Συνέντευξη
στην ΓΝΩΜΗ:Λίγες ώρες μετά από το τελευταίο θανατηφόρο στους δρόμους
της Ρόδου που είχε σαν αποτέλεσμα ένας 36χρονος να χάσει άδικα τη ζωή
του, η πρόεδρος της ΕΥΘΥΤΑ Ρόδου Ελένη Καρύδη παραχωρεί συνέντευξη στην
Γνώμη και ζητά από όλους τους οδηγούς να είμαστε προσεχτικοί και τώρα
το ΠΑΣΧΑ για να τσουγκρίσουμε αυγά και όχι οχήματα…
Η κυρία Ελένη
Καρύδη κάνει τον απολογισμό των δέκα χρόνων της ΕΥΘΥΤΑΣ στη Ρόδο - See
more at:
http://verena.gr/content/%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CE%BD%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CF%8D%CE%B4%CE%B7-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B5%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CF%84%CE%B1-%CF%81%CF%8C%CE%B4%CE%BF%CF%85-%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%83%CF%8C%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B9-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CE%AF-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CF%81%CF%8C%CE%B4%CE%BF-%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B9%CF%80%CF%80%CF%8C%CF%84%CE%B5%CF%82#sthash.GDzGJ09x.dpuf
Συνέντευξη
στην ΓΝΩΜΗ:Λίγες ώρες μετά από το τελευταίο θανατηφόρο στους δρόμους
της Ρόδου που είχε σαν αποτέλεσμα ένας 36χρονος να χάσει άδικα τη ζωή
του, η πρόεδρος της ΕΥΘΥΤΑ Ρόδου Ελένη Καρύδη παραχωρεί συνέντευξη στην
Γνώμη και ζητά από όλους τους οδηγούς να είμαστε προσεχτικοί και τώρα
το ΠΑΣΧΑ για να τσουγκρίσουμε αυγά και όχι οχήματα…
Η κυρία Ελένη
Καρύδη κάνει τον απολογισμό των δέκα χρόνων της ΕΥΘΥΤΑΣ στη Ρόδο - See
more at:
http://verena.gr/content/%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CE%BD%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CF%8D%CE%B4%CE%B7-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B5%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CF%84%CE%B1-%CF%81%CF%8C%CE%B4%CE%BF%CF%85-%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%83%CF%8C%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B9-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CE%AF-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CF%81%CF%8C%CE%B4%CE%BF-%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B9%CF%80%CF%80%CF%8C%CF%84%CE%B5%CF%82#sthash.GDzGJ09x.dpuf
Συνέντευξη στην
ΓΝΩΜΗ: Λίγες ώρες μετά από το τελευταίο θανατηφόρο στους δρόμους της Ρόδου που είχε σαν αποτέλεσμα ένας 36χρονος να χάσει άδικα τη ζωή του, η πρόεδρος της ΕΥΘΥΤΑ Ρόδου Ελένη Καρύδη παραχωρεί συνέντευξη στην Γνώμη και ζητά από όλους τους οδηγούς να είμαστε προσεχτικοί και τώρα το ΠΑΣΧΑ για να τσουγκρίσουμε αυγά και όχι οχήματα…
Η κυρία Ελένη Καρύδη κάνει τον απολογισμό των δέκα χρόνων της ΕΥΘΥΤΑΣ στη Ρόδο
«Δέκα Χρόνια κατάθεση ψυχής… Δέκα Χρόνια προσπάθειας να πείσουμε… Δέκα Χρόνια προσπάθειας να ακουστεί η φωνή των θυμάτων… Δέκα Χρόνια …στιγμών απογοήτευσης… Δέκα Χρόνια εκατοντάδες έγγραφα προς τους φορείς… Δέκα Χρόνια συνεχής παρουσία με πληθώρα δράσεων στη Ρόδο…Δέκα Χρόνια …..όραμα και στόχο την Ανθρώπινη ΖΩΗ» σημειώνει και τα λέει όλα…
Μιλά για την πρόσφατη διημερίδα με την παρουσία του υφυπουργού Μεταφορών Παπαδόπουλου: «Στόχος ήταν η προαγωγή της αντίληψης πως το ζήτημα των τροχαίων αποτελεί μείζον ζήτημα και θα πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα των Υπουργείων και να μην εγκαταλείπεται η παραχωρείται από το ένα Υπουργείο στο άλλο. θα πρέπει να εφαρμοστεί το Στρατηγικό Σχέδιο για τη Βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα 2011 – 2020 και να υπάρξει Πολιτική Βούληση».
Η ΕΥΘΥΤΑ Ρόδου θα προσπαθήσει, τώρα προεκλογικά, να δεσμεύσει όλους τους υποψήφιους σε περιφέρεια και δήμου για τα θέματα της οδικής ασφάλειας… Όμως η κ. Καρύδη γνωρίζει καλά το προεκλογικό παιχνίδι και δεν αισιοδοξεί…
Μας δίνει και το «προφίλ» του Ρόδιου οδηγού το οποίο δεν εμπνέει καμιά αισιοδοξία… «Δυστυχώς, δεν έχει γίνει κατανοητό / αποδεκτό η τήρηση του Κ.Ο.Κ από την πλειοψηφία των Ροδίων οδηγών, υπαρκτή η έλλειψη παιδείας οδικής ασφάλειας. Έντονη η αίσθηση ότι ποτέ δεν θα μας συμβεί τίποτα. Ότι είμαστε άτρωτοι. Οι περισσότεροι οδηγοί αισθάνονται "ιππότες της ασφάλτου" και αψηφούν τους κινδύνους, αγνοώντας τις τραγικές συνέπειες. Θα πιουν και θα πιάσουν το τιμόνι. Θα παραβιάσουν φωτεινούς σηματοδότες, STOP. Θα μιλήσουν στο κινητό. Θα αγνοήσουν τα όρια ταχύτητας…. .Θα πρέπει να κατανοήσουμε και να εμπεδώσουμε ότι η προστασία της ΖΩΗΣ είναι θέμα προτεραιότητας».
E:Κυρία Καρύδη, 10 χρόνια δράσης της ΕΥΘΥΤΑ Ρόδου. Ποια είναι η γεύση που αφήνει στο στόμα σας;.Α: Δέκα Χρόνια Δράσης… Δέκα Χρόνια κατάθεση ψυχής… Δέκα Χρόνια προσπάθειας να πείσουμε… Δέκα Χρόνια προσπάθειας να ακουστεί η φωνή των θυμάτων… Δέκα Χρόνια …στιγμών απογοήτευσης… Δέκα Χρόνια εκατοντάδες έγγραφα προς τους φορείς… Δέκα Χρόνια συνεχής παρουσία με πληθώρα δράσεων στη Ρόδο…Δέκα Χρόνια …..όραμα και στόχο την Ανθρώπινη ΖΩΗ.Ίσως αναρωτηθούν! Όλα αυτά…γιατί… για να τιμήσουμε αυτούς που έφυγαν – θύματα του παραλογισμού της κυκλοφορίας, σας απαντάμε … όχι, είναι ο μόνος τρόπος για να ανατρέψουμε αυτήν την κατάσταση που παράγει μαζικά το θάνατο και την αναπηρία κατάσταση που κατάντησε να θεωρείται φυσική και φυσιολογική.
Έχουμε υποχρέωση να αναδείξουμε την σοβαρότητα του θέματος της Οδικής Ασφάλειας για τα επόμενα χρόνια και θα πρέπει να παρθούν σημαντικές αποφάσεις και να αναδειχτούν δράσεις για να κάνουμε τους δρόμους ασφαλείς για όλους μας, μπορούμε να κάνουμε ένα βήμα παραπάνω γιατί η οδική ασφάλεια είναι ευθύνη όλων.Ίσως αναρωτηθούν! είναι μόνο οφειλή προς τους απόντες …όχι είναι χρέος προς τους παρόντες. Ποτέ δεν θα μειωθούν τα τροχαία όσο εξακολουθούμε να τα κρύβουμε ή να λέμε ψέματα γι αυτά ή και να αδιαφορούμε. Παρόντες και απόντες δεν είναι εντέλει διαφορετικά πρόσωπα, αλλά κοινοί πρωταγωνιστές μιας εξελισσόμενης μέσα στο αίμα και στον πόνο ιστορίας. Αλλά ίσως πιο εγκληματική είναι η παθητική ωχαδερφική νοοτροπία μας, που μας κάνει να θεωρούμε τους εαυτούς μας άτρωτους, τα θύματα άτυχα και τους συγγενείς τους σαν κάποιους ιδιότροπους τύπους που επιδιώκουν να χαλάσουν την μακάρια ευδαιμονία μας.Όσο πόνο και αν αισθάνομαι στα Δέκα Χρόνια Δράσης της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ….για την αδιαφορία στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας ή και ακόμη την ευκαιριακή συμμετοχή και παρουσία …… να γνωρίζετε ότι όλα αυτά με ενδυναμώνουν για να σταματήσουμε να θρηνούμε νέους στην άσφαλτο.. δεν σιώπησα.. δεν σιωπώ.. δεν θα σιωπήσω…. το χρωστάμε σε αυτούς που έφυγαν, στους παρόντες…και όλα αυτά συμπυκνωμένα στη φράση ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ.
Δεν μπορώ να μην χαίρομαι όμως για τα Δέκα Χρόνια…..Δράσης της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, αμέτρητες χαρές, αμέτρητες εικόνες, αμέτρητες ευχές…. ένα μικρό δείγμα αυτών των υπέροχων συναισθημάτων που έχω νοιώσει… μαθητές Δημοτικού Σχολείου, τελειώνοντας το Διαδραστικό Πρόγραμμα « Κυκλοφορώ με Ασφάλεια» αυτοσχεδίασαν και τραγούδησαν ένα δύστυχο αφιερωμένο σε μένα και στην ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ-αγκάλιασα τους μαθητές…έκλαιγα από χαρά.. αλλά και έντονα συναισθήματα λύπης....αναρωτήθηκα…εμείς τι πρέπει να κάνουμε για να σταματήσουμε να έχουμε τη θλιβερή πρωτιά στα τροχαία δυστυχήματα στην Ευρώπη, τα οποία αποτελούν και την πρώτη αιτία θανάτου για τους νέους μας στην Ελλάδα, να σταματήσουμε τον ανθρώπινο πόνο.
Αλήθεια..σας λέω… στα Δέκα Χρόνια Δράσης της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, είναι αρκετά δύσκολο να απαριθμήσω όλες αυτές τις υπέροχες και ελπιδοφόρες εμπειρίες μου… για όλες αυτές τις ατελείωτες εμπειρίες μου, θα συνεχίσουμε …γιατί αξίζει…η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ.
Ε:Είχατε μια ημερίδα πρόσφατα με αφορμή τα 10 χρόνια. Προέκυψε κάτι καλό;Α:.Ο στόχος της διημερίδας ήταν, η προαγωγή της αντίληψης πως το ζήτημα των τροχαίων αποτελεί μείζον ζήτημα και θα πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα των Υπουργείων και να μην εγκαταλείπεται η παραχωρείται από το ένα Υπουργείο στο άλλο.
Η παρουσία του Υφυπουργού Μεταφορών κ Μ. Παπαδόπουλου και η αναφορά του, ότι η πολιτεία και συγκεκριμένα το υπουργείο Μεταφορών πρωτοστατεί στην ανάδειξη του προβλήματος και ότι έχει συνταχθεί το σχέδιο οδικής ασφάλειας είναι σημαντικό. Αναφέρθηκε στο στόχο, η μείωση κατά 50% των τροχαίων. Αν τα καταφέρουμε να περάσουμε σε όλους το μήνυμα, θα πετύχουμε το στόχο μας. Έχουμε τη δυνατότητα να φθάσουμε στο άλλο άκρο τόνισε ο κ. Παπαδόπουλος, είναι στο χέρι μας να γίνουν συντονισμένες δράσεις, είναι στοιχεία θετικά, αρκεί να υλοποιηθούν. Ο κ. Κανελλαίδης Γεώργιος Καθηγητής του ΕΜΠ, συντάκτης του Στρατηγικού Σχεδίου για τη Βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα, 2011 – 2020, ανέπτυξε τον στόχο, τον σκοπό και τη δομή του Στρατηγικού Σχεδίου, στα μέτρα άμεσης προτεραιότητας στα οποία περιλαμβάνονται:
-Η ενσωμάτωση της Οδηγίας 2008/96 και η οργάνωση των Υπηρεσιών για τη διαχείριση της ασφάλειας στο οδικό δίκτυο.Η καθιέρωση ως υποχρεωτικού του μαθήματος της κυκλοφοριακής αγωγής.Η αναβάθμιση της εκπαίδευσης και των εξετάσεων των υποψηφίων οδηγών. Η ενίσχυση της επιτήρησης της κυκλοφορίας. Οι παρεμβάσεις χαμηλού κόστους σε θέσεις υψηλού κινδύνου στο οδικό δίκτυο. Η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών.
Στόχος της Διημερίδας- μια πρόκληση για την ΕΥΘΥΤΑ, ήταν να ακουστούν θέσεις και απόψεις ειδικών για τον περιορισμό των τροχαίων, να συζητηθούν και να αναδειχτούν τα προβλήματα, να αναδειχτεί η οδηγική συμπεριφορά των εφήβων, να κατατεθούν οι προτάσεις, από την πρόληψη, την εκπαίδευση, την παιδεία, την ευθύνη των φορέων που σύμφωνα με«την έκθεση του ΠΟΥ για την κατάσταση στην οδική ασφάλεια το 2013,αναφέρουν ότι οι κυβερνήσεις θα πρέπει να αξιολογήσουν την έκθεση για το τι πρέπει να γίνει για να προστατεύσουν όλους τους χρήστες των δρόμων ». Για να γίνουν όλα αυτά στη χώρα μας θα πρέπει να εφαρμοστεί το Στρατηγικό Σχέδιο για τη Βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα 2011 – 2020 και να υπάρξει Πολιτική Βούληση.
Ε:Υπάρχει το τελευταίο διάστημα μια μείωση στα τροχαία. Τι έπαιξε ρόλο;Α:Σύμφωνα με τα στοιχεία της Αστυνομικής Διεύθυνσης Δωδεκανήσου υπάρχει μείωση των τροχαίων. Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, θα προσπαθεί μέσα από τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες της, η μείωση αυτή των τροχαίων να μην είναι συγκυριακή και τυχαία. Τα τροχαία περιστατικά έχουν συγκεκριμένα αίτια. Μπορεί να μην υπάρχουν διαθέσιμα, ή και καθόλου, τα στοιχεία των αιτιών των τροχαίων στη χώρα μας (και αυτό είναι ένα τεράστιο θέμα για άμεση κινητοποίηση και αντιμετώπιση), αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι μπορούμε να τα εντάξουμε σε 2 μεγάλες κατηγορίες: 1) εγκληματική έλλειψη υποδομών και ελέγχου 2) οδική συμπεριφορά των εμπλεκόμενων.
4.. Κοινή διαπίστωση σχεδόν όλων, είναι ότι οι δρόμοι μας είναι επικίνδυνοι σε πολλά επίπεδα…. Τι θα ζητήσετε ως δεσμεύσεις σαν ΕΥΘΥΤΑ από τους υποψήφιους δημάρχους και περιφερειάρχες;
Α:Αυτοδιοικητικές Εκλογές. Ας μιλήσουμε καθαρά. Τα τροχαία είναι από τα ελάχιστα κοινωνικά γεγονότα που δεν εμπίπτουν στην σφαίρα των πολιτικών ενδιαφερόντων και αναλύσεων. Το ‘χουμε πει με χίλιους τρόπους πως είναι θέμα καθαρά πολιτικών επιλογών το να προλάβουμε, να περιορίσουμε να σταματήσουμε τα τροχαία στους δρόμους, να σχεδιάσουμε, να υλοποιήσουμε ότι αποφασίσουμε. Ήδη έχει ξεκινήσει η συζήτηση για τους καταλληλότερους υποψήφιους για τις επόμενες Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές. Η απουσία έστω και νύξεων για το θέμα αυτό στα προεκλογικά προγράμματα των υποψηφίων στο Δήμο και στην Περιφέρεια είναι υπαρκτό.Θα απασχολήσει κανένα τα ζητήματα της κυκλοφορίας και της Οδικής Ασφάλειας? Πολύ αμφιβάλουμε γιατί το εισπράττουμε στις καθημερινές τους τηλεοπτικές εμφανίσεις.Η Οδική Ασφάλεια στην χώρα μας δεν θεωρείται ζήτημα πολιτικό και κοινωνικό. Δυστυχώς τα ζητήματα της οδικής ασφάλειας και της προστασίας των ευάλωτων χρηστών του οδικού δικτύου είναι ζητήματα που δεν απασχολούν χρόνια τους υποψήφιους. Η εικόνα του οδικού δικτύου της Ρόδου, είναι αδιάψευστος μάρτυρας παρά τις παρεμβάσεις που υλοποιούνται. Οι επερχόμενες Αυτοδιοικητικές Εκλογές είναι μια ευκαιρία αλλά και μια υποχρέωση για να τοποθετηθούν όλοι, αυτό θα ζητήσουμε από όλους τους υποψηφίους Δημάρχους και Περιφερειάρχες, ύστερα και από το έγγραφο που λάβαμε από το Υπουργείο Μεταφορών συγκεκριμένα από το Γ. Γραμματέα Δημοσίων Έργων μετά από την αποστολή του υπομνήματος μας για το οδικό δίκτυο της Ρόδου στις 10 -12- 2013και κοινοποιήθηκε σε πολλούς εμπλεκόμενους φορείς και πως αντιλαμβάνονται το θέμα της οδικής ασφάλειας. Όλοι γνωρίζουμε ότι η διαμόρφωση συγχωρητικού περιβάλλοντος και συγχωρητικής συμπεριφοράς στην κυκλοφορία είναι αναγκαία για την ολοκληρωμένη προσέγγιση της οδικής ασφάλειας η οποία επιτυγχάνεται με την ανάπτυξη και τη συντονισμένη εφαρμογή των εμπλεκομένων φορέων, άλλωστε αυτό αναδεικνύει η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ τόσα χρόνια με τις παρεμβάσεις της στους φορείς. Έχουμε πολύ δουλειά να κάνουμε στη Ρόδο, αν θέλουμε να βελτιώσουμε την οδική ασφάλεια.
Ε:Πως θα χαρακτηρίζατε τον Ρόδιο οδηγό;Α:Ο Ρόδιος οδηγός δεν διαφέρει από τους άλλους οδηγούς της χώρας μας. Δυστυχώς, δεν έχει γίνει κατανοητό / αποδεκτό η τήρηση του Κ.Ο.Κ από την πλειοψηφία των Ροδίων οδηγών, υπαρκτή η έλλειψη παιδείας οδικής ασφάλειας. Έντονη η αίσθηση ότι ποτέ δεν θα μας συμβεί τίποτα. Ότι είμαστε άτρωτοι. Οι περισσότεροι οδηγοί αισθάνονται "ιππότες της ασφάλτου" και αψηφούν τους κινδύνους, αγνοώντας τις τραγικές συνέπειες. Θα πιουν και θα πιάσουν το τιμόνι. Θα παραβιάσουν φωτεινούς σηματοδότες, STOP. Θα μιλήσουν στο κινητό. Θα αγνοήσουν τα όρια ταχύτητας. Εφόσον κυκλοφορούμε σε αυτό το οδικό δίκτυο της περιοχής μας, που από μόνο του δεν είναι «συγχωρητικό», θα πρέπει να τηρούμε όλοι μας τον Κ.Ο.Κ και θα πρέπει να καταβάλλουμε τη μέγιστη δυνατή προσοχή κατά την οδήγηση, ώστε να είμαστε ανά πάσα στιγμή έτοιμοι να αποφύγουμε τις παγίδες που θα βρίσκονται μπροστά μας, συνειδητοποιώντας την πικρή αλήθεια ότι οι δρόμοι δεν θα συγχωρήσουν ούτε το παραμικρό μας λάθος.Θα πρέπει να κατανοήσουμε και να εμπεδώσουμε ότι η προστασία της ΖΩΗΣ είναι θέμα προτεραιότητας.
ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ: Οδηγούμε προσεκτικά και υπεύθυνα. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ…..
Διαβάστε ΕΔΩ: - See more at: http://verena.gr/content/%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CE%BD%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CF%8D%CE%B4%CE%B7-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B5%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CF%84%CE%B1-%CF%81%CF%8C%CE%B4%CE%BF%CF%85-%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%83%CF%8C%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B9-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CE%AF-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CF%81%CF%8C%CE%B4%CE%BF-%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B9%CF%80%CF%80%CF%8C%CF%84%CE%B5%CF%82#sthash.bV9VN8XQ.dpuf
Συνέντευξη
στην ΓΝΩΜΗ:Λίγες ώρες μετά από το τελευταίο θανατηφόρο στους δρόμους
της Ρόδου που είχε σαν αποτέλεσμα ένας 36χρονος να χάσει άδικα τη ζωή
του, η πρόεδρος της ΕΥΘΥΤΑ Ρόδου Ελένη Καρύδη παραχωρεί συνέντευξη στην
Γνώμη και ζητά από όλους τους οδηγούς να είμαστε προσεχτικοί και τώρα
το ΠΑΣΧΑ για να τσουγκρίσουμε αυγά και όχι οχήματα…
Η κυρία Ελένη
Καρύδη κάνει τον απολογισμό των δέκα χρόνων της ΕΥΘΥΤΑΣ στη Ρόδο - See
more at:
http://verena.gr/content/%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CE%BD%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CF%8D%CE%B4%CE%B7-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B5%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CF%84%CE%B1-%CF%81%CF%8C%CE%B4%CE%BF%CF%85-%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%83%CF%8C%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B9-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CE%AF-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CF%81%CF%8C%CE%B4%CE%BF-%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B9%CF%80%CF%80%CF%8C%CF%84%CE%B5%CF%82#sthash.GDzGJ09x.dpuf