Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















9 Οκτ 2015

Οταν οι Πολιτικοί Παραβιάζουν τον Κ.Ο.Κ.: Ιδιωτικά βίτσια, Δημόσιες αρετές.

Η ιστορία «συγκλόνισε» το πανελλήνιο ( σύμφωνα με μερικούς δημοσιογράφους, σκηνοθετήθηκε κιόλας γι αυτό το σκοπό).
Ο κος Αδωνις Γεωργιάδης, στην προσπάθεια του να υποβάλει την υποψηφιότητα του για την αρχηγεία του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης καθυστέρησε κατά έξι ή κατ άλλους οκτώ λεπτά.
Στην απέλπιδα προσπάθειά  του να τερματίσει εντός χρόνου ανέβηκε όπως όλοι είδαμε σε πολλαπλές τηλεοπτικές επαναλήψεις (ως επιβάτης) σε μηχανή χωρίς κράνος και όπως ο ίδιος δήλωσε ευθαρσώς σε άλλα βίντεο, παραβίασε και μερικά κόκκινα. 
Σύσσωμη η ελληνική κοινωνία, ΜΜΕ, πολιτικά κόμματα και ο πάσα πικραμένος και αδικημένος αυτής της χώρας ακόμα κι αν δεν του έπεφτε ο παραμικρός λόγος  για το θέμα, ακόμα κι αν ήταν οπαδός άλλου κόμματος ή δεν πήγαινε καθόλου τον Άδωνη,  κατήγγειλε την τυπολατρία και τάχθηκε αυθορμήτως, αυτοκλήτως και ανονειδίστως υπέρ του δικαιώματος του κου Γεωργιάδη να συμμετάσχει στην προεκλογική κούρσα.
Κανένα, πέραν των γνωστών μονομανών, δεν απασχόλησε η παραβίαση των ερυθρών σηματοδοτών η το ότι ο επερχόμενος αρχηγός δεν φορούσες κράνος. Αλίμονο… κράνος και σεβασμός στο κόκκινο..  αυτό κι αν δεν είναι τυπολατρία. Έτσι κι αλλιώς προετοιμασία για κούρσα έκανε. Δεν έτρεχε για κάτι ασήμαντο για καμιά μεταφορά τραυματία ή ετοιμόγεννης.
Σε άλλες χώρες υπουργοί παραιτούνται για παρόμοιες παραβάσεις, εδώ βουλευτές διεκδικούν την αρχηγία του κόμματος τους μέσω αυτών των παραβάσεων…
Κατανοούμε πως είναι έξω και πέραν από τα πολιτικά μας ήθη το ίδιο το κόμμα του και οι συνυποψήφιοι του να δηλώσουν  ότι δεν θέλουν συνυποψήφιο ένα κατ ομολογίαν του παραβάτη του Κ.Ο.Κ. («συμπτωματικά» βέβαια… είμαστε η χώρα με τα περισσότερα θύματα από τροχαία στην Ευρώπη, θύματα που δεν επιλέγονται με βάση τα πολιτικά τους φρονήματα).  Ποτέ κανένα κόμμα δεν κατήγγειλε τα επώνυμα στελέχη του που κυκλοφορούν/φωτογραφίζονται με μηχανές χωρίς κράνος, που δηλώνουν «γκαζοφονιάδες» (Ραχήλ Μακρή –ΣΥΡΙΖΑ), που οδηγούν μεθυσμένοι – χτυπάνε και εγκαταλείπουν μοτοσυκλετιστές (Γ. Γιαννόπουλος- Ποταμι), που ακκίζονται με δηλώσεις του τύπου «όταν τρέχεις δεν υπάρχουν όρια» (Κ.Μπατζελή – ΠΑΣΟΚ), που παραβιάζουν διπλή διαχωριστική και όρια ταχύτητος (Χρυσοχοίδης- ΠΑΣΟΚ), που χαστούκιζαν τροχονόμους (Δροσογιάννης- ΠΑΣΟΚ), που, που, που…
Άραγε ο Διοικητής της Τροχαίας και ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη δεν άκουσαν και δεν είδαν τα βίντεο με τον κο Γεωργιάδη.  Θα πάρουν τις πινακίδες  την άδεια οδήγησης και θα επιβάλουν τα σχετικά πρόστιμα στον παραβάτη ή αφου το θέμα το έλυσε με την δεύτερη απόφαση της η Εφορευτική Επιτροπή θα το θεωρήσουν κι αυτοί  λυμένο.
Αξίζει βέβαια και μια κουβέντα για την αλληλεγγύη των ΜΜΕ στον κο Γεωργιάδη, αυτών των ΜΜΕ για τα οποία τα τροχαία εγκλήματα δεν αποτελούν είδηση. Αν τύχαινε κανένας Κουλούρης ή κανένας Λιάπης ή άλλος τις ξεδοντιασμένος θα θαυμάζαμε για ακόμα μια φορά το θάρρος τους και την απέχθεια τους  προς τους «επώνυμους παραβάτες του Κ.Ο.Κ. και την θρασύτητα τους».
Εδώ ήρθαμε…
Σχετικά: ΕΔΩ  
Υ.Γ.: «Είναι εφικτό να μετακινείται ο βουλευτής με λεωφορεία και τρένα; Όχι! Δεν θα ξεφτιλίζεται ο βουλευτής! Εκτός αν θέλετε να καταργήσουμε την δημοκρατία…» δηλώσεις του υποψηφίου αρχηγού το 2012. Αναλυτικά: ΕΔΩ
Πηγή: www.soste.gr   

Δεν υπάρχουν σχόλια: