Τρίτη 21/2 αρκετά μελή μας θα πάνε στη Βουλή για να ενημερώσουν κόμματα και βουλευτές για να υπερψηφιστεί η τροπολογία ενάντια στην παραγραφή των τροχαίων εγκλημάτων.
Η συζήτηση του νομοσχεδίου θα ξεκινήσει τελικά την Τετάρτη στο σύνολο και θα συνεχιστεί την Πέμπτη κατ άρθρο οπότε και θα συζητηθεί και η τροπολογία.
Την Τετάρτη το βράδυ θα παραδοθεί κείμενο με υπογραφές μελών οικογενειών θυμάτων που ζητούν να υπερψηφιστεί η τροπολογία.
Όσοι επιθυμούν να προστεθεί το όνομα τους να το δηλώσουν.
Όσοι έχουν την δυνατότητα με οποιονδήποτε τρόπο να ενημερώσουν κάποιο βουλευτή είναι σημαντικό να το κάνουν.
Και το νέο νομοσχέδιο έχει κάποια προβληματικά άρθρα σε σχέση με τα τροχαία.
Για το λόγο αυτό στείλαμε στους εισηγητές του νομοσχεδίου το παρακάτω κείμενο.
Εισηγητές του νόμου είναι οι κ. Δαμανάκης Ε. και κ. Τζαβάρας Κ.
H ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ενημέρωσε τους Βουλευτές Δωδεκανήσου και τον κ. Κ. Τζαβάρα.
Σχέδιο Νόμου «Για την Δίκαιη Δίκη και την εύλογη Διάρκεια αυτής»
Αξιότιμοι κύριοι
Ενημερωθήκαμε ότι θα είστε εισηγητές στο παραπάνω σχέδιο νόμου και θα θέλαμε να εφιστήσουμε την προσοχή σας σε δύο σημεία που αφορούν ζητήματα της κυκλοφορίας και κατ΄ επέκταση το ζήτημα των τροχαίων συγκρούσεων στις οποίες η χώρα μας κατέχει την θλιβερή πρωτιά στην Ευρώπη.
Με το άρθρο 24: μετατρέπεται από πλημμέλημα σε πταίσμα η πρόκληση ελαφριάς σωματικής βλάβης (παραγραφή σε δύο χρόνια) ενώ η χρηματική ποινή που επιβάλλεται είναι ισοδύναμη μ αυτήν που επιβάλλεται σ όποιον «εκδηλώνει δημόσια με βλασφημία έλλειψη σεβασμού προς τα θεία» (από το ίδιο άρθρο).
Με το άρθρο 38: καταργείται η προσωρινή ή οριστική (σε υπότροπους) αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας και της άδειας οδήγησης που επέβαλε ο αναγκαστικός νόμος 412/1936, άρθρο 19 σε οδηγούς με υπερφορτωμένα φορτηγά, η σε οδηγούς ΙΧ που τα χρησιμοποιούν παράνομα σαν Δημόσιας Χρήσης και παραμένει μόνο χρηματικό πρόστιμο.
Πιστεύουμε ότι το άρθρο 24 θα οδηγήσει αναπόφευκτα στην παραγραφή μεγάλου αριθμού περιπτώσεων μια και είναι γνωστοί οι ρυθμοί ολοκλήρωσης του ανακριτικού έργου σε υποθέσεις τροχαίων. Στην συντριπτική πλειοψηφία των υποθέσεων μελών των συλλόγων μας στη διετία (που τίθεται ως χρόνος παραγραφής για τα πταίσματα) η ανακριτική διαδικασία είναι μόλις στην αρχή.
Με το άρθρο 38 πιστεύουμε ότι καταργείται μια ποινή πολύ περισσότερο αποτελεσματική από ότι οι φυλακίσεις και τα πρόστιμα και ουσιαστικά «αμνηστεύονται» δυο πολύ επικίνδυνες για τους χρήστες του οδικού δικτύου παραβατικές συμπεριφορές. Σας είναι πιστεύουμε γνωστό πως στις περισσότερες χώρες η σύγχρονη τάση είναι η θέσπιση παρόμοιων «εναλλακτικών» ποινών. Εδώ γιατί ακολουθείται αντίθετη πορεία είναι για μας ένα ερωτηματικό.
Μαζί με τα παραπάνω θα θέλαμε να εκφράσουμε την υποστήριξη μας και να ζητήσουμε την υπερψήφιση της τροπολογίας που έχει κατατεθεί από τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Β. Μουλόπουλο που αφορά την κατάργηση του άρθρου 31 του νόμου 3904/2010 που μετατρέπει σε πταίσματα πολλά σημαντικά τροχαία εγκλήματα (οδήγηση υπό την επίδραση αλκοόλ και τοξικών ουσιών, έλλειψη μέτρων ασφαλείας σε αγώνες ταχύτητος, τοποθέτηση παράνομων διαφημιστικών πινακίδων στο οδικό δίκτυο κλπ) οδηγεί στην παραγραφή των ποινικών συνεπειών δεκάδων τροχαίων εγκλημάτων.
Κύριοι,
Οι Σύλλογοι μας δεν εκφράζουν επαγγελματικά ή άλλου είδους συμφέροντα. Αποτελούν την φωνή ανθρώπων που έχασαν τα παιδιά τους, τα αδέρφια τους, τους συντρόφους τους, τους γονείς τους, τους φίλους τους, στη γκιλοτίνα του οδικού δικτύου. Αυτό που πάθαμε εμείς δεν είναι δυνατόν να διορθωθεί. Όμως αυτό δεν είναι λόγος να παρακολουθούμε απαθείς την επανάληψη του. Πολύ περισσότερο δεν μπορούμε να αποδεχτούμε την πλήρη αδυναμία της πολιτείας να αντιμετωπίσει δραστικά αυτό το φαινόμενο όπως και την κατά καιρούς υιοθέτηση αποσπασματικών μέτρων πάντα προς όφελος των φυσικών η ηθικών αυτουργών των τροχαίων εγκλημάτων.
· Πανελλαδικός Σύλλογος "SOS Τροχαία Εγκλήματα"
· ΕΥΘΥΤΑ - Ρόδου (μέλος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων FEVR)
· You Are What U Do - Κώστας Κουβίδης (μέλος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων FEVR)
Η συζήτηση του νομοσχεδίου θα ξεκινήσει τελικά την Τετάρτη στο σύνολο και θα συνεχιστεί την Πέμπτη κατ άρθρο οπότε και θα συζητηθεί και η τροπολογία.
Την Τετάρτη το βράδυ θα παραδοθεί κείμενο με υπογραφές μελών οικογενειών θυμάτων που ζητούν να υπερψηφιστεί η τροπολογία.
Όσοι επιθυμούν να προστεθεί το όνομα τους να το δηλώσουν.
Όσοι έχουν την δυνατότητα με οποιονδήποτε τρόπο να ενημερώσουν κάποιο βουλευτή είναι σημαντικό να το κάνουν.
Και το νέο νομοσχέδιο έχει κάποια προβληματικά άρθρα σε σχέση με τα τροχαία.
Για το λόγο αυτό στείλαμε στους εισηγητές του νομοσχεδίου το παρακάτω κείμενο.
Εισηγητές του νόμου είναι οι κ. Δαμανάκης Ε. και κ. Τζαβάρας Κ.
H ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ενημέρωσε τους Βουλευτές Δωδεκανήσου και τον κ. Κ. Τζαβάρα.
Σχέδιο Νόμου «Για την Δίκαιη Δίκη και την εύλογη Διάρκεια αυτής»
Αξιότιμοι κύριοι
Ενημερωθήκαμε ότι θα είστε εισηγητές στο παραπάνω σχέδιο νόμου και θα θέλαμε να εφιστήσουμε την προσοχή σας σε δύο σημεία που αφορούν ζητήματα της κυκλοφορίας και κατ΄ επέκταση το ζήτημα των τροχαίων συγκρούσεων στις οποίες η χώρα μας κατέχει την θλιβερή πρωτιά στην Ευρώπη.
Με το άρθρο 24: μετατρέπεται από πλημμέλημα σε πταίσμα η πρόκληση ελαφριάς σωματικής βλάβης (παραγραφή σε δύο χρόνια) ενώ η χρηματική ποινή που επιβάλλεται είναι ισοδύναμη μ αυτήν που επιβάλλεται σ όποιον «εκδηλώνει δημόσια με βλασφημία έλλειψη σεβασμού προς τα θεία» (από το ίδιο άρθρο).
Με το άρθρο 38: καταργείται η προσωρινή ή οριστική (σε υπότροπους) αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας και της άδειας οδήγησης που επέβαλε ο αναγκαστικός νόμος 412/1936, άρθρο 19 σε οδηγούς με υπερφορτωμένα φορτηγά, η σε οδηγούς ΙΧ που τα χρησιμοποιούν παράνομα σαν Δημόσιας Χρήσης και παραμένει μόνο χρηματικό πρόστιμο.
Πιστεύουμε ότι το άρθρο 24 θα οδηγήσει αναπόφευκτα στην παραγραφή μεγάλου αριθμού περιπτώσεων μια και είναι γνωστοί οι ρυθμοί ολοκλήρωσης του ανακριτικού έργου σε υποθέσεις τροχαίων. Στην συντριπτική πλειοψηφία των υποθέσεων μελών των συλλόγων μας στη διετία (που τίθεται ως χρόνος παραγραφής για τα πταίσματα) η ανακριτική διαδικασία είναι μόλις στην αρχή.
Με το άρθρο 38 πιστεύουμε ότι καταργείται μια ποινή πολύ περισσότερο αποτελεσματική από ότι οι φυλακίσεις και τα πρόστιμα και ουσιαστικά «αμνηστεύονται» δυο πολύ επικίνδυνες για τους χρήστες του οδικού δικτύου παραβατικές συμπεριφορές. Σας είναι πιστεύουμε γνωστό πως στις περισσότερες χώρες η σύγχρονη τάση είναι η θέσπιση παρόμοιων «εναλλακτικών» ποινών. Εδώ γιατί ακολουθείται αντίθετη πορεία είναι για μας ένα ερωτηματικό.
Μαζί με τα παραπάνω θα θέλαμε να εκφράσουμε την υποστήριξη μας και να ζητήσουμε την υπερψήφιση της τροπολογίας που έχει κατατεθεί από τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Β. Μουλόπουλο που αφορά την κατάργηση του άρθρου 31 του νόμου 3904/2010 που μετατρέπει σε πταίσματα πολλά σημαντικά τροχαία εγκλήματα (οδήγηση υπό την επίδραση αλκοόλ και τοξικών ουσιών, έλλειψη μέτρων ασφαλείας σε αγώνες ταχύτητος, τοποθέτηση παράνομων διαφημιστικών πινακίδων στο οδικό δίκτυο κλπ) οδηγεί στην παραγραφή των ποινικών συνεπειών δεκάδων τροχαίων εγκλημάτων.
Κύριοι,
Οι Σύλλογοι μας δεν εκφράζουν επαγγελματικά ή άλλου είδους συμφέροντα. Αποτελούν την φωνή ανθρώπων που έχασαν τα παιδιά τους, τα αδέρφια τους, τους συντρόφους τους, τους γονείς τους, τους φίλους τους, στη γκιλοτίνα του οδικού δικτύου. Αυτό που πάθαμε εμείς δεν είναι δυνατόν να διορθωθεί. Όμως αυτό δεν είναι λόγος να παρακολουθούμε απαθείς την επανάληψη του. Πολύ περισσότερο δεν μπορούμε να αποδεχτούμε την πλήρη αδυναμία της πολιτείας να αντιμετωπίσει δραστικά αυτό το φαινόμενο όπως και την κατά καιρούς υιοθέτηση αποσπασματικών μέτρων πάντα προς όφελος των φυσικών η ηθικών αυτουργών των τροχαίων εγκλημάτων.
· Πανελλαδικός Σύλλογος "SOS Τροχαία Εγκλήματα"
· ΕΥΘΥΤΑ - Ρόδου (μέλος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων FEVR)
· You Are What U Do - Κώστας Κουβίδης (μέλος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων FEVR)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου