Η ιστορία «έρχεται νέος ΚΟΚ» τείνει να εξελιχθεί σε μια μοντέρνα εκδοχή του μύθου του Αισώπου για τον ψεύτη βοσκό και το λύκο.
Πάνε πια πέντε (5) χρόνια που ο νέος ΚΟΚ έρχεται…
Σοβαρά ΜΜΕ ρισκάρουν την αξιοπιστία τους εμφανίζοντας διαρροές ως ειδήσεις. Αρμόδιοι υπουργοί, υφυπουργοί και διοικητικά στελέχη των υπουργείων κρύβονται πίσω από «ειδικούς της αυτοκίνησης» που έχουν το προνόμιο να γνωρίζουν τον μύθο, τον χρησμό, τον νέο ΚΟΚ τέλος πάντων που …έρχεται.
Μαζί με το μπαράζ τροχαίων στα τέλη Αυγούστου – αρχές Σεπτέμβρη φούντωσαν πάλι οι φήμες. Φωνή επίσημη καμιά.
« Έγκυρες πηγές» επικαλείται το ΑΠΕ-ΜΠΕ πως τέλη του Σεπτέμβρη φτάνει τελικά. Το ΑΠΕ-ΜΠΕ, κρατικό πρακτορείο ειδήσεων, υπαγόμενο στον ίδιο τον Πρωθυπουργό αδυνατεί να βρει έναν υπουργό, έναν υφυπουργό έναν γραμματέα υπουργείου, έναν με ονοματεπώνυμο τέλος πάντων για να μας ενημερώσει υπεύθυνα τι περιλαμβάνει ο ερχόμενος και την ακριβή ημέρα άφιξης του.
Το ΑΠΕ-ΜΠΕ, με όλο του το κύρος, αποτελεί τον κύριο τροφοδότη όλων αυτών των πληροφοριών που επαναλαμβάνονται κάθε τρις και λίγο χωρίς έλεγχο από τη συντριπτική πλειοψηφία των ΜΜΕ.
Ας δούμε ενδεικτικά, από ένα μόνο μέσο που εν πάσει περιπτώσει δεν είναι από αυτά που γράφουν ότι τους κατέβει, την Realnews, μερικές από τις φορές που έχει αναγγείλει την άφιξη:
2019, 14 Δεκεμβρίου: Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα «φωτιά» για τους πεζούς
2020, 21 Ιουλίου: Νέος ΚΟΚ: Τέλος στο σβήσιμο των κλήσεων – Πως θα καταχωρούνται οι παραβάσεις
2022, 14 Ιουνίου: Νέος ΚΟΚ: Έρχονται πρόστιμα για τις άσεμνες χειρονομίες
2023, 29 Οκτωβρίου: Έρχεται αναθεώρηση ΚΟΚ με αυστηροποίηση των ποινών
Αισίως προχωράμε προς τα τέλη του 2024…
Και οι πληροφορίες για την άφιξη πυκνώνουν:
25 Απριλίου, Το Μανιφέστο: Χριστίνα Αλεξοπούλου: σε διαβούλευση σε λίγες μέρες ο νέος ΚΟΚ
22 Ιουλίου, Huffpost: Τον Αύγουστο σε διαβούλευση ο νέος ΚΟΚ
16 Σεπτεμβρίου, Αθήνα 9.84: Έως τέλος Σεπτεμβρίου κατατίθεται ο νέος ΚΟΚ
Αλλά δεν είναι μόνον το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Και η Δημόσια τηλεόραση, η ΕΡΤ, και αυτή υπαγόμενη στον Πρωθυπουργό, αδυνατεί να βρει κάποιον από το Υπουργείο Μεταφορών (ή άλλο συναρμόδιο) και προσφεύγει στον οδηγό αγώνων και παρουσιαστή εκπομπής αυτοκινήτου Κ. Στεφανή να μας ενημερώσει ως καθ ύλην αρμόδιος για τον ερχόμενο.
Θυμίζουμε πως το Φεβρουάριο του 2021 Πρωθυπουργός, Υπουργός Μεταφορών και ο αρμόδιος Υφυπουργός εξήγγειλαν την υιοθέτηση του ορίου ταχύτητας των 30 km/h στις κατοικημένες περιοχές χωρίς ποτέ αυτό να νομοθετηθεί. Σήμερα τα παπαγαλάκια της μηχανοκίνησης σπεύδουν να διαβεβαιώσουν, ως γνώστες, τους «ανησυχούντες οδηγούς» πως το μέτρο θα έχει περιορισμένη έκταση. Στα κύρια σημεία που διαρρέουν δεν περιλαμβάνεται ούτε η μηδενική ανοχή στο αλκοόλ για τους οδηγούς, ούτε η μετατροπή της εγκατάλειψης θύματος τροχαίου από πλημμέλημα σε κακούργημα.
Αυτά δεν είναι σοβαρά θέματα. Τα σημαντικά είναι (όπως μας λένε οι κύκλοι του ΑΠΕ) η νομιμοποίηση της «διήθησης» δηλαδή της σφήνας των μοτοσικλετιστών που …προάγει την ασφάλεια τους(!) «χωρίς να παρεμποδίζονται από τη συμφόρηση των αυτοκινήτων» και η «απενοχοποίηση των οχημάτων» (με τη συρρίκνωση του μέτρου αφαίρεσης πινακίδων) που θα βάλει στη σωστή τους θέση ο «νέος» ΚΟΚ.
Έπρεπε να φτάσουμε στο2024, σε μια χώρα που έχει περίπου 10.000.000 μηχανοκίνητα οχήματα και αναρίθμητους νεκρούς και ανάπηρους από τροχαίες συγκρούσεις, με την επιθετικότητα στο οδικό δίκτυο να έχει απογειωθεί, για να μάθουμε πως σημαντική αιτία για όλα αυτά αποτέλεσε το ότι είχαμε ενοχοποιήσει το ΙΧ και θεωρούσαμε παράνομες τις σφήνες των μηχανών.
Κάλιο αργά παρά ποτέ. Γιατί η αλήθεια αργεί αλλά στο τέλος πάντα λάμπει.
Σίγουρα έρχεται νέος ΚΟΚ ή μήπως θα επανεκτυπωθεί κάποιος παλαιότερος;