Εθνος ανάδελφο
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: του Πέτρου Πιτσίνη
Στοπ στην πετρελαιοκίνηση μέχρι νεωτέρας εισηγήθηκε η Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής στην Ολομέλεια του Σώματος. Το σκεπτικό της θα προκαλούσε ντροπή σε οποιαδήποτε άλλη πολιτισμένη χώρα και αποτελεί - μία ακόμη - ομολογία της απόλυτης χρεοκοπίας αυτού που ονομάζουμε «ελληνικό κράτος». Οι βουλευτές παραδέχονται ότι δεν είμαστε ακόμη σε θέση να ελέγξουμε την ποιότητα του πετρελαίου κίνησης, λες και η βενζίνη είναι ανόθευτη. Εκφράζουν την αμφιβολία τους για την αποτελεσματικότητα των τεχνικών ελέγχων από τα ΚΤΕΟ, που προφανώς ελέγχουν άψογα τα βενζινοκίνητα οχήματα, οπότε μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι. Θέτουν ως όρο να αυξηθεί το ποσοστό χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς από τους Αθηναίους και τους Θεσσαλονικείς, όταν αυξάνεται η τιμή των εισιτηρίων κατά 40%, το επίπεδο εξυπηρέτησης είναι στην καλύτερη περίπτωση μέτριο και τα λεωφορεία και το Μετρό είναι σχεδόν μόνιμα «δεμένα» στα αμαξοστάσια εξαιτίας των επαναλαμβανόμενων απεργιών.
Ημουνα νιος και γέρασα ακούγοντας τις ίδιες δικαιολογίες. Δεκαετίες ολόκληρες ανακοινώνονταν με τυμπανοκρουσίες διάφορα μέτρα, όπως για τα κινητά συνεργεία ελέγχου των καυσίμων, τα οποία έχουν γίνει άφαντα. Η ίδρυση των ιδιωτικών ΚΤΕΟ υποτίθεται ότι θα έλυνε το πρόβλημα της αξιοπιστίας των τεχνικών ελέγχων, η ίδια όμως η Επιτροπή Περιβάλλοντος ομολογεί το αντίθετο. Οσο για τις συγκοινωνίες, βαρέθηκα να βλέπω υπουργούς να παραλαμβάνουν με στόμφο στόλους οχημάτων νέας τεχνολογίας, να προαναγγέλλουν συστήματα τηλεματικής στις στάσεις και στο τέλος να αυξάνουν την τιμή των εισιτηρίων, αντί να πιάνουν τους τζαμπατζήδες!
Η Επιτροπή βάζει και μία περιβαλλοντική γαρνιτούρα στην έκθεσή της, θέτοντας ως προϋπόθεση τη μείωση της ρύπανσης όσον αφορά τα αιωρούμενα σωματίδια και τα οξείδια του αζώτου! Προφανώς η Ελλάδα αποτελεί τη μοναδική «πράσινη νησίδα» σε μία ήπειρο που καταστρέφει το περιβάλλον, γι' αυτό και επιτρέπεται η κυκλοφορία των ντιζελοκίνητων οχημάτων παντού. Παντού; Οχι ακριβώς! Υπάρχουν δύο μικρά «γαλατικά χωριά», όπου κατοικεί ένα έθνος ανάδελφο, το οποίο αντιστέκεται στο κονκλάβιο της ΕΕ. Οι φήμες ότι οι περιπέτειές του θα γίνουν καρτούν ελέγχονται ως ανακριβείς.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: του Πέτρου Πιτσίνη
Στοπ στην πετρελαιοκίνηση μέχρι νεωτέρας εισηγήθηκε η Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής στην Ολομέλεια του Σώματος. Το σκεπτικό της θα προκαλούσε ντροπή σε οποιαδήποτε άλλη πολιτισμένη χώρα και αποτελεί - μία ακόμη - ομολογία της απόλυτης χρεοκοπίας αυτού που ονομάζουμε «ελληνικό κράτος». Οι βουλευτές παραδέχονται ότι δεν είμαστε ακόμη σε θέση να ελέγξουμε την ποιότητα του πετρελαίου κίνησης, λες και η βενζίνη είναι ανόθευτη. Εκφράζουν την αμφιβολία τους για την αποτελεσματικότητα των τεχνικών ελέγχων από τα ΚΤΕΟ, που προφανώς ελέγχουν άψογα τα βενζινοκίνητα οχήματα, οπότε μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι. Θέτουν ως όρο να αυξηθεί το ποσοστό χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς από τους Αθηναίους και τους Θεσσαλονικείς, όταν αυξάνεται η τιμή των εισιτηρίων κατά 40%, το επίπεδο εξυπηρέτησης είναι στην καλύτερη περίπτωση μέτριο και τα λεωφορεία και το Μετρό είναι σχεδόν μόνιμα «δεμένα» στα αμαξοστάσια εξαιτίας των επαναλαμβανόμενων απεργιών.
Ημουνα νιος και γέρασα ακούγοντας τις ίδιες δικαιολογίες. Δεκαετίες ολόκληρες ανακοινώνονταν με τυμπανοκρουσίες διάφορα μέτρα, όπως για τα κινητά συνεργεία ελέγχου των καυσίμων, τα οποία έχουν γίνει άφαντα. Η ίδρυση των ιδιωτικών ΚΤΕΟ υποτίθεται ότι θα έλυνε το πρόβλημα της αξιοπιστίας των τεχνικών ελέγχων, η ίδια όμως η Επιτροπή Περιβάλλοντος ομολογεί το αντίθετο. Οσο για τις συγκοινωνίες, βαρέθηκα να βλέπω υπουργούς να παραλαμβάνουν με στόμφο στόλους οχημάτων νέας τεχνολογίας, να προαναγγέλλουν συστήματα τηλεματικής στις στάσεις και στο τέλος να αυξάνουν την τιμή των εισιτηρίων, αντί να πιάνουν τους τζαμπατζήδες!
Η Επιτροπή βάζει και μία περιβαλλοντική γαρνιτούρα στην έκθεσή της, θέτοντας ως προϋπόθεση τη μείωση της ρύπανσης όσον αφορά τα αιωρούμενα σωματίδια και τα οξείδια του αζώτου! Προφανώς η Ελλάδα αποτελεί τη μοναδική «πράσινη νησίδα» σε μία ήπειρο που καταστρέφει το περιβάλλον, γι' αυτό και επιτρέπεται η κυκλοφορία των ντιζελοκίνητων οχημάτων παντού. Παντού; Οχι ακριβώς! Υπάρχουν δύο μικρά «γαλατικά χωριά», όπου κατοικεί ένα έθνος ανάδελφο, το οποίο αντιστέκεται στο κονκλάβιο της ΕΕ. Οι φήμες ότι οι περιπέτειές του θα γίνουν καρτούν ελέγχονται ως ανακριβείς.
πηγή: autoNEA 12/10/2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου