Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















7 Δεκ 2018

29 σχόλια για τα τροχαία, την εγκατάλειψη και τη δικαιοσύνη.

Στις 28 Νοεμβρίου η LiFO δημοσιοποίησε ένα ρεπορτάζ του δημοσιογράφου Άκη Κατσούδα, βασισμένο σε μια συζήτηση με τον πρόεδρο του SOS Τροχαία Εγκλήματα, Γιώργο Κουβίδη  που περιλάμβανε αρκετά στοιχεία για το σύλλογο μας και επικέντρωνε στην καμπάνια που έχουμε ξεκινήσει για το θέμα της εγκατάλειψης θυμάτων τροχαίων, διεκδικώντας την κατάργηση του άρθρου 43 του ΚΟΚ που την αμνηστεύει και την υποθάλπει.
Ο τίτλος του ρεπορτάζ, «Αυτό το παιδί σκοτώθηκε κι εγκαταλείφθηκε σε τροχαίο. Ο οδηγός που το χτύπησε απλώς πλήρωσε 26.000 ευρώ σε 60 δόσεις» συνοδεύονταν από την φωτογραφία του 15χρονου Σόλωνα Καρυδάκη που, σαν σήμερα στις 4 Δεκέμβρη – το 2009 τραυματίστηκε θανάσιμα και εγκαταλείφθηκε στη Λεωφόρο Κηφισίας από οδηγό ΙΧ που οδηγούσε με ταχύτητα μεγαλύτερη των 150km/h, υπερδιπλάσια του ορίου (70km/h).
Ολόκληρο το άρθρο μπορείτε να το δείτε: ΕΔΩ
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να σημειώσουμε πως την πρώτη μέρα της ανάρτησης του στη σελίδα του facebook  της Lifo, το κείμενο διαβάστηκε από πάρα πολλούς αναγνώστες ενώ κοινοποιήθηκε από 124 άλλους χρήστες του fb.  Ακόμα μια φορά είχαμε μια έμπρακτη διάψευση των ισχυρισμών αυτών που κυριαρχούν στα ΜΜΕ και που δεν θέλουν ν αγγίξουν το θέμα   των τροχαίων εγκλημάτων γιατί δήθεν είναι θέμα που δεν έχει ανταπόκριση στην κοινή γνώμη.
Αυτό που ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακό όμως ήταν το πλήθος και η ποιότητα των σχολίων τόσο στην ηλεκτρονική έκδοση της LiFO όσο και στη σελίδα της στο fb. Τα αναδημοσιεύουμε όλα παρακάτω γιατί αποτελούν επίσης μια διάψευση του ισχυρισμού πως δήθεν οι πολίτες επικροτούν την υπάρχουσα κατάσταση στους δρόμους και στη δικαιοσύνη και γιατί στη μεγάλη τους πλειοψηφία, αν όχι όλα δείχνουν πόσο έχει βασανίσει και προβληματίσει το θέμα τους πολίτες αυτής της χώρας. Πως δεν κατοικούν σ αυτή τη χώρα μόνο θαυμαστές των δερβίσηδων της ασφάλτου και πως υπάρχει μια διάχυτη υποψία πως η δικαιοσύνη δεν είναι τυφλή αλλά μονόφθαλμη.
Τα σχόλια αναδημοσιεύονται αυτούσια. Έχουμε μόνο βάλει αντί των ονομάτων τα αρχικά. 





















Σχόλια  στην ηλεκτρονική έκδοση της LiFO 
ih…  Πραγματικά κρίμα να σκοτώνονται τόσοι άνθρωποι, κουράγιο στις οικογένειες τους. Επειδή δεν γνωρίζω από νομικά και πάντα αναρωτιόμουν, θα ήθελα να ρωτήσω εαν γνωρίζει κάποιος, δικάζεται το η παρανομία ή το αποτέλεσμά της? Δηλαδή εαν εγώ περάσω πχ ένα φανάρι με κόκκινο, είτε προκάλεσω ατύχημα είτε όχι, κατά βάση ίδια δεν είναι η παράνομη πράξη μου? Προφανώς στη μια περίπτωση οι συνέπειες είναι διαφορετικές.
asm… «Πολλοί λένε »τι θέλετε να τους βάλετε ισόβια, να τους εξοντώσετε; Ξέρεις από τα ισόβια μέχρι την ατιμωρησία, είναι μια χαώδης διαφορά»
Αν υπαρχει αυστηρη ποινη και αστυνομευση δε θα παει ο μ#$#κας ο ελληναρας να πατησει γκαζι να περασει το κοκκινο και οποιον παρει ο χαρος. Ουτε θα πει ας πιω ενα ποτηρι παραπανω τι εγινε. Δε ξερω ποσους τελικα πρεπει να θρηνησουμε σε αυτη την χωρα για να γινει επιτελους κατι και να αλλαξει η νοοτροπια…
at… ισοβια στερηση διπλωματος οδηγησης ισως θα αρκουσε αλλα δεν ξερω καν αν γινεται και αυτο
8b… Πέραν της ΣΚΛΗΡΗΣ αστυνόμευσης (20-30 χρονια) και των ΠΟΙΝΩΝ (οχι χαϊδέματα) χρειάζεται ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ συνεχής στο σχολείο, όχι μόνο κυκλοφοριακή αγωγή αλλά κυρίως κοινωνική παιδεία, αίσθημα κοινωνικής ευθύνης. Στις δυτικές χώρες είναι πολύ υψηλότερο (όχι ότι όλα είναι τέλεια, αλλά να παρασύρεις πεζό και να φύγεις παίζει πολύ λιγότερο).
Za… Στην Ιταλία έχει ψηφισθεί οτι όποιος οδηγός προκαλέσει θάνατο ,ι βαρειά σωματική βλάβη και έχει πάνω απο το επιτρεπτό όριο άλκοολ στο αίμα, οποιος αφήσει τον πεζό στο δρόμο χωρίς βοήθεια είναι ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ , διότι αναγνωρίζεται πρόθεση εγκληματικης πράξης -δηλαδή εφ όσον ήπιες πριν οδηγήσεις και έκανες ατύχημα , ε’ιχες προθεση να σκοτώσεις κάποιον . Αυτά προς συμμόρφωση του αφελέστατου ελληνικού λαού .Ο ιταλικός λαός έδωσε μάχη για να ψηφισθεί αυτός ο νόμος , δηλαδή για να μην σκοτώσουν το παιδί σου / αδελφό σου /πατέρα σου /μητέρα σου , και δεις τον οδηγό να βολτάρει χαμογελαστός την άλλη μέρα στις καφετέριες
pa… συμφωνώ μαζί σας, οι ποινές είναι ανεπίτρεπτα μικρές. Στο κακούργημα θα πρόσθετα και την παραβίαση κόκκινου. Αν σκοτώσεις άνθρωπο παραβιάζοντας τους στοιχειώδεις κανόνες, όπως φανάρια και στοπ, πρέπει να δικάζεσαι για φόνο εκ προμελέτης
Lu… Η κατάσταση στους δρόμους της Ελλάδας είναι τραγική και λυπηρή.
Κάθε μέρα ζεις με τον κίνδυνο να μην βρεθείς σε νοσοκομείο ή ακόμα χειρότερα, νεκρός.
Κάθε λογής μάγκες, ανεύθυνοι και αμόρφωτοι, έχουν δίπλωμα (μεγάλη μάστιγα το λάδωμα) και θέτουν σε κίνδυνο ζωές ανθρώπων.
Το κράτος δεν κάνει τίποτα.
Ο κόσμος αδιαφορεί, μέχρι να την πάθει.
Ο δρόμος της ζούγκλας.
Lu… Επίσης, βάζουν 10 χρόνια μέσα μια καθαρίστρια επειδή πλαστογράφησε το απολυτήριο της, αλλά σε έναν που σκότωσε ένα 15χρονο παιδί, δίνουν ποινή 26.000€. Πόσο παράλογο;
Γρ… 7 χρόνια στον μεν, 10 στη δε.
Απλά η ποινή του μεν ήταν μετατρέψιμη. 26.000 ευρώ ήταν το ποσό της μετατροπής της στερητικής της ελευθερίας ποινής σε χρηματική. Ο νόμος υπάρχει για όλους.
Το αστικό δικαστήριο το οποίο επιδίκασε την αποζημίωση στν οικογένεια είναι άλλο θέμα. Το ποσό της αποζημίωσης στην αστική δίκη δεν αναφέρεται στο άρθρο.
Σε κάθε περίπτωση και για να είμαστε ξεκάθαροι. Έχουμε πρόβλημα σαν κοινωνία όταν δεν συμφωνούμε όλοι ότι όταν κάποιος οδηγεί με ταχύτητα 150 χλμ μέσα σε πόλη αποδέχεται την πιθανότητα να σκοτώσει.
Δεν θέλω να κάνω άλλες παραλληλίες όταν αποδεχόμαστε (όλι μας) άλλες φονικές συμπεριφορές σε ένδειξη σεβασμού στο θέμα του άρθρου.
Τον χτυπησαν και τον εγκατελειψαν
Ο εισαγγελεας δεχτηκε το επιχειρημα του δικηγορου τους οτι κι εξω απο το νοσοκομειο να τον χτυπουσαν δεν θα ζουσε(!!)
Καταδικαστηκαν μονο για την εγκαταλειψη(με αναστολη)
Ο θανατος του αδελφου μου μας σκοτωσε ολους
ο πατερας μας δεν προλαβε τη δικη
η μανα μας και που την προλαβε δεν ειδε τους ενοχους να τιμωρουνται
Εγω…
Εγω
Εγω πριν και εγω μετα
Οχι δεν εγινα σοφοτερος εγινα σκληροτερος με τους αλλους.Περιτριγυριζομουν απο ζωντανα ζωα με το ζεστο αιμα να κυλα στις φλεβες τους
Ζωντανοι
Κυριως αχρηστοι ζωντανοι
Το ξεπερασε η μαμα σου ; Ρωταγαν
Αντε γ@μησου τους ευχομουν
Επαψα να υπαρχω, δεν υπηρχε ο συνενοχος μου.Ο μαρτυρας της υπαρξης μου
Μπορουσα να επαναπροσδιορισω τα παντα δεν με κρατουσε τιποτα.Τον χρειαζομουν , θα του δινα και κεινα τα πουκαμισα που φορουσε πισω απ την πλατη μου(ασε που του πηγαιναν περισσοτερο)
Στην εκταφη εφυγα μ ενα κουτακι
ημασταν ολοι εκει μεσα
Οι ενοχοι ηταν σπιτια τους
er… Ναι, να τους εξοντώσουμε. Καταλάβατε; Θα κυκλοφορούν να σκοτώνουν τον κόσμο έτσι απλά; Αμέλεια; Πού είναι η αμέλεια; Όταν έχει πιει δεν ξέρει; Όταν το κοντέρ γράφει 150 δεν ξέρει; Όταν εγκαταλείπει άνθρωπο λες και πάτησε ποντίκι; Όταν περνάει με κόκκινο;
Εκ προθέσεως και με δόλο θα έπρεπε να δικάζονται, τίποτα λιγότερο. Φονιάδες.
p… συμφωνώ σε όλα απλά να θέσω και ακόμα ένα θέμα που κατά την γνώμη μου συντελεί στο να μη σέβονται οι περισσότεροι τα όρια ταχύτητας. νομίζω ότι τα όρια ταχύτητας σε πολλούς δρόμους πρέπει να αναθεωρηθούν διότι το μόνο που κάνουν είναι να οδηγούν τους οδηγούς στο να μην τα σέβονται και κατά συνέπεια να μην σέβονται και κανένα όριο ταχύτητας, ακόμα και όσων είναι σωστά. τι θέλω να πω; ότι όταν σε ένα δρόμο υπάρχει εδώ και χρόνια όριο ταχύτητας 10 ή 20 χλμ, ενώ όλοι μα όλοι πηγαίνουν εκεί φυσιολογικά τα διπλά ή και περισσότερο, αυτό λέει στους οδηγούν ότι τα όρια είναι αστεία και ότι δεν πρέπει να τα σεβόμαστε με αποτέλεσμα να τα ξεπερνάμε σχεδόν πάντα. και ένα απλό παράδειγμα από την ολοκαίνουργια ιονία οδό, υπάρχει όριο ταχύτητας 100 χλμ, δηλ σου λέει ότι το ανώτερο που μπορείς να πας είναι τα 100. παρατηρώ πολύ καιρό τώρα αν έστω και μερικοί οδηγοί το σέβονται αυτό, ειδικά σε σημεία που η ευθεία είναι μεγάλη και αυτό που έχω διαπιστώσει είναι ότι ακόμη και τεράστια φορτηγά πηγαίνουν πιο γρήγορα. αν τα όρια είναι σωστά ο κόσμος θα μάθει και να τα σέβεται, είτε με το καλό είτε με το κακό, αλλά αν είναι για γέλια τότε όλοι θα τα βλέπουν ως ακόμα ένα τρόπο να τους γράψουν απλά κλήση και να εισπράττει το κράτος χρήματα από αυτό και όχι σαν προστασία της ζωής του οδηγού και των υπόλοιπων ανθρώπων.
8b…   Σίγουρα πρέπει να αναθεωρηθούν τα όρια, βασικά πρέπει να γίνουν λογικά. Αλλά παρόλα αυτά.. ζω στην Ελβετία, έχω κάνει πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα, δεν ξεπέρασα ποτέ τα 130 χαω κοντέρ (όρια συνήθως 100-120 στις Αutobahnen). Σπάνια (πραγματικά μόνο γερμανούς και ολλανδούς) έχω δει να πηγαίνουν γρηγορότερα. Οι ελβετοί όταν περνάνε στη Γερμανία (συχνά δεν έχει όρια στη Γερμανία) όχι απλά τρέχουν, συμπεριφέρονται πολύ διαφορετικά από το γερμανό (εως επιθετικα), που ΞΕΡΕΙ να τρέχει αλλα και να ΣΕΒΕΤΑΙ. Εγώ ο ίδιος, όποτε έρχομαι στην Ελλαδα, τρέχω όπως παλιά στην Εγνατία με 150 με 180 κλπ (αθλιότητες δηλαδη). Το «πλαισιο» σε ισοπεδωνει, σε κανει να περνας φαναρια σχεδον με κοκκινο (γιατι οποτε απο συνηθεια κοβω στο πορτοκαλι στην Ελλαδα, κοντευουν να πεσουν απο πισω μου 5 αμαξια). Η έλλειψη αστυνομευσης και ποινων με κανει να τρεχω στην Εγνατια ενω απαγορευεται (το οποιο ΠΟΤΕ δεν κανω στην Ελβετια).
Σχόλια στη σελίδα facebook της LiFO    
Ch. F… Ναι ειναι αληθεια. Κ τις πιο πολλες φορες κατηγορειται κ το θυμα. Δεν φορουσε άστοιχείαφωτεινα ρουχα κ αλλα τετοια. Ας μην ετρεχες εσυ. Ας μην οδηγουσες νευρικα σαν να σου ανοικει ο δρομος. Ας μην κοιτουσες να απαντησεις την βιντεο κληση στο skype οσο οδηγεις. Ας μην μιλουσες στο κινητο κ θα ειχες δει θα ειχες πατησει φρενο. Ας μην εφευγες μετα για να αποφυγεις τις ευθυνες σου. Οι δικες μας ευθυνες δεν μπορουν να μεταβιβαστουν στο θυμα. Ας μπουν καμερες παντου στους δρομους οπως στο εξωτερικο κ α βελτιωθει η κατασταση. Κ μετα παιδεια παιδεια παιδεια.
Ir. Ko…. Το να οδηγείς μεθυσμένος είναι σαν να έχεις πάρει ένα όπλο και πυροβολείς τυχαία και όποιον πάρει ο χάρος. Έτσι θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται από το νόμο αλλά και από τους γνωστούς, φίλους συγγενείς του κάθε παρτάκια μεθυσμένου.
Chr. Vl…  Πλημμέλημα η παραβίαση στοπ, η οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ κ η εγκαταλείψη τραυματία στην άσφαλτο . Γελοία ελληνική δικαιοσύνη …
Al.  Orf…. Δε φταιει η δικαιοσύνη αλλα η νομοθεσία
Kav…Δυστυχως ειναι απο τις περιπτωσεις που μονο αν το βιωσεις το νιωθεις, δυστυχως εχω νιωσει και την απωλεια αγαπημενου μου, απο τροχαιο, βρεθηκα και η ιδια θυμα σε τροχαιο απο μεθυσμενο οδηγο που χτυπησε 2 αυτοκινητα και προσπαθησε να τα εγκαταλειψει και τραβηχτηκα και 7 χρονια στα δικαστηρια για να μη δικαιωθω οπως επρεπε. Δικαιοσυνη πουθενα, μονο Πονος!!!
Man…Γιατι απορειτε….ειμαστε ελληνες….ζουμε στην ελλαδα… Αρα ξερετε πως μεγαλωνουμε με μοναδικο σκοπο να κανουμε παρανομια, παραβαση ή απλα μια κομπινα χωρις να τιμωρουμαστε γιατι «ετσι κανουν ολοι γιατι να την πληρωσω εγω»…
Al. Os… Αφού υπάρχουν ‘ανθρωποι’ που χτυπούν και παρατούν ετοιμοθάνατο το θύμα τους και κοιμούνται τα βράδια τι να πω….
My…Οσο θεωρειται πλημμελημα τοσο θα ευκολοτερα θα παρανομουν. Να γινει κακουργημα να παει κ κανενας ασυνειδητος μεσα μηπωςκ ιδρωσει το αυτακι τους.
Pa…Γιατί σοκαρεστε ;Αν είστε πάνω από 25 έχετε θέμα .. δεν έχετε καταλάβει οτι όλοι ζουν για την πάρτη τους στο τέλος ;
Le…Πολύ απλά…έλλειψη οδηγικής παιδείας κ αντίληψης..100χλμ μέσα σε αστικό ιστό απλά είναι κάτι παραπάνω από 30μετρα το δευτερόλεπτο,συν ένα με δυο δευτερόλεπτα ο χρόνια αντίδρασης,έχει κάνει μια 100αριά μέτρα τι αυτοκίνητο μέχρι να φρενάρει…όποιον μαζέψει στο Εν τω μεταξύ.εκτος των ποινών που είναι αστείες,παραδειγματική τιμωρία κ εννοείται δεν ξανά πιάνεις τιμόνι στα χέρια σου
Α.Χ. Παπ… Το χειρότερο είναι το σχολιο στην επικεφαλιδα…Όχι μόνο το διέπραξε αλλά μέσα στο πένθος των συγγενών προσπαθει να γλιτώσει μαζεύοντας στοιχεία…εκ προμελέτης δλδ
D.G. Da… η καθαριστρια μπηκε φυλακη 15 χρονια …και αυτος παρεσειρε και εγκατελειψε θυμα….που στο τελος πεθανε … πληρωσε 25 χιλιαρικα ….δικαιοσυνη σου λεει μετα
Α.Dim… Κατά τύχη είμαστε ζωντανοί σε αυτή τη χώρα.
Ch…Και κάποιοι συζητάνε για να αποκτάται δίπλωμα στα 17? Δεν μπορεί να είναι τόσο παρανοϊκοί πια.

μ.κατ…αφανισμος

Δεν υπάρχουν σχόλια: