Η
Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε σήμερα στοιχεία που
δείχνουν ότι οι θάνατοι στους δρόμους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σημείωσαν πτώση 2%
τον περασμένο χρόνο ακολουθώντας αντίστοιχη μείωση του 2016 και μια
αύξηση 1% του 2015.
Σύμφωνα
με την ανάλυση του ETSC ο
στόχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής του να μειωθούν οι θάνατοι
κατά 50% τη δεκαετία μέχρι το 2020 μοιάζει τώρα ανέφικτος να πραγματοποιηθεί. Η
Ευρωπαϊκή Ένωση των 28 χωρών Μελών, συγκεντρωτικά μείωσε τον αριθμό των θανάτων
κατά 20% την περίοδο 2010-2017 που υπολείπεται της μείωσης κατά 38% που
χρειάζεται για να επιτευχθεί ο στόχος του 2020.
Σχολιάζοντας
την δημοσιοποίηση των τελευταίων στοιχείων ο Antonio
Avenoso, Εκτελεστικός
Διευθυντής του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών, είπε: «Για 4 κατά
σειρά έτη, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε πενιχρά αποτελέσματα για την Οδική
Ασφάλεια. Και για 4 κατά σειρά έτη δεν έχουν ληφθεί νέα μέτρα της Ευρωπαϊκής
Επιτροπής για να αντιμετωπίσουν τη μάστιγα των τροχαίων θανάτων και
τραυματισμών. Είναι ώρα για δράση, το ETSC περιμένει ανυπόμονα η Ευρωπαϊκή
Επιτροπή να προχωρήσει, με ένα σύνολο νομοθετικών ρυθμίσεων για την Οδική
Ασφάλεια που αναμένεται από καιρό. Κάνουμε επίκληση για ασφαλέστερα πρότυπα για
τα οχήματα όπως η προσαρμογή σε Automated Emergency Braking (ΑEB) και Intelligent Speed Assistance (ISA),
καλύτερες υποδομές κανόνων ασφάλειας και ένα στιβαρό πλαίσιο για ασφαλή
εφαρμογή αυτοματοποιημένης οδήγησης εντός εβδομάδων κ όχι μηνών. Είναι επίσης η
στιγμή να δούμε ένα νέο μακροπρόθεσμο πλαίσιο για την επόμενη δεκαετία με μια
ξεκάθαρη στρατηγική για τη μείωση κατά το ήμισυ του αριθμού των ανθρώπων που
χάνονται ή τραυματίζονται σοβαρά στους δρόμους μας, κάθε βδομάδα».
Οι
χώρες Μέλη επίσης έχουν έναν κρίσιμο ρόλο να διαδραματίσουν, για τη βελτίωση
της οδικής ασφάλειας, ειδικά με μέτρα, που μπορεί να εφαρμοστούν βραχυπροθέσμα,
τέτοια όπως αυξημένα επίπεδα αστυνόμευσης. Η Εσθονία και η Σλοβενία είναι
παραδείγματα χωρών Μελών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που έχουν δραματικά μειώσει
τους θανάτους τα τελευταία χρόνια.
|
Press release
500 people a week still dying on EU roads
10 April 2018
Brussels - The European Commission has today published data
(LINK) showing that deaths on EU roads fell by just 2% last year,
following a similar decrease in 2016 and a 1% increase in 2015.
According to ETSC analysis, the EU target
of cutting deaths by half in the decade to 2020 is now very unlikely to
be reached. The EU28 collectively reduced the number of road deaths by
20% over the period 2010-2017, far less than the 38% cut needed to stay
on course to meet the 2020 target.
Commenting on the publication of the latest figures, Antonio Avenoso,
Executive Director of the European Transport Safety Council said:
“For four years in a row, the European Commission has announced poor
results on road safety. And for four years in a row, there has been
almost no new EU action on concrete policy measures to combat the
scourge of road deaths and injury. The time for action is long overdue.
“ETSC is eagerly awaiting for the Commission to come forward with a
package of long-awaited road safety legislation. We are calling for
safer vehicle standards such as mandatory fitment of Automated Emergency Braking (AEB) and Intelligent Speed Assistance (ISA);
better infrastructure safety rules and a solid framework for the safe
rollout of automated driving within weeks not months. It’s also time to
see a new long term plan for the next decade with a clear strategy for
halving the number of people that die or are seriously injured on our
roads every week.”
Member States also have a crucial role to play in improving road safety,
especially with measures that can be implemented in the short term,
such as increasing levels of enforcement. Estonia and Slovenia are
examples of EU Member States that have cut deaths rapidly in recent
years.
|
|
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου