Ενώ ο εισαγγελέας Ρόδου ασκεί ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος για
το θάνατο τεσσάρων ανθρώπων τον Νοέμβρη του 2014 (μετα απο μεγάλη
βροχόπτωση) θεωρώντας υπέυθυνους τους αιρετους άρχοντες της περιοχής για
πλήθος παραλείψεων και κακοτεχνιιών -συμφωνα με το πορισμα των
πραγματογνωμώνων του ΤΕΕ: α) υπήρχε έλλειψη μελέτης σχεδιασμού και κατόπιν κατασκευής ικανών τεχνικών έργων αντιπλημμυρικής προστασίας, β) υλοποιήθηκαν
λανθασμένες επιλογές, όπως για παράδειγμα κατασκευή δρόμου στο πρωτεύον
ή δευτερεύον οδικό δίκτυο, εγκάρσια μέσα σε ρέματα, γ) υπήρχε
παντελής έλλειψη αστυνόμευσης για τις παρεμβάσεις τρίτων στα
υδατορέματα (ποταμούς, χειμάρρους και ρέματα), όπου δηλαδή δεν υπήρξε
καμία υπηρεσία να αστυνομεύσει περιοχές που μπαζώνονταν και από ποιους, δ) απομειώθηκε το πλάτος των υδατορεμάτων, αποτέλεσμα είτε του κτισίματος οικημάτων είτε μπαζώματος. (ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ: ΕΔΩ), ο Συνήγορος
του Πολίτη εξετάζει την περιβαλλοντική αδειοδότηση και επικινδυνότητα
του υπό διαμόρφωση μικρού οδικού δακτυλίου και άλλων έργων οδοποιΐας στα
Ιωάννινα. Οι αρμόδιες υπηρεσίες έχουν εκδώσει επανειλημμένα
αποφάσεις απαλλαγής από Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τα συγκεκριμένα
έργα. Η Αρχή έχει επισημάνει ότι η πρακτική αυτή της Διοίκησης
βρίσκεται σε αντίθεση με την αρχή της νομιμότητας και την προστασία του
δημοσίου συμφέροντος.
Αναγνωρίζει την απόφαση που πρόσφατα έλαβε το Δημοτικό Συμβούλιο για τη βελτίωση της ασφάλειας των πολιτών επί της οδού Κενάν Μεσσαρέ. Ωστόσο, εμμένει στην πρότασή του για εκπόνηση ενιαίας Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τα συγκεκριμένα έργα οδοποιΐας, ώστε να καθοριστούν όροι για την προστασία του περιβάλλοντος και των πολιτών. Η Διοίκηση έχει αποδεχτεί την πρόταση του Συνηγόρου από το Μάιο του 2013, δίχως ωστόσο να έχει υλοποιηθεί. ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ: ΕΔΩ
Ειχαμε επισημάνει σε προηγούμενη αναρτηση μας (ΕΔΩ) τα προβλήματα στο μικρο δακτύλιο των Ιωαννίνων και την σημαντική συστηματική προσπάθεια της Επιτροπής Κατοίκων να θέσει το θέμα. Είναι παρήγορο που μετα απο μια τόσο μεγάλη προσπάθεια λίγο πριν τις εκλογές, τον Απρίλιο του 2014 το ∆ηµοτικό Συµβούλιο ενέκρινε την αποκλειστική χρήση τµήµατος της οδού Κεναν Μεσσαρέ ως χώρου στάθµευσης. Ωστόσο όπως επισημαίνει ο Συνήγορος του πολίτη το πρόβλημα δεν ήταν μόνο αυτό και πρόβλημα δεν υπάρχει μόνο στην οδο Κεναν Μεσαρέ.
Αναγνωρίζει την απόφαση που πρόσφατα έλαβε το Δημοτικό Συμβούλιο για τη βελτίωση της ασφάλειας των πολιτών επί της οδού Κενάν Μεσσαρέ. Ωστόσο, εμμένει στην πρότασή του για εκπόνηση ενιαίας Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τα συγκεκριμένα έργα οδοποιΐας, ώστε να καθοριστούν όροι για την προστασία του περιβάλλοντος και των πολιτών. Η Διοίκηση έχει αποδεχτεί την πρόταση του Συνηγόρου από το Μάιο του 2013, δίχως ωστόσο να έχει υλοποιηθεί. ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ: ΕΔΩ
Ειχαμε επισημάνει σε προηγούμενη αναρτηση μας (ΕΔΩ) τα προβλήματα στο μικρο δακτύλιο των Ιωαννίνων και την σημαντική συστηματική προσπάθεια της Επιτροπής Κατοίκων να θέσει το θέμα. Είναι παρήγορο που μετα απο μια τόσο μεγάλη προσπάθεια λίγο πριν τις εκλογές, τον Απρίλιο του 2014 το ∆ηµοτικό Συµβούλιο ενέκρινε την αποκλειστική χρήση τµήµατος της οδού Κεναν Μεσσαρέ ως χώρου στάθµευσης. Ωστόσο όπως επισημαίνει ο Συνήγορος του πολίτη το πρόβλημα δεν ήταν μόνο αυτό και πρόβλημα δεν υπάρχει μόνο στην οδο Κεναν Μεσαρέ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου