5 Απρ 2023

Ελβετική έρευνα δείχνει ότι οι ζώνες 30 km/h μειώνουν τα δυστυχήματα κατά 38%

 

Ο ελβετικός οργανισμός-μέλος του ETSC, BFU, δημοσίευσε μια έκθεση που δείχνει ότι οι ζώνες ταχύτητας 30 km/h και άλλες αλλαγές υποδομής οδηγούν σε μεγάλες βελτιώσεις στην οδική ασφάλεια. Μέσω της γεωγραφικής βάσης δεδομένων αλλαγών υποδομής EVAMIR , η BFU μπόρεσε να αξιολογήσει για πρώτη φορά την αποτελεσματικότητα των μέτρων που επηρεάζουν τις οδικές υποδομές. Η βάση δεδομένων περιέχει λεπτομερείς πληροφορίες για 2500 μέτρα ταξινομημένα σε 28 τύπους. Η BFU λέει ότι μπόρεσε να κάνει μια αξιόπιστη αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας επτά τύπων μέτρων που αποκάλυψαν μειώσεις στον αριθμό των ατυχημάτων μεταξύ 11% και 66%.

Το BFU δημιούργησε την ψηφιακή πλατφόρμα EVAMIR (αξιολόγηση μέτρων οδικής υποδομής) το 2014, με βάση τα δεδομένα του συστήματος γεωγραφικών πληροφοριών (GIS). 

Η BFU διαπίστωσε ότι η μείωση του ορίου ταχύτητας στα 30 km/h οδήγησε σε μείωση του αριθμού των σοβαρών ατυχημάτων σύμφωνα με δεδομένα από σχεδόν 600 ζώνες 30 km/h στην Ελβετία. Η μελέτη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η δημιουργία των ζωνών μείωσε τον αριθμό των σοβαρών ατυχημάτων κατά 38% κατά μέσο όρο. Η BFU ζητά μια «αλλαγή παραδείγματος» στη διαχείριση της κυκλοφορίας με ταχύτητες περιορισμένες στα 30 km/h «όπου το απαιτεί η οδική ασφάλεια».

Το κάλεσμα απηχήθηκε νωρίτερα αυτό το μήνα στη Φλάνδρα του Βελγίου, από την πρόεδρο του Φλαμανδικού Φόρουμ Οδικής Ασφάλειας Cathy Berx, η οποία είπε ότι οι τοπικές αρχές θα πρέπει «να επιλέξουν τα 30 km/h ως το τυπικό όριο». Εν τω μεταξύ, η κυβέρνηση του βρετανικού έθνους της Ουαλίας έχει ορίσει την 17η Σεπτεμβρίου ως ημερομηνία για την εφαρμογή ενός νέου πανεθνικού ορίου 30 km/h σε οικιστικούς δρόμους και κατοικημένες περιοχές με υψηλή δραστηριότητα πεζών.

 https://etsc.eu/swiss-research-shows-30-km-h-zones-reduced-crashes-by-38/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου