Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















7 Νοε 2025

Αυτά είναι τα ραντάρ που κόβουν κλήσεις στην Εθνική Οδό - Πώς λειτουργούν, πού τοποθετούνται



Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δίνουν οι οδηγοί που περνούν από την Εθνική Οδό, καθώς τα προηγμένα ραντάρ ταχύτητας που υπάρχουν κατά μήκος της μπορούν να εντοπίζουν άμεσα ενδεχόμενες παραβάσεις.

Μπορεί η πολιτεία να προετοιμάζει την άφιξη των νέων καμερών τεχνητής νοημοσύνης που θα τοποθετηθούν στους δρόμους της Αθήνας και συγκεκριμένα σε σημεία-κλειδία που θεωρούνται υψηλής επικινδυνότητας, ωστόσο οι οδηγοί θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και στα ήδη υφιστάμενα ραντάρ ταχύτητας που επιτηρούν το οδικό δίκτυο της χώρας.

Παρότι πολλοί οδηγοί γνωρίζουν την αυστηρή επιτήρηση που υπάρχει στην Αττική Οδό, όπου υπάρχουν πάνω από 15 κάμερες κατά μήκος των 70 χιλιομέτρων της, είναι καλό να θυμόμαστε ότι και στην Εθνική Οδό υπάρχουν σημεία με υψηλή αστυνόμευση μέσω καμερών και ραντάρ.

 

 

  Η Εθνική Οδός είναι, άλλωστε, και ένας από τους πλέον πολυσύχναστους αυτοκινητοδρόμους της χώρας, όποτε είναι απολύτως λογικό να διαθέτει ένα προηγμένο σύστημα παρακολούθησης, με ραντάρ τελευταίας τεχνολογίας οι οποίες ελέγχουν συνεχώς την κυκλοφορία και επιτηρούν ότι οι οδηγοί τηρούν τα όρια ταχύτητας.

Πρόκειται, μάλιστα, για πλήρως προηγμένες συσκευές , οι οποίες βρίσκονται στον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου και ανήκουν στο οπλοστάστιο της Τροχαίας Π.Α.Θ.Ε. Μαγνησίας, εντοπίζοντας με ακρίβεια τις υπερβάσεις των ορίων.

Οι συσκευές αυτές λέγονται TraffiStar S290, και αποτελούν ραντάρ τελευταίας γενιάς, βασιζόμενα σε τεχνολογία 3D ραντάρ, ενώ διαθέτουν κάμερα υψηλής ανάλυσης, έγχρωμη οθόνη TFT 6,5 ιντσών, άλλα και προηγμένο αισθητήρα μέτρησης ταχύτητας, εξασφαλίζοντας εξαιρετική ακρίβεια ακόμη και στις πιο απαιτητικές συνθήκες. Τα όργανα αυτά καταγράφουν ταυτόχρονα την κίνηση έως και έξι λωρίδων κυκλοφορίας, σε αμφότερες τις κατευθύνσεις, καθιστώντας αδύνατη τη διαφυγή από τον έλεγχό τους.

 

 

Επιπλέον, το TraffiStar S290 διαθέτει δύο μπαταρίες μεγάλης διάρκειας, ενσωματωμένο φλας για νυχτερινές λήψεις, καθώς και σύστημα που μπορεί να αναγνωρίζει διαφορετικούς τύπους οχημάτων, όπως επιβατικά ή φορτηγά, προσαρμόζοντας ανάλογα τα όρια και τον τρόπο καταγραφής. Η εμβέλειά του εκτείνεται από 10 έως 300 χλμ./ώρα, ενώ είναι πλήρως ανθεκτικό σε νερό, σκόνη και ακραίες θερμοκρασίες, λειτουργώντας απροβλημάτιστα σε ακραίες μεταβολές, σε ένα εύρος από -20 έως 60 βαθμούς Κελσίου.

Ένα ακόμη πλεονέκτημα αυτών των συσκευών είναι ότι αλλάζουν διαρκώς θέση, γεγονός που δυσκολεύει τους οδηγούς να προβλέψουν πού βρίσκονται. Έτσι, αποτρέπεται η συνηθισμένη πρακτική ορισμένων να μειώνουν ταχύτητα μόνο κοντά σε γνωστά σημεία ελέγχου. Με τη συνεχή μετακίνηση των ραντάρ, κάθε σημείο του δρόμου μπορεί δυνητικά να αποτελεί σημείο ελέγχου, υποχρεώνοντας τους οδηγούς να τηρούν τα όρια σε όλο το μήκος της διαδρομής. Ταυτόχρονα, αυτό εξασφαλίζει και αυξημένη ασφάλεια για τους αστυνομικούς της τροχαίας, αφού δεν χρειάζεται να βγουν οι ίδιοι στον δρόμο, όπως συμβαίνει με τα ραντάρ παλαιότερης τεχνολογίας. 

 

 

 Το υλικό που συλλέγεται από τις κάμερες αποστέλλεται ηλεκτρονικά στην Τροχαία, όπου γίνεται επεξεργασία των δεδομένων και ταυτοποίηση του οχήματος μέσω των συστημάτων της αστυνομίας. Στη συνέχεια, ο ιδιοκτήτης λαμβάνει την παράβαση μαζί με φωτογραφικό υλικό, κάτι που αποδεικνύει αδιάσειστα την παραβίαση του.

Σε αυτό το σημείο να πούμε ότι σε πρόσφατη επίσκεψη του carandmotor.gr στον Σταθμό Ασφαλούς Στάθμευσης Φορτηγών στο Αερινό Μαγνησίας, το σύστημα TraffiStar S290 καταγράφηκε σε πλήρη δράση, εντοπίζοντας μάλιστα έναν οδηγό που κινούνταν με 190 χλμ./ώρα από το σημείο. 

ΠΗΓΗ: https://www.carandmotor.gr









 

 

Το υλικό που συλλέγεται από τις κάμερες αποστέλλεται ηλεκτρονικά στην Τροχαία, όπου γίνεται επεξεργασία των δεδομένων και ταυτοποίηση του οχήματος μέσω των συστημάτων της αστυνομίας. Στη συνέχεια, ο ιδιοκτήτης λαμβάνει την παράβαση μαζί με φωτογραφικό υλικό, κάτι που αποδεικνύει αδιάσειστα την παραβίαση του.

Σε αυτό το σημείο να πούμε ότι σε πρόσφατη επίσκεψη του carandmotor.gr στον Σταθμό Ασφαλούς Στάθμευσης Φορτηγών στο Αερινό Μαγνησίας, το σύστημα TraffiStar S290 καταγράφηκε σε πλήρη δράση, εντοπίζοντας μάλιστα έναν οδηγό που κινούνταν με 190 χλμ./ώρα από το σημείο. 

Διαβάστε επίσης

  • ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

  • ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΟ    

  •  

     


    Δεν υπάρχουν σχόλια: