Σήμερα τα ξημερώματα στις 06:00 μια νέα κοπέλα 24 ετών έχασε τη ζωή της στην παραλία της Καλαμάτας όταν το αυτοκίνητο που οδηγούσε έπεσε σε τοίχο.
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ
Δυόμισι ώρες αργότερα στη λεωφόρο Βουλιαγμένης στην έξοδο του παλιού Ανατολικού αεροδρομίου έχασε τη ζωή του ένας 33χρονος άντρας όταν το αυτοκίνητο που οδηγούσε εξετράπη σε αριστερή στροφή, χτύπησε στις μπαριέρες στην εξωτερική πλευρά και τούμπαρε. Τραυματίστηκαν επίσης δυο γυναίκες η μια κινδυνεύει με ακρωτηριασμό.
Για το πρώτο τροχαίο δυστύχημα πιθανόν δε θα μάθουμε περισσότερα, για το δεύτερο θα ακούσουμε πολλά. Όπως την άνοιξη του 1994 στην Ίμολα, εκείνο το Σαββατοκύριακο της Πρωτομαγιάς σκοτώθηκαν δυο οδηγοί F1. Όλοι θυμόμαστε το Σένα, πόσοι θυμούνται τον Ρατζενμπέργκερ; Όμως το αποτέλεσμα δε διαφέρει. Ο θάνατος δε ρωτάει επίθετο! Ο 33χρονος άντρας ήταν ο διάσημος και πολύ αγαπητός σε όλους μας τραγουδιστής Παντελής Παντελίδης.
«Έτρεχε» λέει, όμως η ταχύτητα από μόνη της δε σκοτώνει! Δεν ξέρω αν θα μάθουμε τι άλλο συνέβη. Δεδομένο είναι πως ο συγκεκριμένος παράδρομος είναι παρατημένος στην τύχη του και η συγκεκριμένη στροφή είναι κακοσχεδιασμένη με ολισθηρό οδόστρωμα. Είχε νερά κάτω; Είχε λάδια; Του απέσπασε κάτι την προσοχή; Έβγαλε μούτρα η Mercedes λόγω ταχύτητας και δεν αντέδρασε ο ίδιος σωστά; Πετάχτηκε κάποιο αδέσποτο και πήγε να το αποφύγει; Ίσως να γνωρίζουν οι συνεπιβάτισσες.
Σε τι κατάσταση ήταν τα ελαστικά; Οι αναρτήσεις; Η δική του οδηγική ικανότητα; Όχι μόνο τη συγκεκριμένη στιγμή, γενικά. Ήξερε πως αντιδρούμε στην υποστροφή (αρχικά μειώνουμε γκάζι και γωνία στροφής του τιμονιού, μετά σταδιακά προσπαθούμε με απαλές κινήσεις να επαναφέρουμε το αυτοκίνητο στην πορεία); Γνώριζε που φρενάρουμε, πως στρίβουμε, ποια η σωστή γραμμή; Φορούσε ζώνη (Όχι λέει το ρεπορτάζ);
Σε τι κατάσταση ήταν τα ελαστικά; Οι αναρτήσεις; Η δική του οδηγική ικανότητα; Όχι μόνο τη συγκεκριμένη στιγμή, γενικά. Ήξερε πως αντιδρούμε στην υποστροφή (αρχικά μειώνουμε γκάζι και γωνία στροφής του τιμονιού, μετά σταδιακά προσπαθούμε με απαλές κινήσεις να επαναφέρουμε το αυτοκίνητο στην πορεία); Γνώριζε που φρενάρουμε, πως στρίβουμε, ποια η σωστή γραμμή; Φορούσε ζώνη (Όχι λέει το ρεπορτάζ);
Ποτέ μα ποτέ σε δημόσιο δρόμο δεν εξαντλούμε τα όρια! Ποτέ δεν πιέζουμε αναρτήσεις και λάστιχα, ποτέ(!) το τονίζουμε αυτό περισσότερο για τους πιτσιρικάδες δε στρίβουμε «όπως με όσα» και «θα μας πιάσουν μωρέ τα ηλεκτρονικά»! Τα ηλεκτρονικά δεν καταργούν τους νόμους της Φυσικής, η ορμή δεν αντιμετωπίζεται με software!
Αναρωτιούνται κάποιοι απλοϊκά: «Δεν τον προστάτεψε το θηριώδες SUV;». Αυτό που σκοτώνει είναι ο συνδυασμός της μέγιστης τιμής της δύναμης σε συνάρτηση με το χρόνο που ασκήθηκε. Σε μπάλα από αφρό να σε βάλουν αν η επιβράδυνση ξεπεράσει ένα κρίσιμο μέγεθος, λιώνει το μυαλό σου στο εσωτερικό των οστών του κρανίου!
Αναρωτιούνται κάποιοι απλοϊκά: «Δεν τον προστάτεψε το θηριώδες SUV;». Αυτό που σκοτώνει είναι ο συνδυασμός της μέγιστης τιμής της δύναμης σε συνάρτηση με το χρόνο που ασκήθηκε. Σε μπάλα από αφρό να σε βάλουν αν η επιβράδυνση ξεπεράσει ένα κρίσιμο μέγεθος, λιώνει το μυαλό σου στο εσωτερικό των οστών του κρανίου!
Συλλυπητήρια στην οικογένεια της κοπέλας από την Καλαμάτα, συλλυπητήρια και στην οικογένεια Παντελίδη. Ας γίνει αφορμή για γόνιμο προβληματισμό ο χαμός τους ώστε να βελτιώσουμε τον τρόπο που κινούμαστε στο δρόμο και την οδική ασφάλεια.
Ο γράφων έχει χάσει 6 συγγενείς πρώτου και δευτέρου βαθμού σε τροχαίο δυστύχημα. Στόχος του συγκεκριμένου κειμένου είναι να συμβάλλει με γόνιμο προβληματισμό στην οδική ασφάλεια.
Πηγή: www.newsauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου