Βρυξέλλες - Οι υπουργοί μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης συμφώνησαν επισήμως να θέσουν ως στόχο τη μείωση κατά το ήμισυ του αριθμού των σοβαρών τραυματισμών στους δρόμους στην ΕΕ έως το 2030 από το επίπεδο του 2020.
Στα «συμπεράσματα του Συμβουλίου» που εγκρίθηκαν σήμερα, οι υπουργοί ενέκριναν επισήμως τη δήλωση της Βαλέτας σχετικά με τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας που εκδόθηκε σε άτυπη σύνοδο που διοργάνωσε η Μαλτεζική προεδρία στις 29 Μαρτίου 2017. Οι υπουργοί κάλεσαν επίσης την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να υποβάλει νέα στρατηγική για την οδική ασφάλεια Για τη δεκαετία 2020-2030.
Ο Antonio Avenoso, Εκτελεστικός Διευθυντής του ETSC, δήλωσε:
"Χαιρετίζουμε θερμά τη σημερινή δέσμευση για έναν μακροπρόθεσμο στόχο για την αντιμετώπιση των θανάτων και, για πρώτη φορά, σοβαρούς τραυματισμούς στους δρόμους της ΕΕ. Αλλά εάν η ΕΕ είναι σοβαρή για την επίτευξη αυτού του στόχου, απαιτούνται να ληφθούν μέτρα τώρα. Τα πρότυπα ασφαλείας των οχημάτων της ΕΕ δεν έχουν ενημερωθεί από το 2009 παρά τις ταχείες τεχνολογικές εξελίξεις που μπορούν να βοηθήσουν τους οδηγούς να διατηρήσουν τα όρια ταχύτητας και να αποφύγουν τις συγκρούσεις. Κάθε μέρα καθυστέρησης θα οδηγήσει σε περισσότερους περιττούς θανάτους και σοβαρούς τραυματισμούς στους δρόμους μας ».
25.500 άνθρωποι πέθαναν στους δρόμους της ΕΕ το 2016, αριθμός σχεδόν αμετάβλητος σε τρία χρόνια. Επιπλέον, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εκτιμά ότι περισσότεροι από 135.000 υποφέρουν σοβαρά από κάθε τραυματισμό. Πηγή:www.etsc.eu
Press release
EU sets new target to cut serious road injuries
8 June 2017
Brussels - European
Union transport ministers have formally agreed to set a target of
halving the number of serious injuries on roads in the EU by 2030 from
their 2020 level.
In '
council conclusions'
adopted today, ministers formally endorsed the Valletta declaration on
improving road safety, issued at an informal meeting organised by the
Maltese presidency on 29 March 2017. Ministers also called on the
European Commission to come forward with a new road safety strategy for
the decade 2020-2030.
Antonio Avenoso, Executive Director of ETSC, said:
“We warmly welcome today’s commitment to a long term target to tackle
deaths and, for the first time, serious injuries on EU roads. But if the
EU is serious about meeting this goal, meaningful measures are needed
now. EU vehicle safety standards have not been updated since 2009
despite rapid advances in technology that can help drivers keep within
speed limits and avoid collisions. Every day of delay will lead to more
unnecessary deaths and serious injuries on our roads."
25,500 people died on EU roads in 2016, a figure virtually unchanged in
three years. In addition, the European Commission estimates that more
than 135,000 suffer serious injuries each year.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου