Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















16 Ιουλ 2021

Οι εργασίες για την εγκατάσταση φορτιστών στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για την μετάβαση στα ηλεκτροκίνητα οχήματα


Να επιτύχει τον φιλόδοξο στόχο για μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από νέα οχήματα στην ΕΕ από το 2035, προσπαθεί να προσεγγίσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή με την δέσμη προτάσεων που παρουσίασε μόλις πρόσφατα. Μια κατεύθυνση που θέλει να οδηγήσει στην διακοπή των πωλήσεων οχημάτων υγρών καυσίμων και την ενίσχυση και προώθηση χρήσης των ηλεκτρικών οχημάτων.

Ωστόσο τόσο το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο όσο και η Ευρωπαϊκή Αυτοκινητοβιομηχανία έχουν επισημάνει επανειλημμένως το τελευταίο διάστημα την έντονη έλλειψη σημείων φόρτισης τα οποία σε ολόκληρη την ΕΕ φθάνουν μόλις τα 14.000, δεδομένο που προκαλεί ταυτόχρονα ανησυχία και πρόκληση για την δημιουργία ακόμη περισσότερων που θα συνδράμουν στην επίτευξη του στόχου.

Και παρά το γεγονός ότι ορισμένες χώρες έχουν υιοθετήσει προγράμματα και επιδοτήσεις για την ενίσχυση της αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων, οι καταναλωτές παραμένουν διστακτικοί εξαιτίας των υψηλών τιμών και της έλλειψης υποδομών.

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στο Στρασβούργο θέλοντας να λειτουργήσει ως μοχλός κινητοποίησης έχει εισέλθει εδώ και μερικές εβδομάδες στον αστερισμό του ηλεκτρικού μετασχηματισμού ως το πρώτο κτίριο που διευκολύνει την χρήση ηλεκτρικών οχημάτων σε επίπεδο ευρωπαϊκών θεσμών.

Έτσι σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες στον υπόγειο χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων για την εγκατάσταση δεκάδων θέσεων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε συνέχεια της επιδιωκόμενης μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, εργασίες που αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του 2021.

Το επίπεδο -1 του κτιρίου Luis Weiss έχει μετατραπεί για αυτόν τον λόγο σε ένα απέραντο εργοτάξιο. Υπάρχουν στο επίπεδο κύριας στάθμευσης απαγορευτικά στάθμευσης παντού, απλωμένα χιλιόμετρα καλωδίων στο έδαφος, συνεργεία τεχνικών που ελέγχουν τα σχέδια κατασκευής, άλλοι να κουβαλούν υλικό, και άλλοι πάλι πάνω σε σκάλες να τοποθετούν και να βιδώνουν τα απαραίτητα καλώδια που οδηγούν στους κρεμαστούς μετασχηματιστές φόρτισης. Παράλληλα συνεχίζονται οι εργασίες και για την δημιουργία ειδικού χώρου στάθμευσης ηλεκτρικών ποδηλάτων που το κοινοβούλιο θα διαθέτει ως εναλλακτικό μέσο μετακίνησης για την πόλη.

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο σε σχετική ερώτηση της ΕΡΤ σχετικά με τις συνεχιζόμενες εργασίες τόνισε πως αναγνωρίζει την ευθύνη του να συμβάλει θετικά στη βιώσιμη ανάπτυξη και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από οχήματα με κινητήρες υγρών καυσίμων, ως μακροπρόθεσμο στόχο και έτσι ήδη από 2007, έγινε ένα από τα λίγα θεσμικά όργανα της ΕΕ και το πρώτο κοινοβούλιο στην ΕΕ που έλαβε πιστοποίηση EMAS.

Η περιβαλλοντική του πολιτική βασίζεται στην αρχή της αποφυγής των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και του περιορισμού τους, εκεί όπου είναι αναπόφευκτες. Ωστόσο, οι εκπομπές δεν μπορούν να μειωθούν στο μηδέν όταν οι εκπομπές δεν μπορούν να περιοριστούν περαιτέρω, και θα πρέπει να διερευνηθούν άλλες επιλογές.

Σε αυτό το πλαίσιο, η αντιστάθμιση CO2, δηλ. η αγορά αντισταθμίσεων εκπομπών άνθρακα, αποτελεί πολύτιμο μέρος της στρατηγικής του Κοινοβουλίου για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, ως τελικό βήμα σε ένα πλήρες σχέδιο διαχείρισης των εκπομπών άνθρακα. Οι αντισταθμίσεις επιτυγχάνονται συνήθως μέσω οικονομικής υποστήριξης για έργα όπως οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, η ενεργειακή απόδοση κ.λπ., τα οποία μειώνουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου. Οι ηλεκτρικοί φορτιστές στο χώρο στάθμευσης του Στρασβούργου αποτελούν μέρος αυτής της στρατηγικής για τη συνέχιση της μείωσης των εκπομπών.

ΠΗΓΗ: ertnews.gr

https://www.ertnews.gr/eidiseis/diethni/evropi/mono-sto-ertnews-gr-oi-ergasies-gia-tin-egkatastasi-fortiston-sto-eyropaiko-koinovoylio-gia-tin-metavasi-sta-ilektrokinita-ochimata/  

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: