Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















12 Ιαν 2012

«Και νεκρός ενίκα». Θέατρο του Δρόμου.Καλλιρόης & Βουλιαγμένης γωνία 7/1/2012, ώρα 11.30 μμ

«Και νεκρός ενίκα». Θέατρο του Δρόμου. Καλλιρόης & Βουλιαγμένης γωνία 7/1/2012, ώρα 11.30 μμ
ΠράξηΠρώτη:
7 Ιανουαρίου 2011: ο τ. υπουργός Κ. Κουλούρης (ή σύμφωνα με την ανακοίνωση της αστυνομίας , «ημεδαπός οδηγός» ) συνελήφθη από ομάδα ΔΙΑΣ μετά από διαδοχικές παραβιάσεις κόκκινων σηματοδοτών (τέσσσερις κατά τις εφημερίδες) στην οδό Καλλιρόης στις 11.30 το βράδυ.

Στην αρχική ανακοίνωση της αστυνομίας αποκρύβεται η ηλικία του «ημεδαπού», το γεγονός ότι το δίπλωμα του είχε λήξει λογω ηλικίας και δεν είχε ανανεωθεί μετά τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις από το 2009 καθως και ότι στο αυτοκίνητο επέβαινε και η ανήλικη (15 ετών κόρη του). Αντιθέτως επισημαίνεται ότι πραγματοποιήθηκε αλκοτέστ που ήταν αρνητικό, ότι ζήτησε συγγνώμη και ότι αφέθηκε ελεύθερος. Όλα κατά την ανακοίνωση έγιναν σύμφωνα με τον νόμο…

Σταματάμε εδώ- στο πρώτο μέρος και υποβαθμισμένο από τα ΜΜΕ μέρος της ιστορίας.

Το ερώτημα που προκύπτει είναι πολύ απλό: ημεδαπός που παραβιάζει διαδοχικά κόκκινα στην Καλλιρόης στις 11.30 το βράδυ (δεν υπάρχει αναφορά στην ταχύτητα του οχήματος) προκαλεί διατάραξη της κυκλοφορίας η όχι. Η αμερικανογενής αυτή εκδοχή της ρώσικης ρουλέτας με θύματα συνήθως άλλους χρήστες του οδικού δικτύου είναι «σπορ» των πιτσιρικάδων στις ΗΠΑ. Στη χώρα μας όπου εμφανης είναι η συγχυση για το ποιος είναι ο μικρός και ποιος ο μεγάλος η παραβίαση του κόκκινου και όλα τα σχετικά είναι απλώς αποδείξεις ανδρισμού, μαγκιάς και ανωτερότητας (κοινώς χαιλίκι). Δεν μπορεί κανείς παρά να μείνει άφωνος από την δήλωση του κ. Κουλούρη ότι «αναλαμβάνει την ευθύνη για την παραβίαση το κόκκινου». Αν δεν κορoιδεύει εμάς, μάλλον θα ειρωνεύεται τις αστυνομικές και δικαστικές αρχές που έσπευσαν να τον απελευθερώσουν (οδηγεί άραγε πάλι γιατί περί αφαίρεσης της μη ανανεωμένης άδειας οδήγησης δεν ανακοινώθηκε τίποτα).

Υπάρχει βέβαια και ένα δεύτερο ερώτημα: ημεδαπός που μεταφέρει το ανήλικο παιδί του με το ΙΧ του και παραβιάζει διαδοχικά τα κόκκινα εκθέτει το παιδί του σε κίνδυνο; Δεν ζητάμε φυσικά απάντηση από τον κ. Κουλούρη που αγωνιά για τις επιπτώσεις στο παιδί του αυτών που «έκαναν οι άλλοι». Κατ αυτόν δικό του είναι το παιδί ότι θέλει το κάνει, για τον εισαγγελέα και την αστυνομία ισχύει επίσης η ίδια αρχή;

Η απάντηση στα δύο ερωτήματα που θέσαμε παραπάνω είναι η σύλληψη του δράστη και η παραπομπή του στο αυτόφωρο για διατάραξη συγκοινωνιών, έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο, η αφαίρεση της άδειας οδήγησης και της άδειας κυκλοφορίας του αυτοκινήτου. Οι νόμοι υπάρχουν για όλα τα παραπάνω. Τώρα αν αποφασίστηκε (από ποιους;) να μην εφαρμοστούν η αν αυτά που λέμε εμεις είναι αβάσιμα αυτό μπορεί να το κρίνει ο καθένας. Η επιλεκτική εφαρμογή άρθρων του ΚΟΚ και του ποινικού κώδικα που υποβάθμιζαν το θέμα σίγουρα δεν είμαστε τόσο αφελείς να πιστεύουμε ότι έγινε σε κατώτερο επίπεδο. Ας μην είναι τόσο οργισμένος ο «ημεδαπός» με τον « Χρηστάκη».
Διάλειμα
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FlK5Whtx70o#!
Πράξη Δεύτερη Πολύ περισσότερο γνωστά, και αγαπημένο θέμα των ΜΜΕ, είναι τα όσα ακολούθησαν το σταμάτημα του «ημεδαπού» από την ομάδα Δίας. Οποιοσδήποτε πολίτης αντιδρούσε σύμφωνα με όσα αναφέρει σύσσωμος ο τύπος, θα είχε μεταφερθεί με την γνωστή αβρότητα στην ΓΑΔΑ και στη συνέχεια στην Ευελπίδων. Και εδώ όλα έγιναν σωστά: ο τραυματίας αστυνομικός στο νοσοκομείο, ο οδηγός ελεύθερος…

Έχουμε όλο τον χρόνο μπροστά μας για να καταλάβουμε τι σημαίνουν τα συγχαρητήρια του «Χρηστάκη» Παπουτσή υπουργού Δ. Τάξης και η σιωπή του υπουργού δικαιοσύνης Μιλτιάδη Παπαϊωάννου. Γνωρίζουμε επίσης και ότι η δικαιοσύνη σ αυτή τη χώρα είναι τυφλή. Υπάρχει αρκετός δρόμος για να δούμε που θα καταλήξει η ιστορία και οπωσδήποτε οι κατηγορίες του αγανακτισμένου ημεδαπού περί «αγνωμοσύνης» του Χ. Παπουτσή μένει να αποδειχτούν.
Διάλειμα
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3owNBRSVAqwΠράξη Τρίτη «Και νεκρός ενίκα» έλεγαν για τον Αθηναίο στρατηγό Κίμωνα μετά την νικηφόρα έκβαση της μάχης στη Σαλαμίνα της Κύπρου όπου οι Αθηναίοι νίκησαν τους Πέρσες ενώ ο στρατηγός ήταν νεκρός.

Ο τέως υπουργός , απόβλητος πια από το ΠΑΣΟΚ, περιστασιακό θέμα των πρωινάδικων για το αν βάφει τα μάτια του καταδιώκεται από την βαριά αυτή παράδοση. Δυστυχώς δεν είναι μόνο το βάρος του ονόματος. Συνεχιστής των καλυτέρων παραδόσεων της υπουργικής παραβατικότητας προσωπικά έχει κάθε λόγο να αρνείται να βιώσει την απόλυτη διάψευση, την διάψευση του αγωνιστή που συνεχίζει με το κεφάλι ψηλά το δρόμο που πριν απ αυτόν άνοιξαν:

Ο υπουργός Δημόσιας τάξης στρατηγός Α. Δροσογιάννης (28/10/1982) που χαστούκισε και μετέθεσε τροχονόμο που δεν άφηνε φίλο του να παρκάρει παράνομα.

Ο υπουργός Μεταφορών Κ. Χατζηδάκης (2007) που εγκαινίασε την έκθεση «φτιαγμένων» αυτοκινήτων στο Ελληνικό.

Η υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Κ. Μπατζελή (31/1/ 2010), που δήλωσε: «Μ’ αρέσουν δυο πράγματα για να ξεκουράζομαι, να ασχολούμαι με τον κήπο ή να παίρνω το αυτοκίνητο μόνη μου και να πηγαίνω στην εθνική οδό, σε αουτοστράντες, να μην έχει φανάρια, με μουσική διαπασών και να μην αφήνω ούτε τηλέφωνα να με ενοχλούν ούτε κανένας. Μπορώ να κάνω δέκα – δεκαπέντε χιλιόμετρα να ξαναγυρίσω, πραγματικά εκεί αισθάνομαι ότι έχω με την ταχύτητα μια πάρα πολύ καλή σχέση και πραγματικά με ξεκουράζει. - Εντός ορίων; - Όταν τρέχεις δεν υπάρχουν όρια!»

Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μ. Χρυσοχοΐδης (3/6/2010) που συνελήφθη επ’ αυτοφώρω στη Λάρισα ύστερα από καταδίωξη από περιπολικό «για παράβαση υπερβολικής ταχύτητας και παραβίαση διπλής διαχωριστικής γραμμής»και ισχυρίστηκε ότι παρανόμησε για να ελέγξει την ετοιμότητα των οργάνων της Τροχαίας, τους οποίους και συνεχάρη.

Οι αναρίθμητοι υπουργοί που επιβαίνουν σε μοτοσυκλέτες χωρίς κράνος. (Ενδεικτικά: ΕΔΩ)

Όλοι αυτοί οι αγώνες που οδήγησαν την χώρα μας να κατακτήσει το 2010 την χειρότερη θέση στην Ευρώπη σε αριθμό θανάτων από τροχαία εγκλήματα δεν θα πάνε χαμένοι για “τέσσερα κωλοφάναρα“.

Γιώργος Κουβίδης

ΥΓ Ως πότε θα συνεχίζεται αυτό το ρεσιτάλ υποκρισίας περί προσωπικών δεδομένων, ο μεν Κίμων στα κανάλια η δε αστυνομία στο περί ημεδαπού…

Δυο ενδιαφέροντα κείμενα για το ίδιο θέμα:

http://mamastodromo.blogspot.com/2012/01/blog-post_4269.html

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_100092_10/01/2012_468651
πηγή: www.soste.gr

«ΚΑΙ ΝΕΚΡΌΣ ΕΝΙΚΑ». ΘΈΑΤΡΟ ΤΟΥ ΔΡΌΜΟΥ. ΚΑΛΛΙΡΌΗΣ & ΒΟΥΛΙΑΓΜΈΝΗΣ ΓΩΝΊΑ 7/1/2012, ΏΡΑ 11.30 ΜΜ”

Κουβίδης Γιώργος said:Ιανουαρίου 12, 2012 στις 11:49 πμ
ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΟΥΛΟΥΡΗ
Σύμφωνα με τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, σωματικές βλάβες που προκαλούνται εκ προθέσεως ή δόλο, ή εξ αμελείας, οδηγούνται στο μονομελές πλημμελειοδικείο με τη διαδικασία του ΑΥΤΟΦΩΡΟΥ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση με τον Κουλούρη, ΔΕΝ έχουμε ελαφρά σωματική βλάβη από αμέλεια όπως βλακωδώς ή και σκοπίμως είπαν τα ΜΜΕ και η αστυνομία για να κουκουλωθεί η υπόθεση, επειδή απλά ο αστυνομικός έπαθε ένα απλό διάστρεμμα, αλλά η πράξη αυτή εντάσσεται στην ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΛΑΒΗ γιατί αυτή έγινε με τρόπο και μέσο το οποίο θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο τη ζωή του αστυνομικού και δεν κρίνεται από το αποτέλεσμα και μόνο. Όταν βάζεις πρώτη και ξέρεις ότι μπροστά σου βρίσκονται άνθρωποι, και παρόλα αυτά εσύ γκαζώνεις αδιαφορώντας για την τύχη και τη σωματική τους ακεραιότητα, τότε αυτή η περίπτωση εντάσσεται στην επικίνδυνη σωματική βλάβη η οποία ακολουθείται από τη διαδικασία του ΑΥΤΟΦΩΡΟΥ.
Η απείθεια καθώς και η άρνηση οποιοδήποτε νόμιμου ελέγχου από τα αστυνομικά όργανα σύμφωνα με τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και τον ΚΟΚ ακολουθεί επίσης την διαδικασία του ΑΥΤΟΦΩΡΟΥ και τιμωρείται με 6 μήνες φυλάκισης τουλάχιστον.
Ο αστυνομικός που ζήτησε τα χαρτιά του αμετανόητου πρασινοφρουρού Κουλούρη, επιτελούσε εκείνη τη στιγμή μία νόμιμη αστυνομική ενέργεια ελέγχου που κανείς ούτε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν μπορεί να αρνηθεί. Για αυτή τη νόμιμη ενέργεια συμμετείχαν στον έλεγχο και προσέτρεξαν και άλλοι αστυνομικοί για να υποστηρίξουν τον προηγούμενο αστυνομικό (ολόκληρη η συγκεκριμένη Ομάδα της ΔΙΑΣ δηλαδή που ενεπλάκη στο περιστατικό). Και ενώ διαρκούσε αυτή η νόμιμη ενέργεια ελέγχου από τα αστυνομικά όργανα, ο βαρύμαγκας Κουλούρης βάζει πρώτη και τραυματίζει τον έναν από τους αστυνομικούς ενώ θα μπορούσαν να τραυματιστούν και οι υπόλοιποι φυσικά. Αυτό λέγεται “βιαιοπραγία κατά του προστρέχοντος υπαλλήλου (αστυνομικού)” και αποτελεί “Αντίσταση κατά της Αρχής” η οποία τιμωρείται με το άρθρο 167 του ΠΚ με τουλάχιστον ένα έτος φυλάκιση και μάλιστα αποκλείεται η μετατροπή ή η αναστολή της ποινής και φυσικά μιλάμε πάντα για ΑΥΤΟΦΩΡΟ αδίκημα. Εφόσον λοιπόν όλα αυτά πήγαν στο Αστυνομικό τμήμα Καισαριανής, ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΩΣ θα έπρεπε να σχηματιστεί άμεσα δικογραφία σύμφωνα με το άρθρο 243 παρ. 2 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, αφού εδώ έχουμε πραγματική συρροή τριών αδικημάτων, ΑΥΤΟΦΩΡΩΝ πλημμελημάτων, δηλαδή απείθειας κατά ενός αστυνομικού υπαλλήλου, αντίστασης κατά ετέρου αστυνομικού υπαλλήλου προστρέξαντος, καθώς και επικίνδυνη σωματική βλάβη ή έστω και απόπειρας επικίνδυνης σωματικής βλάβης.
Αυτά να τα μαθαίνουν κάποτε τα σούργελα της δημοσιογραφίας και ειδικά της αστυνομίας και να μην αμολάνε έτσι ελαφρά τη καρδία όποια κοτσάνα τους κατέβη στο κεφάλι, είτε από βλακεία, είτε επί σκοπώ, για να δικαιολογήσουν τους κάθε λογής μεγαλοσχήμονες Κουλούρηδες κλπ..
Όλα τα αδικήματα στα οποία υπέπεσε ο πρώην Υπουργός του ΠΑΣΟΚ ήταν αυτόφωρα και θα έπρεπε από την πρώτη στιγμή να οδηγηθεί σιδηροδέσμιος στον Εισαγγελέα ο οποίος μάλιστα περιέργως εξαφανίστηκε ενώ θα μπορούσε να διατάξει την άμεση σύλληψη του δράστη και να τον οδηγήσει την επομένη στο Δικαστήριο με τη διαδικασία του Αυτοφώρου, ειδικά όταν το γεγονός έλαβε μεγάλες διαστάσεις και δημοσιότητα και συνεπώς ο Εισαγγελέας έλαβε σίγουρα γνώση και όφειλε να επέμβει μέχρι και τις 12 τα μεσάνυχτα χθες, όπου και έληγε και η χρονική ισχύς του Αυτόφωρου.
Τίποτα δεν έγινε από αυτά και συνεπώς ούτε η Δικαιοσύνη στάθηκε αντάξια του ρόλου της, απέναντι στην Ελληνική κοινωνία, αφήνοντας ελεύθερο, παρέα με την Αστυνομία, έναν επικίνδυνο εκ των πραγμάτων εγκληματία, ο οποίος εν πλήρη συνειδήσει, περνάει συνεχή φανάρια με κόκκινο, απειθεί και αντιστέκεται στις αστυνομικές υποδείξεις και ελέγχους και μάλιστα τραυματίζει με πρόθεση ή ενδεχόμενο δόλο τον έναν από αυτούς, όπως απεδείχθη και σύμφωνα με τα όσα έχουν ανακοινωθεί μέχρι τώρα.
Και ενώ λοιπόν ΟΛΕΣ οι παραβατικές συμπεριφορές και πράξεις του πρώην Υπουργού του ΠΑΣΟΚ σήκωναν την αυτόφωρη διαδικασία στο δικαστήριο, εντούτοις όχι μόνο δεν τον συνέλαβαν για να τον οδηγήσουν στο δικαστήριο αλλά έβγαλε η Αστυνομία και μία κατάπτυστη ανακοίνωση πως τάχα δεν συνέτρεχαν οι περιπτώσεις του αυτοφώρου!!!!
Ντροπή στην ηγεσία της Αστυνομίας που επειδή προφανώς έχει κρίσεις τον Μάρτη, κοίταξε να γλείψει επαρκώς την πολιτική της ηγεσία η οποία όλως τυχαίως και εκείνη εξαφανίστηκε….. Προ-Πο Παπουτσή, τι καιρό κάνει εκεί στην Κατεχάκη;
Κατά τα άλλα από τις παραμονές των Χριστουγέννων, Δικαστές, Δικηγόροι και Πολιτικοί, προσπαθούσαν να πείσουν την Ελληνική Κοινωνία πως όλοι είναι ίσιοι ενώπιον του Νόμου, με την ευκαιρία της προφυλάκισης του Εφραίμ…
Ξου ρε παρτάλια, ξεφτίλες και Αρλεκίνοι..
Από το http://www.esyprota.gr
του ΕΣΥΠΡΟΤΑ Ηρακλείου Κρήτης 10/1/2012
Ηana said:Ιανουαρίου 12, 2012 στις 12:10 μμ
ΔΕΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗ
1. Εσείς και οι αγαπημένοι σας κινδυνεύετε να τραυματιστείτε από τροχαίο που οφείλεται σε παραβίαση ερυθρού σηματοδότη περισσότερο απ’ οποιοδήποτε άλλου τύπου τροχαίο περιστατικό.
2. Η παραβίαση κόκκινου είναι η συνηθέστερη αιτία πρόκλησης τροχαίου σε αστικά περιβάλλοντα.
3. Κάθε 20 λεπτά στις πόλεις κάποιος παραβιάζει ένα ερυθρό σηματοδότη.
4. Την τελευταία δεκαετία, 9.000 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους λόγω παραβίασης ερυθρού σηματοδότη.
5. Υπολογίζεται ότι 165.000 μοτοσυκλετιστές, ποδηλάτες και πεζοί τραυματίζονται κάθε χρόνο από οδηγούς που παραβιάζουν ερυθρούς σηματοδότες.
6. Οι μισοί απ’ αυτούς που πεθαίνουν λόγω παραβίασης ερυθρού σηματοδότη δεν είναι καν οι ίδιοι παραβάτες- είναι συνεπιβάτες, άλλοι μοτοσυκλετιστές, πεζοί ή ποδηλάτες.
7. Σχεδόν το 93% των οδηγών θεωρεί ότι η παραβίαση σηματοδότη είναι μη αποδεκτή και απαράδεκτη οδική συμπεριφορά, όμως 1 στους 3 οδηγούς παραβίασε κόκκινο τις τελευταίες 30 ημέρες.
8. ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ συμβαίνουν 7 θανατηφόρα τροχαία και 1.000 τροχαία με τραυματίες σε σηματοδοτημένες διασταυρώσεις στις ΗΠΑ.
9. Το οικονομικό κόστος των τροχαίων ξεπερνά τα 230 δις δολάρια το χρόνο.
10. Οι τραγωδίες και το κόστος των παραβιάσεων ερυθρού σηματοδότη μπορούν να αποτραπούν.
Πηγή: US Department of Transportation

Δεν υπάρχουν σχόλια: