Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















4 Νοε 2014

ΒΟΑΚ: Το παγκόσμιο -μακάβριο- ρεκόρ με τα 4.000 εικονοστάσια, θλιβερή υπενθύμιση της πραγματικότητας

ΒΟΑΚ: Το παγκόσμιο -μακάβριο- ρεκόρ με τα 4.000 εικονοστάσια, θλιβερή υπενθύμιση της πραγματικότητας

Στους δρόμους όλους του κόσμου έχουμε μάθει να μετράμε το μήκος του δρόμου με τα χιλιόμετρα. Στην Κρήτη τον ΒΟΑΚ τον μετράμε με εικονοστάσια. Η μακάβρια αυτή κατάσταση επικρατεί εδώ και χρόνια και σύμφωνα με δημοσιεύματα του τοπικού τύπου κατά μήκος του δρόμου-καρμανιόλα υπάρχουν 4.000 εικονοστάσια. Κάθε ένα από αυτά είναι και ένα θύμα του δρόμου που παραμένει από τους πιο επικίνδυνους στην Ευρώπη και προς το παρόν αποτελεί την οδικό ντροπή της χώρας.

Στην Κρήτη των 4 εκατομμυρίων τουριστών, των 700.000 κατοίκων και των εκατοντάδων χιλιάδων Κρητικών που επιστρέφουν κάθε καλοκαίρι ο ΒΟΑΚ είναι η μοναδική οδική πύλη μετακίνησης ανατολής-δύσης και σημείο μετακίνησης στις μεγάλες πόλεις του νησιού.

Με την κατασκευή του Νέου Αεροδρομίου στο Καστέλι ο ΒΟΑΚ θα μένει ένα έργο ορφανό χωρίς "ανάδοχο" την ίδια ώρα που οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι της Ηπειρωτικής Ελλάδας ολοκληρώνονται και πλέον στρέφουμε το ενδιαφέρον μας σε οδικούς άξονες δευτερύουσας σημασίας όπως οι κάθετοι της Εγνατίας, η Αμβρακία Οδός που είναι επίσης υπό κατασκευή.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες και με την σύσκεψη όλων των φορέων για το θέμα αυτό επιστολή σχετικά με την σύσκεψη για λήψη αποφάσεων αναφορικά με τον Β.Ο.Α.Κ απέστειλε την Πέμπτη ο Χρήστος Μαρκογιαννάκης, Βουλευτής Χανίων και Αντιπρόεδρος της Βουλής, απέστειλε στον Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης κ. Ροκαδάκη.

Συγκεκριμένα στο κείμενο αναφέρει: «Πληροφορήθηκα από τον τύπο ότι προτίθεστε να προκαλέσετε σύσκεψη στην οποία θα συμμετέχουν όλοι οι βουλευτές της Κρήτης, προκειμένου να ενημερωθούν αλλά και να ληφθούν αποφάσεις, σχετικά με τον Β.Ο.Α.Κ.

Η πρόθεση σας να αναλάβετε αυτή την πρωτοβουλία αναμφίβολα είναι θετική, αφού θα μπορούσε να αποτελέσει την αρχή μιας συντονισμένης και σοβαρής προσπάθειας, με τη συμμετοχή ασφαλώς και άλλων φορέων, με στόχο ο σημερινός Β.Ο.Α.Κ να γίνει ένας ασφαλής και σύγχρονος αυτοκινητόδρομος.

Η δική μου παρουσία και συνεισφορά στην προσπάθεια θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη».

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com


Δεν υπάρχουν σχόλια: