Δύο συμπεράσματα, μια διαπίστωση και ένας πολύ σοβαρός κίνδυνος που δεν είναι η «καταραμένη» ταχύτητα. Άλλοθι συχνά η ταχύτητα, ενώ ξέρουμε ότι για αυτή την ιδιαίτερη σχέση μαζί της, συχνά μάλιστα ολέθρια, σημαντικό είναι το πού και το πώς θα ξεπεράσεις τα όρια που σπάνια συνάδουν με τη λογική, χωρίς να υποτιμούμε και χρόνο, την ώρα μέσα στην ημέρα.
Σε σχέση με τα 30 χλμ./ώρα στην πόλη που κάποτε θα το συνηθίσουμε, όταν για παράδειγμα κινείσαι ηλεκτρικά, έχεις ακόμα ένα λόγο να «σέρνεσαι» ώστε να επιβιώσεις και μάλιστα με ανοικτά παράθυρα. Όπως ο γείτονας με το Tesla, που στου Γκύζη, εντάξει Πεδίον του Άρεως, ψάχνει και φορτιστή δεν βρίσκει …
Το συμπέρασμα, λοιπόν, έχει δύο όψεις. Από τη μία, κάτι θετικό εξελίσσεται και όπως εμείς του αυτοκινήτου δεθήκαμε από καιρό, ως μια αυτονόητη επιλογή-μονόδρομος, οι φίλοι με τις moto επιτέλους φόρεσαν κράνος.

Το βλέπεις, το ζεις και το διαπιστώνεις, τόσο στις πόλεις ειδικά σήμερα που όντας νόμιμα έχουν αυξηθεί τα «τζαρτζαρίσματα» με κυκλοφορία ανάμεσα στα αυτοκίνητα συχνά και χωρίς λόγο και γιατί έτσι, αλλά και στην επαρχία. Στα νησιά τα κράνη έχουν αντικαταστήσει επιτέλους τα καπέλα για τον ήλιο και μπορεί να ιδρώνεις, αλλά χαλάλι. Σημαντικό να νιώθεις άβολα, να ντρέπεσαι που το φιλικό σου ζευγάρι ή ο άγνωστος που μόλις σε προσπέρασε φοράει κράνος, ενώ εσύ που αντιστέκεσαι ξέρεις ότι πλέον κλήσεις δεν σβήνονται, ενώ κοστίζουν, πέρα από την προστασία που οφείλεις στον εαυτό σου και στον συνεπιβάτη σου.
Το κινητό, η άλλη, η γκρίζα όψη του νομίσματος που αφορά στον νέο ΚΟΚ και απίστευτο και όμως αληθινό με άλλοθι τα διάφορα καλούδια του υβριδικού μας, αρνούμαστε να συμμορφωθούμε και διαβάστε σχετικά στο 4Troxoi.gr, το άρθρο του Αναστάση Γαλάνη.
Πρόταση με πόνο για εμάς τους αμετανόητους, η λύση είναι πως το κλείνουμε «αεροστεγώς» το κινητό απολαμβάνοντας μουσική χωρίς παρεμβάσεις, ή για τον πολυάσχολο που ταξιδεύει για τις διακοπές του, «κάλεσε στης συντρόφου» ή κάνε υπομονή… Ο βετεράνος άλλωστε, είναι καιρός να απολαμβάνει τη στιγμή, με την ουσιαστική οδήγηση χωρίς πίεση, να αποτελεί ελιξίριο ζωής.
Ο,ΤΙ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ…
Δεν είναι διαπραγματεύσιμη η κατανάλωση αλκοόλ από τον οδηγό και αν συλληφθείς οφείλεις να παραιτηθείς του δικαιώματος να οδηγείς. Καμία δικαιολογία, καμία ανάλυση του ποσοστού αλκοόλ στο αίμα και όπως και με τη μη χρήση της ζώνης, η χρήση αλκοόλ οδηγώντας αποτελεί προδοσία. Για τον εαυτό σου που δεν τον σέβεσαι και για τη χώρα σου, όπου επιτέλους πρέπει να αποδειχθεί ότι υφίσταται η προσωπική ευθύνη και μάλιστα σε υψηλά επίπεδα. Φτάνει με το μερίδιο, του ολίγον υπεύθυνου…

ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ…
Η στάθμευση σε θέση ΑΜΕΑ, ή στην αρχή πεζοδρομίου όπου βρίσκεται η σχετική ράμπα για το αμαξίδιο, η χρήση της ζώνης, το κινητό και το αλκοόλ, δεν δημιουργούν ούτε σκέψη ώστε να ζητήσεις να σου χαριστούν.
Προσβάλλει αυτή η συμπεριφορά, της πίεσης για το σβήσιμο της κλήσης, πρακτική χαστούκι στην κοινωνία μας και μπορεί να μας ενοχλούν οι κάμερες που καταγράφουν τα περισσότερα από 30 χλμ./ώρα ή τη χρήση της λωρίδας, πχ στη Λ. Αλεξάνδρας μόνο για λεωφορεία. Όπως επίσης όταν η αστυνομία του Δήμου αφαιρεί πινακίδες ώστε να εισπράξει και όχι για να αποσυμφορήσει, αλλά είναι προαπαιτούμενο να συμμορφωθούμε σε ό,τι αφορά στην ποιότητα της ζωή μας.
Καθρέπτης και της αξιοπρέπειάς μας, εκφράζοντας και το ευρωπαϊκό προφίλ που μας ταιριάζει, από τη στιγμή που θα καταφέρουμε να προσαρμοστούμε. Το να αντιστεκόμαστε σε ό,τι συνδέεται με τη ζωή μας και να αντιδρούμε ως αμόρφωτοι μιας άλλης εποχής, αυτή της καταπίεσης, μας ξεπερνά και έρχεται σε αντίθεση με την αγωγή μας.

Άλλωστε και κακά τα ψέματα, μάθαμε από τους γονείς μας να οδηγούμε με τα δύο χέρια και να μην προσπερνάμε σε διπλή διαχωριστική ακόμα και όταν έχουμε ορατότητα, όπως και να μην επιταχύνουμε όταν μας προσπερνούν.
Θυμάστε άλλωστε: «πρόσεχε παιδί μου», ποτέ δεν ξέρεις ποιος και από πού θα πεταχτεί με αυτοκίνητο, με δίκυκλο ή και πεζός, αφού δύσκολα υπολογίζεται η ταχύτητα στον άδειο (;) δρόμο με τις πολλές παγίδες.
Καλές διακοπές και το κυριότερο, καλή επιστροφή._ΣΧ
Πηγή: https://www.4troxoi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου