Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















20 Ιουλ 2010

ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Παρουσίαση Καμπάνιας του Λευτέρη Αυγενάκη
για τα τροχαία ατυχήματα

με τίτλο:
«Αξίζει να σώσουμε μια ανθρώπινη Ζωή»

Τροχαία ατυχήματα, συγκεκριμένες προτάσεις για τεχνικές παρεμβάσεις σε 53 σημεία του οδικού δικτύου του νομού Ηρακλείου και προτάσεις ενίσχυσης της τεχνητής αστυνόμευσης

Τη νέα του καμπάνια «Αξίζει να σώσουμε μια ανθρώπινη ζωή» και τα αποτελέσματα αναλυτικής έρευνας για τα τροχαία ατυχήματα στο νομό Ηρακλείου, αλλά και συγκεκριμένες προτάσεις για τεχνικές βελτιωτικές παρεμβάσεις, παρουσίασε ο Βουλευτής Ηρακλείου της ΝΔ, Λευτέρης Αυγενάκης, το απόγεμα της Πέμπτης, 15 Ιουλίου, και ώρα 7 το απόγευμα, στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής του Δήμου Νέας Αλικαρνασσού.

Στην παρουσίαση το παρόν έδωσαν ο Αστυνομικός Διευθυντής Ηρακλείου, Ταξίαρχος κ. Ι. Μεσοδιακάκης, ο Διοικητής της Τροχαίας Ηρακλείου, κ. Μ. Χαλκιαδάκης, θεσμικοί φορείς και εκπρόσωποι, από τον Εθελοντικό Οργανισμό Πρόληψης Τροχαίων ο κ. Γ. Λιονάκης, ο κ. Γ. Αγαπάκης Προϊστάμενος της ΕΔΥΕ/ΒΟΑΚ, ο κ. Γαλανάκης από το ΕΚΑΒ Ηρακλείου και ο κ. Λ. Μιχελάκης, Πρόεδρος του Σωματείου Εκπαιδευτών Οδήγησης ν. Ηρακλείου, οι οποίοι και απέδωσαν τα εύσημα στο Βουλευτή για τη συγκεκριμένη του πρωτοβουλία.

Σημειώνεται ότι κεντρικός στόχος της καμπάνιας είναι να ως σκοπό να συνδράμει στο έργο της οργανωμένης Πολιτείας και των αρμόδιων Υπουργείων Υποδομών και Προστασίας του Πολίτη και να ενισχύσει τη συνεργασία με τους αρμόδιους τοπικούς φορείς και κυρίως προσεγγίσει και να αντιμετωπίσει το πρόβλημα με συγκεκριμένες προτάσεις για τεχνικές παρεμβάσεις και προτάσεις τεχνητής αστυνόμευσης σε «53 σημεία παγίδες».
Βασικά σημεία της τοποθέτησης του Βουλευτή:
To θέμα:
Τα τελευταία χρόνια η οδική ασφάλεια αποτελεί για τη χώρα μας ένα θέμα μείζονος σημασίας με ιδιαίτερες επιπτώσεις τόσο στην οικονομική όσο και στην κοινωνική ζωή του τόπου. Αναμφισβήτητα, η αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας και της ασφάλειας των μετακινήσεων μας αφορά όλους ανεξαιρέτως, ώστε πρέπει να βοηθήσουμε να γίνουν οι δρόμοι μας ασφαλέστεροι.
Παρά το γεγονός ότι τα νομοθετικά μέτρα που έχουν ληφθεί μέχρι σήμερα στη χώρα μας είναι αρκετά και αυστηρά, αποδείχτηκαν αναποτελεσματικά, καθώς περιοριστήκαμε μόνο σε αυτά και δεν επενδύσαμε στη βελτίωση των υποδομών, την ενίσχυση της τεχνητής αστυνόμευσης και την οδική εκπαίδευση, ώστε ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων παραμένει ακόμη και σήμερα ανεπίτρεπτα υψηλός.
Η έρευνα:
Παρουσίαση μιας ευρείας και αναλυτικής έρευνας που αφορά ένα τόσο σημαντικό θέμα όπως είναι τα τροχαία ατυχήματα, αλλά και τις προσπάθειες που πρέπει να καταβληθούν από όλους μας -και κυρίως την οργανωμένη Πολιτεία- για την ουσιαστική αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας στο νομό μας.

Έκθεση βασικών συμπερασμάτων αναφορικά με 53 συγκεκριμένα επικίνδυνα σημεία, τα σημεία «παγίδες», του οδικού δικτύου του νομού μας, αλλά και τις συγκεκριμένες προτάσεις βελτιωτικών τεχνικών παρεμβάσεων που μπορούν να γίνουν ανά σημείο.

Η πρωτοβουλία:
Η πρωτοβουλία έχει ως σκοπό να συνδράμει στο έργο της οργανωμένης Πολιτείας και των αρμόδιων Υπουργείων Υποδομών και Προστασίας του Πολίτη και να ενισχύσει τη συνεργασία με τους αρμόδιους τοπικούς φορείς.

Εξαρχής ετέθη ο πρωταρχικός στόχος να προσεγγίσουμε και να βρούμε τρόπους να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα των συχνών τροχαίων ατυχημάτων σε επίπεδο νομού Ηρακλείου, να περιορίσουμε τους υπάρχοντες αντικειμενικούς κινδύνους και να αναβαθμίσουμε ουσιαστικά την ασφάλεια των μετακινήσεων σε όλο το οδικό μας δίκτυο.

Για το λόγο αυτό, προχωρήσαμε στον εντοπισμό και στην καταγραφή με ακρίβεια πενήντα τριών (53) συγκεκριμένων επικίνδυνων σημείων του εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου του νομού Ηρακλείου.

Για κάθε περίπτωση, για κάθε ένα από τα σημεία που καταγράψαμε, διαπιστώσαμε πού εστιάζεται το πρόβλημα, καθώς και σε ποιον παράγοντα αποδίδεται κυρίως η επικινδυνότητα ανά περίπτωση.

Προχωρήσαμε ωστόσο και ένα βήμα παρακάτω, καθώς για κάθε σημείο προτείναμε συγκεκριμένα μέτρα τεχνητής αστυνόμευσης, καθώς και συγκεκριμένες βελτιωτικές τεχνικές παρεμβάσεις σε επίπεδο υποδομών που πρέπει να ληφθούν ανά σημείο για την αποφυγή πρόκλησης ατυχημάτων. Στοχευμένα μέτρα και παρεμβάσεις δηλαδή, που αφορούν τόσο στην τεχνητή αστυνόμευση, δηλαδή την οδική κάθετη και οριζόντια σήμανση, όσο και στις τεχνικές παρεμβάσεις στις ίδιες υποδομές, όπως τη διαπλάτυνση δρόμων, την τοποθέτηση προστατευτικών μεταλλικών στηθαίων στη μέση, κ.α.

Με αυτόν τον τρόπο, ξεφεύγουμε από τη στείρα, μη παραγωγική αντιπολίτευση, αλλά αγγίζουμε την ουσία, καταθέτοντας συγκεκριμένες προτάσεις, ρεαλιστικές και εφαρμόσιμες. Φεύγουμε από το γενικό και πάμε στο ειδικό. Συμβάλλουμε δηλαδή στο έργο της οργανωμένης Πολιτείας και της πολιτικής ηγεσίας των Υπουργείων Υποδομών και Προστασίας του Πολίτη και βοηθάμε στην επίλυση συγκεκριμένων προβλημάτων που υπάρχουν στο νομό μας.

Οι προτάσεις που διατυπώνουμε ως επί το πλείστον είναι χαμηλού οικονομικού κόστους. Ωστόσο, είναι γεγονός ότι θα έχουν εγγυημένη αποτελεσματικότητα, ώστε η υλοποίησή τους θα περιορίσει σημαντικά τους κινδύνους και την πιθανότητα πρόκλησης ατυχήματος και θανάτων συμπολιτών μας λόγω ελλειμμάτων και ατελειών στις οδικές υποδομές του νομού.

Μεθοδολογία της έρευνας:
Η καταγραφή των επικίνδυνων σημείων του οδικού δικτύου του νομού Ηρακλείου και οι στοχευμένες βελτιωτικές τεχνικές προτάσεις ανά περίπτωση κατατέθηκαν από μέρους μου στη Βουλή την πρώτη Ιουλίου 2010 υπό τη μορφή παρεμβάσεων στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Κατόπιν, αυτές προωθήθηκαν προς τους αρμόδιους Υπουργούς Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Δ. Ρέππα, και Προστασίας του Πολίτη, κ. Μ. Χρυσοχοΐδη. Σημειώστε ότι οι κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις και προτάσεις βρίσκονται ήδη στα γραφεία των αρμόδιων Υπουργών, όπου ευελπιστούμε να αποτελέσουν αντικείμενο σοβαρής και αναλυτικής επεξεργασίας και τελικώς να υιοθετηθούν.

Τα δεδομένα:
Τα ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία συγκεντρώθηκαν σε μια περίοδο δύο μηνών (και συγκεκριμένα από το Μάιο έως τον Ιούνιο) μετά από επιτόπια έρευνα και καταγραφή συνεργατών μου που πραγματοποίησαν οδοιπορικό σχεδόν σε όλο το νομό για τον εντοπισμό των επικίνδυνων σημείων. Βεβαίως, για την πρωτοβουλία μας είχαμε την υποστήριξη και τη συνεργασία της Τροχαίας Ηρακλείου, καθώς και του Εθελοντικού Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων και του Προέδρου της ΕΛΠΑ Κρήτης.

Τα Ευρωπαϊκά και Ελληνικά δεδομένα που παρουσιάζουμε αποτελούν προϊόν επεξεργασίας των σχετικών στατιστικών στοιχείων της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας (της “Eurostat”), της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, αλλά και όσων μας παρείχε η Τροχαία Ηρακλείου.

Οι αριθμοί:
Σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης, σημειώνονται περίπου 1,3 εκατομμύρια τροχαία ατυχήματα ετησίως, τα οποία προκαλούν 43.000 θανάτους και 1,7 εκατομμύρια τραυματισμούς. Δυστυχώς, η χώρα μας κατέχει θλιβερά πρωτεία.

(ΕΛΛΑΔΑ)
Ειδικότερα, υπογραμμίζεται ότι στην Ελλάδα κατά το έτος 2007 σημειώθηκαν 15.092 ατυχήματα με 1.578 νεκρούς και 18.886 τραυματίες συνολικά, το έτος 2008 σημειώθηκαν συνολικά 15.100 ατυχήματα με 1.559 νεκρούς και 18.796 τραυματίες συνολικά, ενώ το 2009 σημειώθηκαν 14.914 ατυχήματα με 1.453 νεκρούς και 18.553 τραυματίες συνολικά. Ως εκ τούτου, τα τρία τελευταία έτη, έχουν χάσει τη ζωή τους στους Ελληνικούς δρόμους 4.590 συνάνθρωποί μας σε συνολικά 45.106 ατυχήματα.






(ΚΡΗΤΗ)
Δυστυχώς και στην Κρήτη σημειώνονται αρκετά ατυχήματα, ενώ τον περασμένο Μάρτιο (2010) είχαμε τους περισσότερους νεκρούς ανά 100.000 κατοίκους στη χώρα, σύμφωνα με τα στατιστικά της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής. Σημειώνεται δε ότι μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου του 2009, στην Κρήτη είχαμε μέσα στην τελευταία δεκαετία χίλιους εκατόν ενενήντα (1190) νεκρούς από τροχαία ατυχήματα.

(ΝΟΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ)
Τονίζεται ότι μόνο στο νομό Ηράκλειου κατά το έτος 2008 σημειώθηκαν συνολικά 66 τροχαία ατυχήματα με 33 νεκρούς, 33 σοβαρά τραυματίες και 47 ελαφριά, το έτος 2009 σημειώθηκαν 89 ατυχήματα με 36 νεκρούς, 32 σοβαρά τραυματίες και 72 ελαφριά, ενώ μόνο το πρώτο τετράμηνο του 2010 σημειώθηκαν 23 ατυχήματα με 10 νεκρούς, 7 σοβαρά τραυματίες και 20 ελαφριά. Πρώτος στη λίστα των τροχαίων ατυχημάτων έρχεται ο Δήμος Ηρακλείου, ακολουθεί ο Δήμος Νέας Αλικαρνασσού και στην τρίτη θέση βρίσκεται ο Δήμος Χερσονήσου και ακολουθούν τα Μάλια, το Τυμπάκι, οι Μοίρες και η Γόρτυνα.

Η τραγική αλήθεια είναι επίσης ότι η πλειονότητα των νεκρών συμπολιτών μας από τροχαία ατυχήματα κυμαίνεται μεταξύ 25-50 ετών, δηλαδή τις πιο παραγωγικές ηλικίες. Η διαπίστωση αυτή αποδεικνύει την απώλεια σημαντικού ανθρώπινου δυναμικού της χώρας, στο οποίο βασίζεται και η οικονομική ανάπτυξη.

Οι αιτίες:
Οι αιτίες των τροχαίων ατυχημάτων είναι διττές, καθώς οφείλονται τόσο στον ανθρώπινο παράγοντα, όσο και στις ατέλειες του οδικού δικτύου και τις οδηγικές συνθήκες.

Αναγνωρίζεται βεβαίως ότι η συμπεριφορά των οδηγών θεωρείται η κυριότερη αιτία θνησιμότητας, όπως είναι οι υψηλές ταχύτητες, η κατανάλωση αλκοόλ ή ναρκωτικών, η κούραση, η οδήγηση χωρίς ζώνη ασφάλειας ή χωρίς κράνος προστασίας.

Ωστόσο, αρκετές φορές η λανθασμένη οδική συμπεριφορά επιτείνεται και από την απουσία προληπτικών ελέγχων, ορθής σήμανσης και αυστηρής τροχαίας αστυνόμευσης. Επίσης, αρκετές φορές, η ελλιπής προσοχή των οδηγών συνδυάζεται και από κακοτεχνίες στο οδόστρωμα (ανωμαλίες, λακκούβες, επικίνδυνες και απότομες στροφές) και γενικότερα «σημεία παγίδες» που αυξάνουν την επικινδυνότητα και την πιθανότητα πρόκλησης ατυχήματος.

Τα μέτρα:
Ως εκ τούτου, η ενισχυμένη τεχνητή αστυνόμευση (αυξημένη ειδική σήμανση, ειδική διαγράμμιση, αυστηρότεροι έλεγχοι ορίων ταχύτητας και έλεγχοι για την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών), αλλά και οι βελτιωτικές / διορθωτικές παρεμβάσεις σε επίπεδο υποδομών μπορούν να επιφέρουν σημαντικά θετικά αποτελέσματα για την πρόληψη και αποτροπή των ατυχημάτων.






Οι 53 συγκεκριμένες προτάσεις:
Στο αναλυτικό κείμενο που δημοσιεύουμε τα αποτελέσματα τις πολύμηνης έρευνάς μας και τις συγκεκριμένες μας προτάσεις, υπάρχουν αντίγραφα των 53 κοινοβουλευτικών παρεμβάσεων / προτάσεων που έχουμε καταθέσει για κάθε ένα από τα επικίνδυνα σημεία του ν. Ηρακλείου στους αρμόδιους Υπουργούς.

Ελπίζω οι τελευταίοι να δώσουν τη δέουσα προσοχή στις προτάσεις που τους έχουμε καταθέσει και, αφού εξετάσουν όλες τις παραμέτρους, να προχωρήσουν στη σταδιακή υλοποίησή τους.

Τα καλά παραδείγματα:
Η απόδειξη για την αποτελεσματικότητα των μέτρων και τα καλά παραδείγματα υπάρχουν ήδη στο νομό μας, καθώς όπου εφαρμόστηκαν συγκεκριμένα μέτρα και έγιναν τεχνικές παρεμβάσεις σε πολύ επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου, τα τροχαία μειώθηκαν άμεσα και δραματικά.

Χαρακτηριστικά αναφέρονται οι παρεμβάσεις που έγιναν από το 127ο χιλιόμετρο έως και το 140ο χιλιόμετρο, δηλαδή τη διασταύρωση προς Αεροδρόμιο, λόγω διαπλάτυνσης του δρόμου και τοποθέτησης διαχωριστικού διαζώματος στον άξονα της οδού, αλλά και του νέου κόμβου στην Παπαναστασίου, στο 136,5 χιλιόμετρο, τα ατυχήματα και κυρίως αυτά που οφείλονταν στην είσοδο στο αντίθετο ρεύμα που είχαν θανατηφόρα αποτελέσματα με μετωπικές συγκρούσεις έχουν εξαλειφθεί έως και μηδενιστεί.

Επίσης, ένα ακόμα παράδειγμα είναι οι τεχνικές παρεμβάσεις που έγιναν στην εθνική οδό στο ύψος του ΚΤΕΟ, ένα πολύ επικίνδυνο σημείο, όπου μέχρι πρόσφατα σημειώνονταν πολλά –ακόμα και θανατηφόρα- τροχαία ατυχήματα. Μετά την διαπλάτυνση του δρόμου και την τοποθέτηση διαχωριστικού διαζώματος στο σημείο, αλλά και την κατασκευή του νέου κόμβου για την είσοδο και έξοδο από το ΚΤΕΟ, έχουν ελαχιστοποιηθεί έως μηδενιστεί τα τροχαία ατυχήματα.

Ακόμη από το ΚΤΕΟ μέχρι τον κόμβο των Γουβών, έγινε διαπλάτυνση της οδού και τοποθετήθηκε διαχωριστικό διάζωμα, παρεμβάσεις που αναβάθμισαν το οδικό περιβάλλον και βοήθησαν στην ουσιαστική μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

→ Τρία συγκεκριμένα παραδείγματα πως η πρόληψη και η αποτροπή εκ μέρους της οργανωμένης Πολιτείας μπορεί να σώσει ανθρώπινες ζωές.

Η καμπάνια:
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία θα πλαισιωθεί από μια σειρά δράσεων και ενημέρωσης σε όλο το νομό, πάντοτε με τη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων τοπικών φορέων, αλλά και των ενεργών πολιτών που θα θέλουν να συμμετάσχουν στην κατάρτιση και επιπρόσθετων προτάσεων.

Από σήμερα, οι 53 μας προτάσεις αναρτώνται στην προσωπική μου ιστοσελίδα www.avgenakis.gr και θα είναι διαθέσιμες σε κάθε χρήστη του Διαδικτύου.

Επίσης, θα αναρτηθούν άμεσα και οι όποιες απαντήσεις λάβουμε από τους αρμόδιους Υπουργούς Υποδομών και Προστασίας του Πολίτη επί των προτάσεών μας, οι οποίες βεβαίως θα είναι ενδεικτικές για τις προθέσεις τους, αλλά και για το πόσο συνεπείς θα είναι απέναντι στους πολίτες του νομού.

Βεβαίως, σε καμία περίπτωση δεν θεωρούμε ότι η δέσμη των 53 βελτιωτικών παρεμβάσεων που προτείνουμε δεν είναι -και δεν θα μπορούσε να είναι- εξαντλητική. Επομένως, υπογραμμίζω ότι καλωσορίζουμε και τις δικές σας προτάσεις, τις παρεμβάσεις και τα σχόλια όλων των ενεργών πολιτών για άλλα επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου του νομού μας.

Οι παρατηρήσεις και προτάσεις μπορούν να αποστέλλονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@avgenakis.gr ή να κατατίθεται εγγράφως στους συνεργάτες μου σε ένα από τα τρία μου πολιτικά γραφεία, στο Ηράκλειο, τις Μοίρες ή και την Αθήνα.

………………………………………………………………………………………………….

Σε κάθε περίπτωση, είμαι πεπεισμένος ότι με τη συμβολή όλων μας μπορούμε να αναβαθμίσουμε ουσιαστικά την οδική ασφάλεια στο νομό μας, σταδιακά στην Κρήτη και γιατί όχι σε ολόκληρη τη χώρα, όπως και να κάνουμε τους δρόμους μας ασφαλέστερους.

«Αξίζει να σώσουμε μια ανθρώπινη ζωή», μαζί μπορούμε να το πετύχουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: