11 Φεβ 2018

Αυστηρότερο έλεγχο των οχημάτων ζητά η Κομισιόν




Η Επιτροπή κάλεσε σήμερα 6 κράτη μέλη να μεταφέρουν πλήρως στο εθνικό τους δίκαιο τη «Δέσμη μέτρων για τον τεχνικό έλεγχο» που εγκρίθηκε το 2014 και αποβλέπει στον καλύτερο έλεγχο των οχημάτων στην ΕΕ, και, ως εκ τούτου, στην αποτελεσματικότερη οδική ασφάλεια. Αυτή η δέσμη μέτρων αποτελείται από τρεις οδηγίες της ΕΕ, τις οποίες τα κράτη μέλη όφειλαν να μεταφέρουν στο εθνικό τους δίκαιο έως τις 20 Μαΐου 2017.
Ωστόσο, μέχρι σήμερα, η Γερμανία, η Ιρλανδία, η Κύπρος, η Ρουμανία η Σλοβακία και η Τσεχία δεν το έχουν πράξει —ή το έχουν πράξει μόνο μερικώς. Πρώτον,η Ρουμανία, η Σλοβακία και η Τσεχία δεν έχουν θεσπίσει, δημοσιεύσει και κοινοποιήσει στην Επιτροπή τα εθνικά μέτρα για τη μεταφορά των επικαιροποιημένων κανόνων σχετικά με τον περιοδικό τεχνικό έλεγχο των μηχανοκίνητων οχημάτων και των ρυμουλκουμένων τους (οδηγία 2014/45/ΕΕ).
Η οδηγία καλύπτει τα επιβατικά αυτοκίνητα, τα φορτηγά, τα λεωφορεία, τα βαριά ρυμουλκούμενα, τις μοτοσικλέτες και τους ελκυστήρες μεγάλης ταχύτητας, και καθορίζει τα στοιχεία που πρέπει να ελέγχονται κατά τον τεχνικό έλεγχο, τις μεθόδους δοκιμών, τα ελαττώματα και την αξιολόγησή τους. Η οδηγία θεσπίζει επίσης ελάχιστες απαιτήσεις για τις εγκαταστάσεις δοκιμών, την κατάρτιση των επιθεωρητών και τους εποπτικούς φορείς. Δεύτερον, η Ιρλανδία, η Κύπρος και η Σλοβακία δεν έχουν θεσπίσει, δημοσιεύσει και κοινοποιήσει στην Επιτροπή τα εθνικά τους μέτρα για τη μεταφορά των επικαιροποιημένων κανόνων σχετικά με τα έγγραφα κυκλοφορίας οχημάτων (οδηγία 2014/46/ΕΕ).
Η εν λόγω οδηγία απαιτεί από τα κράτη μέλη να δημιουργήσουν ηλεκτρονικά μητρώα οχημάτων με εναρμονισμένο περιεχόμενο, και καθορίζει τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθείται σε περίπτωση αποτυχημένου περιοδικού τεχνικού ελέγχου. Τέλος, η Γερμανία, η Ιρλανδία, η Σλοβακία και η Τσεχία δεν έχουν θεσπίσει, δημοσιεύσει και κοινοποιήσει στην Επιτροπή τα εθνικά τους μέτρα για τη μεταφορά του επικαιροποιημένου καθεστώτος για την τεχνική οδική επιθεώρηση εμπορικών οχημάτων (οδηγία 2014/47/ΕΕ).
Η εν λόγω οδηγία θεσπίζει κοινούς κανόνες για την τεχνική οδική επιθεώρηση των φορτηγών, των λεωφορείων, των βαρέων ρυμουλκουμένων και των ελκυστήρων μεγάλης ταχύτητας. Η Επιτροπή απέστειλε αυτά τα αιτήματα με τη μορφή αιτιολογημένων γνωμών. Όλα τα ενδιαφερόμενα κράτη μέλη έχουν πλέον προθεσμία δύο μηνών για να απαντήσουν. Διαφορετικά, η Επιτροπή μπορεί να αποφασίσει να τα παραπέμψει στο Δικαστήριο της ΕΕ.
Επιπλέον, η Κομισιόν κάλεσε την Κύπρο, τη Ρουμανία και τη Τσεχία να κοινοποιήσουν τα εθνικά τους μέτρα για τη μεταφορά των επικαιροποιημένων ευρωπαϊκών κανόνων σχετικά με τα μέγιστα βάρη και τις μέγιστες διαστάσεις ορισμένων οδικών οχημάτων (οδηγία 2015/719/ΕΕ). Οι εν λόγω κανόνες, οι οποίοι αφορούν τις διεθνείς μεταφορές, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη λειτουργία της εσωτερικής αγοράς και στην ελεύθερη κυκλοφορία των εμπορευμάτων στην Ευρώπη.
Μεταξύ άλλων, η οδηγία εισάγει παρεκκλίσεις για τα βαρέα φορτηγά οχήματα με βελτιωμένες αεροδυναμικές επιδόσεις, καθώς και για εκείνα που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα. Το γεγονός αυτό αποτελεί κίνητρο για τη χρήση καθαρότερων οχημάτων, τα οποία μπορεί να είναι μακρύτερα ή βαρύτερα από τα συμβατικά.
Η εν λόγω οδηγία έπρεπε να έχει μεταφερθεί από τα κράτη μέλη ως τις 7 Μαΐου 2017. Όλα τα ενδιαφερόμενα κράτη μέλη έχουν πλέον προθεσμία δύο μηνών για να κοινοποιήσουν στην Επιτροπή όλα τα μέτρα που έλαβαν προκειμένου να εξασφαλίσουν την πλήρη μεταφορά της οδηγίας. Διαφορετικά, η Επιτροπή μπορεί να αποφασίσει να παραπέμψει αυτές τις υποθέσεις στο Δικαστήριο της ΕΕ.

Aαναδημοσίευση:  https://www.euractiv.gr/section/periballon/news/afstirotero-elegcho-ton-ochimaton-zita-i-komision/  

 Αυστηρότερο έλεγχο των οχημάτων ζητά η Κομισιόν (NL #69) Η Επιτροπή κάλεσε στα τέλη Ιανουαρίου 6 κράτη μέλη να μεταφέρουν πλήρως στο εθνικό τους δίκαιο τη «Δέσμη μέτρων για τον τεχνικό έλεγχο» που εγκρίθηκε το 2014 και αποβλέπει στον καλύτερο έλεγχο των οχημάτων στην ΕΕ, και, ως εκ τούτου, στην αποτελεσματικότερη οδική ασφάλεια. Αυτή η δέσμη μέτρων αποτελείται από τρεις οδηγίες της ΕΕ, τις οποίες τα κράτη μέλη όφειλαν να μεταφέρουν στο εθνικό τους δίκαιο έως τις 20 Μαΐου 2017. Ωστόσο, μέχρι σήμερα, η Γερμανία, η Ιρλανδία, η Κύπρος, η Ρουμανία η Σλοβακία και η Τσεχία δεν το έχουν πράξει —ή το έχουν πράξει μόνο μερικώς. Πρώτον, η Ρουμανία, η Σλοβακία και η Τσεχία δεν έχουν θεσπίσει, δημοσιεύσει και κοινοποιήσει στην Επιτροπή τα εθνικά μέτρα για τη μεταφορά των επικαιροποιημένων κανόνων σχετικά με τον περιοδικό τεχνικό έλεγχο των μηχανοκίνητων οχημάτων και των ρυμουλκουμένων τους (οδηγία 2014/45/ΕΕ). Η οδηγία καλύπτει τα επιβατικά αυτοκίνητα, τα φορτηγά, τα λεωφορεία, τα βαριά ρυμουλκούμενα, τις μοτοσικλέτες και τους ελκυστήρες μεγάλης ταχύτητας, και καθορίζει τα στοιχεία που πρέπει να ελέγχονται κατά τον τεχνικό έλεγχο, τις μεθόδους δοκιμών, τα ελαττώματα και την αξιολόγησή τους. Η οδηγία θεσπίζει επίσης ελάχιστες απαιτήσεις για τις εγκαταστάσεις δοκιμών, την κατάρτιση των επιθεωρητών και τους εποπτικούς φορείς. Δεύτερον, η Ιρλανδία, η Κύπρος και η Σλοβακία δεν έχουν θεσπίσει, δημοσιεύσει και κοινοποιήσει στην Επιτροπή τα εθνικά τους μέτρα για τη μεταφορά των επικαιροποιημένων κανόνων σχετικά με τα έγγραφα κυκλοφορίας οχημάτων (οδηγία 2014/46/ΕΕ). Η εν λόγω οδηγία απαιτεί από τα κράτη μέλη να δημιουργήσουν ηλεκτρονικά μητρώα οχημάτων με εναρμονισμένο περιεχόμενο, και καθορίζει τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθείται σε περίπτωση αποτυχημένου περιοδικού τεχνικού ελέγχου. Τέλος, η Γερμανία, η Ιρλανδία, η Σλοβακία και η Τσεχία δεν έχουν θεσπίσει, δημοσιεύσει και κοινοποιήσει στην Επιτροπή τα εθνικά τους μέτρα για τη μεταφορά του επικαιροποιημένου καθεστώτος για την τεχνική οδική επιθεώρηση εμπορικών οχημάτων (οδηγία 2014/47/ΕΕ). Η εν λόγω οδηγία θεσπίζει κοινούς κανόνες για την τεχνική οδική επιθεώρηση των φορτηγών, των λεωφορείων, των βαρέων ρυμουλκουμένων και των ελκυστήρων μεγάλης ταχύτητας. Η Επιτροπή απέστειλε αυτά τα αιτήματα με τη μορφή αιτιολογημένων γνωμών. Όλα τα ενδιαφερόμενα κράτη μέλη έχουν πλέον προθεσμία δύο μηνών για να απαντήσουν. Διαφορετικά, η Επιτροπή μπορεί να αποφασίσει να τα παραπέμψει στο Δικαστήριο της ΕΕ. Επιπλέον, η Κομισιόν κάλεσε την Κύπρο, τη Ρουμανία και τη Τσεχία να κοινοποιήσουν τα εθνικά τους μέτρα για τη μεταφορά των επικαιροποιημένων ευρωπαϊκών κανόνων σχετικά με τα μέγιστα βάρη και τις μέγιστες διαστάσεις ορισμένων οδικών οχημάτων (οδηγία 2015/719/ΕΕ). Οι εν λόγω κανόνες, οι οποίοι αφορούν τις διεθνείς μεταφορές, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη λειτουργία της εσωτερικής αγοράς και στην ελεύθερη κυκλοφορία των εμπορευμάτων στην Ευρώπη. Μεταξύ άλλων, η οδηγία εισάγει παρεκκλίσεις για τα βαρέα φορτηγά οχήματα με βελτιωμένες αεροδυναμικές επιδόσεις, καθώς και για εκείνα που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα. Το γεγονός αυτό αποτελεί κίνητρο για τη χρήση καθαρότερων οχημάτων, τα οποία μπορεί να είναι μακρύτερα ή βαρύτερα από τα συμβατικά. Η εν λόγω οδηγία έπρεπε να έχει μεταφερθεί από τα κράτη μέλη ως τις 7 Μαΐου 2017. Όλα τα ενδιαφερόμενα κράτη μέλη έχουν πλέον προθεσμία δύο μηνών για να κοινοποιήσουν στην Επιτροπή όλα τα μέτρα που έλαβαν προκειμένου να εξασφαλίσουν την πλήρη μεταφορά της οδηγίας. Διαφορετικά, η Επιτροπή μπορεί να αποφασίσει να παραπέμψει αυτές τις υποθέσεις στο Δικαστήριο της ΕΕ.

Read more at: http://www.ioas.gr/download_area/3738/_Austirotero_elegcho_ton_ochimaton_zita_i_Komision_NL_69.htm/
Copyright © ΙΟΑΣΗ Επιτροπή κάλεσε στα τέλη Ιανουαρίου 6 κράτη μέλη να μεταφέρουν πλήρως στο εθνικό τους δίκαιο τη «Δέσμη μέτρων για τον τεχνικό έλεγχο» που εγκρίθηκε το 2014 και αποβλέπει στον καλύτερο έλεγχο των οχημάτων στην ΕΕ, και, ως εκ τούτου, στην αποτελεσματικότερη οδική ασφάλεια. Αυτή η δέσμη μέτρων αποτελείται από τρεις οδηγίες της ΕΕ, τις οποίες τα κράτη μέλη όφειλαν να μεταφέρουν στο εθνικό τους δίκαιο έως τις 20 Μαΐου 2017. Ωστόσο, μέχρι σήμερα, η Γερμανία, η Ιρλανδία, η Κύπρος, η Ρουμανία η Σλοβακία και η Τσεχία δεν το έχουν πράξει —ή το έχουν πράξει μόνο μερικώς. Πρώτον, η Ρουμανία, η Σλοβακία και η Τσεχία δεν έχουν θεσπίσει, δημοσιεύσει και κοινοποιήσει στην Επιτροπή τα εθνικά μέτρα για τη μεταφορά των επικαιροποιημένων κανόνων σχετικά με τον περιοδικό τεχνικό έλεγχο των μηχανοκίνητων οχημάτων και των ρυμουλκουμένων τους (οδηγία 2014/45/ΕΕ). Η οδηγία καλύπτει τα επιβατικά αυτοκίνητα, τα φορτηγά, τα λεωφορεία, τα βαριά ρυμουλκούμενα, τις μοτοσικλέτες και τους ελκυστήρες μεγάλης ταχύτητας, και καθορίζει τα στοιχεία που πρέπει να ελέγχονται κατά τον τεχνικό έλεγχο, τις μεθόδους δοκιμών, τα ελαττώματα και την αξιολόγησή τους. Η οδηγία θεσπίζει επίσης ελάχιστες απαιτήσεις για τις εγκαταστάσεις δοκιμών, την κατάρτιση των επιθεωρητών και τους εποπτικούς φορείς. Δεύτερον, η Ιρλανδία, η Κύπρος και η Σλοβακία δεν έχουν θεσπίσει, δημοσιεύσει και κοινοποιήσει στην Επιτροπή τα εθνικά τους μέτρα για τη μεταφορά των επικαιροποιημένων κανόνων σχετικά με τα έγγραφα κυκλοφορίας οχημάτων (οδηγία 2014/46/ΕΕ). Η εν λόγω οδηγία απαιτεί από τα κράτη μέλη να δημιουργήσουν ηλεκτρονικά μητρώα οχημάτων με εναρμονισμένο περιεχόμενο, και καθορίζει τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθείται σε περίπτωση αποτυχημένου περιοδικού τεχνικού ελέγχου. Τέλος, η Γερμανία, η Ιρλανδία, η Σλοβακία και η Τσεχία δεν έχουν θεσπίσει, δημοσιεύσει και κοινοποιήσει στην Επιτροπή τα εθνικά τους μέτρα για τη μεταφορά του επικαιροποιημένου καθεστώτος για την τεχνική οδική επιθεώρηση εμπορικών οχημάτων (οδηγία 2014/47/ΕΕ). Η εν λόγω οδηγία θεσπίζει κοινούς κανόνες για την τεχνική οδική επιθεώρηση των φορτηγών, των λεωφορείων, των βαρέων ρυμουλκουμένων και των ελκυστήρων μεγάλης ταχύτητας. Η Επιτροπή απέστειλε αυτά τα αιτήματα με τη μορφή αιτιολογημένων γνωμών. Όλα τα ενδιαφερόμενα κράτη μέλη έχουν πλέον προθεσμία δύο μηνών για να απαντήσουν. Διαφορετικά, η Επιτροπή μπορεί να αποφασίσει να τα παραπέμψει στο Δικαστήριο της ΕΕ. Επιπλέον, η Κομισιόν κάλεσε την Κύπρο, τη Ρουμανία και τη Τσεχία να κοινοποιήσουν τα εθνικά τους μέτρα για τη μεταφορά των επικαιροποιημένων ευρωπαϊκών κανόνων σχετικά με τα μέγιστα βάρη και τις μέγιστες διαστάσεις ορισμένων οδικών οχημάτων (οδηγία 2015/719/ΕΕ). Οι εν λόγω κανόνες, οι οποίοι αφορούν τις διεθνείς μεταφορές, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη λειτουργία της εσωτερικής αγοράς και στην ελεύθερη κυκλοφορία των εμπορευμάτων στην Ευρώπη. Μεταξύ άλλων, η οδηγία εισάγει παρεκκλίσεις για τα βαρέα φορτηγά οχήματα με βελτιωμένες αεροδυναμικές επιδόσεις, καθώς και για εκείνα που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα. Το γεγονός αυτό αποτελεί κίνητρο για τη χρήση καθαρότερων οχημάτων, τα οποία μπορεί να είναι μακρύτερα ή βαρύτερα από τα συμβατικά. Η εν λόγω οδηγία έπρεπε να έχει μεταφερθεί από τα κράτη μέλη ως τις 7 Μαΐου 2017. Όλα τα ενδιαφερόμενα κράτη μέλη έχουν πλέον προθεσμία δύο μηνών για να κοινοποιήσουν στην Επιτροπή όλα τα μέτρα που έλαβαν προκειμένου να εξασφαλίσουν την πλήρη μεταφορά της οδηγίας. Διαφορετικά, η Επιτροπή μπορεί να αποφασίσει να παραπέμψει αυτές τις υποθέσεις στο Δικαστήριο της ΕΕ. Aναδημοσίευση από:https://www.euractiv.gr/section/periballon/news/afstirotero-elegcho-ton-ochimaton-zita-i-komision/

Read more at: http://www.ioas.gr/download_area/3738/_Austirotero_elegcho_ton_ochimaton_zita_i_Komision_NL_69.htm/
Copyright © ΙΟΑΣΗ Επιτροπή κάλεσε στα τέλη Ιανουαρίου 6 κράτη μέλη να μεταφέρουν πλήρως στο εθνικό τους δίκαιο τη «Δέσμη μέτρων για τον τεχνικό έλεγχο» που εγκρίθηκε το 2014 και αποβλέπει στον καλύτερο έλεγχο των οχημάτων στην ΕΕ, και, ως εκ τούτου, στην αποτελεσματικότερη οδική ασφάλεια. Αυτή η δέσμη μέτρων αποτελείται από τρεις οδηγίες της ΕΕ, τις οποίες τα κράτη μέλη όφειλαν να μεταφέρουν στο εθνικό τους δίκαιο έως τις 20 Μαΐου 2017. Ωστόσο, μέχρι σήμερα, η Γερμανία, η Ιρλανδία, η Κύπρος, η Ρουμανία η Σλοβακία και η Τσεχία δεν το έχουν πράξει —ή το έχουν πράξει μόνο μερικώς. Πρώτον, η Ρουμανία, η Σλοβακία και η Τσεχία δεν έχουν θεσπίσει, δημοσιεύσει και κοινοποιήσει στην Επιτροπή τα εθνικά μέτρα για τη μεταφορά των επικαιροποιημένων κανόνων σχετικά με τον περιοδικό τεχνικό έλεγχο των μηχανοκίνητων οχημάτων και των ρυμουλκουμένων τους (οδηγία 2014/45/ΕΕ). Η οδηγία καλύπτει τα επιβατικά αυτοκίνητα, τα φορτηγά, τα λεωφορεία, τα βαριά ρυμουλκούμενα, τις μοτοσικλέτες και τους ελκυστήρες μεγάλης ταχύτητας, και καθορίζει τα στοιχεία που πρέπει να ελέγχονται κατά τον τεχνικό έλεγχο, τις μεθόδους δοκιμών, τα ελαττώματα και την αξιολόγησή τους. Η οδηγία θεσπίζει επίσης ελάχιστες απαιτήσεις για τις εγκαταστάσεις δοκιμών, την κατάρτιση των επιθεωρητών και τους εποπτικούς φορείς. Δεύτερον, η Ιρλανδία, η Κύπρος και η Σλοβακία δεν έχουν θεσπίσει, δημοσιεύσει και κοινοποιήσει στην Επιτροπή τα εθνικά τους μέτρα για τη μεταφορά των επικαιροποιημένων κανόνων σχετικά με τα έγγραφα κυκλοφορίας οχημάτων (οδηγία 2014/46/ΕΕ). Η εν λόγω οδηγία απαιτεί από τα κράτη μέλη να δημιουργήσουν ηλεκτρονικά μητρώα οχημάτων με εναρμονισμένο περιεχόμενο, και καθορίζει τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθείται σε περίπτωση αποτυχημένου περιοδικού τεχνικού ελέγχου. Τέλος, η Γερμανία, η Ιρλανδία, η Σλοβακία και η Τσεχία δεν έχουν θεσπίσει, δημοσιεύσει και κοινοποιήσει στην Επιτροπή τα εθνικά τους μέτρα για τη μεταφορά του επικαιροποιημένου καθεστώτος για την τεχνική οδική επιθεώρηση εμπορικών οχημάτων (οδηγία 2014/47/ΕΕ). Η εν λόγω οδηγία θεσπίζει κοινούς κανόνες για την τεχνική οδική επιθεώρηση των φορτηγών, των λεωφορείων, των βαρέων ρυμουλκουμένων και των ελκυστήρων μεγάλης ταχύτητας. Η Επιτροπή απέστειλε αυτά τα αιτήματα με τη μορφή αιτιολογημένων γνωμών. Όλα τα ενδιαφερόμενα κράτη μέλη έχουν πλέον προθεσμία δύο μηνών για να απαντήσουν. Διαφορετικά, η Επιτροπή μπορεί να αποφασίσει να τα παραπέμψει στο Δικαστήριο της ΕΕ. Επιπλέον, η Κομισιόν κάλεσε την Κύπρο, τη Ρουμανία και τη Τσεχία να κοινοποιήσουν τα εθνικά τους μέτρα για τη μεταφορά των επικαιροποιημένων ευρωπαϊκών κανόνων σχετικά με τα μέγιστα βάρη και τις μέγιστες διαστάσεις ορισμένων οδικών οχημάτων (οδηγία 2015/719/ΕΕ). Οι εν λόγω κανόνες, οι οποίοι αφορούν τις διεθνείς μεταφορές, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη λειτουργία της εσωτερικής αγοράς και στην ελεύθερη κυκλοφορία των εμπορευμάτων στην Ευρώπη. Μεταξύ άλλων, η οδηγία εισάγει παρεκκλίσεις για τα βαρέα φορτηγά οχήματα με βελτιωμένες αεροδυναμικές επιδόσεις, καθώς και για εκείνα που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα. Το γεγονός αυτό αποτελεί κίνητρο για τη χρήση καθαρότερων οχημάτων, τα οποία μπορεί να είναι μακρύτερα ή βαρύτερα από τα συμβατικά. Η εν λόγω οδηγία έπρεπε να έχει μεταφερθεί από τα κράτη μέλη ως τις 7 Μαΐου 2017. Όλα τα ενδιαφερόμενα κράτη μέλη έχουν πλέον προθεσμία δύο μηνών για να κοινοποιήσουν στην Επιτροπή όλα τα μέτρα που έλαβαν προκειμένου να εξασφαλίσουν την πλήρη μεταφορά της οδηγίας. Διαφορετικά, η Επιτροπή μπορεί να αποφασίσει να παραπέμψει αυτές τις υποθέσεις στο Δικαστήριο της ΕΕ. Aναδημοσίευση από:https://www.euractiv.gr/section/periballon/news/afstirotero-elegcho-ton-ochimaton-zita-i-komision/

Read more at: http://www.ioas.gr/download_area/3738/_Austirotero_elegcho_ton_ochimaton_zita_i_Komision_NL_69.htm/
Copyright © ΙΟΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου