Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















13 Δεκ 2011

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ


Κατάθεση ψυχής

Ανάγκα και θεοί πείθονται. Το δυσβάσταχτο κόστος χρήσης και συντήρησης ενός αυτοκινήτου και τα συνεχώς αυστηρότερα τεκμήρια διαβίωσης υποχρεώνουν εκατοντάδες χιλιάδες συμπολίτες μας να πάρουν την απόφαση και να καταθέσουν τις πινακίδες του Ι.Χ. τους. Μία απόφαση, η οποία ισοδυναμεί πολλές φορές με κατάθεση... ψυχής καθώς πρόκειται συνήθως για ηλικιωμένα μοντέλα, άρα υψηλής συναισθηματικής αξίας για τους ιδιοκτήτες τους.
Αυτό που βιώνουμε τη σημερινή εποχή είναι μια βίαιη προσαρμογή στα ευρωπαϊκά δεδομένα. Στη Γηραιά Ηπειρο έχει καθιερωθεί εδώ και χρόνια μια πολιτική φορολόγησης της χρήσης του αυτοκινήτου (και ιδιαίτερα του παλαιοτέρου), όταν στην Ελλάδα είχαμε επιλέξει να φορολογούμε κυρίως την αγορά του Ι.Χ. Από εκεί και έπειτα λειτουργούσαμε σχεδόν σε εθελοντική βάση, όσον αφορά στην πληρωμή των ασφαλίστρων, στους τεχνικούς ελέγχους στα ΚΤΕΟ, στη σωστή συντήρηση του οχήματος. Ας μην ξεχνάμε ότι μέχρι πριν από έναν χρόνο κόστιζαν τα καύσιμα στην Ελλάδα φτηνότερα από οποιαδήποτε άλλη χώρα της ευρωζώνης, κάτι που αντιστράφηκε πλέον και έτσι πληρώνουμε πανάκριβα τη βενζίνη και το ντίζελ.
Οι Ευρωπαίοι πέτυχαν με αυτόν τον τρόπο την ανανέωση του στόλου των Ι.Χ. και την αντικατάσταση των παλαιών οχημάτων με μοντέλα υψηλών αντιρρυπαντικών προδιαγραφών ενώ ταυτόχρονα έδωσαν το φιλί της ζωής στις εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες τους. Για την Ελλάδα προκύπτει μόνον περιβαλλοντικό όφελος καθώς δεν παράγουμε δικά μας αυτοκίνητα, όμως αυτή η βίαιη προσαρμογή πραγματοποιείται μια εποχή κατά την οποία τα χρήματα αποτελούν είδος υπό εξαφάνιση. Χρόνια ολόκληρα κλείναμε το μάτι στην παρανομία συμπιέζοντας τεχνητά το κόστος χρήσης για τα Ι.Χ. μας και τώρα έφτασε ο λογαριασμός τη χειρότερη ώρα καθώς μας βρήκε ταπί και ψύχραιμους. Το ηλεκτροσόκ το οποίο βιώνουμε έχει πάντως και τα καλά του καθώς ανακαλύψαμε - έστω και καθυστερημένα - την κρυφή γοητεία των μέσων μαζικής μεταφοράς, του ποδηλάτου και των... ποδιών μας!
ΠΗΓΗ: AUTO NEA

Δεν υπάρχουν σχόλια: