Πριν ακόμα εξαγγελθεί οποιαδήποτε πολιτική για το θέμα της οδικής
ασφάλειας δυο μέχρι στιγμής υπουργοί της νέας κυβέρνησης οι κ.κ. Σπρίτζης και Πανούσης έσπευσαν να ανακοινώσουν πως εξετάζουν την μείωση των προστίμων για παραβάσεις του Κ.Ο.Κ.
Θα περιμέναμε κάποια αυτοσυγκράτηση αλλά…
Ποιανού άραγε αρμοδιότητα είναι μια τέτοια απόφαση (ήδη δύο διαφορετικοί την προαναγγέλουν), ένας Θεός ξέρει. Και ποιοι είναι οι «αρμόδιοι» από τους οποίους ο κος Πανούσης ζήτησε «να ετοιμάσουν την μελέτη για την μείωση η οποία θα γίνει άμεσα.» εδώ θα πρέπει να επικαλεστούμε το Δωδεκάθεο μηπως και βρούμε την απάντηση.
Προφανώς είναι οι ιδοι «αρμόδιοι» που νομοθέτησαν στον ισχύοντα ΚΟΚ για παραβίαση ορίου ταχύτητας έως 20km/h ποινή 40 ευρώ με 50% έκπτωση αν πληρωθεί έγκαιρα…
Συμφωνα με τον Π.Ο.Υγείας και τις διεθνεις επιστημονικες μελέτες μια αύξηση της μέσης ταχυτητας κατά 20km/h ατην κυκλοφορία σημαίνει οκταπλασιασμό της πιθανότητας πρόκλησης θανατηφόρου τροχαίου.
Ψιλά γράμματα για την πρωταθλήτρια Ευρώπης σε θανάτους και τραυματισμούς από τροχαία…
Αν με κάτι ήθελε να ασχοληθει ο κος Πανούσης, αυτό θα μπορούσε να είναι πρώτα απ όλα η στελέχωση της Τροχαίας με επαρκές προσωπικό. Είμαστε η χώρα με την μεγαλύτερη αναλογία αστυνομικών προς πολιτες στην Ευρώπη και ταυτόχρονα η χώρα με την μικρότερη αναλογία τροχονόμων/ πληθυσμό. Μια αλλαγή της λειτουργίας της Τροχαίας που θα έδινε έμφαση στην πρόληψη των τροχαίων συγκρούσεων (και όχι απλά στην εισπρακτική λειτουργία) προυποθέτει πρώτα απ όλα την ύπαρξη επαρκούς και καταρτισμένου προσωπικού.
Ένα δεύτερο ιδιαίτερα σημαντικό θέμα είναι η κατάργηση του οθωμανικού προνομίου του εκάστοτε υπουργού ΠΡΟ ΠΟ να επιστρέφει κατά βούληση τις πινακίδες παραβατών του ΚΟΚ. Η αυτό πρέπει να καταργηθεί ή το καθεστως πρέπει να γενικευτεί σε όλα τα υπουργεία κάθε εκλογες, Πασχα,Χριστούγεννα κλπ.
Καλό θα ήταν βέβαια πάνω σ αυτά να ακούγαμε και τις σκέψεις των Υπουργών Υγείας και Δικαιοσύνης.
Αλλά αποτελούν αλήθεια τα τροχαία ζήτημα Δημόσιας Υγείας; Ή έχει καμια σχέση η αναπαραγωγή τους μ αυτόν τον απίστευτο ρυθμό με το συνολο των νομικών ρυθμίσεων που αφορούν την κυκλοφορία;
Αφελή ερωτήματα αναρμοδίων ανθρώπων που περιμένουν πως κάποτε θα υπάρξει συστηματική πολιτική δραστικού περιορισμού των τροχαίων συγκρούσεων.
Τα πρόστιμα κρίνονται ακριβά, αλλά η ανθρώπινη Ζωή είναι εξαιρετικά φτηνή σ αυτή τη χώρα.
Θα περιμέναμε κάποια αυτοσυγκράτηση αλλά…
Ποιανού άραγε αρμοδιότητα είναι μια τέτοια απόφαση (ήδη δύο διαφορετικοί την προαναγγέλουν), ένας Θεός ξέρει. Και ποιοι είναι οι «αρμόδιοι» από τους οποίους ο κος Πανούσης ζήτησε «να ετοιμάσουν την μελέτη για την μείωση η οποία θα γίνει άμεσα.» εδώ θα πρέπει να επικαλεστούμε το Δωδεκάθεο μηπως και βρούμε την απάντηση.
Προφανώς είναι οι ιδοι «αρμόδιοι» που νομοθέτησαν στον ισχύοντα ΚΟΚ για παραβίαση ορίου ταχύτητας έως 20km/h ποινή 40 ευρώ με 50% έκπτωση αν πληρωθεί έγκαιρα…
Συμφωνα με τον Π.Ο.Υγείας και τις διεθνεις επιστημονικες μελέτες μια αύξηση της μέσης ταχυτητας κατά 20km/h ατην κυκλοφορία σημαίνει οκταπλασιασμό της πιθανότητας πρόκλησης θανατηφόρου τροχαίου.
Ψιλά γράμματα για την πρωταθλήτρια Ευρώπης σε θανάτους και τραυματισμούς από τροχαία…
Αν με κάτι ήθελε να ασχοληθει ο κος Πανούσης, αυτό θα μπορούσε να είναι πρώτα απ όλα η στελέχωση της Τροχαίας με επαρκές προσωπικό. Είμαστε η χώρα με την μεγαλύτερη αναλογία αστυνομικών προς πολιτες στην Ευρώπη και ταυτόχρονα η χώρα με την μικρότερη αναλογία τροχονόμων/ πληθυσμό. Μια αλλαγή της λειτουργίας της Τροχαίας που θα έδινε έμφαση στην πρόληψη των τροχαίων συγκρούσεων (και όχι απλά στην εισπρακτική λειτουργία) προυποθέτει πρώτα απ όλα την ύπαρξη επαρκούς και καταρτισμένου προσωπικού.
Ένα δεύτερο ιδιαίτερα σημαντικό θέμα είναι η κατάργηση του οθωμανικού προνομίου του εκάστοτε υπουργού ΠΡΟ ΠΟ να επιστρέφει κατά βούληση τις πινακίδες παραβατών του ΚΟΚ. Η αυτό πρέπει να καταργηθεί ή το καθεστως πρέπει να γενικευτεί σε όλα τα υπουργεία κάθε εκλογες, Πασχα,Χριστούγεννα κλπ.
Καλό θα ήταν βέβαια πάνω σ αυτά να ακούγαμε και τις σκέψεις των Υπουργών Υγείας και Δικαιοσύνης.
Αλλά αποτελούν αλήθεια τα τροχαία ζήτημα Δημόσιας Υγείας; Ή έχει καμια σχέση η αναπαραγωγή τους μ αυτόν τον απίστευτο ρυθμό με το συνολο των νομικών ρυθμίσεων που αφορούν την κυκλοφορία;
Αφελή ερωτήματα αναρμοδίων ανθρώπων που περιμένουν πως κάποτε θα υπάρξει συστηματική πολιτική δραστικού περιορισμού των τροχαίων συγκρούσεων.
Τα πρόστιμα κρίνονται ακριβά, αλλά η ανθρώπινη Ζωή είναι εξαιρετικά φτηνή σ αυτή τη χώρα.
SOS Τροχαία Εγκλήματα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου