Πενήντα βουλευτές του ΠΑΣΟΚ κατέθεσαν στις 7-4-08 την παρακάτω ΕΡΩΤΗΣΗ για τους Υπουργούς Δικαιοσύνης και Μεταφορών:
{”ΘΕΜΑ: ”Απαράδεκτη αρχειοθέτηση από τον κ.Σανιδά σοβαρών καταγγελιών που αφορούν παράνομες διαφημιστικές πινακίδες, που πλήττουν την οδική ασφάλεια”.
Είναι γνωστό το σοβαρότατο ζήτημα της διακινδύνευσης της ασφάλειας των οδηγών και των επιβατών αυτοκινήτων και των δικύκλων από την παρουσία στις οδούς, παράνομων πινακίδων από εταιρίες υπαίθριας διαφήμισης. Δυστυχώς ο κατάλογος αυτών που έχουν χάσει τη ζωή τους εξαιτίας αυτών των πινακίδων είναι μεγάλος.
΄Οπως μεγάλα είναι και τα οικονομικά συμφέροντα που κατά καιρούς έχουν καταγγελθεί ως εμπλεκόμενα στο ζήτημα αυτό.
Μετά την έκδοση των σημανικότατων αποφάσεων υπ΄αριθ.909/07 και 910/07 του Συμβουλίου της Επικρατείας η εγκατάσταση τέτοιων υπαίθριων διαφημίσεων επί του οδοστρώματος και επί των πεζοδρομίων οδών εντός κατοικημένων περιοχών καθίσταται παράνομη, αφού αντίκειται στην επικυρωμένη με τον ν.1604/1986 Διεθνή Σύμβαση του ΟΗΕ, η οποία υπερισχύει κάθε αντίθετης κανονιστικής πράξης.
Κατά συνέπεια, δημιουργείται υποχρέωση για τους ΟΤΑ και την Κρατική Διοίκηση να αφαιρέσει, τις παράνομες διαφημιστικές πινακίδες.
Είναι λοιπόν μετά και το έρεισμα που δίνουν οι σημανικότατες αυτές αποφάσεις του Σ.τ.Ε, νομικά και ηθικά επιβεβλημένο να ληφθούν άμεσα όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.
Και ενώ στις 4 Ιουνίου του 2007, συγγενείς θανατωθέντων εξαιτίας διαφημιστικών πινακίδων κατέθεσαν την υπ΄αριθ. 5134/07 σχετική καταγγελία και διαμαρτυρία στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ.Σανιδά, αυτή κατέληξε…στο αρχείο δια του Εισαγγελέως κ.Μαύρου χωρίς καμία αντίδραση του κ.Σανιδά.
Από τότε οπως καταγγέλλεται, και άλλοι νέοι άνθρωποι στην πλειοψηφία τους έχασαν την ζωή τους για την ίδια αιτία στο οδικό δίκτυο της χώρας. Οι συγκεκριμένοι πολίτες, μη έχοντας άλλο τρόπο ενεργοποίησης της Δικαιοσύνης, επανέλαβαν την 6-2-08 την καταγγελία τους (αρ.πρωτ.1180) χωρίς να λάβουν ακόμα απόκριση.
Σε αντίθεση προς την αυταρχική σκληρότητα που επιδεικνύει προς κοινωνικές ομάδες που αντιδρούν στις πολιτικές της Κυβέρνησης Καραμανλή (ποινικοποίηση συνδικαλισμού, παρακολούθηση συγκεντρώσεων με κάμερες, κλπ) ο διορισμένος από την Κυβέρνησή σας κ.Σανιδάς εμφανίζεται εξαιρετικά επιεικής απέναντι σε όλους αυτούς που εμπλέκονται στα οικονομικά συμφέροντα της παράνομης υπαίθριας διαφήμισης.
Σε αντίθεση με την ιδιαίτερα υψηλή ταχύτητα αντίδρασης σε άλλα θέματα, στο σοβαρότατο αυτό θέμα που αγγίζει οικονομικά συμφέροντα και έχει κοστίσει δεκάδες ανθρώπινες ζωές, επιδεικνύεται σκόπιμη αδιαφορία. Είναι δυστυχώς λυπηρή η αδράνεια του κ.Σανιδά έναντι καταγγελλόμενων παράνομων ενεργειών σε σχέση με τις διαφημιστικές πινακίδες, που αφορούν μάλιστα την οδική ασφάλεια.
Μετά τα παραπάνω ερωτάσθε:
1.Αληθεύει οτι η υπ΄αριθ 5134/07 καταγγελία συγγενών θυμάτων τροχαίων ατυχημάτων εξαιτίας παράνομων διαφημιστικών πινακίδων ετέθη στο αρχείο από τον κ.Σανιδά;
Με ποιό αιτιολογικό, τη στιγμή που οι τελευταίες αποφάσεις του ΣτΕ υποχρεώνουν τους αυτοδιοικητικούς και κρατικούς φορείς να προχωρήσουν στην απομάκρυνσή τους;
2. Μήπως οι αλλεπάλληλες αρχειοθετήσεις κυβερνητικών σκανδάλων έχουν προκαλέσει κεκτημένη ταχύτητα…αρχειοθέτησης στον διορισμένο από την Κυβέρνησή σας αρχιδικαστή της χώρας;
3.Ποιά η τύχη της δεύτερης κατά σερά καταγγελίας (αρ.1180/08) για το ίδιο θέμα, στην οποία προέβησαν οι καταγγέλλοντες πολίτες με έχοντας άλλο τρόπο να αντιδράσουν;
4. Τι μήνυμα στέλνει η Κυβέρνησή σας στους πολίτες και ιδίως στις οικογένειες των θυμάτων; Αυτό μιας κοινωνίας που ποινικοποιείται ο συνδικαλισμός, αλλά παρέχεται επιλεκτικά ατιμωρησία σε διάφορα συμφέροντα, είτε αυτά εμπλέκονται στα γνωστά κυβερνητικά σκάνδαλα, είτε αναπτύσσονται σε άλλους τομείς αδιαφανούς διαχείρισης, όπως η παράνομη τοποθέτηση διαφημιστικών πινακίδων;
5.Αντιλαμβάνεσθε ότι η απαξίωση που επεφύλαξε η Κυβέρνησή σας στην Δικαιοσύνη όχι μόνο συνιστά έλλειμμα δημοκρατικής λειτουργίας του Κράτους, αλλά έχει επεκταθεί και σε υποβάθμιση της παρεχόμενης δικαστικής προστασίας πολιτών απέναντι σε κάθε είδους συμφέροντα;
6.Αντιλαμβάνεσθε ότι η συγκεκριμένη καταγγελία αφορά ανθρώπινες ζωές, αφορά το δικαίωμα πολιτών να έχουν δικαστική προστασία απέναντι σε αυθαιρεσίες και παρανομίες εις βάρος της ασφάλειάς τους και πρέπει να διαλευκανθεί άμεσα; Σε τι ενέργειες πρόκειται να προβείτε προκειμένου οι αποφάσεις του ΣτΕ που μεταξύ άλλων δημιουργούν και υποχρέωση για τους αυτοδιοικητικούς και κρατικούς αρμόδιους φορείς να απομακρύνουν τέτοιες πινακίδες, να εφαρμοστούν το συντομότερο δυνατό;
Αθήνα 7-4-2008
Οι Ερωτώντες Βουλευτές
Καρχιμάκης Μιχ. Ρόβλιας Κων. Τσιόκας Χ. Τζακρή Θεοδ. Σκουλάς Γιάν. Αμιρίδης Ιωάν. Αντωνίου Τόνια. Αράπογλου Χρ. Αργύρης Βαγγέλης. Βερελής Χρ. Βέρρας Μιλτ. Γρηγοράκος Λ. Δριβελέγκας Ι. ΄Εξαρχος Β. Ευθυμίου Π. Ζωίδης Ν. Καρανίκας Η. Καρτάλης Κ. Κατρίνης Μ. Κεγκέρογλου Β. Κουτσούκος Ι. Λαμπίρης Η. Λιντζέρης Δ. Μανιάτης Ι. Μαντατζή Τ. Μερεντίτη Αθ. Μπόλαρης Μ. Νασιώκας Ε. Νικητιάδης Γ.Νιώτης Γ. Ντόλιος Γ. Ξενογιαννακοπούλου Μ. Παντούλας Μ. Παπαδημητρίου Γ. Παπαδόπουλος Αλ. Περλεπέ-Σηφουνάκη Αικ. Πεταλωτής Γ. Ράπτη Σ. Ρήγας Π. Σακοράφα Σ. Σαχινίδης Φ. Σιδηρόπουλος Α. Σκουλάκης Μ. Σκραφνάκη Μ. Στρατάκης Μ. Τιμοσίδης Μιχ. Χάιδος Χρ. Χατζηοσμάν Α. Χριστοφιλόπουλου Εύη. Βενιζέλος Ευάγγελος.-
>(Σχόλιο συντάκτη:περιμένω να δω στις επόμενες εκλογές που θα διαφημιστούν όλοι οι παραπάνω.Πραγματικά ειμαι περίεργος.Και επειδή είναι και οι βουλευτές του νομού μας περιμένω να δω τι θα κάνουν εδώ.)
Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.
Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:
-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.
Ποιοι είναι οι σκοποί :
+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.
Ποιοι είναι οι σκοποί :
+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).
+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).
+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).
Ποιο είναι το Δυναμικό της:
+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).
Ποιο είναι το Δυναμικό της:
Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).
Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.
Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.
Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:
Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.
Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.
Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.
Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.
Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.
Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.
Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:
Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.
Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.
Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.
Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.
http://www.efhtita.gr
21 Απρ 2008
10 Απρ 2008
ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ
Ως επί το πλείστον οι θεσμοί στην Ελλάδα είναι επείσακτοι,έρχονται δηλαδή απ΄έξω.Στις δυτικές χώρες, που μιμούμαστε, ήταν προϊόν μακροχρόνιας κοινωνικής και ιστορικής εξέλιξης.Όσο και αν μας κακοφαίνεται, η "αλήθεια είναι πικρή" αλλά δεν παύει να αντανακλά την ιστορική πραγματικότητα. Ακόμη και το κράτος μας, στηρίζεται στη βαυαρική αντίληψη για τη νομοθεσία. Τούτο φαίνεται από τη συνεχή παρέμβαση του "Υπουργείου" και την έλλειψη πρακτικά οργανωμένων πρωτοβάθμιων οργάνων της δημοκρατίας (σύλλογοι,σωματεία,τοπική αυτοδιοίκηση με την ουσία των όρων). Οι εξαιρέσεις απλά επιβεβαιώνουν τη διαπίστωση. Η δημοκρατία αποτελεί βίωμα και κατακτάται μέσα από βαθύτερη παιδεία. Οι θεσμοί έχουν αξία όταν αποτελούν προϊόν της κοινωνικής εξέλιξης. Οι ψευδεπίγραφοι θεσμοί καταρρέουν όταν δεν ανταποκρίνονται στην κοινωνική αναγκαιότητα. Στις μέρες μας και στον τόπο μας είμαστε μάρτυρες αυτής της κατάρρευσης : Κόμματα, κυβέρνηση, σωματεία, Μ.Μ.Ε., Εκκλησία, συνδικάτα, παιδεία, με εισαγωγικά όλα, ευρίσκονται σε μια φοβερή περιδίνηση. Μια χώρα με το μισό πληθυσμό στην πρωτεύουσα και το 1/10 στη συμπρωτεύουσα, με περιβάλλον που υποβαθμίζεται αδιάντροπα, με "επώνυμα πρόσωπα" (όλοι έχουμε επώνυμο, αλλά κάποιοι διαφέρουν) καλείται να λύσει ζητήματα απωθημένα επί πολλά χρόνια. Μια κοινωνία που δε φροντίζει την Υγεία των πολιτών της, στο όνομα οποιουδήποτε κέρδους, είναι μια κοινωνία που πεθαίνει. Κρίμα, γιατί είμαστε όμορφη χώρα με κάποια παράδοση...
ΙΩΑΝΝΗΣ Γ.ΖΑΧΑΡΩΦ
Ιατρός Παθολόγος
6 Απρ 2008
Οδικά έργα που... χρονίζουν!
Το τελευταίο χρονικό διάστημα είμαστε μάρτυρες ενός... οργασμού οδικών έργων σε ένα μεγάλο μέρος του νησιού μας. Από που να ξεκινήσουμε και από που να τελειώσουμε; Από την πόλη της Ρόδου (δίκτυο οπτικών ινών και άλλες εργασίες); Από την λεωφόρο Ρόδου-Καμείρου (σε Ιαλυσό, Σορωνή); Από την εθνική οδό Ρόδου-Λίνδου (διαπλάτυνση); Παντού εργοτάξια και ανασκαφές!
Καλά τα έργα, αλλά δυστυχώς υπάρχουν μερικά προβλήματα: πρώτον χρονίζουν, με αποτέλεσμα την αφάνταστη σε μερικές περιπτώσεις ταλαιπωρία των οδηγών, δεύτερον η σήμανση τους είναι επιεικώς απαράδεκτη τις περισσότερες φορές και τρίτον και κυριότερο σε καμία περίπτωση η κατάσταση του οδοστρώματος μετά το (επιτέλους) πέρας των εργασιών δεν είναι ίδια με πριν, ελλοχεύοντας πλείστους κινδύνους για την σωματική ακεραιότητα οδηγών και πεζών.
Οι εργολάβοι παραλαμβάνουν ένα οδόστρωμα σε μία Α κατάσταση (έστω με τα όποια προβλήματα παρουσιάζει) και το παραδίδουν σε μαύρο χάλι! Κλασικό παράδειγμα η λεωφόρος Ρόδου-Αεροδρομίου, που χρειάζεται κανείς όχημα 4Χ4 για να την διαβεί χωρίς να δεινοπαθήσει. Αναρωτιόμαστε αν αισθάνονται όμορφα όλοι οι τοπικοί άρχοντες και προύχοντες διαβαίνοντας καθημερινά τον συγκεκριμένο δρόμο. Ανάλογα σχόλια μπορούμε να κάνουμε φυσικά και για άλλες περιπτώσεις (δρόμοι της πόλης της Ρόδου, έργα στη Σορωνή κτλ).
Ελπίζουμε να μην είναι αυτή η τελική μορφή των δρόμων μας όταν με το καλό ξεκινήσει η τουριστική σαιζόν. Είναι επικίνδυνοι και σίγουρα δεν τιμούν κανέναν ούτε βελτιώνουν αυτό που συχνά-πυκνά αναφέρεται ως τουριστικό προϊόν του τόπου μας.
Καλά τα έργα, αλλά δυστυχώς υπάρχουν μερικά προβλήματα: πρώτον χρονίζουν, με αποτέλεσμα την αφάνταστη σε μερικές περιπτώσεις ταλαιπωρία των οδηγών, δεύτερον η σήμανση τους είναι επιεικώς απαράδεκτη τις περισσότερες φορές και τρίτον και κυριότερο σε καμία περίπτωση η κατάσταση του οδοστρώματος μετά το (επιτέλους) πέρας των εργασιών δεν είναι ίδια με πριν, ελλοχεύοντας πλείστους κινδύνους για την σωματική ακεραιότητα οδηγών και πεζών.
Οι εργολάβοι παραλαμβάνουν ένα οδόστρωμα σε μία Α κατάσταση (έστω με τα όποια προβλήματα παρουσιάζει) και το παραδίδουν σε μαύρο χάλι! Κλασικό παράδειγμα η λεωφόρος Ρόδου-Αεροδρομίου, που χρειάζεται κανείς όχημα 4Χ4 για να την διαβεί χωρίς να δεινοπαθήσει. Αναρωτιόμαστε αν αισθάνονται όμορφα όλοι οι τοπικοί άρχοντες και προύχοντες διαβαίνοντας καθημερινά τον συγκεκριμένο δρόμο. Ανάλογα σχόλια μπορούμε να κάνουμε φυσικά και για άλλες περιπτώσεις (δρόμοι της πόλης της Ρόδου, έργα στη Σορωνή κτλ).
Ελπίζουμε να μην είναι αυτή η τελική μορφή των δρόμων μας όταν με το καλό ξεκινήσει η τουριστική σαιζόν. Είναι επικίνδυνοι και σίγουρα δεν τιμούν κανέναν ούτε βελτιώνουν αυτό που συχνά-πυκνά αναφέρεται ως τουριστικό προϊόν του τόπου μας.
5 Απρ 2008
ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Από το 2004 έως σήμερα έχουν “δολοφονηθεί” στο οδικό δίκτυο της χώρας πάνω από 10.000 άτομα και έχουν τραυματιστεί εκατοντάδες χιλιάδες ,χάριν (και)του μαύρου αισχροκερδούς χρήματος της υπαίθριας διαφήμισης!
Είναι γνωστό οτι το 12% των τροχαίων δυστυχημάτων προκαλείται εξαιτίας των παγίδων θανάτου της παράνομης υπαίθριας διαφήμισης, πάνω στις οποίες χρόνια τώρα προεκλογικά ο Καραμανλής, το κόμμα του, τα άλλα κόμματα του Κοινοβουλίου διαφημίζονται δωρεάν στα πλαίσια μιας αισχροκερδούς διαπλοκής που “δολοφονεί” δι΄αποσπάσεως της προσοχής, τον πληθυσμό της Ελλάδας!
Οι νεκροί εξαιτίας των παγίδων θανάτου της υπαίθριας διαφήμισης είναι αμέτρητοι και οι Καραμανλής, Παπανδρέου Παπαρρήγα, Αλαβάνος-Τσίπρας, Καραντζαφέρης ποιούν την νήσσα”! Το ίδιο πράττουν ηθελημένα, εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων,τα ηλεκτρονικά και έντυπα ΜΜΕ, οι εργολάβοι και οι προμηθευτές του δημοσίου, καθώς και ορισμένοι γνωστοί πλούσιοι τηλεοπτικοί αστέρες.
Το μεγαλύτερο εθνικό μας πρόβλημα, μεγαλύτερο και από το ασφαλιστικό, είναι η μαινόμενη και καθοδηγούμενη πλέον γενοκτονία της ασφάλτου, δια της ιδιωτικοποίησης και εμπορευματοποίησης του οδικού και του φυσικού περιβάλλοντος, όπου διακινούνται δισεκατομμύρια δισεκατομμυρίων ευρώ, εκ των οποίων πολλά δισεκατομμύρια είναι μαύρο, δολοφονικό, αισχροκερδές χρήμα, χάριν του οποίου αφανίζονται κυρίως τα νιάτα της Ελλάδας στην άσφαλτο!
Απόσπασμα από σχόλιο του κ.ΘΑΝΑΣΗ ΤΣΙΩΚΟΥ-ΠΛΑΠΟΥΤΑ -Δικηγόρου. www.diadromi.com
Είναι γνωστό οτι το 12% των τροχαίων δυστυχημάτων προκαλείται εξαιτίας των παγίδων θανάτου της παράνομης υπαίθριας διαφήμισης, πάνω στις οποίες χρόνια τώρα προεκλογικά ο Καραμανλής, το κόμμα του, τα άλλα κόμματα του Κοινοβουλίου διαφημίζονται δωρεάν στα πλαίσια μιας αισχροκερδούς διαπλοκής που “δολοφονεί” δι΄αποσπάσεως της προσοχής, τον πληθυσμό της Ελλάδας!
Οι νεκροί εξαιτίας των παγίδων θανάτου της υπαίθριας διαφήμισης είναι αμέτρητοι και οι Καραμανλής, Παπανδρέου Παπαρρήγα, Αλαβάνος-Τσίπρας, Καραντζαφέρης ποιούν την νήσσα”! Το ίδιο πράττουν ηθελημένα, εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων,τα ηλεκτρονικά και έντυπα ΜΜΕ, οι εργολάβοι και οι προμηθευτές του δημοσίου, καθώς και ορισμένοι γνωστοί πλούσιοι τηλεοπτικοί αστέρες.
Το μεγαλύτερο εθνικό μας πρόβλημα, μεγαλύτερο και από το ασφαλιστικό, είναι η μαινόμενη και καθοδηγούμενη πλέον γενοκτονία της ασφάλτου, δια της ιδιωτικοποίησης και εμπορευματοποίησης του οδικού και του φυσικού περιβάλλοντος, όπου διακινούνται δισεκατομμύρια δισεκατομμυρίων ευρώ, εκ των οποίων πολλά δισεκατομμύρια είναι μαύρο, δολοφονικό, αισχροκερδές χρήμα, χάριν του οποίου αφανίζονται κυρίως τα νιάτα της Ελλάδας στην άσφαλτο!
Απόσπασμα από σχόλιο του κ.ΘΑΝΑΣΗ ΤΣΙΩΚΟΥ-ΠΛΑΠΟΥΤΑ -Δικηγόρου. www.diadromi.com
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)