Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















30 Μαΐ 2019

24km/h (15 μίλια) το όριο ταχύτητας στο κέντρο του Λονδίνου!

Ο Δήμος του Λονδίνου ανακοίνωσε ότι το κέντρο της πόλης (Square Mile), μια περιοχή όπου 513.000 εργαζόμενοι μετακινούνται καθημερινά, θα είναι η πρώτη περιοχή στο Ηνωμένο Βασίλειο με όριο ταχύτητας τα 15 μίλια /ώρα (24km/h). Η απόφαση που πάρθηκε μετά από δημόσια διαβούλευση 54 προτάσεων, περιλαμβάνει επίσης εκτεταμένες πεζοδρομήσεις και αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής για τη μείωση της κυκλοφορίας κατά 25% μέχρι το 2030 και κατά 50% μέχρι το 2044.
Στην περιοχή ήδη από τον Ιούλιο του 2014 ο Δήμος είχε επιβάλει το όριο των 20 μιλίων/ώρα (32km) (ΕΔΩ) οι επιπτώσεις του οποίου εκτιμήθηκαν ως απόλυτα θετικές με αποτέλεσμα να προχωρήσει στην περαιτέρω μείωση του.
City of London. 2014: 20mph zones
Η Alastair Moss, πρόεδρος της Επιτροπής Σχεδιασμού και Μεταφορών στην City of London Corporation, δήλωσε:  «Ο Δήμος του Λονδίνου είναι ένα από τα πιο καλά διασυνδεδεμένα μέρη του Ηνωμένου Βασιλείου με 15 σταθμούς Υπόγειου Σιδηρόδρομου απο τους οποίους διέρχονται επτά διαφορετικές γραμμές του Μετρό, οκτώ κεντρικούς σταθμούς λεωφορείων με πολλές διαδρομές και ένα ταχύτατα αναπτυσσόμενο δίκτυο ποδηλατοδρόμων».
Ο Stephen Edwards, Διευθυντής Πολιτικών και Επικοινωνιών της συλλογικότητας Living Streets, σχολιάζει: «Οι χαμηλότερες ταχύτητες σε περιοχές με μεγάλη συμφόρηση, όπου εργάζονται τεράστιοι όγκοι ανθρώπων, είναι ζωτικής σημασίας για την εξασφάλιση της ασφάλειας των ανθρώπων. Οι χαμηλότερες ταχύτητες όχι μόνο σώζουν ζωές, συμβάλλουν επίσης εξαιρετικά στην προσπάθεια των ανθρώπων να αισθάνονται πιο άνετα το περπάτημα. Αυτό θα βοηθήσει τους ανθρώπους να επιλέξουν υγιεινότερους και καθαρότερους τρόπους μετακίνησης. Αυτή η εξαιρετική παρέμβαση δείχνει ότι ο Δήμος του Λονδίνου έχει δεσμευτεί να εξασφαλίσει ότι το Square Mile θα είναι προσβάσιμο σε όλους και ένα εύκολο, ελκυστικό και υγιεινό μέρος για εργασία, διαβίωση, μάθηση και επίσκεψη«.
Εντύπωση προκαλεί βέβαια το γεγονός πως ο Δήμος του Λονδίνου ανακοίνωσε αυτές τις προτάσεις εν μέσω προεκλογικής περιόδου των Δημοτικών εκλογών στην Ελλάδα. Έγκυροι αναλυτές κάνουν λόγο για μια σαφή προβοκάτσια σε βάρος του συνόλου των Ελλήνων υποψηφίων αυτοδιοικητικών, συνηθισμένη πρακτική της βρετανικής διπλωματίας. Φυσικά και κανείς υποψήφιος μας δεν πρόκειται να ενδώσει και να υιοθετήσει παρόμοιες προτάσεις ασύμβατες με το DNA, το ταμπεραμέντο και τον πολιτισμό του Έλληνα.
Ανώνυμες πηγές θέλουν επιτροπή υποψηφίων να έχει απευθυνθεί στις Βρυξέλλες, μια και το Η. Βασίλειο εξακολουθεί να παραμένει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ζητώντας τη μεταφορά του συντελεστή Ταχύτητας που χάνει το Λονδίνο, στις δικές μας πόλεις κατά το πρότυπο της μεταφοράς του συντελεστή δόμησης. Υπόθεση εξαιρετικά επείγουσα μια και πιθανό Brexit θα σημάνει απώλεια αυτής της δυνατότητας.
Να σημειωθεί ότι το Η. Βασίλειο βρέθηκε και πέρσι στην πεντάδα των πιο ασφαλών χωρών της Ευρώπης στον τομέα οδική ασφάλεια, ενώ η Ελλάδα, για μια ακόμη φορά,  στην πεντάδα των χωρών με τις χειρότερες επιδόσεις. Την προηγούμενη χρονιά επίσης το ελληνικό κοινοβούλιο εξαίρεσε την παραβίαση των ορίων ταχύτητας από τις ιδιαίτερα επικίνδυνες παραβάσεις.
ΠΗΓΗ: express.co.uk

Δεν υπάρχουν σχόλια: