Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















21 Ιαν 2020

Καραμανλής Υπουργός Υποδομών Μεταφορών : Θα εξορθολογήσουμε τον ΚΟΚ

karamanlis7896

Αυξήσεις αλλά και μειώσεις στα πρόστιμα αν είναι εξωφρενικά

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής μίλησε για τον ΚΟΚ. την παραχώρηση η Πατρών-Πύργου και τα ΜΜΜ.
Αυστηροποίηση προστίμων του ΚΟΚ στις περιπτώσεις που χρειάζεται, αλλά και μειώσεις όπου αυτά είναι εξωφρενικά, ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής σε συνέντευξη στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN.

Θα προηγηθεί όμως, όπως είπε, ευρύτερος διάλογος με τους εμπλεκόμενους φορείς, διότι το βασικό κίνητρο είναι η οδική ασφάλεια. Οι υπουργοί, τόνισε, δεν αποφασίζουν και διατάζουν. «Πρέπει να κάτσουμε με πολύ μεγάλη σοβαρότητα και να δούμε όλες τις παθογένειες που υπάρχουν. Ζούμε δυστυχώς σε μια χώρα που πολλές φορές εμείς οι πολιτικοί θεσμοθετούμε και ψηφίζουμε πολύ αυστηρούς νόμους και μετά η εκτελεστική εξουσία δεν τους εφαρμόζει» σημείωσε και προσέθεσε:

Θα προσπαθήσουμε αυτό το πράγμα να το αλλάξουμε». Επισήμανε ακόμα πως «σε μερικές περιπτώσεις που πραγματικά πρέπει να βάλουμε αυστηρά πρόστιμα, θα βάζουμε πολύ αυστηρά πρόστιμα. Δεν λέω ότι θα αυξηθούν τα πρόστιμα παντού, σε άλλες περιπτώσεις που τα πρόστιμα είναι εξωφρενικά, θα μειωθούν».

Αναφορικά με τις κάμερες, ο κ. Καραμανλής είπε ότι υπάρχει η θεωρία της αποτρεπτικότητας και δεν πρέπει να γίνουμε ένα κράτος αστυνομοκρατούμενο. Ο ίδιος είναι της λογικής ότι «εγώ που οδηγώ το αυτοκίνητό μου γνωρίζω ότι άμα μπω στη ΛΕΑ κινδυνεύω "να φάω" ένα τσουχτερό πρόστιμο, και αν "το φάνε" μερικοί, πολύ γρήγορα θα αναθεωρήσουμε όλοι να οδηγούμε σε Λωρίδες Έκτακτης Ανάγκης».

Παράλληλα ανακοίνωσε ότι πολύ σύντομα η κυβέρνηση και το υπουργείο Μεταφορών θα συνάψει μια συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για ένα μεγάλο πακέτο που είχε ξεκινήσει εδώ και αρκετό καιρό ύψους 450 εκατομμυρίων ευρώ για θέματα οδικής ασφάλειας, δηλαδή για παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο που υπάρχουν τεράστια προβλήματα με τροχαία ατυχήματα.

 Για τα νέα διπλώματα οδήγησης, ο κ. Καραμανλής ανακοίνωσε ότι μέσα στο επόμενο τρίμηνο με τον αρμόδιο υφυπουργό θα παρουσιάσουν ένα καινούργιο νομοθετικό πλαίσιο διότι, όπως είπε, όταν ανέλαβαν είχαν το φαινόμενο 100.000 άνθρωποι να περιμένουν για διπλώματα. «Το ξεμπλοκάραμε αυτό και η κατάσταση έχει εξομαλυνθεί» τόνισε και συμπλήρωσε: «Σήμερα είμαστε σε μια διαδικασία να μπούμε στην εποχή της ψηφιοποίησης και να μην έχουμε αυτά τα φαινόμενα της ντροπής στο υπουργείο όπου έρχεται ο κόσμος και περιμένει με τις ώρες για να βγάλει το δίπλωμά του».

Για το μετρό ο κ. Καραμανλής ανακοίνωσε ότι «έχουν αρχίσει και ανοίγουν ήδη τα κλειστά εκδοτήρια εισιτηρίων σε κεντρικούς σταθμούς και θα ανοίξουν κι άλλα, ενώ μέσα σε δυο μήνες θα γίνει προμήθεια άλλων 100 με 120 μηχανήματων έκδοσης εισιτηρίων για να καλυφθούν τα κενά που υπάρχουν». Ο υπουργός τόνισε ότι θα γίνεται πολύ πιο αυστηρός έλεγχος στα εισιτήρια. Όταν αναλάβαμε, είπε, η μπάρα έκλεινε στα 7 με 8 δευτερόλεπτα, αλλά τώρα έχει μειωθεί.

Για τον αυτοκινητόδρομο Πατρών-Πύργου ο υπουργός δήλωσε ότι «αυτή τη στιγμή όποιος ισχυριστεί ότι το έργο αυτό μπορεί να γίνει σπασμένο σε τμήματα, λέει ψέματα στους ανθρώπους της Πάτρας και στους ανθρώπους της Ηλείας. Είμαστε σε επαφή και πολύ σύντομα θα έχουμε συμφωνία με τους παραχωρησιούχους.
Εμείς έχουμε προτείνει αυτό το οποίο είναι το λογικό: Να πάει ο δρόμος πίσω στην παραχώρηση, να πάρουμε το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, έτσι ώστε το έργο να είναι έτοιμο πριν το ’23. Εάν πάμε τώρα έτσι όπως πάμε, το έργο δεν θα γίνει ποτέ».

Για την ανανέωση του στόλου των λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι είναι γερασμένος και ότι ξεπερνάει τα 15 με 16 χρόνια μέσο όρο. «Πρέπει να κάνουμε ένα διεθνή διαγωνισμό και σε τρεις μήνες αυτός ο διαγωνισμός θα είναι έτοιμος. Καινούργια λεωφορεία, ηλεκτροκίνητα, υβριδικά CNG, θα έχουμε μέσα στο επόμενο 18μηνο. Στην Αθήνα έχουμε τώρα κάτω από 1.000 λεωφορεία αυτή τη στιγμή, ενώ στη Θεσσαλονίκη η κατάσταση είναι χειρότερη και τα λεωφορεία δεν ξεπερνάνε τα 300. Στη Θεσσαλονίκη αυτή τη στιγμή υπογράψαμε σύμβαση με τα ΚΤΕΛ, θα μπουν μέχρι τον Φεβρουάριο 120 λεωφορεία καινούργια για να συνδράμουν και μέχρι το καλοκαίρι άλλα 100. Στην Αθήνα, έχουμε ψηφίσει τροπολογία η οποία πλέον επιτρέπει το leasing έτσι ώστε, μέχρι να πάρουμε τα καινούργια λεωφορεία, ο ΟΑΣΑ να έχει τη δυνατότητα να κάνει leasing. Μέσα στο 2020 θα δούμε μια σταδιακή σε πρώτη φάση βελτίωση» ανέφερε.

Αναδημοσίευση: https://www.athensvoice.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: