Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















29 Οκτ 2018

Επιθετικότητα & Οδήγηση


Αναδημοσιεύουμε ένα σημαντικό κείμενο σε σχέση με την επιθετική οδήγηση από το φυλλάδιο ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΟΔΗΓΟΥ που έχει εκδοθεί από τοΕργαστήριο συμπεριφορών Υγείας και Οδικής Ασφάλειας (LaHeRS) του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας των ΤΕΙ Κρήτης. Μια πιο αναπτυγμένη ανάλυση του θέματος, και άλλα ενδιαφέροντα θέματα  περιλαμβάνονται στο στο βιβλίο:  ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΟΔΗΓΟΥ,  Ένα εργαλείο διαχείρισης συμπεριφορών διακινδύνευσης κατά την οδήγηση για την πρόληψη των τροχαίων συγκρούσεων στην Ελλάδα, συντονισμός: Ι. Ελ. Χλιαουτάκης, επιμέλεια: Μ.Γ. Παπαδακάκη – Γ. Σ. Τζαμαλούκα. Ολόκληρο το βιβλίο μπορείτε να το βρείτε: ΕΔΩ   
Αναδημοσιεύουμε αυτό το κείμενο όχι μόνο λόγω της σημαντικότητας του, αλλά γιατί η τραγελαφική πολιτική για την οδική ασφάλεια που που διεκπεραιώνεται διαχρονικά από την ελληνική πολιτεία δημιουργεί την πλασματική εντύπωση πως δεν ασχολείται κανείς επι της ουσίας με αυτό το θέμα. Η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική. Πολλές σημαντικές προσπάθειες γίνονται εδώ και χρόνια από πλήθος φορέων από το χώρο της εκπαίδευσης, της υγείας κα. Αν και πρόκειται για δημόσιους φορείς, ορισμένοι από τους οποίους  έχουν θεσμικά το ρόλο συμβούλου του κράτους, τόσο οι πολιτικές ηγεσίες όσο και οι υπαλληλικές γραφειοκρατίες, αδιαφορούν παντελώς για ότι μελετούν και για ότι προτείνουν.
Επιθετικότητα
Η επιθετικότητα κατά τον Freud προέρχεται κυρίως από την επανακατεύθυνση του αυτοκαταστροφικού ενστίκτου του θανάτου μακριά από το άτομο, προς τους άλλους. Για τον Konrad Lorenz, η επιθετικότητα παράγεται αυθόρμητα και αυξάνει σαν συνάρτηση της ποσότητας της αποθηκευμένης ενέργειας και της παρουσίας και της έντασης των ερεθισμάτων που απελευθερώνουν επιθετικότητα. Σύμφωνα με τον Bandura, τα άτομα είτε απέκτησαν επιθετικές απαντήσεις από προηγούμενες εμπειρίες, είτε δέχονται διάφορες μορφές ανταμοιβής για την εκτέλεση τέτοιων πράξεων, είτε υποκινούνται άμεσα σε επιθετικότητα από συγκεκριμένες κοινωνικές ή περιβαλλοντικές συνθήκες.
Το λεξικό Merriam Websterορίζει την επιθετικότητα ως «εχθρική, επιζήμια, καταστρεπτική συμπεριφορά ιδιαίτερα όταν προκύπτει από μια ματαίωση» και δίνεται βαρύτητα σε κοινωνικούς παράγοντες.
Εκτός από τις βιολογικές προσεγγίσεις της επιθετικότητας, οι ψυχολογικές, όπως η υπόθεση «ματαίωσης-επιθετικότητας», δηλαδή η παρεμπόδιση μιας δραστηριότητας που κατευθύνεται σε έναν στόχο, αυξάνει την πιθανότητα της επιθετικής συμπεριφοράς. Άλλες έρευνεςσυνδέουν την επιθετικότητα που προκύπτει από την ματαίωση, με την κατανάλωση αλκοόλ και την έκθεση στην τηλεοπτική βία ως εξαρτημένες μεταβλητές της επιθετικότητας.
Στους κοινωνικούς παράγοντες περιλαμβάνονται, επίσης, η σωματική κα- κοποίηση από την οικογένεια, οι λεκτικές προσβολές από τους άλλους, τα υψηλά επίπεδα αντικοινωνικής συμπεριφοράς τα οποία συχνά εκλύουν επιθετικές ενέργειες και χαμηλά επίπεδα ενσυναίσθησης .
Επιμέρους παράγοντες, όπως αυξημένη εγρήγορση, χρήση κινητού κατά την οδήγηση6 , συμμετοχή σε ανταγωνιστικές δραστηριότητες και έντονη σωματική άσκηση αυξάνουν την ανοιχτή επιθετικότητα.
Επιθετική Οδήγηση
Έχουν ερευνηθεί επαρκώς τα χαρακτηριστικά παρορμητικότητας7 , που έχουν συνδεθεί με οδηγικές παραβάσεις8  και ιδιαιτέρως της παρορμητικότητας που καθορίζεται σαν μια τάση να δρα κάποιος γρήγορα και ακατάλληλα, χωρίς να λαμβάνει υπό ψη του και να επεξεργάζεται τις συνέπειες ενώ οδηγεί. Η ανικανότητα να περιμένει κάποιος, να εκφράζει θυμό και επιθετικότητα απέναντι σε άλλους ενώ οδηγεί, να επιταχύνει, να χρησιμοποιεί το κινητό του ενώ οδηγεί, να κολλάει πίσω από άλλα αυτοκίνητα και να κάνει ξαφνικούς, ακριβείς ή όχι ελιγμούς, χωρίς να λαμβάνει υπόψη του τις συνέπειες9 . Μάλιστα, πλέον διακρίνεται η παρορμητικότητα από την αναζήτηση ευχαρίστησης (sensation seeking).
Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι ο τρόπος ζωής, το στυλ οδήγησης, αλλά και ο ψυχισμός του ατόμου καθορίζουν τον τρόπο οδήγησής του. Η επιθετική οδήγηση, λοιπόν, διεθνώς ορίζεται ως ένα σύνδρομο συμπεριφοράς που καθοδηγείται από την ματαίωση και εκδηλώνεται ως α) απερισκεψία απέναντι στους χρήστες οδικής κυκλοφορίας ή ενόχληση προς άλλους οδηγούς και β) εσκεμμένα επικίνδυνη οδήγηση για να κερδίσει κάποιος χρόνο σε βάρος άλλων. Η Αμερικάνικη Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας –NHTSA10 εκτιμά ότι παράνομες ενέργειες οδήγησης, όπως η υπερβολική ταχύτητα, η οδήγηση με επικίνδυνους ελιγμούς, το «κλείσιμο» των άλλων αυτοκινήτων, οι συχνές αλλαγές λωρίδας κυκλοφορίας, η άσκοπη χρήση της λωρίδας έκτακτης ανάγκης και η οδήγηση πολύ κοντά στο προπορευόμενο όχημα με σκοπό την προσπέραση και παρενόχληση του άλλου οδηγού, περιγράφουν ακριβώς την επιθετική οδήγηση.
Οι Elander et al11  περιγράφουν και άλλες αγενείς τακτικές, όπως η υπερβολική χρήση της κόρνας για πρόκληση ενόχλησης, το «παίξιμο των φώτων» για άσκηση πίεσης στο προπορευόμενο όχημα, προκλητικές χειρονομίες, εξύβριση αλλά και οδήγηση κάτω από την επίδραση του στρες12.
To «stress» επίσης δημιουργεί προβλήματα σε γνωστικές διεργασίες όπως η προσοχή και η αντίληψη, καθώς επηρεάζει και την λήψη αποφάσεων.
Η κυκλοφοριακή συμφόρηση που έχουν τις τελευταίες δεκαετίες οι δρόμοι στις μεγαλουπόλεις καταλήγει σε «πήξιμο της κυκλοφορίας» και καθυστερήσεις στην οδήγηση. Η παρεμπόδιση του ταξιδιού από προπορευόμενα οχήματα, τα φανάρια, το κλείσιμο των δρόμων λόγω έργων, εξαιρετικά αργοί οδηγοί και γενικά στρεσογόνες οδηγικές συνθήκες συνδέονται με αισθήματα άγχους και θυμού, τα οποία μπορούν να οδηγήσουν σε επιθετική οδήγηση13,14,15. Ωστόσο, και οι εχθρικές και θυμωμένες σκέψεις που διακατέχουν γενικά τους οδηγούς συνδέονται με την θυμωμένη οδήγησή τους και την εμπλοκή τους σε σύγκρουση16 .
Πρόσθετοι παράγοντες αύξησης της ευερεθιστότητας (irritability) είναι η πολύωρη παραμονή στο αυτοκίνητο, η συχνή εναλλαγή ταχυτήτων, η επιτάχυνση και το φρενάρισμα με αποτέλεσμα την καταπόνηση των αρθρώσεων, της μέσης, της πλάτης, των καρπών και του αυχένα. Εάν σε αυτά συμπεριληφθεί η περιρρέουσα αύξηση της αγένειας, οι χειρονομίες και κάθε μορφή βίας που ενδημεί στο ελληνικό οδικό σύστημα, τότε πράγματι η οδηγική εμπειρία καταλήγει να γίνεται τραυματική.
Οι εχθρικές συμπεριφορές είναι πράξεις που μας κάνουν να αισθανόμαστε καλύτερα, χωρίς απαραίτητα να λύνουμε το πρόβλημα. Είναι μέσα αποσυμπίεσης του θυμού και στην πραγματικότητα «βοηθούν» να βλάψουμε το πρόσωπο ή το πράγμα που θεωρούμε ότι μας ματαιώνει. Περαιτέρω έρευνα ανέδειξε ότι οι παραβιάσεις κατέχουν έναν συναισθηματικό παράγοντα ο οποίος κάνει τους οδηγούς να «αισθάνονται καλύτερα» όταν τις διαπράττουν, και ότι ο ενθουσιασμός του ρίσκου που ενέχεται σε μια παράβαση είναι ικανοποιητικό κίνητρο για να τις διαπράξει κάποιος17 .
Ο χρόνος στον οποίο εκδηλώνεται μια επιθετική οδηγική συμπεριφορά έχει επίσης ερευνηθεί από τους Shinar & Compton18 , και Wiesenthal et al19 , οι οποίοι υποστηρίζουν ότι οι οδηγοί είναι περισσότερο ανυπόμονοι και κορνάρουν σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ημερών παρά το Σαββατοκύριακο.
Σύμφωνα με την Παγκόσμια έκθεση για την Υγεία -WHO Report, 200820, η Ελλάδα κατέχει τη θλιβερή πρώτη θέση σε τροχαία στην Ευρώπη και οι νέοι φαίνεται να κινδυνεύουν περισσότερο, με τα τροχαία συμβάντα να αποτελούν την 1η αιτία θανάτου για τις ηλικίες 15-29, την 2η αιτία θανάτου για τις ηλικίες 5-14 και την 3η αιτία θανάτου για τις ηλικίες 30-44.
Από την Ελληνική Αστυνομία προκύπτει ότι τα κυριότερα αίτια τροχαίων είναι η υπερβολική ταχύτητα, η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα, η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση προτεραιότητας, η απόσπαση προσοχής, το αντικανονικό πέρασμα, η κατανάλωση αλκοόλ και παράγοντες που σχετίζονται με τον οδηγό, όπως κόπωση και στρες21.
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
  1. Merriam Webster dictionary (http://www.merriamwebster.com/thesaurus/aggressiveness )
  2. Hewston, M., Stroebe W., Jonas K. (2008) Introduction to Social Psychology. A European Perspective. 4rth Edition.BSP Blackwell. Kaplan H., Sadock B., Grebb J. (1996)
  3. Vassallo, S., Smart, D., Sanson, A., Harrison, W., Harris, A., Cockfield, S., McIntyre, A., (2007) Risky driving among young Australian drivers: trends, precursors and correlates, Accid. Anal. Prev. 39, 444–458.
  4. Machin A.M,. Sankey K.S. (2008) Relationships between young drivers’ personality characteristics, risk perceptions, and driving behavior, Acc. Anal. an Prev. 40 , 541-547.
  5. Davidson, R.J., (2004) Well-being and affective style: neural substrates and biobehavioural correlates. Philos Trans. R Soc. Lond. B Biol. Sci. 359, 1395–1411.
  6. American Automobile Association. (2011) Traffic safety culture index. Washington, DC: American Automobile Association Foundation for Traffic Safety.
  7. Constantinou, E., Panayiotou, G., Konstantinou, N., Loutsiou-Ladd, A., & Kapardis, A. (2011). Risky and aggressive driving in young adults: Personality matters, Accident Analysis and Prevention, 43, 1323–1331.
  8. Bıcaksız, P., & Ozkan, T. (2015) Impulsivity and driver behaviors, offences and accident involvement: A systematic review, Transportation Research Part F http://dx.doi.org/10.1016/j.trf.2015.06.001
  9. Ozkan, T., & Lajunen, T. (2005) Multidimensional Traffic Locus of Control Scale (T-LOC): Factor structure and relationship to risky driving, Personality & Individual Differences, 38, 533–545
  10. National Highway Traffic Safety Administration. Aggressive driving enforcement. Strategies for implementing best practices. https://www.aaafoundation.org/sites/default/files/AggressiveDrivingResearchUpdate2009.pdf(Assessed 15/12 /2015).
  11. Elander J., West R., French D. (1992) Behavioral correlates of individual differences in road traffic crash risk: An examination of methods findings, Psychol. Bull., 113, 279-924.
  12. Geea, G., Taeuchib, D., (2004) Traffic stress, vehicular burden and well-being: A multilevel analysis, Social Science & Medicine, 59, 405-414.
  13. Lajunen T., D. Parker and S.G. Strandling (1998) Dimensions of driver anger, aggressive and highway code violations and their mediation by safety orientation in UK drivers, Transportation Res, F,1, 107-121.
  14. Smart, R. G., G. Stoduto, R.E. Mann and E. M. Adlaf (2004) Road rage experience and behavior: Vehicle, exposure, and driver factors, Traffic Inj. Prev., 5, 343-348.
  15. Van Rooy, D. L. (2006) Effects of automobile commute characteristics on affect and job candidate evaluations: a field experiment, Environment Behav., 38 (5), 626-655.
  16. Nesbit S., Conger J., C. (2012) Predicting aggressive driving behavior from anger and negative cognitions, Transportation Research Part F 15 710-718 NHTSA. (2009)
  17. DFT (2004) The attitudinal determinants of driving violations. Road Safety Research Report No. 13. Department for Transport, London.
  18. Shinar, D. and R. Compton (2004) Aggressive driving: an observational study of driver, vehicle, and situational variables, Accid Anal. Prev., 36, 429-437.
  19. Wiesenthal, D., L., D. A. Hennessy and B. Totten (2003) The influence of music on mild driver aggression, Transportation Res. F, 6 (2), 125-134. Whitlock, F. A. (1971) Death on the road, Tavistock, London.
  20. World Health Organization. WHO Report, (2008) Primary Health Care (Now More Than Ever) http://www.who.int/whr/2008/en/ 
  21. Eλληνική Aστυνομία, Διεύθυνση Τροχαίας. (2015) Στατιστικά στοιχεία.http://www.astynomia.gr/images/stories//2015/statistics15/troxaia2015_5.JPG

Μια κραυγή απελπισίας

Ετικέτες
Ο πατέρας της Νεφέλης έχασε την κόρη του εξ αιτίας της επικίνδυνης οδήγησης ενός μοτοσικλετιστή που για δικούς του λόγους αποφάσισε να παίξει όχι μόνο τη δική του αλλά και τη ζωή μιας νεαρής κοπέλας στα ζάρια. Η Νεφέλη έφυγε για πάντα, ενώ τώρα ο πατέρας της κινδυνεύει και με ασφαλιστικά εναντίον του μέτρα από τον καταδικασμένο (με αναστολή) οδηγό που κρίθηκε ως ο βασικός υπαίτιος του θανάτου της κόρης του.
Ο οδηγός ζητά να μην αναφέρει το όνομά του ο πατέρας της Νεφέλης στον προσωπικό του λογαριασμό (Facebook). Προφανώς ο σεβασμός των προσωπικών δεδομένων είναι αυτονόητος, αλλά ο θρήνος ενός πατέρα για τη φρικτή απώλεια του παιδιού του προφανώς υπερέχει από κάθε τι άλλο και αυτό οφείλει να το προσμετρήσει η Δικαιοσύνη. Πολύ περισσότερο όταν μετά από καταδίκες που δεν αφορούν καν θάνατο δημοσιεύονται σωρηδόν τα ονόματα των καταδικασμένων όχι απλά στο facebook, αλλά στα ΜΜΕ χωρίς συνέπειες και χωρίς ασφαλιστικά μέτρα. 
Aγαπητέ αναγνώστη,
Η κόρη μου, η Μαρία Νεφέλη Σπηλιο­πούλου, ήταν συνεπιβάτης στο δίκυκλο που οδηγούσε ο Ι.Γ., ο οποίος, κυνηγώντας προπορευόμενα δίκυκλα, παραβίασε παλλόμενο φωτεινό σηματοδότη με συνέπεια να συγκρουστεί με διερχόμενο αυτοκίνητο. Το παραπάνω συμβάν έγινε στη διασταύρωση της οδού Αράτου με τη Μαιζώνος στις 30 Ιουλίου 2015.
Από την παραπάνω σύγκρουση η Μαρία Νεφέλη εκτινάχτηκε και προσκρούοντας στο διερχόμενο και εν συνεχεία στον προφυλακτήρα παράνομα σταθμευμένου αυτοκινήτου υπέστη βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις· νοσηλευόμενη στη ΜΕΘ του ΠΠΝΠ δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή, εξέπνευσε 11 μερόνυχτα μετά, την Κυριακή, 9 Αυγούστου.
Δέον να σημειωθεί πως ο οδηγός του δικύκλου με αμετάκλητη ποινική απόφαση στις 8/3/2017 από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο της Πάτρας κρίθηκε ένοχος ανθρωποκτονίας κι εκτίει ποινή 30 μηνών. Με αναστολή.
Η συντριβή μου για την απώλεια της μοναχοκόρης μου με ωθεί να γράφω και να δημοσιεύω κείμενα στο διαδίκτυο συχνά, κείμενα προσανατολισμένα στη, μέσω της τιμωρίας των υπαιτίων, αποτροπή των τροχαίων εγκλημάτων. Εχω την αίσθηση πως ίσως προστατευτούν αθώοι άνθρωποι από τον Μολώχ της ασφάλτου, αν διαβάζουν τα κείμενά μου.
Αγαπητέ αναγνώστη, ο πόνος μου και η έκφρασή του, ο ελάχιστος φόρος τιμής στην αδικοσκοτωμένη 18χρονη κόρη μου, Μαρία Νεφέλη, αυτόν τον καιρό απειλείται, από τον προαναφερθέντα οδηγό δικύκλου. Μολονότι υπήρξε ένας από τους δράστες, ο κυριότερος, της ανθρωποκτονίας της κόρης μου, βλέποντας το όνομά του στις αναρτήσεις και συζητήσεις μου με τους φίλους μου στον προσωπικό μου λογαριασμό στο Facebook, με κατηγορεί πως… «τον προσβάλλω».
Η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων εναντίον των δημοσιεύσεων και συζητήσεών μου έχει οριστεί για τις 24 Οκτώβρη στην Πάτρα.
Ο φονιάς της κόρης μου κυκλοφορεί ελεύθερος και δεν αντέχει που η κατακραυγή μου είναι ισόβια. Επειδή λοιπόν, τρία χρόνια μετά, αυτός ο άνθρωπος θεωρεί πως «έχω εμμονές» και πως «πολύ βάσταξε πια το πένθος μου», αυτός που θεωρεί πως «προσβάλλεται η αξιοπρέπειά του».
Αυτός που αποφάσισε να σκοτωθεί η Μαρία Νεφέλη μας είναι ο κύριος Γ., αυτός αποφάσισε να πάρει στο λαιμό του τη ζωή του παιδιού μου, αν δεν αντέχει αυτά που γράφω, ας αναλογιστεί πώς εγώ αντέχω αυτό που έκανε. Οι πράξεις του γεννάνε τις λέξεις μου, δεν αποφάσισα εγώ να τον κατονομάζω ανθρωποκτόνο, αυτός αποφάσισε να κυνηγήσει τα φιλαράκια του για να τα προλάβει, ας υποστεί τις συνέπειες της πράξης του.
Γράφω, αγαπητέ αναγνώστη, και θα γράφω επειδή θεωρώ πως η αναγγελία των αποτελεσμάτων της δικαστικής ετυμηγορίας είναι χρέος όλων εμάς που χάσαμε τους ανθρώπους μας, ένα ελάχιστο χρέος για την ανθρωποθυσία τους.
Γράφω και θα γράφω επειδή θεωρώ πως δεν είναι θέμα τύχης ή ατυχίας η προστασία των ανθρώπων, αγαπητέ αναγνώστη, η προστασία των ανθρώπων είναι θέμα στάσης και συμπεριφοράς δικής μου, δικής σου, της Πολιτείας μας απέναντι σε όσους τα προκαλούν.
Αυτός είναι και ο λόγος για την παρούσα επιστολή που απευθύνεται σε σένα και σε κάθε νοήμονα συνάνθρωπο σε τούτη εδώ τη χώρα.
Οι πολίτες μιας χώρας που καθημερινά θρηνεί σκοτωμένους στην άσφαλτο πληροφορούνται πως είναι κατηγορούμενος κάποιος που γράφει πως δεν φταίει η «κακιά η ώρα» για αυτό που συνέβη στο δρόμο, αυτός που διατρανώνει πως φταίει για το χαμό της μοναχοκόρης του ένας άνθρωπος με ονοματεπώνυμο που οδηγούσε επικίνδυνα.
Αυτή η υπόθεση, αγαπητέ αναγνώστη, δεν αφορά μόνο ένα αδικοχαμένο παιδί και τον πατέρα του! Αυτή είναι μια υπόθεση για κάθε σκοτωμένο συνάνθρωπο, μέχρι να μην υπάρξει ποτέ πια κανένα θύμα, κανενός.
Η δημοσιοποίηση των στοιχείων της Μαρίας Νεφέλης μας είναι δυστυχώς δεδομένη, η δημοσιοποίηση των στοιχείων του ανθρώπου που της έκοψε το μέλλον γιατί να μην είναι;
Η Πολιτεία δεν τον έχει ήδη καταδικάσει σε δημόσια ανοιχτή ακροαματική διαδικασία;
Αγαπητέ αναγνώστη, να κάνουμε ησυχία όταν τα παιδιά μας κοιμούνται, όχι όταν τα σκοτώνουν. Σ’ ευχαριστώ για την προσοχή σου.
Γεώργιος Σπηλιόπουλος

15 χρόνια: Πολύ λίγα για να κατεβάσεις μια παράνομη διαφημιστική πινακίδα…

Ετικέτες
Ένα σημαντικό βιβλίο  για την Οδική Ασφάλεια με τίτλο «Οδήγηση με Ασφάλεια– Γνώσεις επιβίωσης και αλληλοπροστασίας« με συγγραφέα τονΙωάννη Στ. Παπαδόπουλο Καθηγητή της ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου Αθηνών και Συντονιστή του Τομέα Πρόληψης Ατυχημάτων του ΕΚΑΒ (1987-2003) κυκλοφόρησε από τις Επιστημονικές Εκδόσεις ΠΑΡΙΣΙΑΝΟΥ, το 2005. Ανάμεσα στα πολλά και σημαντικά που περιλαμβάνει μια φωτογραφία μας τράβηξε την προσοχή.
Στη σελίδα 114 μια φωτογραφία απο τη Λεωφόρο Αθηνών στη γέφυρα Αχιλλέως. Δεκαπέντε χρόνια πριν – η φωτογραφία είναι τραβηγμένη το 2004- η ίδια εικόνα και το ίδιο ερώτημα: «Σαφής παραβίαση του ΚΟΚ: Δήμος Αθήνας και Τροχαία τι σκέπτονται να κάνουν;» 
Λεωφόρος Αθηνών, 2004
Για κάποιον που διαθέτει πρόσβαση σε παλιότερα φωτογραφικά αρχεία θα είναι εύκολο να βρει φωτογραφίες για την κατάσταση που επικρατούσε στην περιοχή ακόμα πιο πριν.
Ο SOS Τροχαία Εγκλήματα, αλλά και άλλοι φορείς, όπως οι Φίλοι της Φύσηςκαι η επιτροπή κατοίκων της περιοχής (με εκπρόσωπο της το μακαρίτη ηθοποιό Μηνά Χατζησάββα) ασχολήθηκαν συστηματικά, από το 2011, με απευθύνσεις στην Τροχαία Αθηνών, που προχώρησε σε μηνύσεις και κάλεσε τις αρμόδιες δημοτικές και περιφερειακές αρχές να προχωρήσουν στο κατέβασμα των πινακίδων, όσο και με τον Δήμο Αθηναίων (συνάντηση με τον τότε αρμόδιο αντιδήμαρχο κο Καφετζόπουλο κα). Παρά τις μηνύσεις τις υπομνήσεις και τις υποσχέσεις οι πινακίδες παραμένουν πάντα στη θέση τους. Σε πολλαπλές αναρτήσεις σε διάφορες περιόδους έχουμε αναφερθεί ξανά και ξανά στο πρόβλημα.
Στα τέλη του 2018 η κατάσταση παραμένει όμως σταθερή. Οι πινακίδες πάντα στη θέση τους, μόνο τα πρόσωπα αλλάζουν.
Λεωφόρος Αθηνών, 2018
Προ ημερών ο κ. Καμίνης ανακοίνωσε πως δεν θα είναι ξανά υποψήφιος για τον Δήμο Αθηναίων, δηλώνοντας ανάμεσα σε άλλα: «Ηδη από το 2010 υποστήριζα ότι μία θητεία δεν αρκεί, δύο όμως είναι  ικανές να δείξουν τι μπορεί να κάνει ένας δήμαρχος. Δύο θητείες είναι αρκετές για να αποδείξουμε πόσο σεβαστήκαμε το πρόγραμμα και τις δεσμεύσεις μας απέναντι στους πολίτες της Αθήνας». Πηγή: Protagon.gr
Δύο θητείες όμως στην δημοτική αρχή ενός ανθρώπου που κατά τη θητεία του σαν Συνήγορος του Πολίτη όχι μόνο είχε σαφή γνώση για το θέμα Υπαίθρια Διαφήμιση αλλά πήρε και ξεκάθαρη θέση για το γεγονός πως είναι και παράνομη και επικίνδυνη δεν στάθηκαν αρκετές για να μπορέσει να κατεβάσει αυτές τις παράνομες επικίνδυνες και βέβαια εξαιρετικά αντιαισθητικές  πινακίδες που «κοσμούν» την είσοδο της πόλης.
Δυο φωτογραφίες με διαφορά δεκαπέντε χρόνων, μια παρανομία που «δεν πρόλαβαν» να αντιμετωπίσουν τέσσερις επιτυχημένοι δήμαρχοι (η αξιολόγηση είναι των ιδίων): 2003 – 2005 Ντόρα Μπακογιάννη, 2006 Θεόδωρος Μπεχράκης, 2007- 2010 Νικήτας Κακλαμάνης, 2011 – 2018 Γιώργος Καμίνης. Πόσα χρόνια πρέπει να περάσουν άραγε και πόσους δημάρχους Αθηναίων θα πρέπει να εκλέξουμε μήπως φτάσουμε κάποτε κάποιος ή κάποια ασχοληθεί με το θέμα;
Άγνωστο.
Γιατί υπάρχουν Δήμαρχοι αλλά υπάρχουν και Άρχοντες.
Και όταν την παρανομία την διαπράττει ένας απ αυτούς, ο εντιμότατος κος Φίλιππος Βρυώνης (ΕΔΩ) τι να σου κάνει κι ο Δήμαρχος. Ακόμα και ο επιτυχημένος. Πάλι καλά δηλαδή που τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια δεν είχαμε στην Αθήνα και κανένα αποτυχημένο δήμαρχο γιατί ένας Θεός ξέρει τι θα είχε συμβεί.
Who’s the Boss?

Αυτοδιαχειριζόμενο Πάρκο Ναυαρίνου: Μεταμορφώνουμε το πάρκο και το γιορτάζουμε!

Ετικέτες
Ζωντανό από το 2009, το αυτοδιαχειριζόμενο πάρκο Ναυαρίνου δρομολογεί την μεταμόρφωση  του σε μια μεγάλη παιδική χαρά.Κυριακή 21 Οκτωβρίου στο πάρκο Ναυαρίνου (Χαρ. Τρικούπη & Ναυαρίνου).
Αυτή την Κυριακή μια ολοήμερη παιδική γιορτή με αφορμή την έναρξη της καμπάνιας για τη μετατροπή του Πάρκου σε μεγάλη παιδική χαρά!
14.00 «Φτιάξε το τέρας σου!» Δημιουργική απασχόληση (μάσκα και χαρτοσακούλα, pop-out τερατάκια) από το Μικρό Εργαστήρι και τις μαμάδες Αλίνα και Βαλμπόνα
– Σπιτική Κουζίνα από μαμάδες της Παιδικής Χαράς με τη βοήθεια της El Chef
15.00 Ο Στέφανος Γανωτής και η παρέα του παίζουν ομαδικά παιχνίδια και μουσική για τους μικρούς μας φίλους
16.30 Τα μαγικά του μάγου Φανουά
17.00 Dirty Athens brass band. Μουσικές από τον μπαμπά Μπαστιάν και το συγκρότημα του
17.30 Πόπομαν: Είναι σούπερ δυνατός! Street performance
18.00 Φυτεύουμε χειμερινά κηπευτικά με την Ομάδα Περιβολιού του Πάρκου
– Face Painting
19.00 «Μεταμορφώνουμε το Πάρκο Ναυαρίνου σε μια μεγάλη Παιδική Χαρά» Βιντεοπροβολή της οικονομικής καμπάνιας του Πάρκου σε παγκόσμια πρώτη!
19.15 «Τα 82 εντάλματα του Καραγκιόζη» Θέατρο σκιών από τον Τάσο Ανδριώτη
Περισσότερα: ΕΔΩ

Απo την παρέμβαση του SOSTE στην εκδήλωση κυκλοφοριακής αγωγής στο Ηράκλειο

Ετικέτες
Το περασμένο Σαββατοκύριακο 6&7 Οκτωβρίου ο SOS Τροχαία Εγκλήματαπήρε μέρος στην 5η εκδήλωση κυκλοφοριακής αγωγής που οργανώθηκε από το family radio στο Ηράκλειο Κρήτης. Από το περίπτερο που στήσαμε πέρασαν χιλιάδες παιδιά όπου ενημερώθηκαν πώς να οδηγούν με ασφάλεια το ποδήλατο τους και με χαρά περίμεναν να το οδηγήσουν στο τέλος της διαδρομής.
Άλλοι τόσοι γονείς βέβαια πέρασαν οι οποίοι παρακολουθήσαν και λίγα λεπτά από τις «Πεταλούδες στην άσφαλτο»  που ενημερώθηκαν για τις εγκληματικές ενέργειες που συμβαίνουν καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους και που ελπίζουμε με τέτοιες δράσεις να σταματήσουν. Ευθύνη όλων μας να διδάξουμε στα παιδιά μας οδική συνείδηση!Ο μεγάλος αριθμός τροχαίων συγκρούσεων στην Κρήτη επιβάλει την ανάπτυξη πολύμορφων δράσεων με μακροπρόθεσμους στόχους για να κατορθώσουμε να έχουμε αποτελέσματα. 

Ασφαλείς διαδρομές προς και απο τα σχολεία: συγκέντρωση – πορεία στα Ανω Λιόσια

Ετικέτες
Μετά το πρόσφατο τραγικό συμβάν με θύμα την 53χρονη Παναγιώτα Ευθυμίου (ΕΔΩ) στην οδό Πηνειού στα Άνω Λιόσια , ένα δρόμο καρμανιόλα απο τον οποίο διέρχονται καθημερινά 1.500 μαθητές η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Άνω Λιοσίων και Φυλής καλεί σε συγκέντρωση την Παρασκευή 12 Οκτωβρίου στη 1 μετά το μεσημέρι στην οδό Πηνειού στο ύψος των σχολείων και στη συνέχεια θα γίνει πορεία στο δημαρχείο διεκδικώντας ασφαλείς διαδρομές προς και απο τα σχολεία

SOS Τροχαία Εγκλήματα: Γενική Συνέλευση και εκλογές.

Ετικέτες
Πανελλαδικός σύλλογος SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ
Σύγκληση Γενικής Συνέλευσης.
ΘΕΜΑΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
-ΕΚΛΟΓΗ ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
– ΕΚΛΟΓΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ & ΕΛΕΓΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
 Το Διοικητικό Συμβούλιο του πανελλαδικού συλλόγου SOS Τροχαία Εγκλήματα συνεδρίασε σήμερα Τετάρτη  3 Οκτωβρίου 2018  στην Αθήνα, με συμμετοχή όλων των μελών του με μοναδικό θέμα την προκήρυξη Γενικής Συνέλευσης με θέματα τον απολογισμό της δράσης του απερχομένου Διοικητικού Συμβουλίου, και την διενέργεια εκλογών εφορευτικής επιτροπής, νέου Διοικητικού Συμβουλίου και Ελεγκτικής Επιτροπής.
Κατόπιν εισηγήσεως του προέδρου και προκειμένου η συνέλευση και  οι εκλογές να πραγματοποιηθούν σε περίοδο που είναι δυνατή η μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή αποφασίστηκε ομόφωνα όπως με βάση το καταστατικό του συλλόγου και την σχετική νομοθεσία η Γενική Συνέλευση πραγματοποιηθεί στα γραφεία του συλλόγου στην Αθήνα, επί της οδού Πατησίων (28ηςΟκτωβρίου) 48, στον 4ο όροφο.
Α) την Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2018 και ώρα 4μμ (απαιτουμένη απαρτία το ½ των ταμειακώς εντάξει μελών). Εάν δεν σχηματιστεί απαρτία συγκαλείται νέα συνέλευση:
Β) την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018 και ώρα 4μμ στον ίδιο τόπο (απαιτουμένη απαρτία το 1/3 των ταμειακώς εντάξει μελών). Εάν δεν σχηματιστεί απαρτία συγκαλείται νέα συνέλευση:
Γ) την Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018 και ώρα 4μμ στον ίδιο τόπο (απαιτούμενη απαρτία 21 ταμειακώς εντάξει μέλη). Η ψηφοφορία θα γίνει στο πλαίσιο της συνέλευσης.
Καλούνται όλα τα μέλη να τακτοποιηθούν ταμειακά (ετήσια συνδρομή ευρώ 30) και οι ενδιαφερόμενοι/ες να θέσουν υποψηφιότητα για μέλη του Δ.Σ. ή της Ελεγκτικής Επιτροπής να το δηλώσουν ηλεκτρονικά στο  soste.gt@gmail.com  ή με επιστολή τους στον σύλλογο στην Διεύθυνση Πατησίων (28ης Οκτωβρίου) 48  ΤΚ 106 82. Υποψηφιότητες μπορούν να κατατεθούν και στην διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης. Το ίδιο ισχύει και για τις εγγραφές νέων μελών και για την ταμειακή τακτοποίηση.
Αθήνα 3 Οκτωβρίου 2018
για το Διοικητικό Συμβούλιο του πανελλαδικού συλλόγου “SOS Τροχαία Εγκλήματα»
Ο πρόεδρος                                                     ο γραμματέας
Γιώργος Κουβίδης                                          Αλέκος Κρητικός

Ηράκλειο Κρήτης: 5η Εκδήλωση Κυκλοφοριακής Αγωγής

Ετικέτες
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
5η Εκδήλωση Κυκλοφοριακής Αγωγής
Ηράκλειο 30/09/2018
Το Παιδικό-Οικογενειακό Ραδιόφωνο Family Fm 89.5διοργανώνει για 5η συνεχόμενη χρονιά τη Βραβευμένη εκδήλωση(με χρυσό βραβείο από τα REGIONAL MEDIA AWARDS 2016 & 2017) Κυκλοφοριακής Αγωγής θεσμός για τα παιδιά και για τους γονείς τους στην Πλατεία Ελευθερίας στο Ηράκλειο ΚρήτηςτοΣάββατο 06 Οκτωβρίου και την Κυριακή 07 Οκτωβρίου 2018 από τις 11:00 έως τις 20:00 (Διάλειμμα 14:30-17:00).
Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα, της Περιφέρειας Κρήτης- Π.Ε. Ηρακλείου και την Υποστήριξη της ΔΗΚΕΗ
Κεντρικός παρουσιαστής της εκδήλωσης ο δικηγόρος Βαγγέλης Αυγουλάς, εκπροσωπώντας τη Μη Κερδοσκοπική οργάνωση «Με Άλλα Μάτια».
Θα γνωρίσετε το Νέο μας Ήρωα Κυκλοφοριακής Αγωγής τον Κύριο Κοκοδούλη,
Η καλή οδική συμπεριφορά είναι μια υπόθεση που μας αφορά όλους! Η έναρξη της σχολικής περιόδου είναι και αφετηρία δεκάδων μετακινήσεων για τους γονείς.
Σκοπός της εκδήλωσης είναι τα παιδιά να αποκτήσουν από τώρα κυκλοφοριακή συνείδηση και να είναι παρατηρητές των γονιών τους σε κάθε τους διαδρομή.
Θα υπάρχουν 18 στάσεις υποχρεωτικής θεωρητικής εκπαίδευσης και πρακτική εξάσκηση σε ειδικά διαμορφωμένη διαδρομή με μπαταριοκίνητα οχήματα με πραγματικά σήματα,καθώς και 2 δραστηριότητες γονέων, με όχημα ανατροπής και πρόσκρουσης.
Στην εκδήλωση συγκεντρώνουμε Τρόφιμα για την Διακονία Αγάπης Της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κρήτης.
Θα πραγματοποιηθεί παζάρι ενίσχυσης των δράσεων του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», όπου συμμετέχει στην εκδήλωση με του διασώστες και τη κινητή μονάδα παιδιών και νεογνών.
Υγειονομική κάλυψη και πρώτες βοήθειες από την ελληνική ομάδα διάσωσης
Η εκδήλωση είναι δωρεάν για όλους θα υπάρχουν κεράσματα, και πολλές δραστηριότητες από τους χορηγούς και τους φορείς για τα παιδιά και τους γονείς.
Δώρα και κληρώσεις Μέσω της Familyclubcard
Συμμετέχουν οι Φορείς:
Χαμόγελο του Παιδιού,
Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κρήτης,
SOS Τροχαία Εγκλήματα,
Δημοτική Αστυνομία,
Εργαστήριο Υγείας και Οδικής Ασφάλειας ΤΕΙ Κρήτης,
ΕΚΑΒ Ηρακλείου,
Πυροσβεστικό Σώμα ΕΜΑΚ,
Ομάδα ΔΙΑΣ,
Ελληνική Ομάδα Διάσωσης,
Προσωπικό Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής Δήμου Ηρακλείου,
Σύλλογος Εκπαιδευτικών Α’Βάθμιας Εκπαίδευσης Δομίνικος Θεοτοκόπουλος
Κοινωνικοπολιτικό portal www.meallamatia.gr,
Σύλλογος ΑΜΕΑ Δικαίωμα στη Ζωή,
Παγκρήτιος Σύλλογος Αναπήρων Πολιτών (ΠΑ.Σ.Α.Π.),
Παγκρήτιος Σύλλογος Γονέων & Φίλων Παιδιών Τυφλών & με Μειωμένη Οραση
Σύλλογος ΑΜΕΑ Αγιος Σπυρίδων,
Εθελοντές Παιδείας Δήμου Ηρακλείου.

Προσοχή: δεν πραγματοποιούμε κανέναν έρανο για τα θύματα των τροχαίων.

Ετικέτες
Κοινή δήλωση τεσσάρων συλλόγων που αγωνίζονται για την οδική ασφάλεια και την υπεράσπιση των θυμάτων  των τροχαίων εγκλημάτων.
Μετά απο ενημέρωση που είχαμε πρόσφατα απο διάφορες περιοχές της χώρας (Ηράκλειο, Κόρινθο, Αθήνα) πραγματοποιείται με επαγγελματικό τρόπο έρανος απο δήθεν συμπαραστάτες των θυμάτων τροχαίων συγκρούσεων. Με την διανομή φυλλαδίου – το οποίο έχει ένδειξη διανέμεται δωρεάν ζητείται οικονομική συνδρομή για την ενίσχυση των δράσεων των “συμπασχόντων”.
Η ιστορία αυτή που εξελίσσεται εδω και χρόνια πανελλαδικά (καταγγελίες είχαμε και απο Ικαρία, Ρόδο, Νεάπολη Κρήτης, Χανιά, Θεσσαλονίκη κα) με επαγγελματικά εργαζόμενους στον “τομέα” και που στο παρελθόν έχει οδηγήσει και σε συλλήψεις για παράνομο έρανο (Μακρακώμη Λαμίας, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκης και αλλού) όχι μόνο δεν λέει να σταματήσει αλλά διογκώνεται.
Το τροχαίο έγκλημα δυστυχώς αποτελεί πηγή κερδοφορίας για πολλούς.
Επειδή η εκμετάλλευση της διάθεσης προσφοράς των ανθρώπων για ένα τόσο σημαντικό θέμα προς ίδιον όφελος εκτός απο παράνομη είναι και βαθιά ανήθικη.
Επειδή στην προσπάθεια να αποσπαστούν χρήματα συχνά εμπλέκεται το όνομα των συλλόγων μας   θέλουμε να δηλώσουμε κατηγορηματικά ότι ο πανελλαδικός σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα, η ΕΥΘΥΤΑ – Ρόδου, ο Ε.ΣΥ.ΠΡΟ.Τ.Α. – Ηρακλείου και ο ΠΡΟ.Τ.Α. -Χανίων δεν πραγματοποιούν κανέναν έρανο, ούτε πραγματοποίησαν στο παρελθόν, ούτε θα πραγματοποιήσουν στο μέλλον.
Επίσης θα θέλαμε να γνωστοποιήσουμε πως οι σύλλογοι μας δεν έχουν καμία σχέση με την συλλογή πλαστικών καπακίων.
                                                                                                                    28 Σεπτεμβρίου 2018
Πανελλαδικός σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα
Εθελοντικός σύλλογος πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων (ΕΣΥΠΡΟΤΑ) – Ηράκλειο
Εταιρία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων  (ΕΥΘΥΤΑ)  – Ρόδος
Σύλλογος για την πρόληψη από τα τροχαία ατυχήματα (ΠΡΟ.ΤΑ.) – Χανιά

Ηνωμένο Βασίλειο: 50.00 λίρες (56.190 ευρω) πρόστιμο σε μεθυσμένο οδηγο.

Ετικέτες

Ο αρχηγός  της Tottenham, Hugo Lloris, οδηγούσε με περισσότερο από διπλάσιο απο το όριο αλκοολ.

Πρόστιμο ύψους 50.000 λιρών (56.190 ευρώ) και απαγόρευση  οδήγησης για 20 μήνες.
Ο αρχηγός της ποδοσφαιρικής ομάδαςTottenham, 31χρονος τερματοφύλακας Hugo Lloris, παραδέχτηκε ότι οδηγούσε μεθυσμένος με πάνω από τη διπλάσια απο την επιτρεπόμενη  συγκέντρωση αλκοολ στο αίμα του μετά από μεγάλη κατανάλωση ποτών με φίλους του σε εστιατόριο του Λονδίνου.
Είχε συλληφθεί τις πρώτες πρωινές ώρες της 24ης Αυγούστου. Την Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου το Δικαστήριο του Westminster του επέβαλε πρόστιμο ύψους 50.000 λιρών (56.190 ευρώ) και απαγόρευση της οδήγησης για 20 μήνες.
Αστυνομικοί, σ ενα συμβατικο αυτοκίνητο, είδαν την Porsche  Panamera του Lloris να κινείται με 15 μίλια / ώρα σε μια ζώνη 30 μιλίων / ώρα, να παραβιάζει ένα κόκκινο σηματοδότη, και να κινείται  κανοντας ζιγκ -ζαγκ «προς τα σταθμευμένα οχήματα».  Όταν η αστυνομία τον σταμάτησε, είδαν οτι είχε κάνει εμετό και ότι δεν μπορούσε να βγεί απο το αυτοκίνητο χωρις βοήθεια.
Στο δικαστήριο κατατέθηκαν τα αποτελέσματα του αλκοτέστ που του έγινε: στον εκπενεόμενο αέρα περιείχε 80 μικρογραμμάρια αλκοόλης ανά 100 χιλιοστόλιτρα αναπνοής – το νόμιμο όριο στην Αγγλία και την Ουαλία είναι 35 μικρογραμμάρια.
Ο 31χρονος Γάλλος ποδοσφαιριστής, «ήρωας» της εθνικής Γαλλίας που το καλοκαίρι κατέκτησε το παγκόσμιο κύπελο,  στο Δικαστικό Μέγαρο του Westminster την Τετάρτη παραδέχθηκε ότι οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ.
Μετά την καταδίκη του ζήτησε σημόσια συγγνώμη λέγοντας ότι: «Η οδήγηση υπο την επήρεια αλκοόλ είναι εντελώς απαράδεκτη, αναλαμβάνω την πλήρη ευθύνη για τις ενέργειές μου και δεν είναι αυτό το παράδειγμα που θέλω να αποτελέσω«.
Τον περασμένο μήνα ο σύλλογος ασχολήθηκε με το θέμα εσωτερικά, λέγοντας ότι θα ληφθουν  «εξαιρετικά σοβαρές αποφάσεις». Εκτός της δικαστικής απόφασης, φημολογείται ότι και η ομάδα του του επέβαλε πρόστιμο £250.000.

Δεν υπάρχουν σχόλια: