Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















29 Ιουλ 2025

Γαλλία: Μοιράζουν κλήσεις και βγάζουν έως 2.100 ευρώ τον μήνα -Ποιους οδηγούς «κυνηγούν»

 

 

 

 Αν σου αρέσει η οδήγηση και ψάχνεις για μια αλλαγή στην επαγγελματική σου πορεία, αυτή ίσως είναι η καλύτερη ευκαιρία που έχεις.

Μια νέα επαγγελματική διέξοδος ανοίγεται για όσους αγαπούν την οδήγηση και ταυτόχρονα εξοργίζονται κάθε φορά που βλέπουν κάποιον στον δρόμο να πραγματοποιήσει παράβαση του Κ.Ο.Κ..

Και αυτό γιατί στη Γαλλία, οι ιδιώτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να εργαστούν ως οδηγοί των λεγόμενων «radar cars», των κινητών μονάδων ελέγχου ταχύτητας που περιπολούν στους δρόμους καταγράφοντας παραβάσεις σε πραγματικό χρόνο.

 
Πρόκειται για αυτοκίνητα εξοπλισμένα με τεχνολογία καταγραφής, τα οποία δεν ανήκουν στην Αστυνομία ή στην Τροχαία, αλλά διαχειρίζονται από ιδιωτικές εταιρείας, μια καινοτομία που επιτρέπει σε απλούς πολίτες να διεκδικήσουν μια θέση με ενεργό ρόλο στην οδική ασφάλεια. Οι οδηγοί των radar cars είναι επιφορτισμένοι με το έργο της εποπτείας του οδικού δικτύου, εντοπίζοντας οχήματα που υπερβαίνουν τα επιτρεπόμενα όρια ταχύτητας.

Η γαλλική κυβέρνηση, στο πλαίσιο της ενίσχυσης των μηχανισμών ελέγχου, ανακοίνωσε την προσθήκη 100 νέων οχημάτων στον υπάρχοντα στόλο, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό στα 500 radar cars. Η εταιρεία Mobium, η οποία έχει αναλάβει σημαντικό μέρος της λειτουργίας τους, έχει ήδη ξεκινήσει να προσλαμβάνει νέους οδηγούς.

 

 Μάλιστα, η αμοιβή για τη θέση διαμορφώνεται στα 25.200 ευρώ μικτά ετησίως, δηλαδή 1.850 ευρώ μικτά τον μήνα, ενώ προσφέρεται και μηνιαίο μπόνους 250 ευρώ μικτά. Το συνολικό καθαρό ποσό φτάνει περίπου στα 1.638 ευρώ μηνιαίως (προ φόρων), συμπεριλαμβανομένου και του μπόνους. 

Η αμοιβή αυτή είναι ελαφρώς υψηλότερη από τον κατώτατο μισθό στη Γαλλία, που ανέρχεται σε 1.801,80 ευρώ μικτά ή περίπου 1.400 ευρώ καθαρά τον μήνα. Επιπλέον, οι εργαζόμενοι λαμβάνουν ημερήσιες αποζημιώσεις για τα καθημερινά τους γεύματα.

Ως προϋπόθεση για τη θέση τίθεται η κατοχή διπλώματος οδήγησης κατηγορίας B επί τουλάχιστον τρία έτη. Ιδιαίτερα εκτιμάται η προηγούμενη εμπειρία σε τομείς όπως οι μεταφορές, η επαγγελματική οδήγηση (π.χ. ασθενοφόρα, σχολές οδηγών), η ασφάλεια ή η υπηρεσία σε αστυνομικά σώματα. Επιπλέον, απαιτείται λευκό ποινικό μητρώο.

 Αν και εκ πρώτης όψεως η θέση μπορεί να φαντάζει απλή και εύκολη, στην πραγματικότητα οι απαιτήσεις της είναι υψηλότερες από όσο ίσως νομίζει κανείς. Το ωράριο είναι ευέλικτο και μεταβαλλόμενο, ανάλογα με τις ανάγκες της εταιρείας. Αυτό σημαίνει πως ένας οδηγός μπορεί να εργάζεται 50 ώρες μία εβδομάδα και μόλις 20 την επόμενη, ενώ δεν λείπουν οι νυχτερινές βάρδιες και η εργασία τα Σαββατοκύριακα ή και στις επίσημες αργίες. 

Πηγή: https://www.carandmotor.gr

 

 
 

 


 
 


 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: