Λίγες μόνο μερες πριν από την διάλυση της βουλής, στις 6 Απριλίου 2012, με μια τροπολογία που κατέθεσε ο υπουργός Μεταφορών στο νομοσχεδιο για την «απελευθέρωση» των ταξί και που υπερψηφίστηκε από 192 βουλευτές, νέα μέτρα ενάντια στην οδική ασφάλεια έγιναν άρθρα νόμου! (Νόμος   4070/2012,  Ρυθμίσεις Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, Μεταφορών, Δημόσιων  Έργων και άλλες διατάξεις ΦΕΚ: 82 Α’/10.04.2012). Φυσικά το περάσμα στην προεκλογική περίοδο σήμαινε ότι δεν θα υπήρχε καμιά δημοσιότητα για το θέμα και έτσι ο κ. Βορίδης πανάξιος συνεχιστής της προσπάθειας του κου Ραγκούση για την διάλυση κάθε στοιχείου πολιτικής για την οδική ασφάλεια (αναλυτικά: ΕΔΩ) είχε την συμπαράσταση των 2/3 των βουλευτών για να πετύχει την:
- κατάργηση  της  διαπίστευσης των ιδιωτικών ΚΤΕΟ σύμφωνα με το ISO 17020 η οποία γίνεται (γίνονταν)  από   Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης -για κάθε χώρα της Ευρωπαικής Ενωσης υπάρχει ένας μονο φορέας γι αυτό –  και την αντικατάσταση της  από  πιστοποίηση κατά ISO 9001- που παρέχεται από πλήθος ιδιωτικών φορέων. Μικρή «λεπτομέρεια»: το ISO 17020  αφορούσε την ποιότητα των ίδιων των ελέγχων δηλαδη των παρεχόμενων από τα ΚΤΕΟ υπηρεσιών, ενώ το ISO 9001 ελέγχει απλώς το  σύστημα διαχείρισης  και όχι τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
-αύξηση του χρόνου κυκλοφορίας των ιδιωτικών σχολικών λεωφορείωναπό τα 23 έτη που ισχυε μέχρι σήμερα (Άρθρο 17 Νόμος 3534/2007)  στα 27 έτη! Με την επίκληση του απίστευτου σκεπτικου πως: « Η  μη εξομοίωση των ετων κυκλοφορίας με τα άλλα είδη των λεωφορείων θα ήταν άδικη αν υπολογιστεί ότι ένας πολύ μεγάλος αριθμός ιδιωτικών σχολείων χρησιμοποιεί τουριστικά λεωφορεία για την μεταφορά των μαθητών τους αλλά και στην επαρχία μεγάλος αριθμός μαθητών μεταφέρεται με αστικά ή υπεραστικά λεωφορεία.» (αιτιολογική έκθεση).
Εδώ  δεν έχουμε να κάνουμε απλά με πρακτόρευση συμφερόντων αλλά μεεγκληματίες του κοινωνικού πολέμου που πραγματοποιείται στην άσφαλτο. Αντί να επιβάλουν τον μικρότερο χρόνο κυκλοφορίας για κάθε είδους μέσο κυκλοφορίας που μεταφέρει παιδιά για λόγους «δικαιοσύνης» επέβαλαν το μεγαλύτερο! Αυξάνουν φυσικά έτσι την πιθανότητα τροχαίων συμβάντων στα οποία αν ο μη γένοιτο υπάρξουν θα παριστάνουν τους τεθλιμένους συγγενείς.
"Ο Βασιλιάς της Ασφάλτου". Αφίσα του Δημήτρη Αρβανίτη, που μάλλον θάπρεπε να μετονομαστεί (με τροπολογία;) σε "Βασιλιά της Βουλής".
Κανένα μνημόνιο και καμιά τρόικα δεν επέβαλε αυτά τα  μέτρα που έσπευσαν συντεταγμένα να ψηφίσουν οι άνθρωποι που σε λιγες μέρες θα μας ζητήσουν την ψήφο μας. Απλά μέχρι και την τελευταία στιγμή ήθελαν να μας θυμίζουν πως τοποθετούν το αυτοκίνητο και το εμπόρευμα πάνω από τον άνθρωπο και τις ανάγκες του.
- Αμέσως μόλις συγκροτηθεί η νέα Βουλή ελπίζουμε να μπορέσουμε να ακυρώσουμε αυτή την εγκληματική τροπολογία. 
Ολόκληρη η τροπολογία: ΕΔΩ