Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















22 Ιουλ 2014

Άδεια Οδήγησης: το σημαντικότερο από τα ανθρώπινα δικαιώματα…

Εντυπωσιακά στοιχεία ήρθαν στην δημοσιότητα στην Μεγάλη Βρετανία μετά την απελευθέρωση  των πληροφοριών που αφορούν το  Driving Standards Agency (DSA), τον οργανισμό που έχει την ευθύνη των εξετάσεων για άδεια οδήγησης .
Μια 28χρονη γυναίκα  από το Southwark, το νοτιοανατολικό Λονδίνο έχει αποτύχει να περάσει τα θεωρητικά  τεστ για άδεια οδήγησης  110 φορές! Μέχρι σήμερα , ξόδεψε το απίστευτο ποσό  £3,410 (4.308 euros) στην προσπάθεια να πείσει, χωρίς επιτυχία  πως ξέρει τους κανόνες και τους κινδύνους του δρόμου.
Η θεωρητική εξέταση περιλαμβάνει ερωτηματολόγιο πολλαπλών επιλογών και μια εξέταση αντίληψης κινδύνου και κοστίζει £31 (39,1 euros) τη φορά.
Αν και κανένας άλλος αρχάριος δεν έχει πλησιάσει τον απίστευτο αριθμό προσπαθειών αυτής της γυναίκας αρκετοί καταβάλουν σοβαρές προσπάθειες.
Εάν η γυναίκα είχε αρχίσει να δίνει εξετάσεις στην μικρότερη ηλικία που επιτρέπεται (17 ετων) αυτό σημαίνει πως έδινε 10 φορές κάθε χρόνο τα προηγούμενα 11 έτη.
Ένας   30 χρονος από Peterborough έχει αποτύχει στην θεωρητική εξέταση 86 φορές, ενώ ένας  41 χρονος  από το Birmingham πραγματοποίησε την 80η προσπάθειά του.
Σε εθνικό επίπεδο, το ποσοστό που περνάει τις εξετάσεις με την πρώτη είναι 65.4%
Αλλά ακόμα και όταν κατόρθωσαν να περάσουν την θεωρητική εξέταση, αρκετοί πασχίζουν πολύ για να περάσουν και την πρακτική εξέταση.
Υπάρχουν τουλάχιστον 20 άτομα από 22 μέχρι 51 ετών που έδωσαν πρακτικές εξετάσεις από 30 μέχρι 37 φορές και μερικοί από αυτούς εξακολουθούν να δίνουν…
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ένας 40χρονος άνδρας που απέτυχε την πρακτική οδήγησης 36 φορές και πήρε άδεια οδήγησης στην 37η προσπάθειά του!
Η πρακτική εξέταση οδήγησης διαρκεί περίπου 40 λεπτά, και κοστίζει £62 (78.3 euros) σε πρωινό ωράριο  ή £75 (95 euros) το απόγευμα, Σαββατοκύριακο ή περίοδο διακοπών.
Παραθέτουμε τον κατάλογο των 20 πρώτων σε προσπάθειες να περάσουν τις θεωρητικές και τις πρακτικές εξετάσεις.democracy
Να σημειώσουμε φυσικά πως αν επρόκειτο για σπουδές σε πανεπιστήμιο ή για πρόσληψη σε εργασία τέτοια ανεκτικότητα δεν θάταν νοητή ούτε σε έργο επιστημονικής φαντασίας. Αλλά δεν μιλάμε γι αυτό, μιλάμε για το «απλό» πράγμα να πάρεις μια άδεια και να βγεις στην κυκλοφορία. Εδώ είναι που φαίνεται το επίπεδο της δημοκρατίας της ανεκτικότητας και του πολιτισμού. Στο βαθμό που έχεις να πληρώνεις μπορείς να συμμετέχεις στις εξετάσεις λες και πρόκειται για παιγνίδι σε λούνα παρκ και κάποτε να πάρεις το έπαθλο. Τώρα αν μαζί με το έπαθλο βγαίνοντας στο δρόμο πάρεις και καμιά ζωή θα πρόκειται για συνωμοσία του σύμπαντος.
Γνωρίζαμε τι συμβαίνει με την απόκτηση διπλωμάτων στη χώρα μας αλλά δεν μπορούσαμε να φανταστούμε πως σε μια χώρα με χαμηλό συγκριτικά αριθμό θυμάτων από τροχαίες συγκρούσεις συμβαίνουν παρόμοια…
Τελικά για να προκληθούν 1.300.000 θάνατοι και άλλοι τόσοι βαριοί τραυματισμοί στο δρόμο μέσα σε ένα χρόνο πρέπει όλοι να βοηθήσουμε όσο μπορούμε!
ΠΗΓΗ: Dailymail 13 July 2014new driver

Δεν υπάρχουν σχόλια: