Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















1 Απρ 2013

Slow Train Coming …………. …….Κάθε Μέρα Πρωταπριλιά.

Tο νομοθετημένο το 1985 Ρυθμιστικό του Τρίτση προβλέπει την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου. Τριάντα σχεδόν χρόνια μετά η υλοποίηση της “ξαναμπαίνει” στην «τελική ευθεία». Το ολλανδικό γραφείο Okra κέρδισε τον διαγωνισμό του ιδρύματος Ωνάση και είναι πλέον «ζήτημα χρόνου». Στην Ελλάδα τα έργα που αφορούν την ανάπλαση της πόλης ή την κατασκευή οδικών δικτύων το ζήτημα του χρόνου είναι καθαρά ζήτημα φιλοσοφικό. Αυτό πιστοποιούν όχι μόνο η «ιστορία» της πεζοδρόμησης της Πανεπιστημίου, αλλά και η ιστορία πλήθους «μεγάλων έργων» (Ολυμπία Οδός, Ιονία Οδός, ΠΑΘΕ, ΒΟΑΚ κα). Ενδεικτική είναι η χρονική διαδρομή που ακολούθησε το Μετρό της Αθήνας διαδρομή που ακολουθείται πιστά και από το Μετρό Θεσσαλονίκης.    
Από μηνύματα που έχουν κατακλύσει το διαδίκτυο μπορεί κανείς να πάρει μια εικόνα αυτής της φιλοσοφικής ή και φιλοζωικής (ένα ζώο είναι και ο άνθρωπος) διάστασης του προβλήματος.Digital StillCamera
Digital StillCamera
1970
1972
1973
1975
1976
1979

       

—  - ……..Τελικά  το 1991 ξεκίνησε η κατασκευή των γραμμών 2 και 3 του Μετρό που λειτούργησαν το 2000. Χρειάστηκε να περάσουν μόνο 131 χρόνια από την την λειτουργία της γραμμής που συνέδεσε την Αθήνα με τον Πειραιά το 1869.
Το Μετρό της Αθήνας βέβαια δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί. Επτά έτοιμοι σταθμοί δεν έχουν δοθεί σε λειτουργία (κάποιοι απ αυτούς έπρεπε να έχουν παραδοθεί απο το 2008 με ολέθριες επιπτώσεις στην μετακίνηση, την μόλυνση και την αύξηση των τροχαίων. (Αναλυτικά: ΕΔΩ). Για να είμαστε όμως ακριβοδίκαιοι να σημειώσουμε ότι με ταχύτατες διαδικασίες μετά από επανειλλημένες συσκέψεις βουλευτών, στελεχών της Αττικό Μετρό και Υπουργικές παρεμβάσεις ο σταθμός Χαιδάρι μετονομάσθηκε σε Αγία Μαρίνα. Είναι από τις σπάνιες περιπτώσεις που ο φορολογούμενος ένοιωσε πως τα λεφτά του πιάνουν τόπο. Όλοι αυτοί δικαιολόγησαν τους μισθούς τους πιάνοντας κυριολεκτικά τον ταύρο απ τα κέρατα.
Πηγή: soste.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: