Κυριακή 23 Απριλίου: νταλίκα προσπάθησε να περάσει αφύλακτη σιδηροδρομική διάβαση ένα χιλιόμετρο μετά το σταθμό της Τιθορέας, με αποτέλεσμα να πέσει επάνω της η αμαξοστοιχία Intercity του ΟΣΕ που εκτελούσε το δρομολόγιο από τη Θεσσαλονίκη προς Αθήνα με 300 επιβαίνοντες. Προφανώς ο οδηγός της αμαξοστοιχίας επιβράδυνε αρκετά με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν τραυματισμοί. Ωστόσο η σύγκρουση ήταν αρκετά σφοδρή με αποτέλεσμα να εκτροχιαστεί η μηχανή της αμαξοστοιχίας.
Η σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης, στο τμήμα μεταξύ Λειανοκλαδίου και Τιθορέας διακόπηκε προσωρινά.
Εντύπωση προκαλεί ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάστηκε το συμβάν από τα ΜΜΕ. Από μια γρήγορη ματιά στις αναρτήσεις στο διαδίκτυο βλέπει κανείς δυο διαμετρικά αντίθετες «οπτικές»: από τη μια τα μέσα που ενημερώνουν για το συμβάν με τίτλο «Νταλίκα συγκρούστηκε με αμαξοστoιχεία» (ενδεικτικά: news247.gr, newsit, newsbomb , madata.gr) και από την άλλη αυτά που ενημερώνουν για «Σύγκρουση αμαξοστοιχίας με νταλίκα» (ενδεικτικά: Πρώτο Θέμα, kontranews.gr, monomews.gr, lifo.gr). Αυτά για μια σύγκρουση όπου το ένα μέσο είναι σταθερής τροχιάς. Πιθανώς κατά την δεύτερη εκδοχή ο οδηγός της αμαξοστοιχείας ή έβγαλε το τρένο από τις γραμμές και επιτέθηκε στην αμέριμνη νταλίκα, η έπρεπε να σταματήσει και να παραχωρήσει προτεραιότητα…
Εντύπωση προκαλεί ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάστηκε το συμβάν από τα ΜΜΕ. Από μια γρήγορη ματιά στις αναρτήσεις στο διαδίκτυο βλέπει κανείς δυο διαμετρικά αντίθετες «οπτικές»: από τη μια τα μέσα που ενημερώνουν για το συμβάν με τίτλο «Νταλίκα συγκρούστηκε με αμαξοστoιχεία» (ενδεικτικά: news247.gr, newsit, newsbomb , madata.gr) και από την άλλη αυτά που ενημερώνουν για «Σύγκρουση αμαξοστοιχίας με νταλίκα» (ενδεικτικά: Πρώτο Θέμα, kontranews.gr, monomews.gr, lifo.gr). Αυτά για μια σύγκρουση όπου το ένα μέσο είναι σταθερής τροχιάς. Πιθανώς κατά την δεύτερη εκδοχή ο οδηγός της αμαξοστοιχείας ή έβγαλε το τρένο από τις γραμμές και επιτέθηκε στην αμέριμνη νταλίκα, η έπρεπε να σταματήσει και να παραχωρήσει προτεραιότητα…
Με αφορμή το συμβάν, στο οποίο αν η αμαξοστοιχεία πήγαινε με μεγαλύτερη ταχύτητα ο καθένας μπορεί να φανταστεί τις συνέπειες, να ξαναθέσουμε το ερώτημα:
Με ποια λογική προτείνει το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη τη μείωση των προστίμων σε παραβάτες που θέτουν σε κίνδυνο όχι μόνον τους εαυτούς τους αλλά Μέσα Σταθερής Τροχιάς όπως τα τρένα και τα τραμ;
Στην πρόταση για μείωση των προστίμων σε «μη σοβαρές» παραβάσεις του Κ.Ο.Κ περιλαμβάνεται η μείωση προστίμου από 700 ευρώ σε 400 και αν πληρωθούν εντός 10ημερου σε 200, «για αντικανονικό προσπέρασμα σε σιδηροδρομική διάβαση, μη διακοπή πορείας προ ισόπεδης σιδηροδρομικής διάβασης χωρίς μπάρες ή φωτεινή σηματοδότηση με σήμανση, μη διακοπή πορείας προ ισόπεδης σιδηροδρομικής διάβασης με κινητά φράγματα, σε αναλάμ ερυθρό φωτεινό σηματοδότη ή ηχητικό σήμα, παραβίαση κινητού φράγματος ισόπεδης σιδηροδρομικής διάβασης». (Περισσότερα:ΕΔΩ και ΕΔΩ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου