Παραθέτουμε παρακάτω την παρέμβαση μας στη διαβούλευση για το «νέο» ΚΟΚ, σε σχέση με την ταχύτητα της θέσπιση του ορίου τριάντα(30) χιλιόμετρα την ώρα στο αστικό περιβάλλον Η διαβούλευση είναι ανοικτή μέχρι την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 20.15. Μπείτε και κάντε τα σχόλια σας:https://www.opengov.gr/yme/?p=5445&cpage=9#comment-7367
Άρθρο 20
Όρια ταχύτητας:
Είναι αδιανόητο να μιλούμε για βιώσιμη αστική κινητικότητα και να γίνεται αυτός ο διαχωρισμός.
Άμεση εφαρμογή του ορίου τριάντα (30) χιλιόμετρα την ώρα στο αστικό περιβάλλον όπως εφαρμόζεται
και στις χώρες της Ε.Ε.
► Για την επιτυχή και αποτελεσματική εφαρμογή του Κ.Ο.Κ, απαιτείται η δέσμευση της Πολιτείας για την επίτευξη του Κ.Ο.Κ με θετικά αποτελέσματα μείωσης των τροχαίων δυστυχημάτων.
►εφαρμογή ολοκληρωμένης πολιτικής
►αποτελεσματικός συντονισμός
► διαχρονικότητα
► παρακολούθηση και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων
► στελέχωση των τμημάτων τροχαίας- αστυνόμευση συστηματικά του οδικού δικτύου και όχι παροδικά χωρίς αξιολόγηση και συλλογής πληροφοριών όπως συμβαίνει στη χώρα μας.
Η συνεχής παρουσία τροχαίας και η έντονη τροχονομική αστυνόμευση αποτελεί μεγίστης σημασίας προληπτικό μέτρο. Αυτό έχει δείξει η διεθνής εμπειρία και πρακτική και απέδειξε ότι το μέτρο αυτό λειτουργεί θετικά στην πρόληψη και την μείωση των θανάτων οδικής κυκλοφορίας. Τα τροχαία δυστυχήματα όχι μόνο θα μειωθούν αλλά θα εκμηδενιστούν. Οι στρατηγικές αστυνόμευσης στόχο πρέπει να έχουν να καταστήσουν την αστυνόμευση περισσότερο αντιληπτή.
Για την εφαρμογή τους απαιτείται η συστηματική χρήση νέων τεχνολογιών (κάμερες καταγραφής παραβάσεων, drones , ναρκοτέστ κ.λπ.), οι οποίες οδηγούν και σε πολύ οικονομικότερη αστυνόμευση, καθώς και η επιμόρφωση των αστυνομικών για τη σωστή και έγκυρη συμπλήρωση της αυτοψίας του τροχαίου συμβάντος.
Η οδική ασφάλεια δεν είναι μόνο
ζήτημα νομοθεσίας και εξαγγελιών. Απαιτεί βαθιά και ουσιαστική αλλαγή νοοτροπίας
και στάσης. Σκοπός πρέπει να είναι η προστασία του θεμελιώδους δικαιώματος της
ζωής μας. Η εξάλειψη των τροχαίων είναι εφικτή όπως αποδεικνύει η επιστήμη της
οδικής ασφάλειας και η διεθνής εμπειρία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου