Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















24 Αυγ 2011

ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΟΔΙΚΟ ΕΡΓΟ ΛΟΝΔΙΝΟ-ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ







Λονδίνο - Νέα Υόρκη με τρένο
Το μεγαλύτερο οδικό έργο όλων των εποχών που θα αλλάξει τον παγκόσμιο χάρτη. Η επέκταση του υπερσιβηρικού προς ανατολικάς και δυσμάς, ενώνοντας το Λονδίνο με τη Νέα Υόρκη! (Pics)
Στέφανος Νικήτας :Δημοσιεύτηκε: Αύγουστος 24 2011
ΠΗΓ: NEWS247.gr
Τι θα λέγατε για ένα ταξίδι με το τρένο από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη διασχίζοντας την Σιβηρία τον Βερίγγειο πορθμό και την Αλάσκα; Μπορεί να φαίνεται σαν ένα μακρινό όνειρο για όσους αναζητούν τις απόλυτες διακοπές των σιδηροδρόμων αλλά η ιδία του Τσάρου Νικολάου του Δεύτερου που την ονειρεύτηκε το 1905 θα πραγματοποιηθεί στην επόμενη τριακονταετία.
Για να συμβεί κάτι τέτοιο θα δαπανηθούν περί τα εξήντα δισεκατομμύρια δολάρια για να διανοιχτεί το μεγαλύτερο υποθαλάσσιο τούνελ μέχρι σήμερα στον κόσμο μήκους 103 χιλιομέτρων, υπεδιπλασιό αυτού που συνδέει το Κάλε της Γαλλίας με το Ντόβερ της Μεγάλη Βρετανία και διασχίζει τη Μάγχη.
Το μεγαλόπνοο σχέδιο εγκρίθηκε από τον Αλεξάντερ Λεβινταλ, αναπληρωτή εκπρόσωπο της Ρωσικής Από Ανατολής, σε τριήμερο συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στην πόλη Γιακούτσκ για την ανάπτυξη των υποδομών στις απομακρυσμένες Βορειοανατολικές περιοχές της χώρας.
Στο συνέδριο παρευρέθηκαν αντιπρόσωποι από τις ΗΠΑ, την Κίνα και τη Βρετανία και είχε ως στόχο την καταγραφή των οικονομικών δυνατοτήτων του εγχειρήματος.
Η πόλεις που έχει σχεδιαστεί να συνδεθούν μέσω τις γιγαντιαίας σήραγγας είναι η Ρωσική Ουέλεν και η Αμερικανική Νόμ στην Αλάσκα. Η προτεινόμενη διαδρομή από τους μηχανικούς είναι παράλληλα στην ακτογραμμή των μικρών νήσων Διομήδη.
Η προτεινόμενη σήραγγα θα περάσει κάτω από τα μικρά νησιά Διομήδη και επεκτείνονται πέρα ​​από τα διεθνή Dateline για τη σύνδεση Ανατολής και Δύσης.
Σύμφωνα με τις Ρωσικές αρχές αναμένεται μέχρι το 2013 να βελτιωθεί ένα μεγάλο κομμάτι του Υπερσιβηρικού προς το Γιακουτσκ μήκους 500 μιλίων που θα κοστίσει 900 εκατομμύρια δολάρια ενώ έχουν σχεδιαστεί άλλα 2360 μίλια νέας σιδηροδρομικής γραμμής προς το νοτιοανατολικό άκρο της Σιβηρίας που θα έχει ολοκληρωθεί περί το 2030.
Αυτή η επένδυση στο σιδηροδρομικό δίκτυο ανοίγει το δρόμο για τη κατασκευή της σήραγγας που θα διαρκέσει σύμφωνα με ειδικούς περίπου 15 χρόνια!
Ωστόσο για να μπορεί να συνδεθεί η Σιβηρία με την Αλάσκα και την Αμερική απαιτείται να δημιουργηθεί ένα δίκτυο που θα συνδέει την παγωμένη Αλάσκα με τις Βορειοδυτικές περιοχές των Η΄Π.Α και πόλεις του Καναδά.
Μένει να δούμε αν η Ρωσία θα μπορέσει να χρηματοδοτήσει ένα τέτοιο φιλόδοξο σχέδιο που θα δώσει τη δυνατότητα να γνωρίσουμε καλύτερα με το τραίνο τη γραφική Σιβηρία και την Αλάσκα.



Δεν υπάρχουν σχόλια: