Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















18 Μαρ 2015

Ακριβά τα Πρόστιμα, φτηνή η Ζωή.

Πριν ακόμα εξαγγελθεί οποιαδήποτε πολιτική για το θέμα της οδικής ασφάλειας δυο μέχρι στιγμής υπουργοί της νέας κυβέρνησης οι κ.κ.  Σπρίτζης και Πανούσης  έσπευσαν να ανακοινώσουν πως εξετάζουν την μείωση των προστίμων  για παραβάσεις του Κ.Ο.Κ.πανουσης
Θα περιμέναμε κάποια αυτοσυγκράτηση αλλά…
Ποιανού άραγε αρμοδιότητα είναι μια τέτοια απόφαση (ήδη δύο διαφορετικοί την προαναγγέλουν), ένας Θεός ξέρει. Και ποιοι είναι οι «αρμόδιοι» από τους οποίους ο κος Πανούσης ζήτησε «να ετοιμάσουν την μελέτη για την μείωση η οποία θα γίνει άμεσα.» εδώ θα πρέπει να επικαλεστούμε το Δωδεκάθεο μηπως και βρούμε την απάντηση.
Προφανώς είναι οι ιδοι «αρμόδιοι» που νομοθέτησαν στον ισχύοντα ΚΟΚ για παραβίαση ορίου ταχύτητας έως 20km/h  ποινή 40 ευρώ με 50% έκπτωση αν πληρωθεί έγκαιρα…
Συμφωνα με τον Π.Ο.Υγείας και τις διεθνεις επιστημονικες μελέτες μια αύξηση της μέσης ταχυτητας κατά 20km/h  ατην κυκλοφορία σημαίνει  οκταπλασιασμό της πιθανότητας πρόκλησης θανατηφόρου τροχαίου.
Ψιλά γράμματα για την πρωταθλήτρια Ευρώπης σε θανάτους και τραυματισμούς από τροχαία…
Αν με κάτι ήθελε να ασχοληθει ο κος Πανούσης, αυτό θα μπορούσε να είναι πρώτα απ όλα η στελέχωση της Τροχαίας με επαρκές προσωπικό. Είμαστε η χώρα με την μεγαλύτερη αναλογία αστυνομικών προς πολιτες στην Ευρώπη και ταυτόχρονα η χώρα με την μικρότερη αναλογία τροχονόμων/ πληθυσμό. Μια αλλαγή της λειτουργίας της Τροχαίας που θα έδινε έμφαση στην πρόληψη των τροχαίων συγκρούσεων (και όχι απλά στην εισπρακτική λειτουργία)  προυποθέτει πρώτα απ όλα την ύπαρξη επαρκούς και καταρτισμένου προσωπικού.
Ένα δεύτερο ιδιαίτερα σημαντικό θέμα είναι η κατάργηση του οθωμανικού προνομίου του εκάστοτε υπουργού ΠΡΟ ΠΟ να επιστρέφει κατά βούληση τις πινακίδες παραβατών του ΚΟΚ. Η αυτό πρέπει να καταργηθεί ή το καθεστως πρέπει να γενικευτεί σε όλα τα υπουργεία κάθε εκλογες, Πασχα,Χριστούγεννα κλπ.
Καλό θα ήταν βέβαια πάνω σ αυτά να ακούγαμε και τις σκέψεις των Υπουργών Υγείας και Δικαιοσύνης.
Αλλά αποτελούν αλήθεια τα τροχαία ζήτημα Δημόσιας Υγείας;  Ή έχει καμια σχέση η αναπαραγωγή  τους μ αυτόν τον απίστευτο ρυθμό με το συνολο των νομικών ρυθμίσεων που αφορούν την κυκλοφορία;
Αφελή ερωτήματα αναρμοδίων ανθρώπων που περιμένουν πως κάποτε θα υπάρξει συστηματική πολιτική δραστικού περιορισμού των τροχαίων συγκρούσεων.
Τα πρόστιμα κρίνονται ακριβά, αλλά η ανθρώπινη Ζωή είναι εξαιρετικά φτηνή σ αυτή τη χώρα.
SOS Τροχαία Εγκλήματα

Δεν υπάρχουν σχόλια: