Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















24 Μαρ 2017

Αγγλία: Αφαίρεσαν την άδεια οδήγησης από φιλάνθρωπη…

Tο Δικαστήριο της Οξφόρδης απέρριψε την προσφυγή για άρση της απόφασης αφαίρεσης της άδειας οδήγησης της 34χρονης Susie Wolff.
Η Wolff οδηγός της Williams στη Formula1 από το 2012 μέχρι το 2015 σήμερα εργάζεται ως “πρεσβευτής της Mercedes”, είναι σύζυγος του εκτελεστικού Διευθυντή της Mercedes F1, και συμμετέχει στην ομάδα σχολιαστών της Formula 1 του Channel 4. Παράλληλα μαζί με με το MSA (Motor Sport Association) έχει ιδρύσει την φιλανθρωπική (charity –σύμφωνα με την Αγγλική νομοθεσία) οργάνωση Dare to be Different (Τόλμησε να διαφέρεις) που προτρέπει τις γυναίκες να ασχοληθούν με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η Wolff κατα τη συζήτηση της ένστασης της είπε στη δικαστή ότι η απώλεια της άδειάς της ήταν «ιδιαίτερα ενοχλητική» και θα είχε επιπτώσεις στην φιλανθρωπική της δράση.
Τον Ιούνιο του 2015 η Wolff καταγράφηκε να τρέχει με 35mph (56km/h) σε μια ζώνη με όριο τα 30mph (48 km/h) στο χωριό East Hanney του Oxfordshire.
Η Wolff, είχε ήδη εννέα βαθμούς ποινής στο point system για δύο προηγούμενες παραβάσεις του ορίου ταχύτητας και το Νοέμβριο της απαγορεύθηκε από το δικαστήριο η οδήγηση για έξι μήνες.
Η απαγόρευση είχε ανασταλεί μέχρι την ακρόαση της ένστασης της που έγινε την Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017. Η Wolff είπε στο δικαστήριο: «Δεν είμαι θηλυκός μαχητής του δρόμου. Κρατώ την ταχύτητα για τις πίστες». Ζήτησε την άρση της απαγόρευσης επειδή αυτή θα μπορούσε να έχει «τεράστιες επιπτώσεις» στη φιλανθρωπική δράση της που έχει σαν στόχο την ενθάρρυνση κοριτσιών να συμμετέχουν στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Είπε: «Βρίσκομαι μέσα σε μια ιδιαίτερα δυσάρεστη κατάσταση, είμαι επαγγελματίας οδηγός και η σύλληψη μου λόγω ταχύτητας αλλά και η αφαίρεση της άδεια οδήγησης για αυτό το λόγο θα είχε μια επίδραση στη φήμη μου».
Είμαι το «πρότυπο» για εκατοντάδες κορίτσια της φιλανθρωπικής μου οργάνωσης Dare to be Different τις οποίες προσπαθώ να βοηθήσω και δεν θέλω να τις εγκαταλείψω. Είπε επίσης πως δεν θα μπορούσε να συμμετέχει πλήρως στις φιλανθρωπικές δράσεις ούτε να εργαστεί προωθώντας τις Mercedes αν δεν μπορούσε να οδηγεί.
Αλλά η δικαστής Sara Campell απέρριψε την προσφυγή της και είπε: «Μπορεί γι αυτήν να είναι μια δυσάρεστη κατάσταση, αλλά αυτό μπορεί να είναι ένα σωτήριο μάθημα για εκείνους που γνωρίζουν τα γεγονότα»
Εκτός από την στέρηση της άδεια οδήγησης η Wolff τιμωρήθηκε με πρόστιμο £500 (577 ευρώ) και με £345 (398 ευρώ) για τα δικαστικά έξοδα.
ΠΗΓΗ: BBC  
ΥΓ.  Πολλά θα μπορούσε να παρατηρήσει κανείς σε σχέση με την υπόθεση. Ανάμεσα τους ο χαρακτηρισμός ως φιλανθρωπικής δράσης της προώθησης του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το γεγονός ότι μάλλον η κυρία Wolff, τρις υπότροπος για παραβίαση ορίου ταχύτητος, είναι μάλλον στον κόσμο της και χρησιμοποιεί επιχειρήματα που θα μπορούσαν να κατανοήσουν οι εργοδότες ή οι θαυμαστές της αλλά όχι ένα (αγγλικό τουλάχιστον) δικαστήριο.
Ας κρατήσουμε ένα: η απόφαση ελήφθη για παραβίαση ορίου ταχύτητας (από υπότροπο) σε κατοικημένη περιοχή κατά 8 km/h. Δεν ξέρουμε αν στην Ελλάδα συνελήφθη ποτέ οδηγός για τέτοια υπέρβαση του ορίου ταχύτητος. Ξέρουμε πως αν είχε συλληφθεί όμως δεν θα είχε καμιά ποινή στο point system και θα του επέβαλαν πρόστιμο 40 ευρώ που αν το πλήρωνε σε 10 ημέρες θα γινόταν 20 ευρώ.
Λάθος χώρα διαλέξατε κα Wolff..


 Η φιλάνθρωπος – παραβατική προωθεί την Mercedes…

ΠΗΓΗ: www.soste,gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: