Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















1 Μαΐ 2018

News European Commission set to announce major new road safety package April 30, 2018 News European Commission set to announce major new road safety package The European Commission will announce a major package of road safety legislation next month including new vehicle safety standards, revised rules on infrastructure safety management, a strategy on automated driving as well as a new overarching road safety framework setting targets for the decade to 2030. The announcements, expected on 16 May, are being published after lengthy delays and several years of slow to non-existent progress on reducing road deaths and serious injuries in the EU. Figures published earlier this month showed that deaths on EU roads fell by just 2% last year, following a similar decrease in 2016 and a 1% increase in 2015. According to ETSC analysis, the EU target of cutting deaths by half in the decade to 2020 is now very unlikely to be reached. The EU28 collectively reduced the number of road deaths by 20% over the period 2010-2017, far less than the 38% cut needed to stay on course to meet the 2020 target. Commenting on the publication of the latest figures, Antonio Avenoso, Executive Director of the European Transport Safety Council said: “For four years in a row, the European Commission has announced poor results on road safety. And for four years in a row, there has been almost no new EU action on concrete policy measures to combat the scourge of road deaths and injury. The time for action is long overdue.” “ETSC is eagerly awaiting for the Commission to come forward with a package of long-awaited road safety legislation. We are calling for safer vehicle standards such as mandatory fitment of Automated Emergency Braking (AEB) and Intelligent Speed Assistance (ISA); better infrastructure safety rules and a solid framework for the safe roll-out of automated driving . It’s also time to see a new long term plan for the next decade with a clear strategy for halving the number of people that die or are seriously injured on our roads every week.” ETSC, together with 13 organisations representing car industry suppliers, consumer groups, police, motorists, cyclists and road safety and environmental campaigners called on the European Parliament in March to deliver a ‘strong and timely’ position on new vehicle safety standards which the groups say are “critical to reducing deaths and serious injuries on Europe’s roads.” Download ETSC briefings on the General Safety Regulation; Pedestrian Protection Regulation; Road Infrastructure Safety Management Directive; EU Road Safety Action Programme 2020-2030 and on Automated Driving.

ETSC

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναμένεται να ανακοινώσει σημαντική νέα δέσμη μέτρων για την οδική ασφάλεια
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα ανακοινώσει ένα σημαντικό πακέτο νομοθεσίας για την οδική ασφάλεια τον επόμενο μήνα, συμπεριλαμβανομένων των νέων προτύπων ασφαλείας των οχημάτων, των αναθεωρημένων κανόνων για τη διαχείριση της ασφάλειας των υποδομών, της στρατηγικής για την αυτοματοποιημένη οδήγηση, καθώς και ενός νέου γενικού πλαισίου οδικής ασφάλειας που θέτει στόχους για τη δεκαετία έως το 2030


European Commission set to announce major new road safety package



The European Commission will announce a major package of road safety legislation next month including new vehicle safety standards, revised rules on infrastructure safety management, a strategy on automated driving as well as a new overarching road safety framework setting targets for the decade to 2030.
The announcements, expected on 16 May, are being published after lengthy delays and several years of slow to non-existent progress on reducing road deaths and serious injuries in the EU.
Figures published earlier this month showed that deaths on EU roads fell by just 2% last year, following a similar decrease in 2016 and a 1% increase in 2015.
According to ETSC analysis, the EU target of cutting deaths by half in the decade to 2020 is now very unlikely to be reached. The EU28 collectively reduced the number of road deaths by 20% over the period 2010-2017, far less than the 38% cut needed to stay on course to meet the 2020 target.
Commenting on the publication of the latest figures, Antonio Avenoso, Executive Director of the European Transport Safety Council said:
“For four years in a row, the European Commission has announced poor results on road safety.  And for four years in a row, there has been almost no new EU action on concrete policy measures to combat the scourge of road deaths and injury.  The time for action is long overdue.”
“ETSC is eagerly awaiting for the Commission to come forward with a package of long-awaited road safety legislation.  We are calling for safer vehicle standards such as mandatory fitment of Automated Emergency Braking (AEB) and Intelligent Speed Assistance (ISA); better infrastructure safety rules and a solid framework for the safe roll-out of automated driving . It’s also time to see a new long term plan for the next decade with a clear strategy for halving the number of people that die or are seriously injured on our roads every week.”
ETSC, together with 13 organisations representing car industry suppliers, consumer groups, police, motorists, cyclists and road safety and environmental campaigners called on the European Parliament in March to deliver a ‘strong and timely’ position on new vehicle safety standards which the groups say are “critical to reducing deaths and serious injuries on Europe’s roads.”

Δεν υπάρχουν σχόλια: