιτών της και όχι μόνο.

Απόδειξη των προαναφερόμενων,  η αποτελεσματικότητα των μαζικών μέτρων πανδημίας Covid-19 για τον έλεγχο της εξάπλωσης της νόσου ακούοντας την Επιτροπή των Ειδικών.
Είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα για την λήψη σοβαρών-ουσιαστικών  και μαζικών μέτρων για την πανδημία τροχαίων. ακούοντας  και  εδώ τους ειδικούς και εμάς.
 Κατά την άποψή μας η βελτίωση της ασφάλειας των οδικών υποδομών, ενώ είναι ουσιαστική δίνοντας ένα ασφαλές-συγχωρητικό  οδικό δίκτυο στους χρήστες   δυστυχώς απαιτούνται  αρκετά χρόνια γνωστά σε όλους μας(Κύριο αίτημα  το οποίο και σας κατατεθεί στη συνάντησή μας 26/11/2019 της επιτάχυνσης της μελέτης σύνδεσης της  πόλης Ρόδου με το αεροδρόμιο).  Σας το επισυνάπτουμε  εκ νέου.

καθώς και το link:

 https://www.rodiaki.gr/article/435663/se-anatrixiastika-epipeda-ta-troxaia-atyxhmata-kai-dystyxhmata-sta-dwdekanhsa

Σε ανατριχιαστικά επίπεδα τα τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

 Αυτό όμως που μπορεί  ελεγχθεί άμεσα και  με ασφάλεια είναι η συμπεριφορά των χρηστών και να βελτιωθεί πολύ πιο γρήγορα αρκεί η ηγεσία να πάρει τις αποφάσεις και η Ελλάδα να σταματήσει να καταλαμβάνει σταθερά μία από τις τελευταίες θέσεις στην Ευρώπη των 28.
Χρειάζεται τώρα  όμως πολιτική βούληση.
Να  αυξηθεί η κοινωνική ευαισθητοποίηση, η αποδοχή, η πολιτική βούληση να είναι ισχυρή και ειλικρινής. Η αποτελεσματική διαχείριση είναι το ιδεατό, η συνεργασία με Υπουργεία (Προστασίας του Πολίτη, Εσωτερικών, Υγείας, Παιδείας, Δικαιοσύνης, ΥΠΕΝ ), η συνεργασία με τα Μ.Μ.Ε προβολή video με ευθύνη της Πολιτείας (όπως γίνεται με τις κυβερνήσεις Ε.Ε)  και όπως έγινε με -Covid19. Video,   για τις πέντε κύριες  αιτίες των  δυστυχημάτων  (ταχύτητα, χρήση κινητού τηλεφώνου, ποτό και οδήγηση, ζώνη ασφαλείας, παιδικό κάθισμα χρήση κράνους)  για να σωθεί ένας μεγάλος αριθμό ζωών με δεδομένο ότι  οι χρήστες του δρόμου οδηγοί, επιβάτες, πεζοί υποτιμούν σε μεγάλο βαθμό τον κίνδυνο οδικής κυκλοφορίας  όπως τον ρόλο της ταχύτητας, της απόσπασης της προσοχής, του αλκοόλ, της κόπωσης κλπ με αποτέλεσμα τα μέτρα 
ασφάλειας της οδικής κυκλοφορίας είναι σε μεγάλο βαθμό ανεπαρκώς έως ελλιπή  σχεδιασμένα και λιγότερο αποδεκτά από τους χρήστες.
Αυτά τα μέτρα θα μπορούσαν να αφορούν: 
1.       Όρια ταχύτητας-αλλαγή ορίων ταχύτητας ανά ώρα  και να εφαρμοστεί μαζικά μέσω κάμερας. 
2.       Τα πρόστιμα θα πρέπει να αναβαθμιστούν αποτελεσματικά και είναι απαραίτητο η θέσπιση επειγόντως νέας νομοθεσίας και συνεχής επιτήρηση και αξιολόγησης όπως γίνεται τώρα covid-19 
3.       Δημιουργία ποδηλατοδρόμων (Ρόδος με ιστορία στο ποδήλατο έχει 1χλμ ποδηλατοδρόμο, άγνωστο  που). Δεν είναι άλλωστε τυχαίο το γεγονός πως ο ίδιος ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας αναφέρει την ποδηλασία και το περπάτημα ως ιδανικούς τρόπους διατήρησης της υγείας και της  καλής φυσικής κατάστασης. Μια σειρά από χώρες με αφορμή το Covid-19 αποφάσισαν να προχωρήσουν σε δέσμη  μέτρων που θα ενισχύσουν αποφασιστικά άμεσα αλλά και στη συνέχεια την ασφαλή ποδηλασία και το περπάτημα. Στόχος η Βιώσιμη Ανάπτυξη του 2030 και να επιταχυνθούν οι προσπάθειες  για την επίτευξη του Στόχου ΣΒΑΚ. Τα προβλήματα που έχουν προκύψει παγκόσμια από την υπερσυσώρευση ανθρώπων στις πόλεις και από την συρρίκνωση του δημόσιου χώρου σ αυτές έχουν γίνει αντιληπτά σχεδόν παντού σε διαφορετικό βαθμό βέβαια και επιχειρείται να αντιμετωπιστούν με διαφορετική ιεράρχηση από χώρα σε χώρα ανάλογα με τις πολιτικές επιλογές των κυβερνώντων.
4.       Εντατικοποίηση των ελέγχων (κράνος, ζώνης, κινητού κ.λ.π) όπως με την τήρηση των μέτρων Covid-19. Άλλωστε έχει καταγραφεί ότι η ελλιπής επιτήρηση-έλεγχος  δικαιολογεί την παραβατικότητα των χριστών και τους  θανάτους-τραυματισμούς οδικής κυκλοφορίας. 
Με δεδομένες τις ιδιαίτερες ψυχολογικές συνθήκες μέσα στις οποίες έζησαν και ζουν οι οδηγοί που επανακάμπτουν στου δρόμους πρέπει να θεσπιστούν άμεσα μέτρα με Υπουργική απόφαση απέναντι σε χρόνια προβλήματα που ωστόσο τώρα πιθανόν να λάβουν εκρηκτικές διαστάσεις όπως η πλήρης απαγόρευση της χρήσης αλκοόλ από τους οδηγούς, η ελάττωση των ορίων ταχύτητας (30km στις πόλεις, 110km στους αυτοκινητοδρόμους) και η ένταξη της παραβίασης των ορίων ταχύτητας στις ιδιαίτερα επικίνδυνες παραβάσεις, η μετατροπή της εγκατάλειψης τραυματία στην άσφαλτο από πλημμέλημα σε κακούργημα και όλα αυτά με επιτήρηση και αξιολόγηση της εφαρμογής τους.
 
 
5.       Άμεση θέσπιση του Στρατηγικού Σχεδίου βελτίωσης της Οδικής Ασφάλειας στη χώρα μας του Καθηγητή του Ε.Μ.Π  κ Γ.Κανελλαϊδη (Επίτιμό Μέλος μας)
Τεράστια οφέλη για την οδική ασφάλεια. 

Στην 3η  Παγκόσμια Υπουργική Διάσκεψη για την Οδική Ασφάλεια που πραγματοποιήθηκε στη Στοκχόλμη 19-20 Φεβρουαρίου 2020 από τον Π.Ο. Υγείας, πήραν μέρος  υπουργοί οι επικεφαλής των αντιπροσωπειών, οι εκπρόσωποι διεθνών, περιφερειακών και υποπεριφερειακών κυβερνητικών και μη κυβερνητικών οργανώσεων και ενέκριναν το περιεχόμενο της Διακήρυξης, τη στρατηγική πορεία για την παγκόσμια οδική ασφάλεια για 50 % μείωση των θανάτων και των τραυματισμών κατά την επόμενη δεκαετία στο δρόμο μας προς το Όραμα Μηδέν (Vizion Zero) έως το 2050.
Τα συμπεράσματα ανακοινώθηκαν από τον Σουηδό Υπουργό Υποδομών κ. Tomas Eneroth και συνοψίζονται στην «Διακήρυξη της Στοκχόλμης» την οποία και σας επισυνάπτουμε.
Επίσης σας επισυνάπτουμε  
ü  Global Alliance NGOs for Road Safety (Οδική Ασφάλεια –Covid-19)  της οποίας είμαστε μέλος από 2009 και από τα πρώτα μέλη της  και
ü  Τις  προτάσεις  του κ Μηνούδη Γιάννη Παιδαγωγού οδικής κυκλοφορίας στη Σουηδία που ήταν και στην συνάντησή μας στο Υπουργείο (26/11.19).


Αξιότιμοι Κύριοι Υπουργέ και Υφυπουργέ
Μη ξεχάσετε ποτέ ότι,  η προσπάθεια πρέπει να είναι συλλογική και όλοι εμείς στην ΕΥΘΥΤΑ-Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας Ρόδου δουλεύουμε με τη ψυχή μας, είμαστε όλοι εθελοντές με επιστήμονες όλων των ειδικοτήτων, χωρίς μισθωτούς υπαλλήλους και χωρίς  επιδότηση από κανένα φορέα, εργαζόμαστε    με ανιδιοτέλεια και  μοναδικό στόχο τη ζωή  ΜΗΔΕΝΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ στις πόλεις μας  (#0by30 fevr) Απόδειξη των όσων πιστεύουμε για την αξία της ζωής και  μετά  από συνεννόηση με τον Διοικητή του Γ. Ν. Ρόδου κ Γρηγόρη Ρουμάνη προσφέραμε   40 φόρμες υψηλού κινδύνου και 500 ποδονάρια για την Μ.Ε.Λ-Covid-19  του Νοσοκομείου μας.

Ωστόσο ΤΩΡΑ είναι η ώρα. Το ενδιαφέρον που δείξαμε τους τελευταίους μήνες για την προστασία της ανθρώπινης ζωής δεν μπορεί να το διαδεχθεί η αδιαφορία. Εκτός  κι αν αυτό που μας ενδιαφέρει τελικά δεν είναι η ανθρώπινη ζωή αλλά ποιος την απειλεί. Πως μπορεί αυτοί που βλέπουν στον COVID – 19 μια τρομερή απειλή να οργανώνουν την άμυνα απέναντι του και   να μη βλέπουν την εκρηκτική κατάσταση στην  οδική κυκλοφορία στα θύματα και να μη παίρνουν μέτρα ενάντια στην φονική πανδημία των τροχαίων.
Σήμερα στη χώρα μας το ερώτημα που μας απασχολεί είναι  τι θα ακολουθήσει μετά την άρση των περιορισμών μετακίνησης και το άνοιγμα των καταστημάτων; Θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια «ελεγχόμενη» ή ανεξέλεγκτη αναζωπύρωση αύξηση των τροχαίων και των θυμάτων;

Μήπως φαντάζει παράλογο σε μια χώρα που ποτέ δεν λήφθηκαν μέτρα με ασφάλεια για να βελτιωθεί πολύ πιο γρήγορα η συμπεριφορά των χρηστών σε μια χώρα που το τροχαίο παραμένει θεσμικά ατιμώρητο επί δεκαετίες, να περιμένει κανείς τώρα τη λήψη μέτρων;  Τώρα ΝΑΙ, περιμένουμε  να ληφθούν αποφάσεις και να γίνει κατανοητό από όλους ότι υπάρχει πολιτική βούληση, είναι ειλικρινής για την ασφάλεια οδικής κυκλοφορίας. Είμαστε υπερήφανοι γιατί δείξαμε στον κόσμο πώς διαχειρίζεται η Κυβέρνηση και οι πολίτες αυτής της χώρας  την πανδημία του Covid-19΄.

Θα δείξουμε τώρα αν υπάρξει πολιτική ότι η πανδημία των τροχαίων  κοστίζει πάρα πολύ. Ο πόνος που προκαλούν οι απώλειες ταλαιπωρούν  ολόκληρες οικογένειες για χρόνια.  Όχι ότι είναι μικρότερος ο πόνος από την απώλεια ανθρώπου από Covid -19.

Αποδείξαμε εμείς οι πολίτες  περίτρανα με τη δική σας πολιτική βούληση να #Μείνουμε_Σπίτι  και αναγνωρίστηκε παγκοσμίως, δίνοντας το παράδειγμα σε όλο τον κόσμο. Τώρα με τη σταδιακή άρση των μέτρων από το  «μένουμε σπίτι» και την καραντίνα λόγω του Covid-19 περνάμε στο «Μένουμε Ασφαλείς» και πρέπει να παραμείνουμε υπεύθυνοι και οι συνήθεις που αποκτήσαμε να γίνουν στάσεις ζωής.
Τώρα θα αποδείξουμε - θα αποδείξετε   με τη δική σας πολιτική βούληση αν θα  #Μείνουμε_Ασφαλείς  κυκλοφορώντας με ασφάλεια  στους δρόμους και πόσοι άνθρωποι όχι νούμερα δεν θα σκοτωθούν  η δεν θα τραυματιστούν.
Η πολιτεία, Εσείς, εμπιστευτήκατε τους ειδικούς.  Ώρα είναι να εμπιστευτείτε τους ειδικούς της οδικής κυκλοφορίας και εμάς.  Να ακούσετε τώρα τις προτάσεις των ειδικών και εμάς  για την άμεση λήψη σοβαρών-ουσιαστικών  και μαζικών μέτρων για την πανδημία τροχαίων και την αξιολόγησή τους με την εφαρμογή τους.
Ο κ. Jean Todt, Ειδικός Σύμβουλος του ΟΗΕ για την οδική ασφάλεια έχει δηλώσει : "Η προσπάθεια δέσμευσης, ενδυνάμωσης και παροχής δυνατότητας στις κοινότητες να αναλάβουν δράση σχετικά με την οδική ασφάλεια αποτελεί απαραίτητο συμπλήρωμα και επέκταση στις κυβερνητικές προσπάθειες για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. "Καλεί  τις κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο να εμπλέξουν τις ΜΚΟ στις στρατηγικές τους για την οδική ασφάλεια, να παράσχουν υποστήριξη στην αλλαγή πολιτικής και να βοηθήσουν τους ανθρώπους να εγκαταλείψουν τις συμπεριφορές που προκαλούν τραυματισμό στο δρόμο".
Ο Dr. Etienne Krug, Διευθυντής του Τμήματος για τη διαχείριση των μη μεταδοτικών ασθενειών, της αναπηρίας, της βίας και της πρόληψης των τραυματισμών, Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας, δήλωσε: «Οι θάνατοι από την οδική κυκλοφορία μπορούν να προληφθούν και γνωρίζουμε τις τεκμηριωμένες λύσεις που έχουν αποδειχθεί ότι σώζουν ζωές. Για να επιτευχθεί μείωση κατά 50% των θανάτων από τροχαία σε όλο τον κόσμο, όλοι οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να συνεργαστούν: οι ΜΚΟ είναι οι βασικοί παράγοντες, χρησιμοποιώντας την τοπική τους εμπειρογνωμοσύνη για να προωθήσουν την αλλαγή σε τοπικό και εθνικό επίπεδο.
Τόσο η κ. Lotte Brondum, Εκτελεστικός Διευθυντής της Παγκόσμιας Συμμαχίας ΜΚΟ για την Οδική Ασφάλεια όσο και ο κ. Jeannot   Mersch Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων (F.E.V.R)   (των οποίων είμαστε μέλη)  έχουν  δηλώσει : Χρειάζεται επείγουσα δράση. 
 
 
 
Οι κυβερνήσεις πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στην πολιτική βούληση. Εμείς οι ΜΚΟ πρέπει να διαδραματίσουμε  έναν ρόλο, πρέπει να δείξουμε στις κυβερνήσεις μας γιατί πρέπει να παρευρίσκονται και να πιέσουμε  για δεσμεύσεις για τη στρατηγική  οδικής ασφάλειας που θα προχωρήσει προς την κατεύθυνση της επίτευξης των παγκόσμιων στόχων οδικής ασφάλειας

Προσδοκούμε όλοι εμείς  που δίνουμε το δικό μας αγώνα χρόνια τώρα, η πανδημία του  Covid-19 να είναι μια εμβληματική ευκαιρία-νίκη, μια νίκη για τη ζωή μια νίκη   για την Πολιτεία και να πούμε όλοι μαζί ότι πετύχαμε και στην πανδημία των θανάτων οδικής κυκλοφορίας σώζοντας ζωές..πολλές ζωές.

Αξιότιμοι Κύριοι Υπουργέ και Υφυπουργέ
Δεν ξέρουμε  αν θα μπορούσαμε  να σας τα μεταφέρουμε πιο δυνατά και ποιο συναισθηματικά το θέμα της πανδημίας των τροχαίων.
Όμως είμαστε αρωγοί στην πολιτική βούληση και στο κοινό στόχο (όπως ελπίζουμε) να σταματήσουν να χάνονται ζωές στους δρόμους της χώρα μας .
Τελειώνοντας:  Η πανδημία Covid-19 είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για πιο ουσιαστική και εποικοδομητική πολιτική βούληση   για την πανδημία θανάτων-τραυματισμών οδικής κυκλοφορίας. Να αναγνωρίσουμε ότι τα τροχαία είναι πανδημία και  αξίζει να αφιερώσουμε όλες τις δυνάμεις  για ένα τόσο μεγάλο πρόβλημα υγείας στη χώρα μας. Να αποτελέσει την αρχή για μια νέα και αλλαγή στην Πολιτεία  αλλά και στην συμπεριφορά των  πολιτών για ασφαλέστερους δρόμους  χωρίς θανάτους και τραυματισμούς.

Πιστεύουμε αυτή τη φορά να μας ακούσετε και σας ευχαριστούμε από τα βάθη της καρδιάς μας.
Στη διάθεσή σας για κάθε συνεργασία.

                                                                               
Με εκτίμηση
Για την Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α  ΡΟΔΟΥ

                
Η Πρόεδρος  και μέλος του Δ.Σ της F.E.V.R                                       Η Γ.  Γραμματέας                                                                                                                                                                        
             Ελένη ΚΑΡΥΔΗ                                                                         Μαίρη  ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ                                                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                                 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου