Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















25 Ιουν 2010

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ

















Επανερχόμαστε σε ένα μεγάλο κεφάλαιο της ασφάλειας και αναφερόμαστε στη σωστή πίεση των ελαστικών.

Πόσο σημαντικό θέμα είναι η σωστή πίεση των ελαστικών;
Αυτό θα έπρεπε ήδη να ξέρετε, εφόσον κινείστε με το αυτοκίνητο. Τα ελαστικά είναι το μοναδικό σημείο επαφής του αυτοκινήτου με το δρόμο, και αυτό από μόνο του να καταδείξει τη σοβαρότητα του θέματος. Δυστυχώς, αν και ευνόητο, πολλοί οδηγοί αδυνατούν να το κατανοήσουν και να το βάλουν ψηλά στην ιεραρχία των προτεραιοτήτων τους, όσον αφορά την ασφάλεια. Και αυτό, γιατί οι λάθος πιέσεις συνεπάγονται μειωμένη ασφάλεια σεβασμό επικίνδυνο, ανάλογα, βέβαια, και με τη διαφορά ανάμεσα στο σωστό και το λάθος. Ανασύρουμε από το αρχείο μας και χρησιμοποιούμε τα στοιχεία από ένα θέμα το οποίο θεωρούμε ότι απέδειξε με ιδανικό τρόπο την επικινδυνότητα της διαφοράς στις πιέσεις των ελαστικών. Δείτε, λοιπόν, μια διαπίστωση που προέκυψε μέσα από την έρευνά μας και σοκάρει.
Το δείγμα της έρευνας ήταν από τα αυτοκίνητα των συναδέλφων της εταιρείας μας, δηλαδή, καθημερινών ατόμων. Με το «πιεσόμετρο» στα χέρια, λοιπόν μετρήσαμε έναν ικανό για συμπεράσματα αριθμό αυτοκινήτων, με το αποτέλεσμα να είναι, δυστυχώς, αποκαρδιωτικό. Περισσότερα από τα μισά αυτοκίνητα είχαν πίεση χαμηλότερη του κανονικού. Ακόμα χειρότερο, σε επίπεδο αντίληψης και σχέσης με το αντικείμενο, ήταν το γεγονός ότι κάποια από αυτά είχαν μεγαλύτερη πίεση. Με άλλα λόγια, πάμε στο πρατήριο βενζίνης, παίρνουμε το μηχάνημα για την πίεση και βάζουμε όσο παίρνει, χωρίς να μπορούμε να διαβάσουμε τις ενδείξεις. Κρίμα!
Πηγή:Auto Bild. Γιάννης Καλογερόπουλος
Προστασία ελαστικών
· Το κέρδος θα το εισπράξετε σε ασφάλεια και χρήμα, αφού ένα καλό συντηρημένο ελαστικό θα σας σώσει από άσχημες καταστάσεις
· Η σημαντικότερη παράμετρος που πρέπει να λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη μας είναι η πίεση. Ακολουθείτε πιστά τις οδηγίες του κατασκευαστή, που θα βρείτε στο πορτάκι της βενζίνης ή στην πόρτα του οδηγού.
· Ο έλεγχος θα πρέπει να γίνεται ιδανικά κάθε δύο εβδομάδες. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα ελαστικά να είναι κρύα.
· Ο έλεγχος των πελμάτων μπορεί να γίνεται πιο αραιά, κάθε έξι μήνες, αφού η ποιότητα της ασφάλτου με τη χαμηλή πρόσφυση δε δημιουργεί τέτοιου είδους προβλήματα.
· Φρόνιμο είναι, κάθε φορά που πέφτετε σε κάποια λακούβα, να ελέγχέτε τα πλαϊνά των ελαστικών για τυχόν εξογκώματα που μπορεί να προκάλεσε το χτύπημα.
· Τέλος, « λήψη εργασιών» κηρύττουν τα σκασίματα στο πέλμα. Χρήζουν άμεσης αντικατάστασης, αφού δεν έχουν ελαστικότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: